Původní diskuse - karoserie
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Haló lidi, potřebuju pomoct. Nemohl by mi někdo sehnat karosářské míry na Fiat 850 Sport Coupé? Nebo poradit, kde bych k nim mohl přijít? Jedná se o míry potřebné k rovnání karoserie. Až jsem si to rovnání konečně domluvil, tak mi suše oznámili, že tento typ nemají v databázi, ať si to seženu... Psát můžete případně i na feuer@post.cz Děkuji
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
No, já znám jen klasickou Tempo pastu, která má tradici snad stejně dlouhou, jako sám automobilismus v českých zemích. Ale ta zrovna brousí docela dost (proto také tak pěkně leští) . To chce měkký flanel a o co méně pasty, o to větší vklad lidské energie do těch krouživách pohybů, potom se tomu laku zas tak moc neublíží a lesk je jako blesk. Ale jestli někdo zná něco lepšího, také by mě to zajímalo.
-
- Návštěvník
jo Tempo pasta není špatná,ale to už ten lak musí být hodně ve zbědovaném stavu...pokud je ten lak jenom lehce zašlý,tak bych se na tempo vykašlal,protože už brousí docela fest.Na oživení barvy jsem měl dobrou zkušenost s červeným Turtle wax...a pokud je lak nový tak já používám nazelenalý Turtle wax s teflonem,který je i na perleťové a metalické laky..a jsem zatím spokojen...jako možná není tak dobrý jako prodává Horst Fuchs a nechává si na auto potom střílet ze vzduchovky,nebo šlapat po kapotě bych si taky nenechal :o)) ale spokejen jsem....to byly vosky...a pokud teda leštěnka,tak jsem měl červenou od velvany a taky to šlo....a po leštěnce bych to přejel voskem..jak říká tříprsťák..Flanel+kroužívé pohyby+lidská energie....no a je to,naštěstí jsou ty fiatky docela malé,tak té práce není zas tak moc... jo a taky bych se rád něco nového přiučil,pokud má někdo nějaký jiný způsot ošetřování laku...
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Nazdar, taky přidám něco k leštění. Moji sousedi by možná řekli, že jsem v tomhle sportu přeborník. No aspoň u nás ve vesnici. Nikdo tak často auto neleští, jako já. Začalo to už s mým Das lezte kleine Trabi po tom, co už jsem na něm neměl co opravovat a vylepšovat. No a teď v tomto pokračuji i nasvém Poláku. Takže dlouhodové kladné zkušenosti s Velvanou - na zašlý lak. Pozor není na nový lak ani dobrý, nedávno leštěný. Na tohle je nejlepší Vosk. Značku neznám. Ale myslím si že starší pravidelně udržovaný lak si stejně jednou, dvakrát za rok zaslouží zásah leštěnky. Ona ho oživí a hlavně z něj stáhne takový ten hodně světle šedý závoj. Každopádně chromy leštit kdykoliv, když je i sebekratší volný čas ) a to silichromem. Zdar a leštění zvlášť. Petr aliaz Viktor leštič )
-
- Návštěvník
Tak leštění, to je moje téma. Ne, že by mě to až tak bavilo, ale to množství vozů spotřebuje spustu leštěnky. Na chrom jedině silichrom, to neuškodí, na gumy a gumové součásti silikonový olej, na okna Flash Off, na interiér (teď jsem to zapomněl, no něco od Sonaxu, dobrá je i Velvana). A na leštění zašlého laku Tempo pastu. Nedávno jsem si nechal domíchat barvu do spreje a tam mi taky nabízeli leštěnku na staré a zašlé laky, schválně jsme to porovnali na mé kapotě s Tempem a výsledek byl stejný, akorát cena byla o dost vyšší. Na nový lak jsem vyzkoušel kde co , ale vesměs mi to přijde stejné, mám nějakou leštěnku od Amwaye, pak od Sonaxu, zázračnou leštěnku z Pražské tržnice i Tempo od Velvany na nové laky, myslím, že se jmenuje Draco. Prováděl jsem i opravu laku na takto ošetřené karoserii a když se to dobře odmastí, nejsou s tím problémy.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník