Původní diskuse - karoserie
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Holečekp: Řekl bych, že cena dost záleží na tom, jak je na tom podklad a jestli si to odstrojíš sám nebo ne. Příprava podkladu - vaření, tmelení, broušení - může stát i dvakrát tolik co samotný lak. Navíc málokterý lakýra to stříkne se zárukou, pokud si na tom ten podklad nedělal on sám. Mně nabízel známý stříknutí F600 za 5t, ale bez přípravy a záruky na lak. Jinak obyčejní lakýrníci si za to říkali tak od 14t nahoru s přípravou, odstrojením a nastrojením. V kvalitní lakovně s odsáváním klidně i 25t a více. Toť mé zkušenosti.
-
- Návštěvník
Zdenku, já myslel, že si to sám odstrojím. Vyváření nebude potřeba. Plechy budou měněny. Jde mi jen o přebroušení a vytmelení. Stříknutí základu, přebroušení a stříknutí vrchu. Ustrojím si to zase sám. No uvidím. Letos to stejně ještě nebude. Nemám peníze. Ale příští rok asi jo. Letos budu dělat podvozek + motor a uvidím. Lak až na konec.Zdar Petr
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Našel jsem nějaké kódy barev. Je to na mých stránkách v servisu. www.fiatman.fbi.cz
-
- Návštěvník
A ještě barvy. Sice Seat, ale mohlo by se to shodovat, když je Seat licence Fiatu. http://www.club850berlina.org/documentos/colores.php
-
- Návštěvník
mám dotaz a prosbu :o)..sice to není spojeno s úpravami,jak jsem si všiml,že je v poslední době tady v módě,ale sháním takové ty originální nálepky co jsou na regulačním relé,vzduchovém filtru,u výrobního čísla,na krytu baterky atd atd...takže pokud někdo víte,kde by se to dalo sehnat,tak bych byl rád.(nebo,pokud se to dochovalo na vašich autech v jakž takž nepoškozeném stavu,tak jestli by to šlo je vyfotit a poslat..)díky moc za odpověď. (jo a je to na Fiat 600D) Libor_c@email.cz
-
- Návštěvník
Libor: myslíš tohle http://www.klucka.cz/f600/nalepky.jpg Vím, kde se to dá koupit (Itálie, Německo), cena za sadu (v té jsou ještě dvě další nálepky, ale teď to nemůžu nikde najít) je ale cca 12Euro. Na konci února bych měl mít pár kousků (sad) za cca 250Kč, tak pokud vydržíš...
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Podle toho kam a do jakého vozu. Do F 600 jsem dal k motoru filc s alobalem (nevím jak se to přesně jmenuje), prodávají to v různých autopotřebách, třeba v sadě na Š Favorit, uzpůsobil jsem to do Fiata. Do interieru jsem dal pod čalounění zadních blatníků polystyren a mezi zadní plato a zadní sedačku molitan nebo filc, docela to pomohlo neboť mám laděný výfuk a nebylo slyšet vlastního slova, teď již chvílemi slyším i rádio ))
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Nedrži sa v tej karimatke vlhkosť keď je to na podlahe Ja mam v F600 za sedačkami molitan a na streche nejaky biely mat. asi 1cm hruby a na tom koženku na podlahe mam koberec pod nim nič nemam. IDE mi to dosť ticho až kým neotvorím kúrenie ale to otvaram pri velkej zime V predu mam vodne kurenie pomaha v lete v horúčavach.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Je to fakt, karimatka je poněkud nasákavá, ale molitan a filc jsou mnohem horší. Naštěstí parkuji v garáži, tak to občas nechávám vyvětrat a vyschnout. K odhlučnění také dost pomohou nová těsnění kolem dveří - případně lze utěsnit gumama i obě haubny, (na červené šestistovce jsem to tak měl udělané už od minulého majitele).
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník