
Původní diskuse - karoserie
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
pro všechny šestistokaře:... cenově je to prakticky zadarmo :o) ... http://cgi.ebay.de/Fiat-600-Kotfluegel- ... dZViewItem
-
- Návštěvník
a levá strana samosebou.. http://cgi.ebay.de/Fiat-600-Kotfluegel- ... dZViewItem
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Jeden velmi kvalitně našopovaný výfuk nám vydržel 8let provozu, potom se zjistilo že z výfuku zbyl jenom svod a hliníkový plášť, zbytek schnil zevnitř. U nás chtěli za šopování výfuku cca velikosti škodovkového 150 kč, bohužel těžko zjistit a zajistit skutečně KVALITNÍ šopování. Záruka nekorodování je nerez=)
-
- Návštěvník
K tomu ti zasvěceně řekne Renda kterýžto mám pocit je též ve Fulneku, ale s plechy na F 600 by neměl být až takový problém, pokud máš dostatečné finanční zázemí=) A co si tak vzpomínám většina plechařiny se v průběhu roku objeví všemožně po inzercích, jako nové díly které původní majitelé nakoupily do zásoby a teď se nacházejí po půdách a tak, stačí to sledovat.
-
- Návštěvník
Himbajs, kterého ováda napadlo natřít nárazníky asfaltovým lakem, kterým se v minulosti natíraly počůrávací stěny na pánských záchodech laciných putyk! Ať to zahřeju pistolí, nebo rozleptám barvožroutem, furt se to maže jako lejno a nejde to seškrabat. Asi ty nárazníky raději vyhodím, jinak se z toho asi okotim. Navíc je pod tím zdravý chrom, poškrábaný šmirglem, aby na tom ten hajzllak lépe držel. Autora toho nátěru naštěstí neznám, jinak bych ho šel kopnout do holeně, i kdybych kvůli tomu měl jít celý den pěšky. Chtěl to mít asi hezčí, buvol jeden, ať žije "modernisace".
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Již delší dobu řeším otázku - patří na holý plech karoserie rovnou plnič, nebo je lepší pod něj dát ještě základovku jako ochranu před korozí? Slyšel jsem již mluvit zastánce obou teorií a nevím, co je lepší. Na obou svých šestistovkách mám pod plničem ještě červenou základovku. Ale musím dodat i to, že obě ty šestistovky na mnoha místech oprýskávají. U té mé "staré" jsem oprýskávání dával za vinu příliš tlusté vrstvě plniče. Ovšem na té šestistovce, ze které teď sundavám lak je též vespod základovka, přes ní poměrně slabá vrstva plniče a na tom postupně dva vrchí nástřiky. Loupe se to také, zůstává tam jen ta základovka. To mne od základovky pod plničem poněkud odrazuje. Má s tím někdo zkušenost?(Včetně dlouhodobého efektu)?
-
- Návštěvník
to Tříprsťák: Já jsem lakoval jen nějaká místa na svém Fiatu a vždy jsem dával základovku na holý plech. Byla to šedivá základovka ve spreji a plnič byl od firmy Motyp žlutý a lak akrylátový též ve spreji. Zatím to mám na autě téměř 4 roky a drží to perfektně!!! Třeba jsi to jen špatně odmastil??? Nebo ta červená základovka není zrovna vhodná pod akrylátový lak??? Těžko říct.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník