Původní diskuse - karoserie
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Marek: koukal jsem na nějaký fota co mám a 850/1000 OT asi fakt chladič vepředu neměl. Našel jsem ofocený obal uživatelské příručky a není tam žádný designový rozdíl oproti normální F850. Akorát pak až OT1600 měl docela brutálně vytažené zadní a přední lemy. I když jestlis koukal na tu nabídku od Guye, tak on tam nějaký přední grill na OT nabízí - možná to budu ta verze na malý chladič pod předním nárazníkem.
-
- Návštěvník
S chladičem pod nárazníkem sem zatím objevil jen fotky modýlku OT 1600, ale nemělo to žádný spojler, jen to bylo chycené na takovém rámu v kterém byl chycený chladič zhruba na místě nárazníku. A pak sem objevil fotky OT 1000, který se liší na první pohled od berliny jen maličkostmi. Je tam takový zajímavý tachometr a pár spínačů navíc, fotky nic moc kvalitní, takže motor vypadal téměř beze změn jen to vypadá na olejový filtr navíc, myslel sem že to je bastl, ale podle toho co sem našel včera na hexnberg tak to byla snad "běžná" prodávaná verze Abarth. K tomu sem také někde objevil tabulku kde je psán 1000 radiale s motorem 202B o objemu 982cc (netuším co to je zač, předpokládám že motor přímo vyrobený abarthem?). Jedinou fotku s chladičem vepředu mám popsanou OT 1600 a ta je lehce rozšířená vzadu. A včera sem objevil "něco" z berliny s názvem OT 2000, dost brutálně rozšířené, odhadem dle fotky cca 8 cm z každé strany, jinak to nemá přepážku mezi nádrží, dokonce snad je nádrž až na místě zadních sedaček, a na těch fotkách je je v detailu zadní náprava - velký mazec. Jednoduše vypadá ta prodejní verze OT 1000, na kastli bez úprav. Ikdyž mě by víc zajímala ta s tím motorem 202B.
-
- Návštěvník
Ten tachometr asi vím jaký myslíš, teda ona je jiná celá ta přístrojovka. 1000 OT má dva velký a tři malý budíky, zajímavý je, že ty velký budíky mají 0 vpravo nahoře. Jinak ten motor do 1000 OT (202) je obdobný jako Abarth 1000 TC (vrtání 65x74 zdvih). Na eBay je teď na prodej origo abarthí klikovka na 1000 OT.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Marek: teď někdo na eBay prodává znak na OT (akorátže na tu kupátkovou verzi), ale stejný prodejce tam má i přední mřížku na OT. http://cgi.ebay.de/Fiat-850-Abarth-1000 ... dZViewItem
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Hm, trochu smrsklého ho mám já. Fiátka, samozřejmně. Tu modrou 600. Naštěstí jen malinko, ale na levé straně už se dveře vešly jen taktak a to jen díky tomu, že úchyt pro horní pant je poněkud násilně vboulen do sloupku. Také podlahy se při vaření trošičku vyboulily - opěradla předních sedadel místo aby byla rovnoběžná, svírají vzájemně tvar písmena V. Inu, samonosná kastle je mrcha a napoprvé to nikdy není I.A.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Dlouhý prahy tu mám za 1700,- Kč/ks. Krátký se blbě shání - už se nedělají - dlouhej je ale lepší. Pak mám ještě vnitřní prahy. Jestli jsi to nikdy nedělal, tak se s nějakým klempířem poraď, protože udělat to dobře není fakt sranda! Možná je lepší někomu víc zaplatit, než brečet nad zmrvenou kastlí....
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Jenom ten vnější plech, vnitřní prah bohužel nemám. Foto tady http://www.klucka.cz/bazar/prah/
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
300 kč za práh je fajn cena, ale pokud tam máš v pokročilém stádiu rozkladu... Já sem si to nechal udělat od karosáře, jelikož mi řekl že než tam bastlit prahy od výroby, radši si naohýbá svoje - každé auto je jinak pokroucené a on si udělá právě takový který tam bude pasovat. Samozřejmě je velký problém sehnat dobrého karosáře, ale jak už řekl Mr. Renda, nemyslím že je to jednoduchá výměna, běžný karosář se do toho jenom tak nepustí, tedy ani tobě bych to bez předchozích zkušeností nedoporučoval. Vyšlo mě to na cca 3000kč - prahy, navaření, i s okolím, takže udělal kde bylo potřeba i ty vnitřní včetně částí podlah a prorezlých míst v podbězích. A za tu cenu to je velmi kvaitní práce.
-
- Návštěvník