Původní diskuse - karoserie

Úpravy, koroze, modely
Zamčeno
Ďábel
Návštěvník

Příspěvek od Ďábel »

Zdeněk:Tak to je fajn,jen doufám že cena nepoletí moc nahoru. Tak se o to prosím pokus do 55dolarů.
Zdeněk
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk »

Marek: koukal jsem na nějaký fota co mám a 850/1000 OT asi fakt chladič vepředu neměl. Našel jsem ofocený obal uživatelské příručky a není tam žádný designový rozdíl oproti normální F850. Akorát pak až OT1600 měl docela brutálně vytažené zadní a přední lemy. I když jestlis koukal na tu nabídku od Guye, tak on tam nějaký přední grill na OT nabízí - možná to budu ta verze na malý chladič pod předním nárazníkem.
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

S chladičem pod nárazníkem sem zatím objevil jen fotky modýlku OT 1600, ale nemělo to žádný spojler, jen to bylo chycené na takovém rámu v kterém byl chycený chladič zhruba na místě nárazníku. A pak sem objevil fotky OT 1000, který se liší na první pohled od berliny jen maličkostmi. Je tam takový zajímavý tachometr a pár spínačů navíc, fotky nic moc kvalitní, takže motor vypadal téměř beze změn jen to vypadá na olejový filtr navíc, myslel sem že to je bastl, ale podle toho co sem našel včera na hexnberg tak to byla snad "běžná" prodávaná verze Abarth. K tomu sem také někde objevil tabulku kde je psán 1000 radiale s motorem 202B o objemu 982cc (netuším co to je zač, předpokládám že motor přímo vyrobený abarthem?). Jedinou fotku s chladičem vepředu mám popsanou OT 1600 a ta je lehce rozšířená vzadu. A včera sem objevil "něco" z berliny s názvem OT 2000, dost brutálně rozšířené, odhadem dle fotky cca 8 cm z každé strany, jinak to nemá přepážku mezi nádrží, dokonce snad je nádrž až na místě zadních sedaček, a na těch fotkách je je v detailu zadní náprava - velký mazec. Jednoduše vypadá ta prodejní verze OT 1000, na kastli bez úprav. Ikdyž mě by víc zajímala ta s tím motorem 202B.
Zdeněk
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk »

Ten tachometr asi vím jaký myslíš, teda ona je jiná celá ta přístrojovka. 1000 OT má dva velký a tři malý budíky, zajímavý je, že ty velký budíky mají 0 vpravo nahoře. Jinak ten motor do 1000 OT (202) je obdobný jako Abarth 1000 TC (vrtání 65x74 zdvih). Na eBay je teď na prodej origo abarthí klikovka na 1000 OT.
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

S tou běžnou prodejní verzí jsem to trochu spletl našel sem prodejní letáky OT 850, poslal sem ti fotky na mail, včetně té palubky OT 1000. Zajímala by mě OT 850, včem je rozdíl od běžné verze, podle obrázků to houby poznám, ale nevypadá příliš odlišná.
Zdeněk
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk »

Marek: teď někdo na eBay prodává znak na OT (akorátže na tu kupátkovou verzi), ale stejný prodejce tam má i přední mřížku na OT. http://cgi.ebay.de/Fiat-850-Abarth-1000 ... dZViewItem
Zdeněk
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk »

Jo a taky mrkni, tenhle prodejce tam má tu zajímavou přístrojovku na OT s nulama vpravo nahoře.
Ďábel
Návštěvník

Příspěvek od Ďábel »

Zdeńku tak doufám že se ti ten grill podaří vydražit,spoléhám na tebe. Už víš to poštovné haubny?
Zdeněk
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk »

Ďábel: zkusíme, uvidíme ráno. Poštovné zatím nevím, ono mu to docela trvá, protože na mailu je tak 1x týdně.
Zdeněk
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk »

Ďábel: grill vydražen, takže si počkáme až dorazí
wlken
Návštěvník

Příspěvek od wlken »

Chtěl jsem se zaptat jestli tady někdo nemá zkušenosti s výměnou prahů na F600 - zvládnu to udělat doma nebo to mám svěřit odborníkovi??Co je na tom nejtěžší??
Zdeněk
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk »

wlken: pokud už si někdy něco na autě vařil, tak to myslím zvládneš
os106@seznam.cz
Návštěvník

Příspěvek od os106@seznam.cz »

Jen si dej pozor na to, aby se ti Fiátek neroztáhl, nebo nesmrskl. Chce to hlídat rozměr od sloupku ke sloupku, jak na délku, tak na šířku Prostě aby ti tam pak pasovaly zpět dveře
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Hm, trochu smrsklého ho mám já. Fiátka, samozřejmně. Tu modrou 600. Naštěstí jen malinko, ale na levé straně už se dveře vešly jen taktak a to jen díky tomu, že úchyt pro horní pant je poněkud násilně vboulen do sloupku. Také podlahy se při vaření trošičku vyboulily - opěradla předních sedadel místo aby byla rovnoběžná, svírají vzájemně tvar písmena V. Inu, samonosná kastle je mrcha a napoprvé to nikdy není I.A.
wlken
Návštěvník

Příspěvek od wlken »

a je velký problém uříznout ten starý a nabodovat ten nový??Já jsem práh ještě nikdy nedělal,jenom takové drobnosti..Kdybych to někde nechal dělat tak to bude asi hodně drahé...
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

wlken: spíš bych se děsil toho, co se pod tím uříznutým prahem najde - tada spíš nenajde. Obvykle to samotnýma prahama nekončí - aby, jak se ho toho "rýpne", pak bylo k čemu ty prahy přivařit.
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Ty prahy na f600 jsou dlouhé a krátké - ty dlouhé jsou prakticky od kola ke kolu, krátké jen pod dveře. Vyměnit krátký práh asi nebude tak těžké, ale jak psal Black - musí to být na co navařit. Pokud je to odspoda shnilé celé, je lépe tam dát práh dlouhý.
wlken
Návštěvník

Příspěvek od wlken »

u mě přichází v úvahu pouze prahy dlouhé - aspoň teda u řidiče kde momentálně pod dveřma ten práh prostě není...vpravo je shnilý pouze vnitřek toho prahu...a dají se běžně sehnat obě verze prahů???
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Dlouhý prahy tu mám za 1700,- Kč/ks. Krátký se blbě shání - už se nedělají - dlouhej je ale lepší. Pak mám ještě vnitřní prahy. Jestli jsi to nikdy nedělal, tak se s nějakým klempířem poraď, protože udělat to dobře není fakt sranda! Možná je lepší někomu víc zaplatit, než brečet nad zmrvenou kastlí....
Zdeněk
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk »

Já bych měl jeden krátkej prah, přední část u spolujezdce. Tak za 300,- bych ho střelil.
wlken
Návštěvník

Příspěvek od wlken »

Zdeněk: ten bych bral - jenom pro ujasnění - nikdy jsem náhr. prah neviděl - je to jenom ten vnější plech nebo je to celý uzavřený nosník???
Zdeněk
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk »

Jenom ten vnější plech, vnitřní prah bohužel nemám. Foto tady http://www.klucka.cz/bazar/prah/
wlken
Návštěvník

Příspěvek od wlken »

Aha - takže pokud nemám pod dveřma vůbec nic tak potřebuju koupit práh a pak ještě ten vnitřek???
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

300 kč za práh je fajn cena, ale pokud tam máš v pokročilém stádiu rozkladu... Já sem si to nechal udělat od karosáře, jelikož mi řekl že než tam bastlit prahy od výroby, radši si naohýbá svoje - každé auto je jinak pokroucené a on si udělá právě takový který tam bude pasovat. Samozřejmě je velký problém sehnat dobrého karosáře, ale jak už řekl Mr. Renda, nemyslím že je to jednoduchá výměna, běžný karosář se do toho jenom tak nepustí, tedy ani tobě bych to bez předchozích zkušeností nedoporučoval. Vyšlo mě to na cca 3000kč - prahy, navaření, i s okolím, takže udělal kde bylo potřeba i ty vnitřní včetně částí podlah a prorezlých míst v podbězích. A za tu cenu to je velmi kvaitní práce.
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

A jsme u toho, co jsem psal onehdy, že to jen výměnou prahu určitě nezkončí. Taky jsem si kdysi dávno, když jsem toho svýho prcka "dělal", ty prahy naohýbal sám. Sice je tenkrát měli v Pelhřimově po 10-ti Kčs, ale nechtělo se mě pro ně jezdit.
Zamčeno