Původní diskuse - elektrická soustava
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Ahoj asi sem diagnostikoval svuj problem popsany o par radku niz. Starter sem vyndal a ma rozbity to vicko, ktere kryje uhliky. Pokud seto dobre napasuje tak mi venku nadherne toci, ale jak se ohreje tak se to vicko patrne trosku pohne,osicka se zkrizi a uz se neotoci. Myslite ze je to mozne nebo bude muj problem jinde? Dalsi vec je jestli je to teda tim vickem tak zda-li jde pouzit z jineho starteru a jestli ho nekdo ma Diky ToSpa
-
- Návštěvník
to 600 - rozebírat závadu takhle "na dálku" je problém u startéru může být i blbý vinutí jak rotoru, tak statoru. Jinak ty víčka tu mám a když přineseš ten startér, tak Ti řeknu co sním je. Ale jsem u Mělníka. ehlenrene@seznam.cz
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Cau, nevite nekdo prosim Vas, zda se da, a kde by se pripadne dala sehnat, dvojita remenice s prumerem 17 na alternator z fiata 127. Hledal jsem v historii diskuse o vymene dynama u fiatu 850 za alternator, ale podrobneji se o tom nikdo nezminoval. Ta puvodni z dynama se bohuzel upravit, a tedy i pouzit, neda. Diky
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Já tam mam jeden řemen a je tam jiná řemenice na vodní pumpě. Pokud je dost napnutý řemen, motor je 600 tak je to bez problémů. Pokud tam ale máš 903 s vodní pumpou 600 tak ten řemen hoří. Nedavno jsem ho po 40 km spálil téměř na uhel. Jestli ti jde o to, že tam máš motor z 600 a čistě chceš vyměnit dynamo za altík tak možná bude nejsnažší si ji nechat vytočit na soustruhu z hliníku a dát jí tam s tou vrtulkou z altíku. Ta vrtulka chlazení je asi samostatně tzn. není v kuse s řemenicí ale nejsem si jist.
-
- Návštěvník
TO Ondrej: cece,nemusis mit dvojitou remenici staci otocit remenici na vodni pumpe , a mas to na jeden klinak , mam to tak na svym motoru , jediny problem byl dobrej klinak , kterej by byl napnuty perfektne, stym sem se trapil dva mesice. pak sem cely leto uz lital na jeden , a ten prezil i tu havarku:-) ale pokud to chces mit jak origo... kontaktuj asi Rendu
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Diky za vase reakce!Mam koupenej alt.s integrovanym regulatorem z f127,ale hridel je moc tlusta,takze na ni orig.dvoj.remenice z dynama nejde,protoze kdyby se navrtala stane nepouzitelnou.O originalitu mi ani tak nejde,spis o funkcnost,abych mohl svou 850ku dovybavit telvizi,dvd,virivkou atd:-)Take nevim,jak moc se muzou zmenit puvodni pomery v prevodech,abych neprestal chladit,dobijet moc apod..
-
- Návštěvník
To: Ondrej2 chladit to bude tak samo, a dobijet taky ,jezdil sem stim uplne vpoho, je to vpoho, akorat si kup rezany remen, protoze nebudes mit uplne v ose kdyz otocis tu remenici, ale jen nepatrne, delka remenu je nekde mezi 1100-1175 pri sirce 10, pokud mas ten velky altik ze stodvacetsedmy tak snim asi moc nebudes moci regulovat napnuti remenu takze jedina ucinna regulace je na remenici od vodni pumpy temy kolecky co jsou uprostred ni... ale rikam jde to vpohode
-
- Návštěvník
To: 600-850.driver dik za podnetne rady:-)jeste takovou prihlouplou otazecku,tim otocenim remenice dojde k vetsimu vychyleni,takze je to pak v lepsi rovine?o jedny remenici jsem cet v historii diskuse,ale kdyz jsem na to pak koukal,tak se mi zdalo,ze by to tu remenici alternatoru jenom lizalo,no a pri vetsim odberu,kdyz jde altern.vic z tuha by to mohlo prokluzovat a tudiz i blbe dobijet...avak tva praxe tuto domnenku nastesti vyvraci:-)
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník