Původní diskuse - elektrická soustava
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
A mám tu další problém. Když zastavím na křižovatce, přestanou mi jít blinkry.Zase se rozblikají až při rozjetí.Takže teď prostě na křižovatkách šlapu na neutrálu na plyn,aby ti kolem věděli,kam vlastně jedu.V létě to nedělalo,protože jsem nesvítil tlumenýma světlama. Zajímavý je,že u druhýho fiátka mi to nedělá. Čím to může být? Slabá baterka ? - dynamo jede OK a po mrazivé noci startuju na první škrtnutí.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Nazdar, to me zase dela to, ze me prestava blikat kontrolka i to cvrkani blinkru. Ale blinkry venku jdou. Taky se zpomaluje interval blikani. To me stve. Lezu po tom a ne a ne to najit. Zatim to funguje a tak dokud se to nevysype,tak na to asi neprijdu. Dalsi jeste vetsi problem resim se svetlama. Jak potkavaci, tak i dalkove proste slabe sviti. Koupil jsem i nove paraboly ale je to stejne. Nemuzu najit ani zadny odpor nic. Zarovky jsem menil. I jsem tam mel halogeny. Proste to slabe sviti. Neporadi me nekdo? Hojky Petr
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Tak nejdříve ty blinkry. Mám to spravený,překvapivě umřela baterka,takže jsem koupil novou a bylo to podstatně lepší. Při stání na křižovatce to normálně blikalo, akorát když jsem brzdil před křižovatkou tak ne. Takže asi když toho svítí moc najednou - potkávací světla + brzdová světla, tak blinkry moc nejdou. Nakonec jsem ještě vyměnil ten přerušovač blinkrů a dal tam novej z Felicie, teď to šlape super a konečně je to taky v autě slyšet. to Holecekp: Elektrikář nejsem,ale v autě starší výroby to podle mě není až takový problém. Každopádně,autoelektrikář mi radil,ať si na vrakovišti seženu kompletní originál el.svazky. Chtěl jsem to tahat taky, drát po drátu, ale prý se v tom ztratím a někde udělám chybu. Navíc se dráty tolika různých barev v podstatě nedají sehnat. Máš nějaký konkrétní důvod, proč to měnit ? Teda kromě těch blinkrů jak píšeš níže - zkus tam taky ten přerušovač z nové Felicie, v mototechně přijde na cca 150,-.
-
- Návštěvník
Nazdar Zdeňku, elektrika mě zatím tlape. Ale už tam mám několik bajpásů od předchozího majitele a nějaký i ode mě.Tak jsem si říkal, kdybych nevěděl co roupama dělat, tak bych si mohl udělat nový svazky. Přední světla totiž nějak málo svítí. Teď o víkendu je chci přeměřit a zkusit na táhnout nový dráty. Třeba se to změní. Už jsem kvůli tomu měnil halogeny za žárovky a obráceně. Čistil paraboly i je vyměnil za nové a stále to svítí málo. Tak mě teď napadlo, že někde bude asi odpor. Přerušovače tam mám dva, aby mě blikaly všechny čtyři. Jeden je novej. Ale ještě dříve než jsem ty čtyři zapojil tak stále blbly. Ať přehazuju přerušovače,tak prostě někdy to vypadne. Blinkry blikají, ale kontrolka ne. Žárovkou to není. Taky přestává cvrkání. Nebo se zpomaluje. Teď je zima,tak se mi po tom dlouho nechce lest. Ale v létě to musím dovést do dokonalosti. Hoj Petr
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
for: Alternátor místo dynama doporučuji altík z Pandy 903, má v sobě i regulační relé, takže odpadá další krabička), a navíc má o něco větší výkon než z F127. dobrá je také úprava na jeden klínový řemen, snáz se to napíná, jediné co je třeba (samozřejmě krom toho řemenu) je otočit řemenici aby byly všechny 3 (motor, vodní pumpa, alternátor) řemenice v jedné ose, doporučuji také vyměnit řemenici u vodní pumpy - zaměnit za menší - vodní pumpa i vrtule bude mít větší točky a lépe to pak chladí, vhodný je klínový řemen se zoubky, tolik neklouže MaXoft - F 600 Club CZ
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
zadní stěrač Prosím, neměl by někdo schema elektroinstalace v elektronické podobě pro Tipo 1,4 r.v.1990 a byl by ho ochoten poslat na adresu cont@volny.cz ? Nějak bojuji se zadním stěračem, nejde napájení k motorku, na spínač někdy ano, někdy ne, pojistka dobrá a i když jsou vodiče slušně barevně označeny, tak v tom nějak tápu, chtěl bych projít celou trasu. Předem moc děkuji
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Nnevíte z čeho by pasovaly ramínka na fiata 127 (mám omletý ten vnitřní tisícihran v ramínku stěrače a vrtat do něj nechci) - myslíte, že by mohli pasovat z malucha nebo z něčeho jiného??? Zatím jsem měl tu smůlu, že většinou nějakej projel proti mě a nikde na parkovišti nebyla šance se podívat, ale zdá se mi to podobný, jen jestli nejsou o něco kratší oproti 127 nebo nemají jiný tisícihran. Jinak žigul, uno už má zvrchu šroub, to už jsem zjistil
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Nazdar chlapy. Neříkám, že jsem nějaký motorář, ale už něco za sebou mám. No ale to co jsem předvedl teď s kabelama je snad školácká chyba. Hele určitě si pamatujete, jak jsem psal před týdnem, že mě děsně pokopali kabely. Tak se vás chci zeptat, jak to děláte. No já jsem chtěl postupně odpojovat jeden kabel po druhém a zjišťovat, který nepálí. No ale jak jsem odpojil fajfku od svíčky, tak jsem dostal šlehu. No je to logické. Proud šel přes tělo do země. No ale takhle starý odborníci radí, jak to vyzkoušet. No a i když jsem si vzal vaťákovou rukavici, tak jsem mě to koplo. NO NEODPOJUJÍ ODBORNÍCI KABEL U ROZDĚLOVAČE???. Zdar Petr.
-
- Návštěvník