Původní diskuse - elektrická soustava

Zapalování, dobíjení, osvětlení, startér
Zamčeno
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Wlken: Jo, L14 s dlouhým závitem, vzdálenost elektrod 0,6 mm. L15 NE!
Iglo
Návštěvník

Příspěvek od Iglo »

Ahoj, mate nekdo zkusenosti, jak zvlada dynamo u 850ky dobijet pri stalem sviceni a pustenem radiu(2x40w). Nehrozi postupne vycucnuti baterky? Premyslel jsem o alternatoru, ale ten z 127ky pry novy stoji pres 3000,-Coz se mi zda dost..Diky za pripadne pripominky.
600
Návštěvník

Příspěvek od 600 »

Ahoj asi sem diagnostikoval svuj problem popsany o par radku niz. Starter sem vyndal a ma rozbity to vicko, ktere kryje uhliky. Pokud seto dobre napasuje tak mi venku nadherne toci, ale jak se ohreje tak se to vicko patrne trosku pohne,osicka se zkrizi a uz se neotoci. Myslite ze je to mozne nebo bude muj problem jinde? Dalsi vec je jestli je to teda tim vickem tak zda-li jde pouzit z jineho starteru a jestli ho nekdo ma Diky ToSpa
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

to 600 - rozebírat závadu takhle "na dálku" je problém u startéru může být i blbý vinutí jak rotoru, tak statoru. Jinak ty víčka tu mám a když přineseš ten startér, tak Ti řeknu co sním je. Ale jsem u Mělníka. ehlenrene@seznam.cz
600
Návštěvník

Příspěvek od 600 »

Vim, uz sem u Melnika byl, prave ze vinuti by melo byt v poradku pac naprazdno venku z auta toci jako divej az se mi nechtelo verit ze je to muj stary starter. Jde mi o to jestli to vicko pude prehodit, z duvodu toho bronoveho pouzdra ze bude treba jinak obehany nebo tak.
KLIMATIZACE
Návštěvník

Příspěvek od KLIMATIZACE »

DIAGNOZA
DIAGNOZA
Návštěvník

Příspěvek od DIAGNOZA »

nemáme
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Cau, nevite nekdo prosim Vas, zda se da, a kde by se pripadne dala sehnat, dvojita remenice s prumerem 17 na alternator z fiata 127. Hledal jsem v historii diskuse o vymene dynama u fiatu 850 za alternator, ale podrobneji se o tom nikdo nezminoval. Ta puvodni z dynama se bohuzel upravit, a tedy i pouzit, neda. Diky
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Já jsem ji vyrobil kombinací dvou řemenic, které jsem obě poněkud zabrousil, aby byly užší. Ta vnější byla tuším škodovácká.
Frantík
Návštěvník

Příspěvek od Frantík »

Já tam mam jeden řemen a je tam jiná řemenice na vodní pumpě. Pokud je dost napnutý řemen, motor je 600 tak je to bez problémů. Pokud tam ale máš 903 s vodní pumpou 600 tak ten řemen hoří. Nedavno jsem ho po 40 km spálil téměř na uhel. :-( Jestli ti jde o to, že tam máš motor z 600 a čistě chceš vyměnit dynamo za altík tak možná bude nejsnažší si ji nechat vytočit na soustruhu z hliníku a dát jí tam s tou vrtulkou z altíku. Ta vrtulka chlazení je asi samostatně tzn. není v kuse s řemenicí ale nejsem si jist.
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

Frantík: číst pozorněji, Ondrej má F850.
600-850.driver
Návštěvník

Příspěvek od 600-850.driver »

TO Ondrej: cece,nemusis mit dvojitou remenici staci otocit remenici na vodni pumpe , a mas to na jeden klinak , mam to tak na svym motoru , jediny problem byl dobrej klinak , kterej by byl napnuty perfektne, stym sem se trapil dva mesice. pak sem cely leto uz lital na jeden , a ten prezil i tu havarku:-) ale pokud to chces mit jak origo... kontaktuj asi Rendu
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Renda měl ve své nabušené 850 také pouze jeden klíňák, dva nějak nestíhaly výkon :-)) Ovšem Ondrej to chce asi origo, ne?
Frantík
Návštěvník

Příspěvek od Frantík »

OK Nečet jsem pořádně, nicméně jsem se i tak trefil a evidentně nejsem jediný, kdo to tak má. Takže je to némlich to samý.
600-850.driver
Návštěvník

Příspěvek od 600-850.driver »

To: Kronikar ja myslel stim kontaktem na rendu ze ten by mohl mit cely altik z 85O sc vis?tim by myslim byl problem vyresen jeste lip....
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

pro tazatele: změň si nick, skutečný Ondrej je tu dlouhodobě jenom jeden, tak aby nevznikalo nějaké nedorozumění... Jinak už jsem od kohosi slyšel, že si upravoval i normální dvojitou řemenici z dynama, tak to asi nějak půjde...?
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

Ondrej: to už asi vzniklo. Je fakt, že mě nešlo na rozum, že bys nějak bastlil kupátko.
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Hmm, normálně tu vznikají zmatky??? Taky jsem váhal.....
Ondrej2
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej2 »

Diky za vase reakce!Mam koupenej alt.s integrovanym regulatorem z f127,ale hridel je moc tlusta,takze na ni orig.dvoj.remenice z dynama nejde,protoze kdyby se navrtala stane nepouzitelnou.O originalitu mi ani tak nejde,spis o funkcnost,abych mohl svou 850ku dovybavit telvizi,dvd,virivkou atd:-)Take nevim,jak moc se muzou zmenit puvodni pomery v prevodech,abych neprestal chladit,dobijet moc apod..
600-850.driver¨
Návštěvník

Příspěvek od 600-850.driver¨ »

To: Ondrej2 chladit to bude tak samo, a dobijet taky ,jezdil sem stim uplne vpoho, je to vpoho, akorat si kup rezany remen, protoze nebudes mit uplne v ose kdyz otocis tu remenici, ale jen nepatrne, delka remenu je nekde mezi 1100-1175 pri sirce 10, pokud mas ten velky altik ze stodvacetsedmy tak snim asi moc nebudes moci regulovat napnuti remenu takze jedina ucinna regulace je na remenici od vodni pumpy temy kolecky co jsou uprostred ni... ale rikam jde to vpohode :-)
Ondrej2
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej2 »

To: 600-850.driver dik za podnetne rady:-)jeste takovou prihlouplou otazecku,tim otocenim remenice dojde k vetsimu vychyleni,takze je to pak v lepsi rovine?o jedny remenici jsem cet v historii diskuse,ale kdyz jsem na to pak koukal,tak se mi zdalo,ze by to tu remenici alternatoru jenom lizalo,no a pri vetsim odberu,kdyz jde altern.vic z tuha by to mohlo prokluzovat a tudiz i blbe dobijet...avak tva praxe tuto domnenku nastesti vyvraci:-)
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Ještě mne napadá, že abys implantoval F127 altík do berliny s origo motorem, budeš muset v plášti altíku vyřezat kus materiálu v místě styku s nálitkem na přívodním rameni vodní pumpy- jinak tam ten altík (na originálním F127 držáku) nevrazíš. Ale na to přijdeš, až ho tam budeš rvát :o)
Ondrej2
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej2 »

to: Ondrej zkusmo jsem ho tam uz cpal,docela se vesel -mozna by pripadne stacilo jen lehce liznout ten nalitek vodni pumpy:-)
600-850.driver
Návštěvník

Příspěvek od 600-850.driver »

To Ondrej 2:budes to muset liznout i se sroubem co ti drzi gumu kolem vrtule, ale drzet to bude ,bo jinak tam nedas kabel od svicky a taky je dobre liznout trochu altik ,ma dost tluste steny, a pokud mas trochu vruce flexu nemel by to byt problem:-)
Ondrej2
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej2 »

Diky panove,uvidim,co s tim vsechno spacham..
Zamčeno