Původní diskuse - elektrická soustava
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
To tříprsťák: hehe když nevim juknu do pomocníka Fiat Marea od r.v-1996 Podvozek, stejně jako většina dalších mechanických dílů vychází Brava/Bravy. Pod kapotou se mohou objevit zážehové 16V DOHC motory 1581ccm (103hp) a 1747 ccm (113hp) a 20V pětiválec 1998 ccm (154hp). Ze vznětových agregátů jsou k dipozici přeplňované 1910ccm (75hp, nebo 105hp ve verzi JTD) a 2387ccm (130hp). Na některých trzích je k dispozici přeplňovaný 20V 1998ccm motor pocházející z Coupé (220hp) nebo 12V čtyřválec 1370ccm (80hp) FIRE (patrně byl nahrazen 16V verzí). To ota: hele asi ti nepomůžem to je fakt moc nový auto.. kup si 500,600,850,1100,1300,1500,124,125,126,127,128,130,131,132,133 heh radči už končim prostě s tim ti můžem někdo poradit ale tohle nech na servise :o)
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
to Venca: Přístrojovka se dá koupit v zahraničí. Jinak teď dělám do šestistovky přístrojovku na šest budíků, někam ti hodím foto. Kdyby byl zájem, mohu udělat kopii než to stříknu a nainstaluji. Jsou tam 4x díry cca 52 mm (teplota olej, tlak olej, teplota voda, palivoměr) a 2x díry cca 80 mm (rychloměr, otáčkoměr) + samozřejmě LED kontrolky.
-
- Návštěvník
Mám problém s rámečky světel na šestistovce. Nedolíhá mi k sobě ta spodní část, která se stahuje šroubem. Původně tam byly paraboly z oktávky a po stažení šroubem to bylo téměř OK. Teď jsem tam dal originál paraboly z F600 a vůbec to nesedí. Musel bych použít dvakrát delší šroub než tam byl a stejně to nepůjde stáhnout k sobě a zůstane tam pořádná mezera. To je normální ??? Detailní foto na http://www.klucka.cz/svetla/
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Takže jsi to předělal z malých světel na velké? Oktaviánské rámečky pasovaly na malá světla a to, co jsem viděl na tvém webu jsou dle všeho velká. Bacha na jednu věc, ty rámečky jsou pravý a levý! Liší se umístěním prořezů ve falcu směrem ke kastli. Když máš například oba levé, musíš u jednoho vypilovat ty prožezy nové, zrcadlově obráceně, jinak ti vznikne přesně TENTO efekt. Podle šroubku máš skutečně pravý límec napravo, jde ale o to, jestli nemáš prohozené ty obruče pod nimi, skoro bych sázel, že jo.
-
- Návštěvník
k upřesnění k velikosti světel: Tyhle velké reflektory dělali někdy od konce roku 1964 do ukončení výroby v r.1969 pořát stejné, odlišnosti by mohly leda nastat u parabol z druhovýrob (ale třeba z polské druhovýroby pasují dobře, ty jsem už vyzkoušel). Ty tvé vypadají Italsky, řekl bych, že jsou to F.I.E.M, takže jsou-li vyrobeny pro šestistovku, jít to tam prostě MUSÍ.
-
- Návštěvník
Zdeňku Taky přidám svou trošku do mlýna. Mám dost šestistovek na to abych to mohl posoudit a u některých doléhá rámeček světla po dotažení přesně na sebe, u některých tam zůstává mezera různé velikosti. Já osobně to neřeším, na funkčnost to nemá vliv, parabola ani rámeček ti neupadne a navíc to ani není vidět, je to přece schovaný zespodu. Tříprsťáku myslím, že ty velké paraboly montovaly do F 600 D až od konce roku 1965. Náš klubový kolega má šestistovku z tohoto roku, otvírání má již po větru, ale má vpředu ty 3 fousy, kulatý znak a malé paraboly, auto má původní lak, takže to není předělávka.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Dávám dohromady na F600D elektriku a už jsem samozřejmě zapoměl, jak to bylo. Nevíte na co je tenhle kondenzátor - http://www.klucka.cz/cotoje ? Byl připojený na modrý drát, co jde z cívky a dále pokračuje do spínačky. Koukal jsem do schématu a tam žádný kondík za cívkou není. Myslíte, že by to mohlo být odrušení nebo co ??? Díky.