Stránka 9 z 12

Napsal: pátek 12. květen. 2006 0:00
od Marek
Mám urgentní dotaz. Kotoučové brzdy - na 850 spec. se vyčistil pístek i čelist, dalo nové těsnění, namontovalo, namazaly se "čípky" ovzdušnily se a 14 dní se jezdilo. Poté se to zničeho nic hryzlo. Řešilo to ježdění na ruční brzdě, ale nejsem fanatik. Pak byly kotoučovky na 128 combi, tentýž postup - po měsíci hryz. Dalo se to do servisu, zaplatily se nekřesťanské prachy (cca 3000) za opravu posilovače a zprovoznění brzd. Půl roku - rok to brzdilo jak víno. Poté se to opět hryzlo. Nyní "nový" vůz fiat 128 A. Minulý týden sme jej vezli z Brna - díky brejklé LP brzdě se jelo na ručce. Všechny brzdy sme ovzdušnily, netekly stav OK. LP čelist sem vymontil, vyčistil, přetěsnil, namontoval, namazal čípky ovzdušnil. Dnes se brejkla, čtvrt hodiny to kouřilo a smrdělo spáleným obložením - Do háje zeleného CO DĚLÁM ŠPATNĚ?

Napsal: pátek 12. květen. 2006 0:01
od Pavel KV
Taky jsem měl podobné problémy, nakonec jsem zjistil že se mi zevnitř rozpadají brzdové hadice a nepustí zpět tlak, tudíž třmen zůstane sevřený a přibržďuje. Pokud jsi třmeny opravil, vyčistil přetěsnil, tak zbývá vyměnit hadice a zkontrolovat trubky.S posilovačem jsem na žádné F128 neměl sebemenší problém.

Napsal: pátek 12. květen. 2006 0:02
od Marek
Posilovač byl problém mimo, ten odešel nezávisle na kousnutých kotoučích, jen mě to už drobet připadá jak prokletí protože "všichni" vychvalují kotouče, jak je to bezva, a jak se s tím dobře dělá a já kudy chodím nadávám a vychvaluju bubny, pravda zustává že bubny se nám nikdy nehryzly. Ale že se to po bezproblémovém týdnu hryzne, to sem opravdu nečekal. No zítra zajdu koupit hadici a ať při mě stojí všichni svatí. Když už sme u toho, kde sehnat za rozumnou cenu kulové čepy - mám je úplně vymlácené.

Napsal: pátek 12. květen. 2006 0:03
od Marek
Akorát si říkám že je zajímavé že by za ty opakované problémy u tří ruzných aut mohla hadice. Do Fulneka určitě nejedeš? Bylo by určitě dobré kdyby někdo zběhlý s 128čkou mohl prohlédnout tu moji potfůrku a zdělit co a jak je špatně.

Napsal: pátek 12. květen. 2006 0:04
od Pavel KV
Měnil jsem ho někdy v únoru, byl od firmy RTS ale člověče kolik jen stál? Myslím kolem 350 Kč.

Napsal: pátek 12. květen. 2006 0:05
od Pavel KV
Do Fulneka fakticky nejedu, zítra odjíždíme s Lenkou do Jizerských hor na dovolenou a vracíme se právě 20.5.

Napsal: pátek 12. květen. 2006 0:06
od Marek
Jo, jo. Tak sem pochopil správně tu týdení dovolenou, užijte si to:) Díky za rady a doufám že aspoň brzdy už budou bez problémů. Jinak když sem to dnes nastartoval cvičně bez filtru, kouřilo se z karbecu ze sání, takže doufám že to zpraví "pouhé" seřízení. Filtr sem rozebíral z jistých důvodů, protože filtr box je ožehnutý a zespodu prostřelený něčím co proletělo oběma plechy a ještě to udělalo zespodu důlek na kapotě, čímž je jasné že ikdyž to vypadá jako průstřel, stalo se to přímo v motoru, je to v místě nad výfuk-svody tak nevím co s tím kdo kouzlil.

Napsal: sobota 13. květen. 2006 0:00
od radek
jak sundam zadní bubny na fiatu bravo.Potřebuju na to nějakýstahovák?dík

Napsal: pondělí 15. květen. 2006 0:00
od Adam.ha
Kde se nachází prodejna u Šlehofera v Praze ?

Napsal: pondělí 15. květen. 2006 0:01
od Marek
Uniauto Václav Šlehofer Černokostelecká 103 100 00 Praha 10 Tel.: 274 812 759 fax: 274 818 109 http://uniauto.prodejce.cz/ V životě sem tam nebyl, tak doufám že to je správně=)

Napsal: pondělí 15. květen. 2006 0:02
od Adam.ha to MAREK
Díky ,stránky jim žijou , tak je to OK. Děkuji !

Napsal: pondělí 29. květen. 2006 0:00
od wlken
právě jsem obdržel od Rendy sadu brzdových trubek,nemohl by se někdo z vás se mnou podělit o zážitky z ohýbání a instalace trubek do vozu??dělám to poprvé a nechtěl bych je polámat nebo tak něco...

Napsal: pondělí 29. květen. 2006 0:01
od Renda ze Záboří
Wlken - toho ohýbání se neboj, Cu je žíhaná a trubky se dají ohnout i 5x na stejným místě než prdnou - ale nezkoušel bych to!!! Jinak velký oblouky dělám normálně rukou a ostřejší třeba přes rukojeť pilníku, nebo šroubováku. Zdar ohýbání!

Napsal: pondělí 29. květen. 2006 0:02
od Tříprsťák
Ohybat to jde, jen nedělej příliš ostré ohyby, aby se trubička v ohbu nezúžila - raději vždy větší radius. Pokud kombinuješ starou a novou hydrauliku, dej bacha na to, že staré prvky budou mít jiné dno děr pro holendry - byly dělané pro jiné zakončení trubiček. Starý typ má na dně díry trychtýřek doprotisměru a trubička je jen mírně rozšířená (převlečná matice ji při utažení narve na ten trychtýřek). Novější typy mají dno díry víceméně kulaté a konce trubiček mají jakoby límečky (převlečná matice přimačkne límeček na dno). Já jsem to řešil tak, že kde mi zůstal starý typ díry, trubičku jsem v tom místě ufiknul, navlékl převlečnou matici a trubičku opatrně kónickými kleštěmi rozpertloval do široka. Funguje to, těsní to. Ale pokud vím, tak máš stroj, který stál dlouho na nějaké zahradě, takže nejspíš stejně budeš tu hydrauliku měnit kompletně. Tam, kde je díra nového typu bych zkracování trubiček bez speciálního nářadí nedoporučoval.

Napsal: pondělí 29. květen. 2006 0:03
od Ondrej
Tříprsťák: Na kupé již problémy s dvěma různými zakončeními trubiček nehrozí... díkybohu

Napsal: pátek 2. červen. 2006 0:00
od Joj
Máte brzdy?

Napsal: pátek 2. červen. 2006 0:01
od Marek
? Nechápu tím co chtěl básník říci. Nemám, brzdím nohama :o))

Napsal: sobota 22. červenec. 2006 0:00
od Karel..
zdravím, chtěl bych se optat jesli nevíte kde se dají sehnat na šestistovku takové ty kostky jak se v nich spojují brzdove trubicky , potřeboval bych jak tu zadní i se spínačem brzdových světel tak i tu co je u hlavního brzdového valce....diky za pomoc.

Napsal: sobota 22. červenec. 2006 0:01
od Triprstak
Tu rozbocku u hlavniho brzd. valce jsem koupil u Slehofera.

Napsal: sobota 21. říjen. 2006 0:00
od Michal
Ahoj mám problém s brzdama na 126 starý typ, čelisti nepasují průměrem do bubnu, dotákají se jenom na krajích v prostřed ne. Můžete mi poradit kde sehnat kvalitní čelisti?

Napsal: neděle 22. říjen. 2006 0:00
od The_FreeRider
Zdravim...shanim brzdove trubicky.. a takovou tu rozbocku na brzdove trubicky k zadnim kolum na F850..poradte nekdo kde sehnat, popr. jestli by nesly nahradit trubickami z neceho jineho?

Napsal: neděle 22. říjen. 2006 0:01
od Ondrej
Rozvaděcí kostka je stejná s ladou, ale bacha, je třeba vybírat kvalitu! A trubičky vyrábí na míru Renda...

Napsal: pondělí 23. říjen. 2006 0:00
od Jura z KM
To Michal Cpeš tam čelisti, co patří do bubnu s pruměrem 185mm. Aspoň myslim...

Napsal: pondělí 23. říjen. 2006 0:01
od Black
Michal: jo,bude to jak píše Jura - novější 126-ky mají bubny pr. 185, starší 170 mm (stejný s F500). Pokud nechceš polský (kontakty na www.126fan.cz), tak zkusit Rendu, nebo nějaký má v seznamu Klučka.

Napsal: středa 25. říjen. 2006 0:00
od OldaV.
Pro informaci. Koupil jsem nový italský jednookruhový hl. brzdový válec na F850 u Šlehofera za 600,- Kč. Pro použití ve staré F125p, tak uvidíme.