Původní diskuse - brzdy
-
- Návštěvník
Mám urgentní dotaz. Kotoučové brzdy - na 850 spec. se vyčistil pístek i čelist, dalo nové těsnění, namontovalo, namazaly se "čípky" ovzdušnily se a 14 dní se jezdilo. Poté se to zničeho nic hryzlo. Řešilo to ježdění na ruční brzdě, ale nejsem fanatik. Pak byly kotoučovky na 128 combi, tentýž postup - po měsíci hryz. Dalo se to do servisu, zaplatily se nekřesťanské prachy (cca 3000) za opravu posilovače a zprovoznění brzd. Půl roku - rok to brzdilo jak víno. Poté se to opět hryzlo. Nyní "nový" vůz fiat 128 A. Minulý týden sme jej vezli z Brna - díky brejklé LP brzdě se jelo na ručce. Všechny brzdy sme ovzdušnily, netekly stav OK. LP čelist sem vymontil, vyčistil, přetěsnil, namontoval, namazal čípky ovzdušnil. Dnes se brejkla, čtvrt hodiny to kouřilo a smrdělo spáleným obložením - Do háje zeleného CO DĚLÁM ŠPATNĚ?
-
- Návštěvník
Taky jsem měl podobné problémy, nakonec jsem zjistil že se mi zevnitř rozpadají brzdové hadice a nepustí zpět tlak, tudíž třmen zůstane sevřený a přibržďuje. Pokud jsi třmeny opravil, vyčistil přetěsnil, tak zbývá vyměnit hadice a zkontrolovat trubky.S posilovačem jsem na žádné F128 neměl sebemenší problém.
-
- Návštěvník
Posilovač byl problém mimo, ten odešel nezávisle na kousnutých kotoučích, jen mě to už drobet připadá jak prokletí protože "všichni" vychvalují kotouče, jak je to bezva, a jak se s tím dobře dělá a já kudy chodím nadávám a vychvaluju bubny, pravda zustává že bubny se nám nikdy nehryzly. Ale že se to po bezproblémovém týdnu hryzne, to sem opravdu nečekal. No zítra zajdu koupit hadici a ať při mě stojí všichni svatí. Když už sme u toho, kde sehnat za rozumnou cenu kulové čepy - mám je úplně vymlácené.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Jo, jo. Tak sem pochopil správně tu týdení dovolenou, užijte si to:) Díky za rady a doufám že aspoň brzdy už budou bez problémů. Jinak když sem to dnes nastartoval cvičně bez filtru, kouřilo se z karbecu ze sání, takže doufám že to zpraví "pouhé" seřízení. Filtr sem rozebíral z jistých důvodů, protože filtr box je ožehnutý a zespodu prostřelený něčím co proletělo oběma plechy a ještě to udělalo zespodu důlek na kapotě, čímž je jasné že ikdyž to vypadá jako průstřel, stalo se to přímo v motoru, je to v místě nad výfuk-svody tak nevím co s tím kdo kouzlil.
-
- Návštěvník
Uniauto Václav Šlehofer Černokostelecká 103 100 00 Praha 10 Tel.: 274 812 759 fax: 274 818 109 http://uniauto.prodejce.cz/ V životě sem tam nebyl, tak doufám že to je správně=)
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Ohybat to jde, jen nedělej příliš ostré ohyby, aby se trubička v ohbu nezúžila - raději vždy větší radius. Pokud kombinuješ starou a novou hydrauliku, dej bacha na to, že staré prvky budou mít jiné dno děr pro holendry - byly dělané pro jiné zakončení trubiček. Starý typ má na dně díry trychtýřek doprotisměru a trubička je jen mírně rozšířená (převlečná matice ji při utažení narve na ten trychtýřek). Novější typy mají dno díry víceméně kulaté a konce trubiček mají jakoby límečky (převlečná matice přimačkne límeček na dno). Já jsem to řešil tak, že kde mi zůstal starý typ díry, trubičku jsem v tom místě ufiknul, navlékl převlečnou matici a trubičku opatrně kónickými kleštěmi rozpertloval do široka. Funguje to, těsní to. Ale pokud vím, tak máš stroj, který stál dlouho na nějaké zahradě, takže nejspíš stejně budeš tu hydrauliku měnit kompletně. Tam, kde je díra nového typu bych zkracování trubiček bez speciálního nářadí nedoporučoval.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Michal: jo,bude to jak píše Jura - novější 126-ky mají bubny pr. 185, starší 170 mm (stejný s F500). Pokud nechceš polský (kontakty na www.126fan.cz), tak zkusit Rendu, nebo nějaký má v seznamu Klučka.
-
- Návštěvník