Kronicar: rozvody tu mám pro tebe pořád schovaný. Ten znak snad už ani nebude, ta italská firma ho přestala vyrábět. Včera jsem ale nějaký znaky objednával u jiné firmy, takže jestli ten 600 budou mít tak mi ho k tomu přibalí. Takže budeš mít u mě i ten brzd.válec Multipla.
předseda: myslím na to a každý večer to projíždím, bohužel zatím nic. Zkoušel jsem i dodavatele tady v ČR, ale většina nemá vůbec páru, že se takový auto někdy dělalo
A ještě něco pro abarthisty. Dneska mi dorazily čtyři kousky hlavního brzdovýho válce na F600/D - dvouokruhový z Abartha 850/1000 TC/TCR. Je to přesně ten typ, co se občas vyskytuje na eBay (http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 4545543526) a prodává se kolem 2.700 Kč. O víkendu budu zkoušet montáž. Válec je celkově o kousek delší než origo, ale měl by se vejít. No, větší je podstatně, ale pokud se na origo 1-okruh nasadí gumka k tyčince z pedálu a na druhé straně rozvodka, je rozdíl do 1 cm. Zcela jistě se bude muset vyvrtat jedna díra do podvozku. Použije se pouze ta první zleva (u pedálu) a druhá se bude muset vrtnout skrz a dát šroub s maticí. Každopádně když to tam dostal Abarth, tak to tam jít musí. No a cena, bude cca 1.600 - 1.700, až spočtu náklady. Teoreticky jsou už volné jen dva válce (1. pro mě, 2. pro V z Hustopečí). Foto: http://www.klucka.cz/bazar/2okruh/2okruh.jpg Více fotek z montáže doufám o víkendu.
zdravim chtel bych se zeptat jak to je kdyz mi praskne prasatko a brzdovka z nej tekla na pakny.... potreboval bych vedet jestli mam pakny vymenit nebo sem slysel ze je staci zdrsnit smirkem....tak nevim....prosim poradte...diky
Pokud na ty pakny ta brzdovka tekla jen krátce, tak ještě stačí je zdrsnit smirkem a odmastit benzinem. Ale po delší době tu brzdovku obložení paken nasákne a pak ani obroušení nepomůže. Tvoří se skelný povrch nebo to klouže, pak pomůže pouze výměna.
Brzdy mě tekly už x-krát a na výměnu vždy čekají tak čtvrt roku, je to přece jen piplačka která s výměnou těsnění a čištěním zabere den. Potom čtvrt roce byly sice pakny nacucané ale smirkovým papírem se to dá brousit dokud se ten černý nacucaný povrch neztratí a zůstane suchý našedlý, pak už jen odmastit již zmiňovaným benzínem. Samozřejmě pokud tím broušením člověk nesjede i tu min. přípustnou tloušťku, ale tak zle bych to neviděl=) Měl jsem v plánu koupit nové pakny ovšem po posouzení finanční situace jsem to nechal nalepit. Boříci to opískovali nalepily, natřeli a můžu to vřele doporučit a na koupi nových paken sem rád zapomněl - zaplatil sem 65 Kč/ks Doufám že to za ty prachy bude i držet=)
No ono také záleží na materiálu z jakého je to obložení. Já jsem dostal k autům nebo v dílech obložení na nalepení a jsou z různých materiálů (světlé/tmavé). Také některé starší víc saje tu brzdovku. Dá se to sice obrousit, ale už je to v obložení a po brždění se opět vytvoří skelný povrch se kterým to dost mizerně brzdí.
známý problém, už sem jich pár vyhodil. po těchto zkušenostech, "staré" obložení získané něgdy něgde, že to někomu leží doma, používám jen v nutných případech.
To je též fakt, máme toho už taky pár desítek kousků, ale ti hošové mi tam dali své obložení, tak sem se nevnucoval. Otec už taky projevil názor aby sme jim to příště dali i s obložením, né snad že by jejich obložení nevěřil, ale doma je toho kupa a vypadá že nouze s tím nikdy nebude. Můj názor je ten že si tam radši nechám nalepit to jejich , protože kvalitu toho co máme těžko odhadnu. A pokud to bude alespoň brzdit...
Mám doma komplet lanko ruční brzdy na F125p- před 25 lety nový díl - teď je na něm zpuchřelá guma prachovek na koncích bowdenů (takové válcové harmoniky). Neví někdo jak na to? Je to nepoužitý díl, skladovaný celou dobu v suché garáži. Děkuji za rady