Grabovi: To teda rozhodně není, je to přesně tak, jak tu píše Tříprsťák. Moc by mě zajímalo, z čeho mohlo být to "podobné", neb si neuvědomuji jiný typ, který by měl tak ohromně vyřešené uchycení hlavního brzdového válce. Jinak se taky pro F600 prodávají nějaké speciální zesílené hlavní brzdové válce Abarth, které by měly bez problémů padnout, ale ty tak akorát přivézt z Němec.
Jj, jak píše Ondrej. V Německu se dá dvouokruhový na F600 koupit nový, vyjde však skoro na dva tisíce. Dělají ho tuším Italové buď Cifam nebo LPR, nebo spíše dělali a v DE to někdo nakoupil ve velkým a teď postupně rozprodává. Každopádně přímo u výrobce se už koupit nedá, zkoušel jsem.
Podobné si ty válce fakt nejsou ani malinko, základní rozdíly mezi těmi brzd válci jsou: 850 má poměrně krátký válec, připevněný zepředu na přírubu (podobně jako většina jiných aut), s rozbočkou pro trubičky shora. Šestistovka má malinko tenší, asi tak dvakrát delší válec, rozbočku na trubičky má přišroubovanou na konci v ose válce a jak již jsem zmínil, je přišroubována do boku k nosníku a v přední části je do ní pouze zastrčena tyčinka od pedálu, převlečená brzdovou manžetou. Brzdový válec podobný šestistovkovému jsem u jiného auta zatím za svůj krátký život nepotkal.
Ono tak nejde o zesílený, ale hlavně o to aby tam byl dvou okruh abylo to bezpečnějsí. Už sem se bavil z někdym kdo ho tam měl ale ztratil sem na něj kontat tak už se nemůžu dál zeptat. Ale taky jeden tam má válec z 100 škody nevýte někdo jak ten je uchycenej???
no zrovna o to abych utrhnul kola nemam problém chci jenom dvů okruh kvůli bezpečnosti. mam na všech kolech koteče. tak to bzdí dobře. jenom když tě někde rupne hadička tak aby to zabrzdilo
Grab:tak aby to tam vešlo a pořádně drželo (mám F500 a tak nevím, jak to má šestikilo). Problém by taky trochu byl s trubičkama-Fiat má jiný konce než škodárny, ale jde to nechat udělat na zakázku.
Black: Z trubyčkama neni problém, ale proto sem tam chtěl dávat ten z žigula tan má stejný konce ale asi se podívám po tom originálnim dvouokruháči vypadá zajímavě.
Já jsem si ty holendry běžně na trubičky nandaval sám. Tam co je díra pro holendr zakončená "po staru" - neboli s konusem na dně, tam do jde dobře, trubička se na konci rozpertluje kulatýma kleštěma. Horší je to na dílech novějšího data, které mají dno díry kulaté a na trubičce musí být trochu nálitek, tam se to rozpertlovává blbě. Jinak - š120 měla sice dvojokruh, ale když jí rupla hadička, stejně to nebrzdilo vůbec. Nechápu to, ale bylo to tak. Ten válec je pěkný, Zděňku, kolikpak za něj ti loupežníci chtějí?
No ten válec se prodává v dražbě. Zpravidla to začíná na nějakých 10Euro a končí na 60E. Pěknej je, ale zase si říkám, ještě se mi na žádným autě nestalo, aby mi někde hadička prdla. Takže ten dvouokruh nevidím jako nezbytnost. Zatím je fůra jiných věcí, do které je potřeba nějaký peníz narvat.
No zatím mi sice na brzdách nic neprasklo, ale už se mi stalo, že jsem usilovně brzdil a pedál šel až k zemi. Ustál jsem to jen tak-tak na ruční brzdu, takže ten dvouokruh by nebyl až tak špatný. Jo, a v pytli bylo prasátko. Hlavní brzdový válec z Multiply sice zvýší tlak, ale neřeší ten dvouokruh, navíc stojí kolem litru (cena u Rendy). Fakt je ten, že u šestistovky je tam opravdu dost málo místa a uchycení z válce z boku se jen tak nevidí. Možná by to chtělo probrat se katalogama na brzdy různých značek, třeba by se něco našlo ? Pokud je ten Abarth dvouokruh za dva tisíce, tak to není tak zlý. Nejmenovaný člověk z F 600 Clubu ho koupil za 100,- € a ještě si ho musel nechat v Jablonci zrepasovat.
Píp: já jsem u každého fiata musel udělat novou celou hydrauliku, ono jak jsou ty trubice už všelijak zanesené, tak to pořádně seštelovat ani nejde. Je fakt, že se u 600 musí občas seřizovat pakny - v tom mají výhodu ty nejnovější kousky, ty už mají samostavy.
Dokud se nevymění trubičky, hadičky, všechny brzdové válce a někdy i pakny a bubny, tak to stojí za ..... Zkoušel jsem u šestikila různé co nejlevnější varianty (výměna gumiček v prasátkách, nějakou tu hodně špatnou trubičku či hadičku), ale pokud se to neudělá celé komplet nové tak to moc dlouho bez závad nevydrží.
Tak to bych si nechal líbit - kdybych měl prachy, jenže nemám prachy ani na dvouokruhovej brzdovej válec, kterej mi může René Ehlen přivézt z Itálie - chce za něj čtyři litry
Vlasovec: Tak vydrž až se objeví na eBay. Ondrej mi říkal, že bys ho za těch 1800,- vzal. Bývá tam tak jednou měsíčně a většinou se prodá kolem těch 60E plus něco za dopravu, takže do 2.000,- to vyjde. Taky mám na něj časem políčeno.
On tam toho ten chlapík prodává víc, možná že už s Abarthem skončil. Každopádně tam má ještě přední listový péro se stabilizátorem, olejový filtr, rozvody a tachometr do 200km/h.