Pozor, i 850tky měly do listopadu roku 1967 nastavování odlehlosti čelistí excentrem! Např. na svém Drakovi, který je z 69ho, jsem měl na levé straně nápravy samostav a na pravé straně excentr. Ale to je už spíše extrém...
Ano, ze Speciála, i s těhlicema. Pasuje to tam, akorát se musí převrtat jedna díra, podrobnosti by věděli Ondra a Vlasovec, ti už to dělali. Na brzdy ze 127 rovnou zapomeň, tam je všechno jinak.
tomas kotouče F 850 S a F850SC a F 127 jsou stejné,destičky má F127 tluščí než jsou destičky F 850,ale tvarem jsou stejné.Samotné brzdiče jsou v principu rovněž stejné ,akorát širší,proto se tam vejdou ty tlustý destičky.Brzdové hadičky F127 jsou samozřejmě koncovkama stejné ,ale pozor jsou o kus delší,já je dal úplně nové na svoje kupátko /Bleska/ a ráfek kola mi po pár kilometrech je prošoupal a já skončil naštěstí jen v živém plotu.Ty kratší origo z F 850 se už těžko shánějí.Co se týká brzdového válce F127,tak do F600 ho nedáš ,ale do F850 jde a získáš tím dvouokruhé brzdy- mušíš dát i nádobku na kapalinu!Karel
Tomas kotouce urcite,ale ty brzdice nevim presne ,jesli by neprekazely pri zataceni,ja to delal na F850 sport coupe a kupatko ma daleko vetsi a hlubsi blatniky nez F 600?
Nejde, u F127 má nosič brzdových čelistí jinší rozteč upevňovacích šroubů než u F850. A jak tu už bylo napsáno, F127 nosič je rozšířený pro tlustější brzdové destičky. Jinak F850 těhlice s nosiči, kotouči a F850/ F127 brzdovými válečky (jsou téměř stejné) se do podběhů F600 vpohodě vejdou. My jsme tam dávali těhlice z 850 Sport Coupé a dokonce se nám tím srovnaly odklony kol. Je však nutné před instalací převrtat ten spodní čep na těhlicích na větší průměr- nechápu proč, ale F850 měl ten spodní čep menší, než F600.
No počkej, abychom si rozuměli a ujasnili si pojmy. F127 nosiče čelistí na F850 těhlice nepřipevníš kvůli té jiné rozteči upevňovacích šroubů. A s tím toho zas tak moc nenaděláš. A zas kdybys měl F850 těhlice i nosiče a F127 obložení, tak to taky není dobré kvůli té rozdílné tloušťce obložení. F850 nosiče bohužel nejsou z nepochopitelných důvodů konstruované pro tak tlusté obložení. Na to jsem došel nedávno, když jsem chtěl ušetřit a vrazit do Draka obložení z té rozebrané stodvacetsedmy. Bylo téměř nové. A nic. Nemá je co nést. Ze 127 můžeš bez obav použít jenom brzdové válečky. Mají sice trochu odlišně umístěný přívod, ale ničemu to nevadí. Tak mě napadá, doufám, že ještě dá sehnat obložení přímo na 850, že se nedělají už jenom na 127...
Ondro tak jsem to v garáži zkouknul, a teď to uvedu na pravou míru. Na 850 těhlici, kotouč a nosič lze připevnit brzdič ze 127, destičky se tam, ale vejdou jen z 850, tzn. ty tenčí. Můžu ti poradit - ty tenké brzdové destičky se dají použít ze zadních kotoučů Fiata 125p. Jsou úplně stejné, vím to od Enza.
S potěšením můžu oznámit, že od dneška mám v nabídce nové zboží - brzdové třmeny na Fiat 850 Special,Sport,Coupe (na kotoučovky samozřejmě). Cena 1.171,- včetně DPH/kus, pro vás sleva 7%. Na skladě cca 5 párů.
to Ondrej podle mne ,když už tam dáš nový brzdič z f 127 ,tak se tam vejdou i ty tluščí destičky!Přece síla brzdových kotoučů je u obou aut stejná na jednom starem kupátku jsem to takhle měl + hl. brzdový válec + nádobka na kapalinu z F 127. a byly z toho 2 okruhy!
Jen pro informaci, dorazily díly brzdy z Itálie pro starší Fiátky. Tj. mám skladem omezené množství (cca max 10 sad od každého) destiček/čelistí na Fiat 500, 600, 850 (i Coupé a Spider), 124, 125, 126, 127, 128, 131, 132, 242.
Takový možná zcestný dotaz. Má Zastava 1100 vepředu kotoučovky ? A jestli jo, nešly by použít na šestistovku? Rád bych totiž v zimě předělal přední brzdy, ale zdá se, že tradiční cesta přes těhlice + ostatní z 850 Special je pro mě nerealizovatelná - tj. nejsem schopen sehnat potřebné díly.
to zdenek: samo ze ma. ale to nepredelas. zastava me predni pohon. leda ze bysis urobil ten plech co drzi strmeň. a dal to cele na origo tehlici. strmeň muzes puzit treba ze sedmy. nebo v tfem pripade ze zastavy
to zdenek: samo ze ma. ale to nepredelas. zastava me predni pohon. leda ze bysis urobil ten plech co drzi strmeň. a dal to cele na origo tehlici. strmeň muzes puzit treba ze sedmy. nebo v tfem pripade ze zastavy
to zdenek: samo ze ma. ale to nepredelas. zastava me predni pohon. leda ze bysis urobil ten plech co drzi strmeň. a dal to cele na origo tehlici. strmeň muzes puzit treba ze sedmy. nebo v tfem pripade ze zastavy
Jestli jsou to pravidelné rázy, tak to znám. Konce šroubů kol lížou prasátko. Máš-li povícero šroubů, vyber na to kolo ty nejkratší, nebo šrouby u toho kola trochu ubruš.
Ale já to neslyšel, co ti to dělá. Kdyžtak sundej buben a koukni se, jestli jsou všechny perka, vymezovací kolíky a obložení na svém místě, jestli tam něco nelítá...