Původní diskuse - brzdy
-
- Návštěvník
Pro Rendu ze Záboří: s tvojí teorií o nepotřebnosti předních kotoučových brzd si dovolim nesouhlasit. Už mi pod rukama prošlo něco všemožných aut, hybridů a zkrátka všeho , co se pohybovalo vlastní silou a kolikrát hodně rychle takže dobré a nebo lepší brzdy jsou určitě potřeba. Dokud jsem měl na své 600D bubny všude, tak to nad cca 80km/h byla paseka a o nervy s tim jet. Přední kotouče určitě nepovažuju za zbytečnost a tvrdím, že jsou potřebné už při implantaci 903 motoru. Bubny lze nastavit a udělat tak, aby to fungovalo ano, ale má to krátkou životnost a je s tím zbytečná práce, čas a peníze. Proč myslíš, že Fiat ty kotouče cpal do předu už u 850 Speciál ? O větších Speciálech (124,125,...)nemluvě. Z nudy?
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Dovolím si poznámku, s 850 berlinou naše rodinka jezdí už cca 30 let a poslední věc na co by si bylo potřeba stěžovat byly brzdy. To že se jednou za čas museli přetěsnit a odvzdušnit, není nic zvláštního, ale brzdy jsou na takový vůz dostatečné. Pokud někdo potřebuje závodit, potřebuje k tomu i brzdy, ale na normální ježdění bohatě stačí - srovnávat se současnými brzdovými systémy, nebo s kotouči to prostě nejde, neboť je to jako srovnávat nebe a dudy. Na to, aby běžná 850 dovezla člověka do práce (nebo třeba na sraz), běžnou cestovní rychlostí do 90km/h, není proč "kotoučovat" Takže při běžném cestování jsem nepoznal "snižující se účinnost brzd" - pokud se někdo z kopce rozjede na 130 km/h a dole brzdí "do plných" - tak "Vážení přátelé ano" na to bubny skutečně nejsou.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
teda vážení mě se ještě nikdy nestalo aby mi brzdy přestaly brzdit nebo dokonce kouřit,to tak maximalně se kouřilo ze mě vzteky když mě někdo brzdil anebo od gum když jsem brzdil hodně prudce.a už to neřešte když nemáte kotouče tak brzděte motorem, u osmpade ide vrazit i ze dvojky jednička, tak co ? šetřete brzdy a mate klid
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Jenom přidám k dobru. Kolega závodník (opravdový) trýznil nedávno jednu škodnou 120 a zkoušel co to udělá, když tam tak ve 120km/h podřadí na 1.rychlost? No, čekal leccos včetně destrukce motoru, ale nic takového nenastalo. Nejprve se škůdka trochu cukla, nahrbila, pak se začalo kouřit od zadních kol včetně nástupu neřiditelného smyku a ve finále přibližně při rychlosti cca 40 km/h se hořící pneumatiky přilepily a rozočily motor na necelých 8 tis otáček. Takže kromě ometených gum, smradu a čar na asfaltu se nic jiného nestalo. To byl mazec!
-
- Návštěvník
To Libor:ja to psal i ze zkusenosti ktere jsem mel i celym okruhem zapojenym... To Frantík: cece to by me zajimalo jak se mu to povedlo , to musi byt umelec, bo pri takych kvaltech(120km/h) se mi jeste u zadneho z mych aut, a to jsem jich mel dost nepodarilo ani pri rychlosti kolem kila vrazit jednicku... a to sem mel i stodvacu, jako sve prvni auto , a ta svihala hodne dobre... ono to v praktickem hledisku ani nejde vrazit... ale jestli se mu to povedlo opravdu tak klobouk dolu
-
- Návštěvník
1čka do 50-60km/h v poho v každym autě )) ozkoušeno jinak ohledně starejch škodovek měl sem tu čest jezdit s firemní v (uvozovkcách) 100L a dalo se tam zařadit cokoli v jakýkoli rychlosti.. takže věřim tomu pokud je vyrachtaná převodovka může se tam nacpat i ta jednička v jakýkoli rychlosti ale musí to bejt pořádnej záhul pro převodovku a musí to škubnout až do klikovky ))) heh
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Obecně: Jednička jde zařadit u hodně aut i ve vysoké rychlosti ( u BMW lze i zpátečku a to nehlučně)Znám mnoho lidí, kterým se povedlo zařadit u 120 jedničku za vysoké rychlosti ovšem odnesl to motor. Ti to ale udělali nechtěně. Mimochodem, ti co to neví, tak Škodovky mají synchronizovanou jedničku už od 1000MB. Pro Marka: souhlasím s tebou, že je to kurvení, ale když to auto má jít do šrotu, tak už nejde o nic. Nikdo z toho už nic nechtěl,tak proč něco nevyzkoušet,než to čapne ruka ve šrotišti?
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Freerider: zapojovat dvouokruh do kříže je u 850 blbost vzhledem k tomu, že od HBV vedou dvě trubičky k předním kolům a jediná k oběma zadním. Zapojují se zadní kola zvlášť a přední kola zvlášť. Do 850 pasuje dvouokruhový HBV z F127 / lady, ovšem u berliny je potřeba upravit ten dekl, který kryje akumulátor a HBV. Do kříže mají zapojenou dvouokruhovou soustavu moderní vozy, které ovšem taky už k tomu mají připravené brzdové rozvody
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Zdravim.. poradí někdo který z těchto HVB http://autodilykrc.cz/eshop/fiat/127?pocet=36 bych mohl hodit do 850 .... ze 127 prej pasuje dvouokruh tak bych jen potřeboval poradit kterej přesně. Díky