Původní diskuse - brzdy
-
- Návštěvník
to Predseda: Cau,tak raději ty gumičky kup.Já vlastně stejně nemám ty prachovky.O cenu se nějak podělíme,když je to na tu F850.Jo,a v to úterý bych se mohl u tebe zastavit.Zase odpoledne,jako obvykle.Mám toho na "probrání"celkem dost,ale po telefonu to je k ničemu.Zatím čau,já jdu zase brousit ventily na F2300.(příšerná práce!)
-
- Návštěvník
čau Enzo, gumičky + prachovky na F 127 koupím,pokud je budou mít,jsem sám zvědavý jestli budou shodné s F850 SC,v úterý OK,vlastně bychom to mohli jed koupit spolu ,protože zítra nestíhám. Jinak jako správný elektrikář amatér už jsem konečně správně zapojil světelnou houkačku na svém červeném Draku!!!!!!!!! Karel
-
- Návštěvník
Nazdar Enzo, tak jsem prolistoval nas radoby seznam a cen ND z Pardubic. Tak brzdový kotouč stojí 322 Kč. Zadní brzdový třmen 1710 Kč. A sada na opravu ruční brzdy z. třmenu 380 Kč.(to teda nevím, co myslí, když je to tak drahý). Všechno ostatní se zdá být levný, ale věci kolem brzd jsou dost drahý. Asi to je dost žádaný zboží. Petr
-
- Návštěvník
Ty máš seznam ND na F127 někde v Pardubicích? Mám veteránka a občas bych něco potřeboval, můžeš mi to přeposlat? motylekw@seznam.cz Díky za pochopení
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Ja jsem to rozpertlovani trubicek vzdycky delal konickyma klestema. Proste jsem je tam narval a trochu s nima zakrouzil. A netece to, ten prvni fiat, ktereho jsem takhle delal uz jezdi sesty rok bez problemu. Jinak to chce davat bacha, stary diry pro holendry mely jiny tvar, nez se delaji dnes. Na dne tech starych der je takovy trychtyrek doprotismeru, takze tam perfektne tesni ty rozpertlovane konce trubicek. Ale ty nove diry ten trychtyrek nemaji, takze do tech jsem vzdycky radsi dal ten originalni konec (vetsinou jsem trubicky ruzne zkracoval, takze na jedne strane mi vzdycky ten puvodni konec zustal. Ahoj
-
- Návštěvník
Chtěl jsem se jen zeptat, jestli někdo neví, jak rozhejbat zamrzly válečky na 850 Special. Měl jsem je doma asi dva roky, před tím byly naprosto funkční a teď, to dá rozum, s nima nejde hnout. Je to moje chyba.Navíc jsou ještě zamačknuté, tak jsem se chtěl zeptat, jestli až je dam na auto, jestli to rozhejbu kapalinou.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
Moje osobní zkušenosti s přirezlými bzdovými válečky jsou dost špatné. Pístky vyrážím z válečku měděným vyrážečem a jde to dost špatně. Po rozebrání je pak třeba vyměnit gumičky a pečlivě očistit vnitřek válečků a pístky - zejména čelní dosedací plochy - musí být čisté a bez nerovností. I přesto mi pak po zimě znovu zatuhly - teď dávám rovnou nové (cena jednoho je asi 150,-).
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
to Marek ja jsem pistek vytlacil jedine ,kdyz to bylo na aute,pak jsem ho pomalu vyslapal, vyndal jsem desticky.Napred si ,ale zkontroluj jemny zavit ,kde je pridelana brzdova hadicka a potom zda jde dobre povolit odvzdusnovak.Ten ,jak tam zustane dlouho bez hnuti,tak obvykle uz nejde vyndat a prekroutis ho.Nahradni gumicky jsou napr. V Auto Uni -Cernokostelecka,Pha10.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník
K těm zalomeným odvzdušňovákům v brzdiči už tu příspěvky byly dříve, vždy však musí celý brzdič ven z auta. Je to dost mizerná práce. Někdo to převrtá a dodá vložku se závitem. Rehné Ehlen zase prý zalomený šroub odvrtá a díru v brzdiči zavaří hliníkem, pak znovu vyvrtá a vyřeže nový závit - je to prý jako nové.
-
- Návštěvník
Nazdar Kronikáři, tak to bych byl teda zvědavej, jak se mu tam do té zavařené díře po odvzdušňováku povede vytvořit to přesný sedýlko, aby ten odvzdušňovák fungoval. Pak podle mě tem musí dát jen normální šroub. Jo, zapeklité téma. Na začátku diskuze jsem ho nakousl a do dneška není k tomu kloudná rada. Zdar. Petr
-
- Návštěvník
Pokud ještě někoho zajímají odvzdušňováky, tak jsem slyšel, že je nahřívají plamenem - tedy asi autogenem a celou tu část brzdiče, kde je ten odvzdušňovák zašroubovaný a pak jej relativně snadno za tepla povolí a nahradí úplně novým a samozřejmě, že vymění vše ostatní co se dá. Brzdy jsou holt brzdy, a život jen jeden. Otázka : jsou zajišťovací plechové pružiny třecích segmentů brzd na F125p totožné s těmi z F127 M2? OldaV.
-
- Návštěvník
Haló haló potřeboval bych helpnout, nemohl by mi někdo poslat na mail feuer@post.cz technický nákres hlavního brzdového válce F850? Mám jenom jendu příručku a v té jsem to nenašel. Díky.
-
- Návštěvník
Bohužel, já ten nákres také nemám. Ani jsem ho nepotřeboval, hlavní brzdový válec vždycky měním celý, na 850 stojí nový kolem 500,-. Jinak ale nákresy brzd najdeš v příručce co je naskenovaná na www.f600club.cz pod odkazem Náhradní díly/údržba a opravy automobilů fiat 500 a 600. Ona ta knížka je tam naskenovaná totiž celá, takže tam jsou i kapitoly pro fiaty 850,124,125,125p a 128
-
- Návštěvník
Tříprsťákovi: no jo, tu knihu mám taky, ale tam to kupodivu není. Nějak tam na te hlavní brzdový válec zapomněli. Druhá věc je pak ta, že jej nechci měnit, ale potřebuju to na maturitní práci do školy- vybral jsem si brzdy F850 SC a teprve teď jsem zjistil, že mi tohle chybí. Kdyby to někdo mohl poslat, byl bych moc vděčen.
-
- Návštěvník
-
- Návštěvník