Viděl bych to na karbec nebo špatný předstih (to že motor na volnoběhu v pohodě ale ve výsledku "netáhne") - špatný předstih ale v tvém případě nepředpokládám....
Ahoj vsichni, prosim o radu, vytazeny sytic vubec nereaguje nebo spis motor (studeny) dusi, lanko je ok, karburator zrepasovany(jednokomor weber), je nejaka zvlastni tryska pro sytic co by mohla bejt zanesena? Nebo je to neco jineho?Diky!
1) nepsal jsem to já, nevím, čí je to zas výplod 2) weber nemá sytič, ale přívěru vzduchu a tam je taky dobré směřovat hledání, zda se ta klapka umístěná ve víku karburátoru zcela otevírá a zcela zavírá, případně zda funguje také napojení táhly na škrticí klapku (vycházím ze zkušeností s dvoukomor. Webrem
Omlouvam se, psal jsem to v bujare rychlosti a zapomnel jsem na tu 2 za jmenem.Diky za rady. Je to tak, ze studenej motor nastartuju a s priverou se dusi, kdyz je to bez privery, bezi blbe ale drzi a kdyz se ohreje bezi uplne v pohode, nedusi se..jakmile se vsak uplne zavre privera zacne kuckat,az se zadusi,priveru staci malinko otevrit a hned kuckani prestava..muze to delat hladina?nebo serizeni???diky
Zkus prohlédnout sítko v benzinové nádrži , mokré od benzinu vypadá čisté ale když uschne je zanešené , pak sítko v pumpě a nakonec sítko v karburátoru . Motor má asi málo benzinu a tak nejde regulovat a neustále se dusí . Petr
Velkým a zbytečně složitým motorům nerozumím a proto se ptám: kolegovi s F124 Spider (ten černý v Úlovcích na Ondrejových a Vlasovcových stránkách) odešel karbec (tvrdí to servisák, kterýmu věřím). Kde se dá sehnat nový, nebo jiný funkční, případně čím by šel provizorně zatím nahradit(Mirafa, žigul...), aby mohl jezdit?
Ahoj, mel bych dotaz na zkusenejsi kolegy fiatkare. Kdyz je motor studeny krasne startuje. Jakmile je zahraty, obcas se mu vubec nechce, vetsinou chytne az po dlouhem protaceni s plynem temer na zemi. Poradite kde je problem. Diky
fiatek 500: problém bych hledal v něčem, co se mění teplotou. Já bych prvně šel po seřízení ventilů, pak bych změřil tlaky a pak bych zkoumal karburátor.
Zdravim, dostal se mi do ruky jednoduchý karburátor WEBER s označením 32 ICEV a pravděpodobně podtlakovou regulací k rozdělovači. Na přírubu z F 850 BN nepasuje, má šrouby o kousek dál od sebe. Nevíte někdo z čeho by mohl být ? můžu poslat fotky