Jarda: A na základě čeho jsi si tak jistý, že je ta geometrie v pořádku? Měřil jsi to? Nerovnoměrné sjíždění pneumatik je typickým projevem špatné sbíhavosti- a ta lze seřizovat i na zadní nápravě. Pokud se nadměrně ojíždí vnější polovina běhounu, zmenši úhel sbíhavosti.
Renda:Naprostý souhlas - to je tvrdá skutečnost Ondrej: Měřil jsem to dvakrát a bylo to v normálu, teď budu stejně vyndávat zadní ramena tak se podívám na podložky a uvidíme . Díky za pomoc .
Jelikož měním vše na řízení u F 600 D, zajímalo by mě, v čem se má točit pomocný čep řízení . Většinou je to zarezlé a nedá se to ani rozdělat . Šroub , který prochází silentblokam má pod sebou podložku , na ní jsou u středu vylisovýny taky drážky a silentbloky - vnitřní část má taky drážky .Má se to tedy protáčet ale v čem , když je to tak na FEST ? Poraďte - prosím .
Jak vyndám z f127 převodku řízení? Mám ji odpojenou od řídicí tyče, obě řídicí ramena odpojená, oba třmeny, které to drží jsou odšroubované a sundané. Ale je to ježek v kleci - tisícihran od řídicí tyče trčí dovnitř do kabiny a překáží tam, nejde to vysunout. Jde to vůbec vyndat, aniž by se muselo hnout s převodovkou?
Prosím o radu,staré tlumiče na F 600D se mi po demontáži z kastle asi ztratily ve šrotu a teď nevím kam které patří.Na ponku mám dva druhy snad do F 600D,jedny mají stlačené 21 cm roztáhlé 34 cm,a ty druhé 20 cm a 31 cm, měřím to na koncích trubek. Nemáte někdo staré tlumiče na kterých by jste mi to mohli změřit? Dík za ochotu.Honza Z.
To The_FreeRider,mno tak to ji koupil odemne... jinak cokoli co budes potrebovat na osmpade napis mi a ja bych to mel mit,jo a tatovi vyrid ze to celo se na nakonec naslo tak az bude mit cestu na sever kolem ostravy at se mi ozve , mam ho nachystane, cislo na me ma...
to 600-850.driver....ok.. tata rikal neco o nejakych unasecich ze se tam nekde u vas daji koupit novy tak ty ze budou potreba a pak by se to i s tim celem dalo poslat treba pres PPL bo tak nejak...
První číslo udává šířku běhounu v palcích, takže 4,25" odpovídá dnešní 110 (115) mm (nevím, který z těch dvou rozměrů se dnes vyrábí) a 6" odpovídá dnešní pneumatice šířky 155 mm. Číslo za pomlčkou značí průměr pneumatiky na lemu, resp. průměr ráfku kola- 13", toto značení přetrvalo dodnes. Co znamená údaj v závorce, nevím :-/ Do značení mi nesedí.
Měl jsi napsat rovnou, že se jedná o pneu závodního vozu, tam je to značení trochu jiné. 4,25 nebo 6" by mělo značit výšku boku pneumatiky v průřezu a 9,5" resp. 12" pak šířku pneumatiky. Průměr ráfku 13" zůstává (vše je v palcích). Ty údaje v závorkách mi ovšem stále nejsou 100% jasné, nicméně myslím si, že se jedná o šířku ráfku.
Možná by někoho zajímalo, že na vrakovišti v D.Břežanech mají trosku malucha na kterém jsou kola s vyraženým nápisem fiat uprostřed. Mohlo by se to hodit na F500. Ty poslední to tak měly.