Tak nevím co myslíš? Ta příruba drží pouze na čtyřech šroubech M 8 a to zevnitř (od převodovky), bez probémů bys ji měl sundat. Pak musíš povolit velkou matku M 32 co drží unašeč a vytáhneš krátkou hřídel. Pak se dostaneš na další čtyři matky M 10 které sundáš a tím si uvolníš ložiskový domeček, ten jde dost blbě ven, je většinou obalený špínou, díky které nechce prolézt dírou v rameni, musíš ho trochu očistit a vytlouct kladivem ven (opět zevnitř, od převodovky) a tím si uvolníš i brzdový štít.
to Kronicar: Blbě jsem to popsal. Zasekl jsem se přesně tam, jak píšeš - nejde mi ven ten ložiskový domeček, takže ani štít. Večer to zkusím udělat jak píšeš. Dík.
Omlouvám se že s tím sem zase lezu, ale nedávno mi tady Ondra poradil, že zadni tlumiče na Fiat 128 sc se dají obědnat v Pardubicích v Auto kelly. Zavolal jsem tam a pan prodavač tvrdí, že nikoliv. A když tak ne za 980,-/ks. Tak mi prosím někdo poraďte. Díky Milan. 777 55 90 94 rozza@centrum.cz
to Milan: Koukám, že mě někdo předběhl, takže: tlumiče Fiat128 přední i zadní od firmy Sora (Itálie), cena 966,- s DPH, garance 2 roky nebo 15.000 km. Jsou skladem, takže stačí objednat v e-shopu na auto.klucka.cz a pošlu.
Pánové,kdo má zdroj na orig.díly na FIAT 850 SPORT COUPE? Není li to tajné ,prozraďte ho.Jedná se o zadní tlumyče a pružiny. Naoplátku mohu nechat litá kola orig. ABARTH rozteč 98 5,5Jx13 AT42,5 .
pro Tondu od Brna to jsem rád ,že bude na srazech víc o další kupátko./nebo už je v provozu ?/Jestli myslíš originál.nové díly ,tak by Ti mohl pomoc náš kolega ,rovněž majitel F850SC p. Tomáš Šipka tel.603413734.Jezdí občas do Itálie a vyzná se v problematice náhr. dílů.Ceny jsou ,ale dost vysoké/např.zadní blatník přivezl za 10000,-kč/Jinak jsem to řešil výměnou oleje oleje v původním tlumiči a pružiny jdou použít z normální/jsou trošku měkčí/ zdraví Karel
Tondovi: já jsem si ještě před rokem objednával zadní tlumiče přímo na 850 Sport Coupé přes brněnskou Azzuru 2. Teď ta firma sídlí na začátku Řečkovic, na Novoměstské ulici těsně před nájezdem na čtyřproudovku. Oba dohromady mě stály 1100 kč. Poslyš, ty liťáky Abarth, co je to za vzor? Sháním nějaké, ale na mé kupé se mi líbí jenom dva typy. Ondrej z Hustopečí
Předsedovi. Prosím o sdělení, kdy se koná sraz FIATů v Poděbradech. Vlastníme FIAT 850 sport Coupe. Dále bychom rádi znali podmínky účasti,startovné, účastnický poplatek atd.Za informace děkuje Tonda od Brna. :o)
Sraz se koná 17. dubna 2004. Podmínky pro účast Fiat 850 SC splňuje, takže bez obav přijeďte. Startovné bude 250,- až 300,- Kč, podle toho zda-li je účastník člen našeho klubu. A nejvíce se o Poděbradské akci dočteš asi v rubrice "akce - Poděbrady". Letošní ročník bude pátý a tak máme připraveno několik překvapení, to však nebudu prozrazovat ) PS: Jinak k dotazům tohoto typu slouží "diskuse - srazy, akce".
to míra: pro kolegu pětistovkaře jsem sehnal před časem sportovní pružiny Platimex Systems z Nizozemí vyrobené přímo na Fiat 500, snížení zadku o 35 mm - sada dvou pružin vyšla na cca 2.500,-, tlumiče použil standardní italské Sora (rovněž můžu sehnat) - 1.100 / kus. jinak jsme našli třeba tlumiče Koni (lepší sport standard) za 3.000,- / ks nebo přímo sportovní Spax (pro snížení 25 mm) za 4.000,- / ks, což jsou docela pálky. Ale říkal, že na těch Sorach to drží super.
Nemůžu ani za boha povolit zásekovou matici na předním kole u F127. Nemáte na to někdo nějaký fígl? Ten zasekávací límec jsem už skoro celý odsekal, prolil to brzdovkou ale drží to furt jak Židovská víra.
Jo, já použil metr a půl trubky a serval jsem ráčnu. A klasickou golovou tyčinku jsem ohnul do pravého úhle. Zítra skočím k Vlastovi do Vinařské, jestli nemá nějakou pořádnou ráčnu. A kdyby neměl, zamáčknu slzu a koupím ji v krámě, nesnáším šrot místo nářadí.
Dají se tam dát tlumiče třeba i ze škodoule 120, ale nahoru bys musel místo oka přivařit šteft. To samé platí pro tlumiče z 850, ty také mají nahoře oko. Ale myslím, že by se měly dát sehnat origo, Šlehofer je míval asi za 1200,- kus (nevím jak teď)A zkusil jsi se zeptat u Ehlena?