Tak sem konečně změřil tlaky a sou dobrý všechny stejný vypadá to že to bude v karburatoru protože když se motor ohřeje tak to jde notmálně-jinak už nevím čím by to mohlo být.
Zdravím pánové. Sehnal jsem motor Fiat 127 1300ccm sport, potřebuje go. Nutně sháním dokumentaci k tomuto motoru. Sehnal jsem spoustu literatury a nic... Alespoň link na pavlikn@centrum.cz Díky
Zdavim mám problém se spotřebou nemohl by mi nekdo poradit co s tim, uz jsem vymenil filtr a vycistil karburator ale auto zere porad okolo 15 litrů a to se snažim jezdit slušně. Případné odpovedi mi prosím poslete na e-mail michal.zajicek@centrum.cz Předem dekuji
Tak, tak, pokud je ta 1,1 v pořádku tak není důvod k takové spotřebě, na delší trase by ta spotřeba měla být kolem 7l/100km při normálním stylu jízdy. Popravdě si ani dost dobře neumím představit, kde by mohl být problém - pokud motor běží dobře, drží otáčky, nekouří - tak pak snad jedině že utíká palivo "někudy" pryč
Zastava 1100 koukni ještě jednou na karbec- výška hladiny v plovákové komoře, vyjímečně může být děravý plovák, netěsný jehlový ventil,špatná těsnění mezi karb. a sacím potrubím,souhlasí trysky a vzdušníky?, co svíčky ,předstih a odtrh?Jinak bys musel jezdit na 3 válce a do kopce-:)
Zdravím, sem se chtěl akorát zeptat jestli nemáte někdo nějak upravenou olejovou vanu na F850 speciál aby se při ostřejším vybrání zatáčky zabránilo prudkému přelití oleje a tím rozsvícení kontrolky mazání ?
FreeRider: u pětikila se mě to taky běžně stávalo. Až se zadřely koníky u ventilů, tak jsem se naštval a do olejové vany jsem udělal vlnolam (jak to mají škodný a pod.) a od té doby je to v pohodě. Určitě bych někde i našel fotku.
A máš origo měrku? Chci tím říci, že (nevím jak u pětikila, s tím provozní zkušenosti nemám) u 850 při dostatečném množství oleje nevidím důvod, proč by měla kontrolka poblikávat. Já to totiž používal jako signál k dolití, tzn. že když se začala v "řezaných" zatáčkách (a to ještě jen pravotočivých) rozsvěcovat kontrolka mazání, znamenalo to, že hladina oleje je pod ryskou minima a taky to tak vždy bylo.
Když tak nad tím uvažuju, nedovedu si představit to "ostřejší vybrání zatáčky" s dostatečnou hladinou oleje, to bych je snad musel projíždět po dvou kolech, aby to svítilo :o)
no ale fakt nekecam ) měrka je origo...a podle rysky je tam oleje víc než dost, sem při výměně omylem nalil trošičku víc...takže ryska ukazuje max ) jinak některý zatáčky beru osobně fakt "jako prase" .. se sám divím že se mi v nějáký ještě nepodařilo zout kolo )
to Libor: ... na to si živě vzpomínám viz fotky http://www.ef600.wz.cz/galerie/foto/mccali/4.htm ještě dnes mám žaludek na vodě, ty zatáčky byly po dvou kolech :o) a lidi skákali do příkopu :o) prostě běžný průjezd dědinou... a náslený převoz na laně ze Slušek dom....
To The UnfreeRider: kontrolku neřeš, zkus se podívat jestli ti náhodou neprobíjí někde kablik k čidlu oleje, občas se mi na specošu stalo že se mi odtavila bužírka teplem od svodů, a jak se to dotklo bloku nebo výfuku tak se to rozsvítilo a jak prase jezdíš to je fakt