Muzete nekdo poradit svicky na 850 Spider r.v. 68 (850)? Nasel jsem na netu Champion N3 (dnesni RN3C) ale pro sport pisi N6Y... takze jak? Manualy mam nekde zahrabane
potreboval bych radu:) Z fiatka 500 mi chcije olej jak z hroch. Kdyz uz se budu poustet do pretesneni motoru, jaky vsechny tesneni menit a na kolik me to tak prijde?
m: napřed bych zjistil, kde to chčije a pak bych se teprve pouštěl do párání motoru. Většinou však bývá jen blbě utěsněný víko ventilů (bacha na jeho přetažení!).
Mám problém se světlama.Poraďte mi někdo kde mama hledat závadu.Všechno svítí a bliká jak má i světelná houkačka ale nesvítí mě tlumená světla.Mohlo by to být v přep.páčkách na volantu? Dík za rady.
Lído, pokud svítí všechny parkovačky a koncová světla a taktéž funguje světelná houkačka, hledal problém ve spínači světel (páčka v palubovce), nebo v kabelu vedoucím od spínače světel k přepínači pod volantem - ten bílý. Pro info - černý kabel ke spínači je přívod a zelený vede k pojistkám a dále k parkovačkám a koncovkám (ty oba kabely ti fungují, jinak by nesvítily parkovačky). Udělej pokus - zkus ze spínače vytahnout černý a bílý drát a spojit je (při zapnutém klíčku). Jestli se světla rozsvítí, je vadný spínač (může být po těch letech vyhřátý kontakt). Pokud se světla nerozsvítí, bude někde přerušený bílý drát k páčkám pod volantem. Od páček dál už máš zase všechno vpořádku, jinak by neblikala světelná houkačka.
V kontaktech přepínače pod volantem by vlastně teoreticky mohl ten být problém také. Ale to už je asi všechno. Ze zkušenosti bych nejvíce podezíral ten spínač v palubovce.
Zítra se na to zkusim podivat podle tvé rady.Snad se to povede.Potrebuju auticko pripravit na technickou aby Aďa mohla jet do Sv.Újezda.Jen nevim proč dotaz zkoncil v diskusi o motoru posilala jsem ho na pokec.
Jo a ještě jsem zjistila že když prstenec s páčkou na světla oddalím od volantu( trochu to peruje)tak se tlumená světla taky rozsvítí.No uvidím zítra.Už se ani nesnažím dotaz zařadit do spravné rubriky stejně by to skončilo jinde
Zdravim, mate nekdo zkusenosti se zmenou motoru v maluchovi? Puvodni 650E odesel v tech horkach, co jsou ted, do vecnych lovist, pridrel se.. nez bych jej nechaval vybrusovat, radeji bych tam dal nejaky ve slusnem stavu. Pohravam si s myslenkou dat tam silnejsi, poradite?
W126p: toto bych spíše řešil na stránkách http://126fan.cz , kde např,: http://126fan.cz/klub/clen_detaily.php?id=190 má na fotkách dvě varianty jak to jde udělat: jedna je nabastlit tam motor z UNA - což mě není jasný jak pak řeší STK (o případných následcích např. při dopravní nehodě nemluvě), nebo druhá varianta - mít hodně peněz a seskládat si motor z např. dílů: http://www.fiat500sport.com , pár maluchů podobně upravených teď jezdí závody do vrchu: http://www.slovackykopec.cz .
Ahoj lidi,jelikoz vase krasna auta jsou predchudci nasich krasnych aut,prijdte se mrknout na http://forum.ladaklub.com/index.php myslim ze bychom si rozumneli.
Ahoj lidi,jelikoz vase krasna auta jsou predchudci nasich krasnych aut,prijdte se mrknout na http://forum.ladaklub.com/index.php myslim ze bychom si rozumneli
Ahoj.Mam takový problém na své zastavě .Motor mi jde při volnoběhu jen na tři válce a při sešlapnutí plynu se srovná na normal ale jak sou male otáčky tak zase jde na tři.Letos na jaře sem měnil svíčky ,kabely k rozdělovači a dával sem nový odtrh.Je zajímavé když o čistím svíčky tak to jde normálně a druhý den to blbne zase, nevíte co by to mohlo být prosím.
Zjistil sem že když lehce zatlačím na víčko rozdělovače tak motor běží na čtyři valce - koupil sem nové víčko a nepomohlo to.Jakou vuli ma mit hřídelka v rozdělovači-je tam nějaké ložisko ??.Nebo mě napadlo že ta hřídelka muže být ošoupaná a pak odtrh nepracuje jak má ale zaráží mě to víčko.Malinko sem přihnul kontakty ve víčku v rozdělovači a malinko se to zlepšilo ale není to pořád ono.
Zdravim mám takovou otázku je nějaký větší rozdíl mezi karburátory Weber Tipo 28 ICP 3 a Weber tipo 28 ICP např. větší trysky nebo tak? Všim jsem si jen trochu jiného ovládání sitiče.