Lampárna
Re: Lampárna
.... to jsem rád ,že moje bývalé autíčko stále jezdí, prodával jsem ho v bazaru v Čakovicích a opravdu si ho dle slov bazárníka koupili starší manželé, do Globusu to mají kousek!
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Re: Lampárna
A název je na čtyři jako FIAT x FORD
Souhlasí, byli to starší manželé.
Fiat 600D 1969
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Jo, jsou tam dvě tyhlety:
https://ae01.alicdn.com/wsphoto/v0/3224 ... rtical.jpg
Musím je také sehnat. Zatím jsem si koupil druhou kuklu, protože jsem spěchal no a hádejte, jak to bylo dál
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Nazdar,
jistě naše myšlenka na cestu kolem ČR stále žije. No a neleží to jen v našich hlavách.
Mě zaujal následující článek. Jedná se o partu recesistů, kteří po vzoru TOP GEAR dělají bláznivé závody. Jde už o několikátý ročník. Za mě .
https://www.autorevue.cz/expedition-scr ... tart-praha
https://www.autorevue.cz/expedice-scrab ... leho-tydne
https://auto.idnes.cz/expedice-scrab-vr ... jetiny_fdv
Z fotek se mi zdá, zda jeden z účastníků není známý z Lancia klubu.
jistě naše myšlenka na cestu kolem ČR stále žije. No a neleží to jen v našich hlavách.
Mě zaujal následující článek. Jedná se o partu recesistů, kteří po vzoru TOP GEAR dělají bláznivé závody. Jde už o několikátý ročník. Za mě .
https://www.autorevue.cz/expedition-scr ... tart-praha
https://www.autorevue.cz/expedice-scrab ... leho-tydne
https://auto.idnes.cz/expedice-scrab-vr ... jetiny_fdv
Z fotek se mi zdá, zda jeden z účastníků není známý z Lancia klubu.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
-
- Návštěvník
Re: Lampárna
Dobrý den pánové,
jsem tu nový a mám takový dotaz. Vlastním v 3x FIAT 124 Sport coupe AC, r.v. 1968 a 69. Jedná se v podstatě o dva a jedn je asi neopravitelný. Jednomu toho už moc nechybí k znovu oživení a druhý je před zásadní repasí. Dílů mám také hromadu, jedny doklady v depozitu, ale nedostává se mi času to dokončit ( toho jednoho ). Rád bych to všechno vyměnil za jiného, většího a hlavně jezdícího FIATA. Zkusil jsem to prodat, abych si mohl něco koupit, ale s nikým jsem se nedohodl. Přesně řečeno nevím, kolik si říct.
Poradíte někdo?
Díky Fazer
jsem tu nový a mám takový dotaz. Vlastním v 3x FIAT 124 Sport coupe AC, r.v. 1968 a 69. Jedná se v podstatě o dva a jedn je asi neopravitelný. Jednomu toho už moc nechybí k znovu oživení a druhý je před zásadní repasí. Dílů mám také hromadu, jedny doklady v depozitu, ale nedostává se mi času to dokončit ( toho jednoho ). Rád bych to všechno vyměnil za jiného, většího a hlavně jezdícího FIATA. Zkusil jsem to prodat, abych si mohl něco koupit, ale s nikým jsem se nedohodl. Přesně řečeno nevím, kolik si říct.
Poradíte někdo?
Díky Fazer
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
A jak vypadají ty auta. Hoďte sem nějakou fotku. Všechno má svého kupce. Jen to chce najít reálné představy. Rozebrané auta se prodávají ze všeho nejhůř. Představu o ceně určitě máte. Už jste to nabízel a určitě to lidi nevzdali proto, že cena snad byla nízká. No a lidi určitě své představy taky řekli. Tak kde je problém?
Mějte se.
Mějte se.
Naposledy upravil(a) Pedro dne neděle 18. březen. 2018 20:19, celkem upraveno 1 x.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Přesně, hoďte sem pár fotek a kontakt, třeba se vám někdo ozve. I jenom k odhadnutí ceny je to potřeba vidět.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Re: Lampárna
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
No tak trochu jsem se bál, že to budou tyhle tři z Ráje Veteránu.
Musím říc, že je to velká past. Jak má někdo zjistit, že je to kompletní a původní. To aby to celé na sladko složil a zjistil co chybí. No a to ještě nezjistí funkčnost.
Teď do toho budou smíchané dvě generace vozů jak je vidět na fotkách. Rozdíl pozná jen znalec konkrétního vozu. Takže dle mého to koupí nějaká osoba, které nezáleží
co z toho vznikne, hlavně když to zavrčí a bude to vypadat jako histerické auto nebo fanda tohoto modelu, který chce mít ND doma a bude to muset být za velmi přijatelnou cenu, aby tři čtvrtě z toho vyházel, páč to bude pro něj zbytečné a zabírat místo. V nejhoším případě to koupí překupník a rozprodá na díly. Za co asi dostane slušné peníze ale to pak ani jedno auto se nezachrání. Otázka je, proč to už ten překupník nekoupil. On s tím bude mít nějakou práci a chce reálně vysoký zisk, takže by to určitě někdo zkoušel za dvacet, třicet. Nebylo to tak?
Nevidím to reálně, že by se za to pořídil nějaký jezdící větší Fiat, když nebudeme uvažovat o Maree či Stilu. No asi by to dalo i na Cromu II vše ve slušném stavu.
Věřím tomu, že všichni, kdo něco takového chtějí a patři ke znalcům F124, tak už o tom dlouho vědí.
No ta další strana věci? Papíry budou určitě na tu dvojkovou verzi a určitě s motorizací např. 1,8. Apropo, jaké jsou k tomu motory. To se nikde nedočtu. Jaký vůz je ten těsně před oživením. Dle fotek to vypadá právě na tu dvojku.
Musím říc, že je to velká past. Jak má někdo zjistit, že je to kompletní a původní. To aby to celé na sladko složil a zjistil co chybí. No a to ještě nezjistí funkčnost.
Teď do toho budou smíchané dvě generace vozů jak je vidět na fotkách. Rozdíl pozná jen znalec konkrétního vozu. Takže dle mého to koupí nějaká osoba, které nezáleží
co z toho vznikne, hlavně když to zavrčí a bude to vypadat jako histerické auto nebo fanda tohoto modelu, který chce mít ND doma a bude to muset být za velmi přijatelnou cenu, aby tři čtvrtě z toho vyházel, páč to bude pro něj zbytečné a zabírat místo. V nejhoším případě to koupí překupník a rozprodá na díly. Za co asi dostane slušné peníze ale to pak ani jedno auto se nezachrání. Otázka je, proč to už ten překupník nekoupil. On s tím bude mít nějakou práci a chce reálně vysoký zisk, takže by to určitě někdo zkoušel za dvacet, třicet. Nebylo to tak?
Nevidím to reálně, že by se za to pořídil nějaký jezdící větší Fiat, když nebudeme uvažovat o Maree či Stilu. No asi by to dalo i na Cromu II vše ve slušném stavu.
Věřím tomu, že všichni, kdo něco takového chtějí a patři ke znalcům F124, tak už o tom dlouho vědí.
No ta další strana věci? Papíry budou určitě na tu dvojkovou verzi a určitě s motorizací např. 1,8. Apropo, jaké jsou k tomu motory. To se nikde nedočtu. Jaký vůz je ten těsně před oživením. Dle fotek to vypadá právě na tu dvojku.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
-
- Návštěvník
Re: Lampárna
Děkuji za obsáhlou odpověď, ale pár nesrovnalostí....
Všechy vozy jsou AC - jeden typ, rok výroby 1968 a 1969. Žádná dvojka, ta nemá kulaté světla. Nevím, podle čeho jste tak usoudil. Pokud vím, tak se veteráni nekupují podle obrázků, ale vždy je nutné to vidět. Když budu vypisovat, co k vozům je a v jakém stavu, tak to nikdo stejně nebude číst a ani nejde vše popsat - je to nutné vidět.
Když pominu ten třetí, dle mého neopravitelný vůz (byl kupovaný kvůli dílům), tak oba vozy jsou rozebrané jen do té míry, aby bylo vidět zasažení korozí. Dá se nastartovat a v podstatě i jezdit.
Nikomu jsem cenu neřekl, chtěl jsem, aby zájemci sami řekli kolik nabízí. Několik se jich ozvalo a jeden byl i na místě, ale nikdo se nevyjádřil.
Aut se v rozloženém stavu prodává mraky a nevšiml jsem si, že by se prodávaly za pár korun ( 20 - 30 tis Kč dle vás ).
Když se auta neprodají - samostatně to prodávat nechci, tak se nic neděje, pomalu to budu dokončovat a je to. Nic mě nenutí, byl to jen pokus.
Děkuji za možná né příliš odborné posouzení...
Všechy vozy jsou AC - jeden typ, rok výroby 1968 a 1969. Žádná dvojka, ta nemá kulaté světla. Nevím, podle čeho jste tak usoudil. Pokud vím, tak se veteráni nekupují podle obrázků, ale vždy je nutné to vidět. Když budu vypisovat, co k vozům je a v jakém stavu, tak to nikdo stejně nebude číst a ani nejde vše popsat - je to nutné vidět.
Když pominu ten třetí, dle mého neopravitelný vůz (byl kupovaný kvůli dílům), tak oba vozy jsou rozebrané jen do té míry, aby bylo vidět zasažení korozí. Dá se nastartovat a v podstatě i jezdit.
Nikomu jsem cenu neřekl, chtěl jsem, aby zájemci sami řekli kolik nabízí. Několik se jich ozvalo a jeden byl i na místě, ale nikdo se nevyjádřil.
Aut se v rozloženém stavu prodává mraky a nevšiml jsem si, že by se prodávaly za pár korun ( 20 - 30 tis Kč dle vás ).
Když se auta neprodají - samostatně to prodávat nechci, tak se nic neděje, pomalu to budu dokončovat a je to. Nic mě nenutí, byl to jen pokus.
Děkuji za možná né příliš odborné posouzení...
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
To poslední třetí auto je na fotkách zezadu. Otvor pro zadní světla na fotce se mi zdá podezřele veliký a z toho sem usuzoval, že se jedná o druhou sérii. Ale je to jen můj subjektivní názor.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: úterý 20. listopad. 2012 11:12
Re: Lampárna
Ahoj všichni
Je to sice z úplně jiného soudku, ale i tak to zkusím.. Dali byste, prosím, naší Matyldě hlas? Stačí kliknout na odkaz http://woobox.com/9389hq/gallery/3qOPbS4GcXY a dát hlasovat, takže je to hned hotové Moc díky!
Je to sice z úplně jiného soudku, ale i tak to zkusím.. Dali byste, prosím, naší Matyldě hlas? Stačí kliknout na odkaz http://woobox.com/9389hq/gallery/3qOPbS4GcXY a dát hlasovat, takže je to hned hotové Moc díky!
Re: Lampárna
Podle toho co tu čtu tak vidím pane,že svou představu máte.ale nejste chytrý jen vy sám.fazer1 píše: ↑pondělí 19. březen. 2018 10:21 Děkuji za obsáhlou odpověď, ale pár nesrovnalostí....
Všechy vozy jsou AC - jeden typ, rok výroby 1968 a 1969. Žádná dvojka, ta nemá kulaté světla. Nevím, podle čeho jste tak usoudil. Pokud vím, tak se veteráni nekupují podle obrázků, ale vždy je nutné to vidět. Když budu vypisovat, co k vozům je a v jakém stavu, tak to nikdo stejně nebude číst a ani nejde vše popsat - je to nutné vidět.
Když pominu ten třetí, dle mého neopravitelný vůz (byl kupovaný kvůli dílům), tak oba vozy jsou rozebrané jen do té míry, aby bylo vidět zasažení korozí. Dá se nastartovat a v podstatě i jezdit.
Nikomu jsem cenu neřekl, chtěl jsem, aby zájemci sami řekli kolik nabízí. Několik se jich ozvalo a jeden byl i na místě, ale nikdo se nevyjádřil.
Aut se v rozloženém stavu prodává mraky a nevšiml jsem si, že by se prodávaly za pár korun ( 20 - 30 tis Kč dle vás ).
Když se auta neprodají - samostatně to prodávat nechci, tak se nic neděje, pomalu to budu dokončovat a je to. Nic mě nenutí, byl to jen pokus.
Děkuji za možná né příliš odborné posouzení...
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Politováni hodná situace, která se v našich řadách stává jednou za 10 let.
https://praha.idnes.cz/vyloha-cerpaci-s ... zpravy_nuc
https://praha.idnes.cz/vyloha-cerpaci-s ... zpravy_nuc
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Člověče, co se čílíte? Nejdřív sem píšete s tím, že nevíte, co za to chtít a když Vám někdo odpoví, že v tomhle stavu to valnou cenu nemá, tak se Vám to nelíbí?!fazer1 píše: ↑pondělí 19. březen. 2018 10:21 Děkuji za obsáhlou odpověď, ale pár nesrovnalostí....
Všechy vozy jsou AC - jeden typ, rok výroby 1968 a 1969. Žádná dvojka, ta nemá kulaté světla. Nevím, podle čeho jste tak usoudil. Pokud vím, tak se veteráni nekupují podle obrázků, ale vždy je nutné to vidět. Když budu vypisovat, co k vozům je a v jakém stavu, tak to nikdo stejně nebude číst a ani nejde vše popsat - je to nutné vidět.
Když pominu ten třetí, dle mého neopravitelný vůz (byl kupovaný kvůli dílům), tak oba vozy jsou rozebrané jen do té míry, aby bylo vidět zasažení korozí. Dá se nastartovat a v podstatě i jezdit.
Nikomu jsem cenu neřekl, chtěl jsem, aby zájemci sami řekli kolik nabízí. Několik se jich ozvalo a jeden byl i na místě, ale nikdo se nevyjádřil.
Aut se v rozloženém stavu prodává mraky a nevšiml jsem si, že by se prodávaly za pár korun ( 20 - 30 tis Kč dle vás ).
Když se auta neprodají - samostatně to prodávat nechci, tak se nic neděje, pomalu to budu dokončovat a je to. Nic mě nenutí, byl to jen pokus.
Děkuji za možná né příliš odborné posouzení...
Nevím, jak jste přišel na to, že dvojka kupé nemá kulatá světla. Má vpředu dva páry kulatých světel a právě podle díry v zadním čele vypadá to nejméně rozebrané kupé jako druhá serie. Pokud není, tak na něj někdo navařil zadní čelo z dvojky nebo do něj vyřízl díru pro větší koncové lampy. Tolik k Vašim nesrovnalostem.
Pochopitelně, že pro objektivnější zhodnocení je lepší vidět to naživo, ale ani největší odborník z takové hromady dílů nepozná, jestli něco chybí nebo ne. A díly na 124 kupé se nekupují za stejné ceny jako díly na pětikilo. Zvlášť pokud se jedná o něco, co není shodné s jiným modelem. Ostatně na první pohled to působí dojmem náhodného souboru dílů, protože minimálně hřebenové řízení, které je na jedné z fotek mezi díly vidět, 124 kupé nikdy nemělo.
Takže?
Takže pokud jste to doteď neprodal, potíž bude možná v tom, že máte nerealistická očekávání. K rozebranému autu musím přistupovat jako k nekompletní hromadě určené ke kompletní renovaci a jako takovou bych ji ohodnotil podobně, jako Pedro.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Jenom tak pro odlehčení, když je ještě ten 1. duben...
Včera jsem si dal poněkud netypické a neplánované dostaveníčko s Pedrem a spol. v Poděbradech u příležitosti motorkářského zahajování sezony. Tahle megaakce jede v trochu jiných dimenzích, než je náš poděbradský sraz, čehož byla dokladem už kolonáda lemovaná od hotelu Libenský až téměř po náměstí stánky se žrádlem. Když dodám, že vloni tam bylo údajně okolo 6000 motorek, je nasnadě, proč je ze strany stánkařů takový zájem.
Bohužel Ríša nadšením usnul právě ve chvíli, kdy na kolonádu začala najíždět první velká skupina motorkářů. Pro Pedra to bylo pokynem k odjezdu směrem k Dobrušce, takže přišli o to hlavní. Pražská kolona organizovaná pořádajícím Harley-Davidson klubem přijela za bohatého policejního doprovodu (auto a motorky vpředu, v průběhu i na konci) až ve čtvrt na jednu. Kolona čítala mým hrubým odhadem tak okolo 1000 (slovy: tisíc) motorek všeho druhu a stáří. Na náměstí nebylo k hnutí už půl hodiny před jejich příjezdem. Já všechno sledoval ze zídky, kam jsem si náhodou sedl asi v půl dvanácté, abych ulevil páteři, aniž bych si pamatoval, v kolik hodin přijela pražská skupina před rokem.
Lesknoucí se brumlající Harleye (hm, pěkný) vystřídaly běžné stroje jiných značek (dobrý, no), ale absolutně největší ovace i ovoce a bouřlivý potlesk (jééé!) sklidila skupina asi 40 fichtlistů a babetistů, která jela na samém chvostu kolony a za zběsilého túrování 50 kubíků se proploužila náměstím. Myslím, že Harleyisty na naleštěných kárách za statisíce to muselo dost nasrat
Nicméně asi největší vzruch na kolonádě vzbudil týpek, který měl v nádrži svého Harleye zabudované akvárko s opravdickou živou rybkou. Jestli plavala v benzínu nebo o ty 2 litry zmenšil nádrž a co na to paní Kubišová, to bog zna, ale zastínil tím všechny ostatní individualisty. A vo tom to je, žejo.
Nakonec i přes mizernou předpověď počasí až do nějakých tří hodin vydrželo něco jako zataženo s občasným sluníčkem a teprve pak přišel deštík - zprvu jen cmrndák, teprve k večeru slejvák. I tak bylo účastníků míň, než vloni. Letos bych tipnul tak 4000 strojů. Ale jako příležitost zažít Poděbrady jinak to bylo i tak hezký. Má to svoji atmosféru. Asi budu muset do příštího rocku zpojízdnit toho mého Itala...
Včera jsem si dal poněkud netypické a neplánované dostaveníčko s Pedrem a spol. v Poděbradech u příležitosti motorkářského zahajování sezony. Tahle megaakce jede v trochu jiných dimenzích, než je náš poděbradský sraz, čehož byla dokladem už kolonáda lemovaná od hotelu Libenský až téměř po náměstí stánky se žrádlem. Když dodám, že vloni tam bylo údajně okolo 6000 motorek, je nasnadě, proč je ze strany stánkařů takový zájem.
Bohužel Ríša nadšením usnul právě ve chvíli, kdy na kolonádu začala najíždět první velká skupina motorkářů. Pro Pedra to bylo pokynem k odjezdu směrem k Dobrušce, takže přišli o to hlavní. Pražská kolona organizovaná pořádajícím Harley-Davidson klubem přijela za bohatého policejního doprovodu (auto a motorky vpředu, v průběhu i na konci) až ve čtvrt na jednu. Kolona čítala mým hrubým odhadem tak okolo 1000 (slovy: tisíc) motorek všeho druhu a stáří. Na náměstí nebylo k hnutí už půl hodiny před jejich příjezdem. Já všechno sledoval ze zídky, kam jsem si náhodou sedl asi v půl dvanácté, abych ulevil páteři, aniž bych si pamatoval, v kolik hodin přijela pražská skupina před rokem.
Lesknoucí se brumlající Harleye (hm, pěkný) vystřídaly běžné stroje jiných značek (dobrý, no), ale absolutně největší ovace i ovoce a bouřlivý potlesk (jééé!) sklidila skupina asi 40 fichtlistů a babetistů, která jela na samém chvostu kolony a za zběsilého túrování 50 kubíků se proploužila náměstím. Myslím, že Harleyisty na naleštěných kárách za statisíce to muselo dost nasrat
Nicméně asi největší vzruch na kolonádě vzbudil týpek, který měl v nádrži svého Harleye zabudované akvárko s opravdickou živou rybkou. Jestli plavala v benzínu nebo o ty 2 litry zmenšil nádrž a co na to paní Kubišová, to bog zna, ale zastínil tím všechny ostatní individualisty. A vo tom to je, žejo.
Nakonec i přes mizernou předpověď počasí až do nějakých tří hodin vydrželo něco jako zataženo s občasným sluníčkem a teprve pak přišel deštík - zprvu jen cmrndák, teprve k večeru slejvák. I tak bylo účastníků míň, než vloni. Letos bych tipnul tak 4000 strojů. Ale jako příležitost zažít Poděbrady jinak to bylo i tak hezký. Má to svoji atmosféru. Asi budu muset do příštího rocku zpojízdnit toho mého Itala...
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
A ještě pro ilustraci... (nejdou mi umístit dvě fotky do jednoho příspěvku... )
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Šmankote kdo to byl dnes v těch televizních novinách? Reportáž o přívalových deštích a záběr na zezadu bouchlou modrou F850 a snad s druhým autem co vypadalo jako 128 3P ? Byly to asi 3 sekundy co jsem viděl...
EDIT: Tak jsem se (bohužel) zase tolik nespletl... jen to údajné 3P bylo před nárazem Coupé...
U obce Stradouň na Chrudimsku, prý mířili na sraz do Lanškrouna, nedobrzdil do nich kamion ...jedno lehké zranění ... tu modrou 850 určitě známe
EDIT: Tak jsem se (bohužel) zase tolik nespletl... jen to údajné 3P bylo před nárazem Coupé...
U obce Stradouň na Chrudimsku, prý mířili na sraz do Lanškrouna, nedobrzdil do nich kamion ...jedno lehké zranění ... tu modrou 850 určitě známe
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Známe! Škoda bylo to pěkné auto - hlavně ať jsou všichni zdraví !!!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Mno, vidím, že když sem se na zprávy několik let nedíval, tak to v rámci duševního klidu nebylo na škodu
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krim ... nikem.html
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krim ... nikem.html
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
obě dvě známe ...zatracená smůla, jeden kamion smetl dva fiátky najednou. Fakt s vámi cítím a je mi to moc líto. Tohle nikdo z nás nechce zažít. Ale je fakt, že jste naživu a to je hlavní. Štěstí v neštěstí, dá se říct. Fiátků je škoda, ale život jde dál.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Re: Lampárna
Marek: To máš tedy pravdu, to byl tedy víkend !! Šílený Brett to má tedy už za sebou
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Re: Lampárna
...prý mířili na sraz do Lanškrouna...
Předpokládám, že se nemýlím, ale řekl bych, že Špunt spíše mířil na Meeting do Svratky.
Auta se natáhnou, povaří, přeskládají do jiného - hlavně aby osádky byly v pořádku!
Předpokládám, že se nemýlím, ale řekl bych, že Špunt spíše mířil na Meeting do Svratky.
Auta se natáhnou, povaří, přeskládají do jiného - hlavně aby osádky byly v pořádku!
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Přesně, Svratka, toť cíl osádek. Michal s Petrou se za námi do Svratky přeci jenom podívali. A až nějaká naražená místa a citovou újmu si nestěžovali a nám spadl kámen ze srdce....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno