Lampárna
- zastavaman
- Diskusní matador
- Příspěvky: 177
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
tak Zastava je v Praze a těší se na Poděbrady... jen ten převoz teda jaro moc nepřipomínal http://www.fotodisk.cz/di/STT4/1427949556582.jpg
Zastava je stejně nejlepší Fiat
Re: Lampárna
S tím počasím to nevypadá dobře , notorická lhářka pí Honsová ,předpovídala ,že třetí dekáda bude v dubnu velmi teplá a koukám ,že to bude zase kec
Jinak kdo by měl zájem ,tak je na Chvalském zámku v H. Počernicích výstava motocyklů Jawa /asi 35 kousků/na počest 15 výročí úmrtí Fr. Šťastného!Byl jsem tam včera - pěkné kousky! Pro něžné polovičky a děti je tam i výstava škeblí a lastur !
Od 9.4 .- 25.4. 2015
otevřeno od 9 - 17 hod.
Jinak kdo by měl zájem ,tak je na Chvalském zámku v H. Počernicích výstava motocyklů Jawa /asi 35 kousků/na počest 15 výročí úmrtí Fr. Šťastného!Byl jsem tam včera - pěkné kousky! Pro něžné polovičky a děti je tam i výstava škeblí a lastur !
Od 9.4 .- 25.4. 2015
otevřeno od 9 - 17 hod.
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Báječní muži na létajících strojích...
...včera při návratu dodom.1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Mám tady typ na podzimní expedici. Dneska byl článek na internetu o nově otevřeném muzeu socialistických vozů ve Strnadicích u Benešova.
Zdar.
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... 590604f2e/
Zdar.
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... 590604f2e/
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Tak jsem se po dvou letech konečně projel s Alfettou. Sice to bylo jen k nádraží, kde byl klid a prostor pro tůrování motoru ale i to stačilo.
Seštelovat ty dva karbce to je tedy boj. Jak to popisují, tak to vůbec nefunguje. Jednou to volnoběh drží, pak se to zaklepe a zhasne. Jednou se to točí rychle, jednou pomalu. Stále bojuju se střílením do výfuku. Ať bohatost točím tam nebo tam. V návodu je, že mám otáčet o čtvrt otáčky tam nebo tam a poznám, kdy se chování mění. Já otočím o dvě otáčky tam nebo tam a nic a po chvíli to zareaguje a zhasne.Kdyby to mělo dva šrouby bohatosti, tak třeba ale u čtyřech je to problém. No už stavím vakuometr a pak to snad bude lepší.
Bojuju taky s brzdama. Potrubí jsem dělal nové z mědi. Dělal jsem to poprvé. Kde mi to teklo, tak jsem to dotáhl. Pak to už nikde neteklo ale stále se mi brzdy zavzdušňovali. Při šlapání a poctivém odvzdušnění to bylo dobré ale poté jsem dvakrát s delším intervalem sešlápl brzdu a zase to bylo zavzdušněný. Blbec jsem si s tím hrál celou neděli. Julča už nadávala, když musela stále šlapat a bolela ji noha. Tak jsem to v pondělí zase rozdělal a každý spoj zkouším znovu aby dobře seděl i když nepropouštěl kapalinu. Odzdušnit ty zadní třmeny u převodovky, to je radost. Ještě každý třmen má dva odvzdušňováky. Jo a auto musí být vzadu mírně nazdvednuté, aby to bubliny měly blíž ke slunci .
No ale stále to není ono. Na co jsem šáhnul, to nešlo. Takže i stěrače se protáčí na tisícihranu.stahovačka nejde ani jedna, centrál zlobí. No bude to na pěknou pětiletku. Někdy se divím, že s těma italama máme takovou trpělivost.
Seštelovat ty dva karbce to je tedy boj. Jak to popisují, tak to vůbec nefunguje. Jednou to volnoběh drží, pak se to zaklepe a zhasne. Jednou se to točí rychle, jednou pomalu. Stále bojuju se střílením do výfuku. Ať bohatost točím tam nebo tam. V návodu je, že mám otáčet o čtvrt otáčky tam nebo tam a poznám, kdy se chování mění. Já otočím o dvě otáčky tam nebo tam a nic a po chvíli to zareaguje a zhasne.Kdyby to mělo dva šrouby bohatosti, tak třeba ale u čtyřech je to problém. No už stavím vakuometr a pak to snad bude lepší.
Bojuju taky s brzdama. Potrubí jsem dělal nové z mědi. Dělal jsem to poprvé. Kde mi to teklo, tak jsem to dotáhl. Pak to už nikde neteklo ale stále se mi brzdy zavzdušňovali. Při šlapání a poctivém odvzdušnění to bylo dobré ale poté jsem dvakrát s delším intervalem sešlápl brzdu a zase to bylo zavzdušněný. Blbec jsem si s tím hrál celou neděli. Julča už nadávala, když musela stále šlapat a bolela ji noha. Tak jsem to v pondělí zase rozdělal a každý spoj zkouším znovu aby dobře seděl i když nepropouštěl kapalinu. Odzdušnit ty zadní třmeny u převodovky, to je radost. Ještě každý třmen má dva odvzdušňováky. Jo a auto musí být vzadu mírně nazdvednuté, aby to bubliny měly blíž ke slunci .
No ale stále to není ono. Na co jsem šáhnul, to nešlo. Takže i stěrače se protáčí na tisícihranu.stahovačka nejde ani jedna, centrál zlobí. No bude to na pěknou pětiletku. Někdy se divím, že s těma italama máme takovou trpělivost.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Tak nám ta fabrika zase vydělává. Hurá.
No a hlavně ve článku píšou, že Fiat je už 100 % vlastníkem koncernu FCA. Tedy ubijme lidi, co tvrdí, že Fiata koupil Crysler.
Hr na ně. http://www.novinky.cz/auto/368466-dobre ... skovy.html
Petr
No a hlavně ve článku píšou, že Fiat je už 100 % vlastníkem koncernu FCA. Tedy ubijme lidi, co tvrdí, že Fiata koupil Crysler.
Hr na ně. http://www.novinky.cz/auto/368466-dobre ... skovy.html
Petr
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Zdravíme s Hankou celý klub z Firenze. Stav fiatů na místních komunikacích: ze starých pouze 4x f500 (z toho 3x v provedení Lusso) a stále ještě poměrně hojné zastoupení Pandy 141A. Jinak bída. Jelikož Firenze je město úzkých uliček, tvoří zde vozový park zejména malé vozy jako seicento, panda a Lancia Y, dále pak Smarty a nejrůznější tří i čtyřkolá "mopedauta" jinak hlavně Vespy a jiné skůtry a především bicykly všech možných stáří a stupňú rozkladu. Skutečnou lahůdkou jsou ovšem zásobovací auta, kterými jsou hlavně prskoletové nákladní tříkolky APE50 a minináklaďáčky Piaggio s nejrůznějšími nástavbami od mrazicích zmrzlinářských boxíků až po popelářské minikontejnery, se kterými se doprdí na nejbližší větší náměstí, kde se přesypávají do velkého auta. Jinak - samozřejmě - jsme zde za kulturou
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Včera jsme potkali 5 starých pětistovek, dneska 7 (i když 2 z toho již podruhé) a Topolino 500C - Belvedere. Co se pětistovek týče je to myslím velice slušné skóre. Ostatní staré fiaty ovšem zřejmě již z ulic vymizely.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
No, to zmizely už před pár lety. Když jsem byl s Tomem v Itálii r. 2008 (už je to 7 let - to se mi ani nechce věřit ), tak jsme našli F1500L a F128A, a to jen díky tomu, že jsme vlezli do dílny, před níž nás zaujalo několik vystavených starých pětistovek na prodej. Jinak na ulici - v provozu kromě pětistovek jen jedna 600D úplně na severu, kousek od Tarvisia. Jo a cestu nám překřížila stará Lancia Appia, ale to byla spíš sakra náhoda.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Re: Lampárna
A kolik našich aut z té doby potkáte na našich silnicích? Š-kilo už žádný (možná s nějakým na dušičky nějakej děda vyveze bábu na hřbitov), no a když je teplo a svítí sluníčko, tak se občas objeví nějaká Oktávka nebo Litr (tu jsem krásnou potkal zrovna dnes v Brně při cestě do práce).
Re: Lampárna
Zdar Fiaťáci.
Teď jsem shlédnul Top Gear.
''Cesta do Jeruzaléma'' a oslavu vozu Fiat Barchetta.
Teď jsem shlédnul Top Gear.
''Cesta do Jeruzaléma'' a oslavu vozu Fiat Barchetta.
Re: Lampárna
................my jsme byli ve Florencii v r. 2013 , po městě jsme se pohybovali na kolech ,ale na rušných křižovatkách jsme raději přecházeli pěšmo, protože se mám přechody zdály docela nebezpečné. Spěchající Vespičky a další bzučící jednostopá vozítka se obratně dokázaly protlačit před osobní auta a jak padla oranžová vystřelily vpřed! Jak už Tříprsťák psal ,opravdu z klasických fiatíků jsme viděli cca 4 ks F 500, 2x F 127 a v jedné vesničce u domku zaparkované coupé F 124! Toť vše, daleko lepší to bylo na předchozí dovolené po chorvatských ostrovech Brač, Hvar , Vis a Korčula - celkem dost Zastav 750 , 1300 a 1500, 128 a také dost Renaultů 4.Některá auta už stála ve křoví u zahrádek a sloužila už asi jako zásobárna náhradních dílů.Z jedné Zastavy 128 jsem si vysápal alespoň odstřikovač a příchytky - nevýhoda jízdy na kole ,žádné vhodné nářadí a na zádech jen malý batoh
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
To máš karle pravdu, na Chorvatských ostrovech je Fiatů a Zastav ještě docela dost. Obyvatelé pobřeží a ostrovů totiž vždycky vnímali za hlavní symbol své prestiže loď. To, jakou mají loď je exhibice jejich společenského statusu a sociálního postavení. Zatímco k autu mají vztah asi jako k sekačce nebo vysavači a nikdy by je nenapadlo kupovat si jen tak z plezíru nové auto, zvlášť dokud to staré ještě trochu leze. Pamatuji se, že zrovna na Hvaru v osmdesátých letech vesničané ani auta nezamykali a nechávali i klíčky v zapalování. Když jsem se (jako malý zvídavý kluk) ptal vesničana, proč to dělají, říkal mi "A proč bych to vyndaval? Takhle ho neztratím" a když jsem se ptal, jestli ho nevyndavá vůbec nikdy, tak říkal "na pevnivě jo".
I u nás by jistě jezdilo těch starých aut výrazně více, nebýt dvou efektů - jedním z nich je urputný komerční tlak na zvyšování prodeje nových aut, který začíná mediální maséřinou a končí (pro ty, u kterých vymývání mozků nepomáhá) nesmyslnými zákony. Druhým efektem byl pád železné opony, kdy se lidé masivně zbavovali svých východních šunek, neb se otevřely hranice do zemí plných levných ojetin západních značek.
První z těchto efektů je celosvětový (byť jak jsem výše popsal, mořské národy jsou vůči němu spíše imunní), druhý z nich v Itálii (a nakonec vlastně ani v tom Chorvatsku) vůbec nenastal. V takovém Německu zase většinu starých aut dostal ze silnic (krom vysoké kupní síly obyvatel) velice přísný systém technických kontrol - je to holt dálniční země.
I u nás by jistě jezdilo těch starých aut výrazně více, nebýt dvou efektů - jedním z nich je urputný komerční tlak na zvyšování prodeje nových aut, který začíná mediální maséřinou a končí (pro ty, u kterých vymývání mozků nepomáhá) nesmyslnými zákony. Druhým efektem byl pád železné opony, kdy se lidé masivně zbavovali svých východních šunek, neb se otevřely hranice do zemí plných levných ojetin západních značek.
První z těchto efektů je celosvětový (byť jak jsem výše popsal, mořské národy jsou vůči němu spíše imunní), druhý z nich v Itálii (a nakonec vlastně ani v tom Chorvatsku) vůbec nenastal. V takovém Německu zase většinu starých aut dostal ze silnic (krom vysoké kupní síly obyvatel) velice přísný systém technických kontrol - je to holt dálniční země.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Re: Lampárna
V Německu to nebyly ani tak technické kontroly, jako spíše daně za stará auta. Můj známý má kupříkladu Mercedes C 220D r.v. 94 a platí kolem 1000 euro daň za rok
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Tenhle svět je stejně nějakej na hlavu..........
Jezdil jsem dřív Tatrou 57 z roku 1935 cca v roce 1979 a to byla 44 let stará!!! A jezdila jak víno a uměl sem si jí vždy případně opravit!! Dnes vyrobí auto a po 5 letech Tě přesvědčují, že je zastaralé, uvalí na Tebe daň a proto by sis měl koupit nové! To že si na něm nic neopravíš a je složité jak sám Vesmír nechávám stranou! To že na něj už vůbec nemusíš mít peníze taky nikoho s těch mocných nezajímá! Kde je nějaká hrdost výrobce co jeho vůz dokáže? Auto se posere, hrdost je v p....i a jen Tě přesvědčují: Kup si vole nový - my potřebujem vydělávat, ne prodávat kvalitu - tak plať!!
Shrnuto: Dokázal bych určitě dnes vyrobit auto, které vydrží jezdit i 100 let - ale to nikdo z výrobců nechce! I taková blbost jako mobil by dokázala fungovat desetiletí (mám první nokii z roku 1996 a funguje!?!) tak proč nás furt nutí chtít něco novýho?
Je to jednoduchý - budeš-li chtít utrácet za nový věci, budeš na ně muset vydělat a budeš-li vydělávat nebudeš mít čas přemýšlet, že je to špatně a mohl by ses mít líp s těmi stále fungujícími věcmi a peníze utrácet za lenošení.....
Pro ty natvrdlejší je to jen způsob jak ekonomikou ovládat lid, aby se nebouřil a byl v klidu! Na boha věří málokdo, bolševík padl a je třeba aby lid byl pokorný - tak ho budeme finančně drtit a on dá pokoj! Jo to je mocný strašák! Každý má půjčku, dluh, chce něco nového a furt se za tím honí, lid je nervozní, vztahy se rozpadají, tradiční pojetí štěstí je v hajzlu a pocit chtít něco pěkného prožít je nahrazen pocitem jen něco chtít a to to nejdražší a co nikdo nemá, hlavně ne soused! Tak shánějme, ale šťastným to nikoho neudělá - vždy bude něco dražšího a lepšího.........
Jezdil jsem dřív Tatrou 57 z roku 1935 cca v roce 1979 a to byla 44 let stará!!! A jezdila jak víno a uměl sem si jí vždy případně opravit!! Dnes vyrobí auto a po 5 letech Tě přesvědčují, že je zastaralé, uvalí na Tebe daň a proto by sis měl koupit nové! To že si na něm nic neopravíš a je složité jak sám Vesmír nechávám stranou! To že na něj už vůbec nemusíš mít peníze taky nikoho s těch mocných nezajímá! Kde je nějaká hrdost výrobce co jeho vůz dokáže? Auto se posere, hrdost je v p....i a jen Tě přesvědčují: Kup si vole nový - my potřebujem vydělávat, ne prodávat kvalitu - tak plať!!
Shrnuto: Dokázal bych určitě dnes vyrobit auto, které vydrží jezdit i 100 let - ale to nikdo z výrobců nechce! I taková blbost jako mobil by dokázala fungovat desetiletí (mám první nokii z roku 1996 a funguje!?!) tak proč nás furt nutí chtít něco novýho?
Je to jednoduchý - budeš-li chtít utrácet za nový věci, budeš na ně muset vydělat a budeš-li vydělávat nebudeš mít čas přemýšlet, že je to špatně a mohl by ses mít líp s těmi stále fungujícími věcmi a peníze utrácet za lenošení.....
Pro ty natvrdlejší je to jen způsob jak ekonomikou ovládat lid, aby se nebouřil a byl v klidu! Na boha věří málokdo, bolševík padl a je třeba aby lid byl pokorný - tak ho budeme finančně drtit a on dá pokoj! Jo to je mocný strašák! Každý má půjčku, dluh, chce něco nového a furt se za tím honí, lid je nervozní, vztahy se rozpadají, tradiční pojetí štěstí je v hajzlu a pocit chtít něco pěkného prožít je nahrazen pocitem jen něco chtít a to to nejdražší a co nikdo nemá, hlavně ne soused! Tak shánějme, ale šťastným to nikoho neudělá - vždy bude něco dražšího a lepšího.........
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Máš recht, Rendo. A to se stále najdou lidi, které to takhle baví. A nebo i nebaví, ale každopádně na tuhle hru dobrovolně přistoupí...
Mimochodem, ten ubohý němec platí takovou drsnou daň za auto, které pro mne svým stářím spadá do kategorie moderních srágor to je teda masakr.
Mimochodem, ten ubohý němec platí takovou drsnou daň za auto, které pro mne svým stářím spadá do kategorie moderních srágor to je teda masakr.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
01.06. at 5:30 pm: The show must go on...
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Go to: home
(P.S. už i ta lampárna je úplně chcíplá... )1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Koukám, že dle fotky se lak docela povedl - no ale na fotce vypadá vždy vše lépe, takže si počkám na slovní specifikaci, nebo vlastní úsudek po zhlédnutí! Ale blahopřeju......
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Hezkyyyy,
tak naházet bižuterii a jedem
tak naházet bižuterii a jedem
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
No i já musím dodat, že to vypadá nádherně. Nastrojit a kolik takových Špeciálů jezdí. Taky gratuluji a těším se na živou předváděčku. Musím dodat, že na cestách to určitě zbudí velkou pozornost. Přece jen, co je malé, to je hezké.
Zdar. P.
Zdar. P.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Re: Lampárna
Jak malé?! 850 je u nás ten největší a nejsilnější Fiat ze všech, co doma máme.
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Žejo?!?! To je úplný obr. Skoro jako Panda.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Dík za drakulace, vypadá to dobře i v reálu. Nekoukal jsem ještě na všechny detaily a zákoutí, protože nebyl čas, ale na první i druhý dojem výsledek předčí moje očekávání.
Když to srovnám s lakem, který mi byl kdysi kdesi vyroben na kupé, je tohle nádhera.
Jo, naházet bižuterii zní snadno, ale ono to ještě nějaký pátek potrvá. Dělal jsem si naděje, že bych ještě na podzim mohl stihnout nějakou zkušební jízdu, ale spíš začínám mít pocit, že to nedopadne. Mám tam rozkrtaný ten zatracený unokrám, který měl už dávno jezdit a prostě nechce. Je zajímavý, že ačkoliv jsem už vyměnil podtlak na rozdělovači, lambda sondu, zapalovací svíce, krokový motorek, vstřikovač, řídící jednotku a palivové čerpadlo (to postupně, jak se měnily názory a rostla zoufalost), motor se chová pořád úplně stejně blbě.
Zlatý karburátory
Když to srovnám s lakem, který mi byl kdysi kdesi vyroben na kupé, je tohle nádhera.
Jo, naházet bižuterii zní snadno, ale ono to ještě nějaký pátek potrvá. Dělal jsem si naděje, že bych ještě na podzim mohl stihnout nějakou zkušební jízdu, ale spíš začínám mít pocit, že to nedopadne. Mám tam rozkrtaný ten zatracený unokrám, který měl už dávno jezdit a prostě nechce. Je zajímavý, že ačkoliv jsem už vyměnil podtlak na rozdělovači, lambda sondu, zapalovací svíce, krokový motorek, vstřikovač, řídící jednotku a palivové čerpadlo (to postupně, jak se měnily názory a rostla zoufalost), motor se chová pořád úplně stejně blbě.
Zlatý karburátory
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Re: Lampárna
Ahoj, tak aby to nebylo úplně chcíplý. V sobotu jsem projížděl přes Dolní Břežany a byla tam nějaká docela velká veteránská akce.. Bohužel žena nesdílí mé nadšení a tak jsme jen projeli. Byly tam i Fiaty, ale i Morgany, Pragovky a kde co. Napište někdo kompetentní nebo dejte odkaz - vypadalo to, že to má atmosféru, myslím, že s tou akcí mají hodně společného hasiči - rojili se tam v hojném počtu. Pokud jde o chorvatské ostrovy, tak nejhojnější pokud jde o aktivní službu zůstává R4, to je můj dojem. Bylo to praktické auto. Jinak legislativní tlak na obnovu vozového parku občanstva je skutečně hnus. Mám sice oktávku 1,6 ročník 2OOO, ale už je to taky administrativně ohrožený stroj, neb je to koncernová stavebnice, do které montovali motor audi z roku 1977. Ačkoli je to prima motor, emisní normy bez těch nesmyslných vezených technologií logicky plnit nemůže. Navíc já takhle staré auto stejně subjektivně vnímám jako ještě příliš nové na výměnu. a vůbec se v tom cítím nezabydleně. Má najeto 250 tis. a chce jen pravidelná čištění, seřízení a odpovídající spotřební materiál. Při koupi jsem se snažil, aby v tom pokud možno nebyly ty tzv. vezené technologie, to prodavači koukali , žádná serva, navigace, klimatizace a kokotiny v elektrice, jenže tenkrát to ještě šlo. Když naléhali na příplatkovou výbavu, tak jsem chtěl řazení pod volantem a to prej že né, to neuměj. Dneska i do základního vybavení přibalí nákup věcí, o které člověk nestojí a bez nich to ani nefunguje. Jak má něco software, tenké dráty a leje se do toho benzín, je to vždycky podezřelé. Jenže nám časem asi nic jiného než výměna nezbyde. Fiátek 125p letos půjde na technickou a dostal nové duše do pneumatik, nějak za ty desítky let prořídly. A ještě by si přál akumulátor. Jinak snad nic. Chválím Ondrejův speciál - v těch D.Břežanech jsem takový (určitě ne tak krásný) také zahlédl - vínový, na abartích kolech. No a pokud jde o to, co jinak, tak se honím za hmotnými statky a tedy i penězi s hypotékou na krku. Zdar všem a hezké léto
1971 FIAT 125p 1300, bílý a plná garáž starých krámů