Lampárna
-
- Aktivista
- Příspěvky: 81
- Registrován: úterý 26. leden. 2010 20:41
Re: Lampárna
Letos nám toho v garáži přibylo dosti , což znamená , že i práce přibylo. Šestistovce dělám komplet podvozek,brzdy a motor ,chtěl bych s ní vyjet do Poděbrad , ale vím , že to stejně nestihnu neb stále nemám dořešené doklady a dohoda s úředníky bývá velmi obtížná.Na osmsetpadesátce děláme drobnou údržbu v podobě výměny prasklého pístu.V příštím roce bych se rád pustil do nějakého z vraků , aby i oni se dočkali toho pocitu válčení náprav proti výmolech na naších silnicích. A sněných vozů je stále dost , rád bych taky seskládal sněnou Tatru 57.
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
U mně to vypadá, že se budu věnovat něčemu smysluplnějšímu než jsou Fiati Díly nikdo nekupuje (dost lidí nakupuje u dražší konkurence, nebo u dumpingových podvodníků) a ani udělaný Fiat nemá tu hodnotu, kterou bych si představoval a mohl realizovat! Poslední ránu z milosti nám dá vypečená vláda povinnou daní a můžu se jít vesele postavit na sociálku do fronty mezi cikány..... Takže ty "nádhery" navozím do sběru a vrátím se tam kde jsem začal a to mezi Tatry a VW. Tam ještě práci a um umí někdo ohodnotit
Už nemám ani sílu oponovat magorům co ničemu nerozumí, ale jsou chytrý jak radio! Teď mně zrovna nějaký pán nazval "replikátorem"! Že nerestauruju original vozy, ale vyrábím repliky Jo nadzvedl mě dost, protože každej kdo chce nějakej díl na Fiata chce ten nejlevnější a je mu úplně jedno je-li to originál - hlavně, že to stojí málo peněz a ty auta co se renovují jsou v takovém stavu (obzvlášť Fiati), že zhotovit z toho original je prakticky vyloučeno a to hlavně proto, že nikdo nedá půl milionu za něco co pak prodá s velkou klikou za 100 000,- Kč
Takže shrnuto - do Poděbrad zřejmě nebude ani to blbý 6kilo....
Už nemám ani sílu oponovat magorům co ničemu nerozumí, ale jsou chytrý jak radio! Teď mně zrovna nějaký pán nazval "replikátorem"! Že nerestauruju original vozy, ale vyrábím repliky Jo nadzvedl mě dost, protože každej kdo chce nějakej díl na Fiata chce ten nejlevnější a je mu úplně jedno je-li to originál - hlavně, že to stojí málo peněz a ty auta co se renovují jsou v takovém stavu (obzvlášť Fiati), že zhotovit z toho original je prakticky vyloučeno a to hlavně proto, že nikdo nedá půl milionu za něco co pak prodá s velkou klikou za 100 000,- Kč
Takže shrnuto - do Poděbrad zřejmě nebude ani to blbý 6kilo....
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Tak, já můžu trochu přihustit dekadentní atmosféru - já jsem letos bez peněz, shodou náhod a nepříznivých okolností jsem vydělal málo (holt není každý den posvícení) a na fiátky nezbývá. Rendo, ne že bych kupoval od konkurence, nekupuji teď vůbec. Cinkalinky budou nejdřív začátkem léta (v ideálním případě).
Mám již dvě vyvařené šestistovčí kastle (jednu jsem dodělal vloni zjara), takže nejvyšší čas je dodělat - po novém roce začnu s přípravami na lak. Díly mám naštěstí již z minulých let nasyslené, i lak už mám koupený, takže nedostatek financí by mne v tom neměl zas až tak brzdit. A až je jednou dodělám, tak mě tam ještě čeká pláťák - pojízdný sice, ale aby byl co k čemu, bude na něm potřeba také hodně zapracovat. Takže mne zatím ani moc nemusí mrzet, že nemám žádné nové projekty. Další nezbytná práce je likvidace vraků ze zahrady, zatím dorozebírám Mareu, ta už půjde brzy do šrotu.
Jednu investici do fiatů jsem ale letos přece jen udělal: koupil jsem si garáž (i s jejím pozemkem) - je sice o dvě vesnice vedle, ale je moje a jak jistě všichni víte, garáží není nikdy dost. Aneb jak to shrnula Hanka: máme asi příliš málo nemovitostí na Praze Západ V létě asi ještě jednu garáž postavím v Lukách (dřevěnou) - vloni v létě už jsem si tam na ni vykopal plácek.
Mám již dvě vyvařené šestistovčí kastle (jednu jsem dodělal vloni zjara), takže nejvyšší čas je dodělat - po novém roce začnu s přípravami na lak. Díly mám naštěstí již z minulých let nasyslené, i lak už mám koupený, takže nedostatek financí by mne v tom neměl zas až tak brzdit. A až je jednou dodělám, tak mě tam ještě čeká pláťák - pojízdný sice, ale aby byl co k čemu, bude na něm potřeba také hodně zapracovat. Takže mne zatím ani moc nemusí mrzet, že nemám žádné nové projekty. Další nezbytná práce je likvidace vraků ze zahrady, zatím dorozebírám Mareu, ta už půjde brzy do šrotu.
Jednu investici do fiatů jsem ale letos přece jen udělal: koupil jsem si garáž (i s jejím pozemkem) - je sice o dvě vesnice vedle, ale je moje a jak jistě všichni víte, garáží není nikdy dost. Aneb jak to shrnula Hanka: máme asi příliš málo nemovitostí na Praze Západ V létě asi ještě jednu garáž postavím v Lukách (dřevěnou) - vloni v létě už jsem si tam na ni vykopal plácek.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Re: Lampárna
Já jsem letos počet svých vozů nezvyšoval a asi už zvyšovat nebudu, ty 4 mne docela stačí.Kdyby byl rodinný domek se zahrádkou a garážemi,to by byly jiné možnosti
-na F850SC budu konečně vyměňovat kompletní dveře u řidiče /ty původní byly v dolní části rezivé ,což bylo jediné špatné místo na autě/,dám nová zpětná zrcátka ,které jsem zakoupil na burze ve Stuttgartu
- F 128SC- výměna prostřední části výfuku za nový, nový náboj s ložiskem do zadního kola, zadní opěradlo - sehnal jsem lepší zadní sedačku za 1000,- na Bazoši,
olej + filtr /auto Kelly ,mám tam 20% slevu/, možná sundám i olejovou vanu/vyčištění + nové těsnění /to nevím ,jestli mám?/
- F x1/9 - olej + filtr , nové zadní pneu,/vpředu mám nové v r. 2012/, rozvoďák, svíčky, kontrola brzd + nová brzdová kapalina, na Bazoši jsem sehnal pěkné
kožené sedačky a nový koberec,takže vylepším trochu interiér /vše za 4000,-/
největší oprava bude na vodě- nové čerpadlo , hadice a trubky pod podlahou/ pumpa stála 730,-/přední část/
Fiat spider - je stále před renovací ,ale chtěl bych ho příští rok zpojíznit
-na F850SC budu konečně vyměňovat kompletní dveře u řidiče /ty původní byly v dolní části rezivé ,což bylo jediné špatné místo na autě/,dám nová zpětná zrcátka ,které jsem zakoupil na burze ve Stuttgartu
- F 128SC- výměna prostřední části výfuku za nový, nový náboj s ložiskem do zadního kola, zadní opěradlo - sehnal jsem lepší zadní sedačku za 1000,- na Bazoši,
olej + filtr /auto Kelly ,mám tam 20% slevu/, možná sundám i olejovou vanu/vyčištění + nové těsnění /to nevím ,jestli mám?/
- F x1/9 - olej + filtr , nové zadní pneu,/vpředu mám nové v r. 2012/, rozvoďák, svíčky, kontrola brzd + nová brzdová kapalina, na Bazoši jsem sehnal pěkné
kožené sedačky a nový koberec,takže vylepším trochu interiér /vše za 4000,-/
největší oprava bude na vodě- nové čerpadlo , hadice a trubky pod podlahou/ pumpa stála 730,-/přední část/
Fiat spider - je stále před renovací ,ale chtěl bych ho příští rok zpojíznit
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Re: Lampárna
U nás je to trochu jiný přírůstek do rodiny,váží 3,8kg měří 54cm a jmenuje se Julie.
Holky jsou v pořádku,malá se má čile k světu,hlavně o jídlo si umí velmi hlasitě říci.
Holky jsou v pořádku,malá se má čile k světu,hlavně o jídlo si umí velmi hlasitě říci.
Re: Lampárna
to Wojta
velké gratulace k přírůstku
jinak byl u mne Luigík a nechal mi pro tebe volant na F 127 mk1
velké gratulace k přírůstku
jinak byl u mne Luigík a nechal mi pro tebe volant na F 127 mk1
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
-
- Aktivista
- Příspěvky: 81
- Registrován: úterý 26. leden. 2010 20:41
Re: Lampárna
Taky se přidávám ke gratulaci k novému přírustku do stáje fiatářek.
Re: Lampárna
Gratuluju Vojto, ať ti holka roste
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
My také gratulujem. To abys začal shánět dalšího fiata
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Jo Wojto, kdo umí ten umí - tak ať je hlavně zdravá
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
Re: Lampárna
Všem moc děkujem za přání.
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
něco ze života
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Na druhou stranu - aspoň že Fiat přežil a je stále sám sebou. To je ve dnešní době štěstí, uvážíme-li, kolik kdysi slovutných značek skončilo v cizích rukách. Koneckonců Fiat koupil Chryslera a Jeepa, nikoliv naopak, což je samo o sobě úspěch. Té Lancie je samozřejmě škoda. Ale třeba se k ní zase někdy vrátí a možná je nakonec rozumnější značku Lancia proteď odložit, než pod její značkou prodávat Chryslery (viz Voyager).
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
-
- Začátečník
- Příspěvky: 39
- Registrován: pátek 6. listopad. 2009 11:36
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Ahoj,
jen tak pro zajímavost článek z Motor Journal č.1.2014
článek: Stoletý šumperský fiaťák : http://www.ofk.estranky.cz/clanky/clank ... iatak.html
Taky bych se asi toho rád dožil, ale ještě radši bych aspoň část toho fiaťáckého prožil.
Přeji hezký den !
jen tak pro zajímavost článek z Motor Journal č.1.2014
článek: Stoletý šumperský fiaťák : http://www.ofk.estranky.cz/clanky/clank ... iatak.html
Taky bych se asi toho rád dožil, ale ještě radši bych aspoň část toho fiaťáckého prožil.
Přeji hezký den !
Naposledy upravil(a) Milan z Ov dne pátek 7. únor. 2014 13:12, celkem upraveno 1 x.
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Nu, vyloženě kus živoucí historie
Pěkný je ten odjezd na Svratku 68.
Pěkný je ten odjezd na Svratku 68.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Jen taková drobná poznámka - ty chlapi tenkrát nebyli rozhodně žádní veteránisti - na sraz ve Svratce jeli vlastně téměř novými vozy!!!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Ano, právě proto.
Řekl bych, že je to ten nejzásadnější rozdíl mezi dobou tehdejší a dnešní. Byla to doba nekonečných pořadníků a automobil byl stále nedostatkové a řekl bych exkluzivní zboží. Díky tomu zde měly ty nejrozšířenější značky klub takřka v každém druhém okresním městě.
Dovedete si představit, že by se takhle dnes hromadně organizovali majitelé řekněme stejně lidových Pand nebo Fabií? A jeli spolu na nějaký velký mezinárodní sraz fiatů nebo škodovek?
E-e. Tak maximálně pár skalních nadšenců a i mezi těmi budou spíš lidé, kteří tu značku měli v rodině nebo kromě toho moderního dosud mají i nějakého veterána stejné značky.
Řekl bych, že je to ten nejzásadnější rozdíl mezi dobou tehdejší a dnešní. Byla to doba nekonečných pořadníků a automobil byl stále nedostatkové a řekl bych exkluzivní zboží. Díky tomu zde měly ty nejrozšířenější značky klub takřka v každém druhém okresním městě.
Dovedete si představit, že by se takhle dnes hromadně organizovali majitelé řekněme stejně lidových Pand nebo Fabií? A jeli spolu na nějaký velký mezinárodní sraz fiatů nebo škodovek?
E-e. Tak maximálně pár skalních nadšenců a i mezi těmi budou spíš lidé, kteří tu značku měli v rodině nebo kromě toho moderního dosud mají i nějakého veterána stejné značky.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Re: Lampárna
Tak přátelé a kamarádi, od dnešního brzkého rána , přesně od 3.45 mám již dvě dcery . Hanička měří 50cm a váží 3,2 kg a je i s maminkou v pořádku.
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Re: Lampárna
Tak to moc gratulujeme a ať vám Hanička dělá jen samou radost.
Re: Lampárna
Ahoj do Nejdku!!!!!!!!!!!!!!!!!
velká gratulace od K + D
Jinak jsem dal naší Poděbradskou akci do veteránského kalendáře, vyjde v březnu v Motor Journalu
velká gratulace od K + D
Jinak jsem dal naší Poděbradskou akci do veteránského kalendáře, vyjde v březnu v Motor Journalu
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Taky Pavle blahopřeju! Doufám, že už to někde zapíjíš! Jen aby Tě ty ženský časem neudolaly
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 81
- Registrován: úterý 26. leden. 2010 20:41
Re: Lampárna
Taky velka gratulace
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
Nazdar Pavle,
taktéž se přidáváme ke gratulantům. Přejeme Haničce vše nej do života. Gratulace hrdému otci a ať to maminka všechno vzládne. Pevné nervy s tolika ženama v domě .
taktéž se přidáváme ke gratulantům. Přejeme Haničce vše nej do života. Gratulace hrdému otci a ať to maminka všechno vzládne. Pevné nervy s tolika ženama v domě .
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- zastavaman
- Diskusní matador
- Příspěvky: 177
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna
záplavy u záhřebu http://www.jutarnji.hr/multimedia/archi ... 6781S1.jpg
to asi nepoteší, ba přímo nas...
to asi nepoteší, ba přímo nas...
Zastava je stejně nejlepší Fiat