11. Pražská jízda do vrchu
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
11. Pražská jízda do vrchu
Mám k užívání dokonalý stroj Fiat 500, bylo na něm potřeba pár drobných oprav a v rámci "zabíhání" jsem se s ním vypravil vyzkoušet a prohlédnout trasu podzimní jízdy do vrchu na Točné. A super, přestože jsem jel sotva 50 km/h, pocit, že se do zatáček řítím nejméně stovkou byl velmi intezivní.....
A proč to tu zveřejňuji? Nu proto, že asfaltový povrch celého úseku trasy je po OPRAVĚ! Není to sice komplet nový asfaltový koberec, ale ty nepříjemné výmoly a rigoly, které pamatujeme z loňska jsou pryč a místo nich tam září novotou úhledné asfatlové záplaty. Tedy, máme se na co těšit!
A proč to tu zveřejňuji? Nu proto, že asfaltový povrch celého úseku trasy je po OPRAVĚ! Není to sice komplet nový asfaltový koberec, ale ty nepříjemné výmoly a rigoly, které pamatujeme z loňska jsou pryč a místo nich tam září novotou úhledné asfatlové záplaty. Tedy, máme se na co těšit!
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
K dokonalému stroji je třeba dokonalých doplňků. Při procházení kolem vietnamského stánku jsem neodolal :Kronicar píše:Mám k užívání dokonalý stroj Fiat 500,...
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Odpovídám na množící se dotazy ohledně rozdělení do kategorií na jízdu do vrchu. Mimo obvyklých obsahových tříd (jako loni a předloni) do kterých budou zařazena sériová auta, bude kategorie speciál, kam spadají veškerá upravená vozidla. Míru upravenosti bude posuzovat komise, která rozhodne do které kategorie vůz patří. Nově bude zřízena kategorie Youngtimer (vozy roku výroby 1980 - 1990). Takže vlastně vyhrává témeř každý.....
Má-li k tomu někdo dotaz či přeje-li si někdo vyjevit svůj názor, tak sem s ním.
Má-li k tomu někdo dotaz či přeje-li si někdo vyjevit svůj názor, tak sem s ním.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Libor
- Aktivista
- Příspěvky: 51
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Frýdek
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
asi to chápu dobře, když budu soupeřit ve stejné kategorii třeba s F124 spider Abarth a 128 rally? .. no odpověď asi znám,ale pokusím se vyždímat z vozu co půjde .. už se těším.
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Nezoufej, Libore. Pokud do upravených vozidel spadne i můj Loupák, pak poslední určitě neskončíš
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Zvažujeme i možnost rozdělení kategorie Speciál do dvou kategorií, do litru a nad litr. Ovšem každá skupina musí být obsazena nejméně 5 vozy, a to se vlastně týká všech skupin. Jinak budou vozy přiřazeny k nejblížší vyšší skupině. Tudíž i sami soutěžící se mohou snažit zlákat k jízdě své kamarády a známé s výkonnostně podobnými italskými stroji a podpořit tak svoji skupinu....
Jinak dnes byla opět provedena testovací jízda silnice na Točné, tentokrát jsem byl spolujezdcem v zánovní Pandě 100 HP z roku 2008, velice zajímavý stroj....
Jinak dnes byla opět provedena testovací jízda silnice na Točné, tentokrát jsem byl spolujezdcem v zánovní Pandě 100 HP z roku 2008, velice zajímavý stroj....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Ani jsem nečekal, že to bude letos snazší, ale přetahovat se o termín kvůli natáčení TV Nova.... To tu ještě nebylo. Zatím to vypadá, že: "Kdo dřív přijde, ten dřív mele." A to jsem byl o fous já, ovšem dokud nebudu držet v ruce smlouvu, tak to není stoprocentní. Takže držte palce.
A jen taková informace, kdyby to náhodou někoho zajímalo. Za ty tři roky se potřetí přestěhoval dopravní inspektorát Policie - Praha jih. A pokaždé je to dále od Prahy a má to na starosti jiná osoba, což je opravdu fajn, když vyžadují osobní konzultaci....
A jen taková informace, kdyby to náhodou někoho zajímalo. Za ty tři roky se potřetí přestěhoval dopravní inspektorát Policie - Praha jih. A pokaždé je to dále od Prahy a má to na starosti jiná osoba, což je opravdu fajn, když vyžadují osobní konzultaci....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Vše je na dobré cestě a do týdne bych měl držet v ruce nájemní smlouvu, tudíž akci zdar!
Počasí je nevyzpytatelné, ale doufáme v jeho přízeň a návrat "babího léta".
Opět jsme rozhodnuti ocenit nejrychlejší stroje v kategoriích. Pro navnazení atmosféry Pražské jízdy 2010 a případné ulehčení výběru "závodního stroje" předkládám jednotlivé kategorie:
1/ do 500 ccm (což snad přiláká dostatečný počet vozů Fiat 500 neb je to kategorie jen pro ně)
2/ 501 - 800 ccm (očekávám tuhý souboj Fiat 600 kontra Fiat 126)
3/ 801 - 1000 ccm (850 & 127, kde je sice modernější "sedma" ve výhodě, nicméně...)
4/ 1001 - 1300 ccm (Fiat 128 jistě pokoří Fiat 125p... )
5/ 1301 - 1600 ccm (nechme se překvapit...)
6/ nad 1600 ccm (snadná kořist 124 Spiderů...)
7/ závodní speciál (veškeré upravené vozy bez rozdílu obsahu a výkonu)
8/ Youngtimer (vše bez rozdílu obsahu a výkonu, rok výroby 1980 (včetně) po rok výroby 1990)
9/ Host (pro co se nenajde kategorie výše uvedená, zejména neitalské historické stroje)
10/ PRAVIDELNOST (trofej nejcennější, kategorie 9 se jí nezúčastňuje)
V případě účasti 3 a více historických strojů italské výroby do roku 1950 bude zřízena zcela nová kategorie "Veterán" jako protiváha "Youngtimera" a do této kategorie bude zařazen každý vůz do roku 1950 bez rozdílu obsahu (na přání jezdce lze vůz přeřadit do obsahové kategorie pod kterou spadá).
Rozdělení do jednotlivých kategorií provádí technická komise složená z řad členů klubu, nápomocni jí budou i členi klubové testační komise. V případě nižší účasti mohou být upraveny a přerozděleny kategorie 4, 5 a 6 na kategorie: 1001 - 1500 ccm a nad 1500 ccm. Tudíž dobře zvažte jakým strojem přijedete!! Letos může vyhrát opravdu každý....
PS: Kategorie 9 aneb "Host" je zejména určena pro traťové komisaře (za výpomoc při zajištění trati), dále pro členy spřízněných klubů neitalských vozů se kterými je navázána spolupráce a pro další osoby podílející se na zajištění této akce.
Počasí je nevyzpytatelné, ale doufáme v jeho přízeň a návrat "babího léta".
Opět jsme rozhodnuti ocenit nejrychlejší stroje v kategoriích. Pro navnazení atmosféry Pražské jízdy 2010 a případné ulehčení výběru "závodního stroje" předkládám jednotlivé kategorie:
1/ do 500 ccm (což snad přiláká dostatečný počet vozů Fiat 500 neb je to kategorie jen pro ně)
2/ 501 - 800 ccm (očekávám tuhý souboj Fiat 600 kontra Fiat 126)
3/ 801 - 1000 ccm (850 & 127, kde je sice modernější "sedma" ve výhodě, nicméně...)
4/ 1001 - 1300 ccm (Fiat 128 jistě pokoří Fiat 125p... )
5/ 1301 - 1600 ccm (nechme se překvapit...)
6/ nad 1600 ccm (snadná kořist 124 Spiderů...)
7/ závodní speciál (veškeré upravené vozy bez rozdílu obsahu a výkonu)
8/ Youngtimer (vše bez rozdílu obsahu a výkonu, rok výroby 1980 (včetně) po rok výroby 1990)
9/ Host (pro co se nenajde kategorie výše uvedená, zejména neitalské historické stroje)
10/ PRAVIDELNOST (trofej nejcennější, kategorie 9 se jí nezúčastňuje)
V případě účasti 3 a více historických strojů italské výroby do roku 1950 bude zřízena zcela nová kategorie "Veterán" jako protiváha "Youngtimera" a do této kategorie bude zařazen každý vůz do roku 1950 bez rozdílu obsahu (na přání jezdce lze vůz přeřadit do obsahové kategorie pod kterou spadá).
Rozdělení do jednotlivých kategorií provádí technická komise složená z řad členů klubu, nápomocni jí budou i členi klubové testační komise. V případě nižší účasti mohou být upraveny a přerozděleny kategorie 4, 5 a 6 na kategorie: 1001 - 1500 ccm a nad 1500 ccm. Tudíž dobře zvažte jakým strojem přijedete!! Letos může vyhrát opravdu každý....
PS: Kategorie 9 aneb "Host" je zejména určena pro traťové komisaře (za výpomoc při zajištění trati), dále pro členy spřízněných klubů neitalských vozů se kterými je navázána spolupráce a pro další osoby podílející se na zajištění této akce.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Poslední možností pro případné korekce v jednotlivých kategoriich, bude na klubové schůzi 9.9.2010
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- Libor
- Aktivista
- Příspěvky: 51
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Frýdek
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
s mým startem to vypadá zatím bledě,ale neházím ještě flintu do žita.Tady posílám odkaz abych trochu nabudil závoduchtivé účastníky
http://www.youtube.com/watch?v=4Y7l2sqlCX0
http://www.youtube.com/watch?v=4Y7l2sqlCX0
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Hned jsem večer prcka "vyhrabal" ze stodoly a musel jsem se s ním projet po okolních vesnicích .Libor píše:... abych trochu nabudil závoduchtivé účastníky...
Okruh 12km zvládl bez poruchy a tak snad těch 250km do Prahy taky dojede .
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Pořadatelům velký dík za pěknou akci. Škoda jen, že byla tak malá konkurence - natočil jsem na pětikile 570 km a ani nepřivezl domů medajli
V sobotu jsme s oběma Fiatky dorazili domů v pořádku ještě před půlnocí.
V sobotu jsme s oběma Fiatky dorazili domů v pořádku ještě před půlnocí.
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Taktéž se připojuji ke chvále. Kvalitní akce. Líbilo se mi to. Ještě jednou děkuji i Mírovi za opékání. Povedlo se to.
Zdar. Petr
Zdar. Petr
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Libor
- Aktivista
- Příspěvky: 51
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Frýdek
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
bohužel nevyšlo si letos zajezdit,ale věřím,že Kronikář bude mít příští rok chuť zorganizovat zase Pražské běsnění na Točnou. Když sleduju,jak se každým rokem zlepšují času ve třídě do jednoho litru,tak mi jde z toho hlava kolem. Počasí letos vyšlo, dle mého by nebylo špatné zapracovat na organizaci při startu,že by se i startovalo podle třídy do které je vozidlo zařazeno,ale je to jenom takový nápad. Parádní akce, příští rok mi snad nebude nic bránit,abych se i svezl.
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Díky moc pořadatelům za krásný zážitek a perfektní organizaci. Moc jsme si to s bratrancem užili a připojuji i jeho díky. Jo a mimochodem, nevěřil svým uším, že vyhrál pravidelnost rozdílem dvou setin vteřiny . Prostě dvakrát na krev a ono to musí klapnout... .
To Libor, startovat podle tříd by asi šlo jen v případě, že bychom se tak srovnali už v Kunraticích, na místě by to už bylo nad síly pořadatelů, nás tam seřadit, to by poslední jízda už byla asi noční RZ a já bych alespoň rozsvítil světelnou rampu .
Přimlouval bych se snad jen za větší vzdálenost mezi cílem a koncem uzavřeného úseku, mnohým z nás zahořely destičky, pneu i svěrače , ale to není kritika, jen poznámka a přání. Správný jezdec se musí vyrovnat se vším, ale musím říci, že jsem tu pásku posouval očima... . Naopak retardér před koncem může být klidně víc zavřený i já s relativně širším vozem jsem ho jel na vytočenou čtyřku jen s mírnou korekcí volantem... odlehčené střely na bázi 500; 600; 127 ho podle mne vůbec nezaznamenaly...
Ještě jednou velké díky za mne i za Honzu a už se těšíme na další ročník
To Libor, startovat podle tříd by asi šlo jen v případě, že bychom se tak srovnali už v Kunraticích, na místě by to už bylo nad síly pořadatelů, nás tam seřadit, to by poslední jízda už byla asi noční RZ a já bych alespoň rozsvítil světelnou rampu .
Přimlouval bych se snad jen za větší vzdálenost mezi cílem a koncem uzavřeného úseku, mnohým z nás zahořely destičky, pneu i svěrače , ale to není kritika, jen poznámka a přání. Správný jezdec se musí vyrovnat se vším, ale musím říci, že jsem tu pásku posouval očima... . Naopak retardér před koncem může být klidně víc zavřený i já s relativně širším vozem jsem ho jel na vytočenou čtyřku jen s mírnou korekcí volantem... odlehčené střely na bázi 500; 600; 127 ho podle mne vůbec nezaznamenaly...
Ještě jednou velké díky za mne i za Honzu a už se těšíme na další ročník
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Až dnes se z médií dovídám, jak velkou akci jsme tím sobotním "blbnutím" na tom kopci narušili. Už je mě jasné proč ti cyklisté a pěšaci nahoře u cíle tak nadávali, že se nemohou dostat dolů.
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Také jsem prožil okamžik pekelného strachu, když jsem vletěl do cíle devadesátkou a najednou přede mnou ty mašličky - už jsem se lekl, že mašličkami proletím a bude ostuda, nakonec jsem jen trochu pogumoval silnici - ještě, že jsem den před závodem Zelené Příšeře odvzdušnil brzdy. Také děkuji všem pořadatelům a zejména Ondrovi za tu báječnou akci, doufám, že příště zas!Pavel 128 píše: Přimlouval bych se snad jen za větší vzdálenost mezi cílem a koncem uzavřeného úseku, mnohým z nás zahořely destičky, pneu i svěrače .....
Apropos, ty čtyři děti, které vozím Zelenou Příšerou každé ráno do školy si jí nyní aspoň víc váží, když vyhrála stříbrnou....
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
-
- Site Admin
- Příspěvky: 211
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Hustopeče
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Tak jsem na stránky vyvěsil kompletní výsledkovou listinu - můžete porovnávat své výsledky!
Já jsem si tedy vozy v Kunraticích ani nestihl prohlédnout, ale poprvé jsem se zúčastnil jízdy na Točnou a musím říct, že trať je to opravdu pěkná a příště již se zajetým motorem na to také pořádně šlápnu
Mírovi také děkuji za příjemné večerní posezení u ohně a za exkurzi na statku plném úžasných exponátů
Já jsem si tedy vozy v Kunraticích ani nestihl prohlédnout, ale poprvé jsem se zúčastnil jízdy na Točnou a musím říct, že trať je to opravdu pěkná a příště již se zajetým motorem na to také pořádně šlápnu
Mírovi také děkuji za příjemné večerní posezení u ohně a za exkurzi na statku plném úžasných exponátů
Fiat 600D [1969] - Beruška
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
....taky se přidávám s pochvalou hlavně Kronikářovi, který celou akci "vytelefonoval a vyběhal všechna potřebná povolení" a posezení na "ranči" také nemělo chybu ,byl jsem tam poprvé ,takže jsem mohl obdivovat mnoho zajímavých věcí z doby nedávno minulé, díky K +D /
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
-
- Site Admin
- Příspěvky: 211
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Hustopeče
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Tak výsledková listina byla ještě trochu poopravena - v pravidelnosti se vyskytly připady, kdy měli jezdci shodné časy a ti byli uspořádání náhodně, nyní jsem je v těchto případech seřadil ještě i podle roku výroby, tudíž se u některých trochu změnilo pořadí, ale do hodnocených míst tato změna nezasáhla. Díky za pochopení!
Fiat 600D [1969] - Beruška
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
pár fot z Pražské jízdy....
http://picasaweb.google.cz/kuKackaWu/Fiat_Praha_2010#
http://picasaweb.google.cz/kuKackaWu/Fiat_Praha_2010#
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
To je dobrý, jak máme se synem nachlup stejný časVlasovec píše:...- v pravidelnosti se vyskytly připady, kdy měli jezdci shodné časy ...
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Díky všem účastníkům za skvělou atmosféru! Téměř každý to pojal dle svých sportovních ambicí a připravil tak divákům skvělou podívanou.
Dále děkuji všem za pochvaly a i já musím poděkovat organizátorům, traťovým komisařům a časomíře za pomoc. Zejména pak Pedrovi a Ivošovi za rozmístění dopravního značení a Vlasovcovi, který nejenže připravil výsledkovou listinu, ale obětavě se mnou jel ještě v pátek v noci do Tábora pro dopravní značky, celou cestu mrznul a lapal po dechu....
Více se všichni dozvědí v připravovaném článku.
Nicméně již nyní můžu prozradit, že příprava akce opět zanechala nesmazatelné dojmy, připravila horké chvilky a jestli si to příští rok zopakuji, mě bude stát hodně rozmýšlení.... Ta akce fakt stojí spoustu času a nervů.
A měl bych tu jeden podnět k zamyšlení. Pražská jízda je z více než poloviny dotována z klubových pěněz, tudíž se nabízí otázka co s tím. Jen časomíra a asistence záchranky nás stojí 15 tisíc, což jsme ani na startovném nevybrali. A to nemluvím co nás stojí ceny, vyběhání uzávěry silnice samotné a další výdaje s akcí spojené, takže:
a) seženeme sponzora a vše zůstane jako doposud
b) zvedneme startovné na cca 500,- Kč za vůz
c) uspořádámě masivní "nábor" v ostatních klubech (třeba škodovek, anglických vozů, sportovních vozů, broukařů, apod.) čímž naplníme kapacitu i kasu, ale oddálíme vyhlášení výsledků, které i tak nějakou dobu trvá.... Předpokládám, že akci by "zaplatilo" zhruba 70 platících účastníků.
Takže přemýšlejte....
Dále děkuji všem za pochvaly a i já musím poděkovat organizátorům, traťovým komisařům a časomíře za pomoc. Zejména pak Pedrovi a Ivošovi za rozmístění dopravního značení a Vlasovcovi, který nejenže připravil výsledkovou listinu, ale obětavě se mnou jel ještě v pátek v noci do Tábora pro dopravní značky, celou cestu mrznul a lapal po dechu....
Více se všichni dozvědí v připravovaném článku.
Nicméně již nyní můžu prozradit, že příprava akce opět zanechala nesmazatelné dojmy, připravila horké chvilky a jestli si to příští rok zopakuji, mě bude stát hodně rozmýšlení.... Ta akce fakt stojí spoustu času a nervů.
A měl bych tu jeden podnět k zamyšlení. Pražská jízda je z více než poloviny dotována z klubových pěněz, tudíž se nabízí otázka co s tím. Jen časomíra a asistence záchranky nás stojí 15 tisíc, což jsme ani na startovném nevybrali. A to nemluvím co nás stojí ceny, vyběhání uzávěry silnice samotné a další výdaje s akcí spojené, takže:
a) seženeme sponzora a vše zůstane jako doposud
b) zvedneme startovné na cca 500,- Kč za vůz
c) uspořádámě masivní "nábor" v ostatních klubech (třeba škodovek, anglických vozů, sportovních vozů, broukařů, apod.) čímž naplníme kapacitu i kasu, ale oddálíme vyhlášení výsledků, které i tak nějakou dobu trvá.... Předpokládám, že akci by "zaplatilo" zhruba 70 platících účastníků.
Takže přemýšlejte....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
chtěla jsem to probrat na schůzi, ale když už to Kronikář načal....
dle předběžných propočtů je Pražská jízda značně prodělečná, nemám ještě započteny všechny náklady, ale už teď to vychází navýšit startovné o cca 150Kč... to bychom byli plus mínus na nule (spíš mínus)
dle předběžných propočtů je Pražská jízda značně prodělečná, nemám ještě započteny všechny náklady, ale už teď to vychází navýšit startovné o cca 150Kč... to bychom byli plus mínus na nule (spíš mínus)
Re: 11. Pražská jízda do vrchu
Nejsem sice člen klubu, ale hodili jste to tu veřejně do placu, tak si dovolím napsat svůj názor.
Myslím, že základní otázkou je, pro koho byla-je-a má být tato akce určena? Jestli by to mělo být hlavně setkání klubáků a jejich příznivců (tj. hlavně fiaťáků) nebo to má být pro trochu (dost) "jinou" skupinu lidí. Jsem přesvědčen, že už i nyní byli někteří naši známí, kteří nepřijeli, protože se jim těch 350,- Kč za 6 minut jízdy do kopce nechtělo dávat, nebo třeba za námi přijeli, pozdravili nás, popovídali si, ale nahoru nejeli . Chápu to, většinou jsme fiaťáci proto, že na nic "lepšího" prostě nemáme.
A myslím, že pokud se bude zdražovat, tak fiaťáků bude dále ubývat, budou sice asi jezdit jiní účastníci, ale už to bude úplně jiná akce (silnější auta-větší rychlosti-větší nároky na pořadatele, a všechno další z toho plynoucí).
Zrovna tento víkend se 3 km od mého bydliště jede závod dovrchu na Mohylu míru. Pamatuji začátky, kdy startovní pole bylo velice pestré, mohli startovat i amatéři za "pár korun". Byla to zábava, na kterou se chodilo dívat (zpočátku zadarmo) hodně diváků. Poslední roky už tam nechodím - je to nuda, stal se s toho monstrózní podnik, jezdí to v podstatě jen našlapané speciály z poloprofesionálních týmů a jednodenní vstupenka tam stojí 80,-Kč. Škoda, ale jak se začne naostro závodit, asi je to přirozený vývoj.
Myslím, že základní otázkou je, pro koho byla-je-a má být tato akce určena? Jestli by to mělo být hlavně setkání klubáků a jejich příznivců (tj. hlavně fiaťáků) nebo to má být pro trochu (dost) "jinou" skupinu lidí. Jsem přesvědčen, že už i nyní byli někteří naši známí, kteří nepřijeli, protože se jim těch 350,- Kč za 6 minut jízdy do kopce nechtělo dávat, nebo třeba za námi přijeli, pozdravili nás, popovídali si, ale nahoru nejeli . Chápu to, většinou jsme fiaťáci proto, že na nic "lepšího" prostě nemáme.
A myslím, že pokud se bude zdražovat, tak fiaťáků bude dále ubývat, budou sice asi jezdit jiní účastníci, ale už to bude úplně jiná akce (silnější auta-větší rychlosti-větší nároky na pořadatele, a všechno další z toho plynoucí).
Zrovna tento víkend se 3 km od mého bydliště jede závod dovrchu na Mohylu míru. Pamatuji začátky, kdy startovní pole bylo velice pestré, mohli startovat i amatéři za "pár korun". Byla to zábava, na kterou se chodilo dívat (zpočátku zadarmo) hodně diváků. Poslední roky už tam nechodím - je to nuda, stal se s toho monstrózní podnik, jezdí to v podstatě jen našlapané speciály z poloprofesionálních týmů a jednodenní vstupenka tam stojí 80,-Kč. Škoda, ale jak se začne naostro závodit, asi je to přirozený vývoj.