110 let značky Fiat
110 let značky Fiat
Jak to v současné době vypadá s výstavou našich miláčků v Trójském zámku? Nevíš Ondro od Pavla Štěpánka něco bližšího?
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Zdar, pilně na tom s Pavlem děláme. Čekám na potvrzení faktury z Trojského zámku. Cena i termín jsou dané. V pondělí pak jdu s Pavlem na zastoupení Fiat probrat finanční podporu. Dám vědět.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: 110 let značky Fiat
Díky, tak počkáme a uvidíme.
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Troja je jistá, přišlo mi potvrzení ceny i termínu, faktura dorazí příští týden.
Zato s Fiat ČR je domluva napytel. Od podzimu s nimi jednáme o akci, vlastně na jejich návrh jsme začali jednat o Trojském zámku a přitom jednání je jako na začátku. Nevědí zda-li peníze budou nebo ne, ani kolik jich bude. Tak trochu jsme nevydrželi s nervy (stále to samé už to posloucháme několik měsíců) a zdůraznili, že 6 týdnů do termínu je jen tak tak na přípravu. Dali si čas do pátku....uvidíme.
Nicméně, když už jsme to rozjeli a spolu s Pavlem tomu věnovali nemálo času, nechceme aby akce byla zrušena. Poohlédneme se tedy ještě po jiném finančním zdroji, tip máme.
V nejhorším případě to zafinancujeme napůl s Fiat klubem Praha. Rozpočet na akci máme a půjde to. Bohužel by to znamenalo okleštění příspěvků na dopravu vystavovatelům. Což o to, já se těch pár drobných na benzín za dopravu svých dvou strojů lehce vzdám, i Pavel své dva stroje přiveze bez nároku na příspěvek na benzín (a to to má podstatně dále, nějakých 130 km). Režii na těch pár vzácných předválečných kousků přivezených na vleku snad dohromady dáme. A zbytek bude záležet na ochotě dalších majitelů.... Vstupné na akci (40,- Kč - neplatí vystavovatelé) by mohlo trochu pomoci a alespoň část financí vrátit.
Takže Ti kterých se to týká. Co vy na to? Přijedete?
Zato s Fiat ČR je domluva napytel. Od podzimu s nimi jednáme o akci, vlastně na jejich návrh jsme začali jednat o Trojském zámku a přitom jednání je jako na začátku. Nevědí zda-li peníze budou nebo ne, ani kolik jich bude. Tak trochu jsme nevydrželi s nervy (stále to samé už to posloucháme několik měsíců) a zdůraznili, že 6 týdnů do termínu je jen tak tak na přípravu. Dali si čas do pátku....uvidíme.
Nicméně, když už jsme to rozjeli a spolu s Pavlem tomu věnovali nemálo času, nechceme aby akce byla zrušena. Poohlédneme se tedy ještě po jiném finančním zdroji, tip máme.
V nejhorším případě to zafinancujeme napůl s Fiat klubem Praha. Rozpočet na akci máme a půjde to. Bohužel by to znamenalo okleštění příspěvků na dopravu vystavovatelům. Což o to, já se těch pár drobných na benzín za dopravu svých dvou strojů lehce vzdám, i Pavel své dva stroje přiveze bez nároku na příspěvek na benzín (a to to má podstatně dále, nějakých 130 km). Režii na těch pár vzácných předválečných kousků přivezených na vleku snad dohromady dáme. A zbytek bude záležet na ochotě dalších majitelů.... Vstupné na akci (40,- Kč - neplatí vystavovatelé) by mohlo trochu pomoci a alespoň část financí vrátit.
Takže Ti kterých se to týká. Co vy na to? Přijedete?
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: 110 let značky Fiat
Hmm, ta liknavost v jednání mne vždy ubíjí i v jiných oblastech. Příspěvek na dopravné by byl jistě příjemný, ale když to nepůjde, tak přijedu stejně. Uvidíme jak to ještě dopadne ze strany Fiat ČR.
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Re: 110 let značky Fiat
Fan klub FIAT Tábor zdraví FCC, zaplníme celé nádvoří! Odkud jsou ta předválečná auta? Můžeme něco vymyslet.
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Ještě nemáme všechny vystavovatele zkontaktovány, ale většina předválečných vozů je z Prahy a okolí, zatím nejvzdálenější je z Kutné Hory. A věřím, že můj předválečný Fiat dojede po ose i když to přes celou Prahu v pátečním odpoledním provozu asi bude na mrtvici....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
I já se vzdám příspěvku na dopravu ve prospěch vzdálenějších vystavovatelů.
Nicméně si myslím, že na mediálním blífinku by jsme se měli presentovat především jako klub(-y) historických vozidel. Když Fiat ČR nedá nic, nerad bych aby jsem se dočetl v nějakém plátku o výstavě pořádanou Fiatem. Chtělo by to zdatného mluvčího, který si toto vezme za své a bude prezentovat především kluby jako příznivce veteránů a snahu o zachování zašlé slávy dob minulých. Nechtěl bych aby to vyznělo jako reklama do budoucna, ale spíše dát vědět lidem, že jsme tu protože je to náš koníček.
Asi tak.
Nicméně si myslím, že na mediálním blífinku by jsme se měli presentovat především jako klub(-y) historických vozidel. Když Fiat ČR nedá nic, nerad bych aby jsem se dočetl v nějakém plátku o výstavě pořádanou Fiatem. Chtělo by to zdatného mluvčího, který si toto vezme za své a bude prezentovat především kluby jako příznivce veteránů a snahu o zachování zašlé slávy dob minulých. Nechtěl bych aby to vyznělo jako reklama do budoucna, ale spíše dát vědět lidem, že jsme tu protože je to náš koníček.
Asi tak.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Moc pěkně řečeno. To by mohlo stát někde jako MOTO akce.1/2 litr píše:prezentovat především kluby jako příznivce veteránů a snahu o zachování zašlé slávy dob minulých.
Asi tak.
Taktéž nepožaduji žádný příspěvek a rád přijedu.
Zdar Pedro
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Je to smutné, že Fiat CZ se k akci postavil, vulgárně řečeno, "pr...í". Mne to mrzí dvojnásob, protože se snažím prosadit i nové vozy FIAT do rodiny nebo jako služební vozy a k značce Fiat mám vztah ne jen jako k historickým vozidlům, ale mám radost z každého Punta, Brava, Pandy..., které potkám na silnici. Dokonce i před 10 lety, při 100 letech Fiatu, kdy jsme si na spolupráci také stěžovali, zajistil Fiat CZ alespoň pronájem Trojského zámku a vystavil několik nových vozů, které při takovéto akci mají na výstavě rozhodně své místo. V této situaci ale jistě nikdo nebude mít chuť nová auta vystavit a propagovat značku jinak, než jako (slovy Půllitra) náš koníček.
Mám auta v Bubovicích u Franty a jedno v Bohnicích, takže příspěvku se u třech civilních strojů také vzdávám. Problém je pouze se závodním Kosmíkem (128 Rally Gr.2), který by se musel přivézt na vleku. Je totiž veden v registru závodních vozidel se značkou R a policie vidí "problém se zákonem" už na dálku a do Prahy si prostě netroufnu. Trápit závodní motor v pátečním pražském provozu by také nebylo ono a nemuselo by to dobře dopadnout.
Prosím Kronikáře, případně další pořadatele o potvrzení, která auta chtějí vystavit, situace je následující:
Neřád; Fiat 128 AC5 S 1100 1975, stav, dle mého názoru, výstavní, nachází se v Bohnicích, do Tróje tedy jen z kopce, dopravu tam i zpět zajistím.
Pohádkové; Fiat 128 A 1970 jeden z prvních dovezených do ČSSR, stav, dle mého názoru, výstavní, nachází se v Bubovicích, má však problém s elektrikou. Pokud se ho podaří do té doby Pavlovi KV zprovoznit, tak dopravu tam i zpět zajistím.
Kombík; Fiat 128 AF 1972, stav jakž takž (technicky OK), ale podle dostupných informaci není lepší zatím k dispozici. Nachází se v Bubovicích, dopravu tam i zpět zajistím.
Kosmík; Fiat 128 AR 1973 upravený dle FIA pro Gruppo 2, stav dle mého názoru výstavní, možno prezentovat včetně trofejí . Nachází se v Bubovicích. Dopravu by musel zajistit někdo s vlekem (nemám vlek ani tažné vozidlo ani řidičák s oprávněním E). Na vlek najedu i sjedu. Pohybuje se vlastní silou, ale do Prahy se mu nechce a bojí se policie .
Zdravím a pořadatelům přeji pevné nervy. Pavel 128.
P.S. parkování v areálu se týká i nových vozů značky Fiat? Přijela by se podívat Míša s Pavlínkou a Puntislávkem (G. Punto 2007).
Mám auta v Bubovicích u Franty a jedno v Bohnicích, takže příspěvku se u třech civilních strojů také vzdávám. Problém je pouze se závodním Kosmíkem (128 Rally Gr.2), který by se musel přivézt na vleku. Je totiž veden v registru závodních vozidel se značkou R a policie vidí "problém se zákonem" už na dálku a do Prahy si prostě netroufnu. Trápit závodní motor v pátečním pražském provozu by také nebylo ono a nemuselo by to dobře dopadnout.
Prosím Kronikáře, případně další pořadatele o potvrzení, která auta chtějí vystavit, situace je následující:
Neřád; Fiat 128 AC5 S 1100 1975, stav, dle mého názoru, výstavní, nachází se v Bohnicích, do Tróje tedy jen z kopce, dopravu tam i zpět zajistím.
Pohádkové; Fiat 128 A 1970 jeden z prvních dovezených do ČSSR, stav, dle mého názoru, výstavní, nachází se v Bubovicích, má však problém s elektrikou. Pokud se ho podaří do té doby Pavlovi KV zprovoznit, tak dopravu tam i zpět zajistím.
Kombík; Fiat 128 AF 1972, stav jakž takž (technicky OK), ale podle dostupných informaci není lepší zatím k dispozici. Nachází se v Bubovicích, dopravu tam i zpět zajistím.
Kosmík; Fiat 128 AR 1973 upravený dle FIA pro Gruppo 2, stav dle mého názoru výstavní, možno prezentovat včetně trofejí . Nachází se v Bubovicích. Dopravu by musel zajistit někdo s vlekem (nemám vlek ani tažné vozidlo ani řidičák s oprávněním E). Na vlek najedu i sjedu. Pohybuje se vlastní silou, ale do Prahy se mu nechce a bojí se policie .
Zdravím a pořadatelům přeji pevné nervy. Pavel 128.
P.S. parkování v areálu se týká i nových vozů značky Fiat? Přijela by se podívat Míša s Pavlínkou a Puntislávkem (G. Punto 2007).
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Takže to máme definitivně potvrzeno. Po roce jednání a ne přímo slibů, nicméně příznivého stanoviska Fiat ČR, máme jasno. Po předložení několika variant rozpočtu (jednodenní, vícedenní, různá místa výstavy, apod.). Po předchozím projednání termínu a X telefonům a schůzkách Fiat ČR NEPŘISPĚJE ani korunou, toliko oficiální stanovisko. Důvody snad ani nemá cenu rozebírat - finanční krize.
Ale neházíme flintu do žita, varianta, že se nakonec akce bude konat jen díky finančnímu přispění našich dvou klubů a vás jakožto vystavovatelů je až poslední. Nyní jednáme s Autocentrem Dojáček - dealerem značky Fiat. Jednání se vyvíjí příznivě, takže snad finanční pomoc přijde z této strany. Za týden budeme vědět s jakou částkou můžeme počítat.
Ale neházíme flintu do žita, varianta, že se nakonec akce bude konat jen díky finančnímu přispění našich dvou klubů a vás jakožto vystavovatelů je až poslední. Nyní jednáme s Autocentrem Dojáček - dealerem značky Fiat. Jednání se vyvíjí příznivě, takže snad finanční pomoc přijde z této strany. Za týden budeme vědět s jakou částkou můžeme počítat.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Budeme rádi pokud přivezeš "áčko", kupé i kombíka. Pakliže se podaří vyjednat nějaký finanční příspěvek, můžeme uvažovat i o dopravě rally na vleku.Pavel 128 píše: Prosím Kronikáře, případně další pořadatele o potvrzení, která auta chtějí vystavit, situace je následující:
Neřád; Fiat 128 AC5 S 1100 1975, stav, dle mého názoru, výstavní, nachází se v Bohnicích, do Tróje tedy jen z kopce, dopravu tam i zpět zajistím.
Pohádkové; Fiat 128 A 1970 jeden z prvních dovezených do ČSSR, stav, dle mého názoru, výstavní, nachází se v Bubovicích, má však problém s elektrikou. Pokud se ho podaří do té doby Pavlovi KV zprovoznit, tak dopravu tam i zpět zajistím.
Kombík; Fiat 128 AF 1972, stav jakž takž (technicky OK), ale podle dostupných informaci není lepší zatím k dispozici. Nachází se v Bubovicích, dopravu tam i zpět zajistím.
Kosmík; Fiat 128 AR 1973 upravený dle FIA pro Gruppo 2, stav dle mého názoru výstavní, možno prezentovat včetně trofejí . Nachází se v Bubovicích. Dopravu by musel zajistit někdo s vlekem (nemám vlek ani tažné vozidlo ani řidičák s oprávněním E). Na vlek najedu i sjedu. Pohybuje se vlastní silou, ale do Prahy se mu nechce a bojí se policie .
Zdravím a pořadatelům přeji pevné nervy. Pavel 128.
P.S. parkování v areálu se týká i nových vozů značky Fiat? Přijela by se podívat Míša s Pavlínkou a Puntislávkem (G. Punto 2007).
Parkování v areálu zámecké zahrady je pro VEŠKERÉ vozy Fiat, tedy i pro návštěvníky s novými typy. Návštěvníci jenž přijedou jiným vozem než-li Fiat si bohužel parkování musejí zaplatit.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: 110 let značky Fiat
Rád bych se zůčastnil ale je to pro mne naprosto nešťastný termín... 5.9. odjiždíme na 3 týdny na dovolenou Jinak bych snad i přijel, přestože mám tu F850 Spider stále na starých (a tedy neplatných) francouzkých značkáchKronicar píše:
Takže Ti kterých se to týká. Co vy na to? Přijedete?
Fiat 850 1966
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)
Re: 110 let značky Fiat
No to jsem nečekal ,že nakonec nedají ani korunu, teď hlavně aby přispěl pan Dojáček ,je to starý fiatista ,tak s náma snad bude cítit Ondra už tomu dal spoustu sil a času ,termín na Trojském zámku je schválen,tak by bylo hrozné ,aby to zkrachovalo kvůli penězům! Místo je to velmi atraktivní a reprezentativní,to už víme z r. 1999 ,tak tím větší škoda by to byla.
Spidera 850 má ještě P. Miřatský a A. Tizl ,ale ty jste určitě už oslovili
Spidera 850 má ještě P. Miřatský a A. Tizl ,ale ty jste určitě už oslovili
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Všechna auta jsme s Pavlem KV v něděli nahodili, takže přijedou (pokud si to do příštího pátku nějaké z nich nerozmyslí ) a Pavel KV říkal, že i vlek pro kosmíka je zajištěn. Takže pátečnímu "kulovému blesku" zdar .Kronicar píše:Budeme rádi pokud přivezeš "áčko", kupé i kombíka. Pakliže se podaří vyjednat nějaký finanční příspěvek, můžeme uvažovat i o dopravě rally na vleku.Pavel 128 píše: Prosím Kronikáře, případně další pořadatele o potvrzení, která auta chtějí vystavit, situace je následující:
Neřád; Fiat 128 AC5 S 1100 1975, stav, dle mého názoru, výstavní, nachází se v Bohnicích, do Tróje tedy jen z kopce, dopravu tam i zpět zajistím.
Pohádkové; Fiat 128 A 1970 jeden z prvních dovezených do ČSSR, stav, dle mého názoru, výstavní, nachází se v Bubovicích, má však problém s elektrikou. Pokud se ho podaří do té doby Pavlovi KV zprovoznit, tak dopravu tam i zpět zajistím.
Kombík; Fiat 128 AF 1972, stav jakž takž (technicky OK), ale podle dostupných informaci není lepší zatím k dispozici. Nachází se v Bubovicích, dopravu tam i zpět zajistím.
Kosmík; Fiat 128 AR 1973 upravený dle FIA pro Gruppo 2, stav dle mého názoru výstavní, možno prezentovat včetně trofejí . Nachází se v Bubovicích. Dopravu by musel zajistit někdo s vlekem (nemám vlek ani tažné vozidlo ani řidičák s oprávněním E). Na vlek najedu i sjedu. Pohybuje se vlastní silou, ale do Prahy se mu nechce a bojí se policie .
Zdravím a pořadatelům přeji pevné nervy. Pavel 128.
P.S. parkování v areálu se týká i nových vozů značky Fiat? Přijela by se podívat Míša s Pavlínkou a Puntislávkem (G. Punto 2007).
Parkování v areálu zámecké zahrady je pro VEŠKERÉ vozy Fiat, tedy i pro návštěvníky s novými typy. Návštěvníci jenž přijedou jiným vozem než-li Fiat si bohužel parkování musejí zaplatit.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
- Libor
- Aktivista
- Příspěvky: 51
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Frýdek
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
chtěl bych upozornit na soutěž,která bude probíhat v rámci výstavy na Trojském zámky a pri nedělní 10.Pražské jízdě spojené s jízdou pravidelnosti do vrchu. Veškeré informace o soutěži jsou na www.dolitru.cz
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Ohledně pronájmu zahrady a platby sponzora mě čeká ještě nějaké lítání, ale snad vše proběhne k naší spokojenosti.... Auta se stále přihlašují, asi bude i leccos zajímavého k vidění, pokud klapne počasí tak třebas i Fiat 131 Abarth, traktor od Fiata, asi 15 předválečných aut včetně Topolina nebo Balily.
Ani mezi licencemi nebudou chybět zajímavosti - žigul v dobové závodní úpravě pro skupinu "B" nebo tentýž vůz v úpravě VB včetně veškerého příslušenství.....
Ani mezi licencemi nebudou chybět zajímavosti - žigul v dobové závodní úpravě pro skupinu "B" nebo tentýž vůz v úpravě VB včetně veškerého příslušenství.....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: pátek 8. srpen. 2008 12:18
- Bydliště: Holice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Jsem tu chvíli a pro mnohé neznám, budu vystavovat fiat 126 bambino , po dohodě s Kronikářem.
Jsem od Pardubic.
Rád přijedu a samozřejmně žádný příspěvěk vyžadovat nebudu.
Už se na Vás moc těším.
Kláca
Jsem od Pardubic.
Rád přijedu a samozřejmně žádný příspěvěk vyžadovat nebudu.
Už se na Vás moc těším.
Kláca
Fiat 126 Bambino 1978 - ital
Fiat 126 persnonal 1typ 1973 - ital
a jednou mou vysněnou Fiat 500 nuovu
Fiat 126 persnonal 1typ 1973 - ital
a jednou mou vysněnou Fiat 500 nuovu
Re: 110 let značky Fiat
to Kronicar
přihlášky:
Petr Hubený ,Praha 10, Fiat x1/9, 1981- sobota
Marek Šimák, Uherský Brod, Fiat 128 rallye, 1972- sobota
Jiří Špimr Krásné Udolí 128, Fiat 600 D, 1965 - neděle
Vitner Pavel, Krásné Udolí 36, Jagst 770 , 1963, - neděle
přihlášky:
Petr Hubený ,Praha 10, Fiat x1/9, 1981- sobota
Marek Šimák, Uherský Brod, Fiat 128 rallye, 1972- sobota
Jiří Špimr Krásné Udolí 128, Fiat 600 D, 1965 - neděle
Vitner Pavel, Krásné Udolí 36, Jagst 770 , 1963, - neděle
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Přípravy vrcholí.....
..zapůjčeno firmou Auto Štangl, přičemž jsme jako bonus shlédli opravdové unikáty v renovátorské dílně - vůz Hudson z roku 1913 a další nejméně desítku vozů značek Mercedes, Rolls Royce, Ford....
Rozebraný vidlicový šestnáctiválec z Rollse na nás udělal opravdu dojem....
..zapůjčeno firmou Auto Štangl, přičemž jsme jako bonus shlédli opravdové unikáty v renovátorské dílně - vůz Hudson z roku 1913 a další nejméně desítku vozů značek Mercedes, Rolls Royce, Ford....
Rozebraný vidlicový šestnáctiválec z Rollse na nás udělal opravdu dojem....
- Přílohy
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: 110 let značky Fiat
Chtěl bych být koněm na Trójském zámku . Tak malovanou maštal otcovi koně doma opravdu nemají .
-
- Návštěvník
Re: 110 let značky Fiat
Prosím nejede někdo z Brna v sobotu ráno na tu výstavu?, jsem fanda FIAT ale abych jel sám autem kdyz ani nemám dalnicni znamku,to by bylo moc drahe
(na dopravu prispeji)
(na dopravu prispeji)
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Bohužel musím odhlásit soutěžní Fiat 128 SL 1300 (viz obr.) z výstavy i nedělního závodu. Bratranec, nebo spíš spřátelená dílna, nestihli provést nutnou výměnu palivového čerpadla a tak je tento vůz v současnosti nepojízdný, škoda .
Mé čtyři vozy bych měl úderem páté hodiny začít přesouvat. zdravím, Pavel 128
Mé čtyři vozy bych měl úderem páté hodiny začít přesouvat. zdravím, Pavel 128
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Re: 110 let značky Fiat
Tak už máme první fotky ze včera na netu: http://pepino0.rajce.idnes.cz/
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 110 let značky Fiat
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno