Ahoj,mám takový dotaz.
U mé F 850 mám zcela kamenný pedál brzdy.A obzvláště při prvním sešlápnutí když vlezu do auta.Auto brzdí ale tuhost je nad míru mého poznání.
Myslím,že by to mohlo být zoxidovaným hlavním válcem?
Dík za odpověď.Zdraví Luigi.
Ztuhlé brzdy.
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztuhlé brzdy.
Ahoj. Luigi.
Já měl takhle tuhý pedál u šestistovky, když zatuhl kloub mezi pedálem a tím kolíkem, který do HVB šťourá. Hlavně při prvním brždění, než se trochu rozhýbal. Pak jsem pedály rozebral, vyčistil, rozhýbal, promazal a OK.
Další případ příliš tvrdých brzd vznikl při rozpadajících se brzdových hadičkách, ale to stvrdly naopak po prvním našlápnutí a jedno kolo blokovalo - uvnitř hadičky vznikla jakási chlopeň, která nepouštěla kapalinu zpátky a prasátko tudíž zůstávalo natlakované. To ale nebude asi tvůj případ, když máš brzdu tvrdou při prvním našlápnutí. Začal bych prohlídkou mechaniky pedálu a pak uvidíš...
Já měl takhle tuhý pedál u šestistovky, když zatuhl kloub mezi pedálem a tím kolíkem, který do HVB šťourá. Hlavně při prvním brždění, než se trochu rozhýbal. Pak jsem pedály rozebral, vyčistil, rozhýbal, promazal a OK.
Další případ příliš tvrdých brzd vznikl při rozpadajících se brzdových hadičkách, ale to stvrdly naopak po prvním našlápnutí a jedno kolo blokovalo - uvnitř hadičky vznikla jakási chlopeň, která nepouštěla kapalinu zpátky a prasátko tudíž zůstávalo natlakované. To ale nebude asi tvůj případ, když máš brzdu tvrdou při prvním našlápnutí. Začal bych prohlídkou mechaniky pedálu a pak uvidíš...
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Re: Ztuhlé brzdy.
Díky Martine,jen co bude chvilka zkusím se s tím porozebrat a udivímese co tam máme za hady místo hadiček .
Zdraví Luigi.
Zdraví Luigi.
Re: Ztuhlé brzdy.
to Luigi
tak zítra odpoledne tě čekám od 15 hod dorazíš?!- pátek 19.6.
O brzdách jsme mluvili hned ,jak jsi auto koupil,bylo vůbec s podivem ,že se nekously a my dojeli sice s problémama ,ale až do tvých Hudlic! Zkus tedy napřed ten pedál ,jak píše Martin a potom bych to radši vše vyměnil - hlavní vyndat ,alespoň vyčistit + dát nové gumičky , prasátka bych koupil ze Žigula /jsou levnější/, přední hadičky a trubičky pořádně zkontrolovat U toho mého Speciálu to také jaksi brzdilo a když jsem trubičky čistil drátěným kartáčem ,najednou začaly rosit /slaboučké ,vyrezlé/,zadní hadičky vydrží o něco víc než přední /moje zkušenost/
tak zítra odpoledne tě čekám od 15 hod dorazíš?!- pátek 19.6.
O brzdách jsme mluvili hned ,jak jsi auto koupil,bylo vůbec s podivem ,že se nekously a my dojeli sice s problémama ,ale až do tvých Hudlic! Zkus tedy napřed ten pedál ,jak píše Martin a potom bych to radši vše vyměnil - hlavní vyndat ,alespoň vyčistit + dát nové gumičky , prasátka bych koupil ze Žigula /jsou levnější/, přední hadičky a trubičky pořádně zkontrolovat U toho mého Speciálu to také jaksi brzdilo a když jsem trubičky čistil drátěným kartáčem ,najednou začaly rosit /slaboučké ,vyrezlé/,zadní hadičky vydrží o něco víc než přední /moje zkušenost/
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974