Galerie testovaných vozů
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 358
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Galerie testovaných vozů
Zajímalo by mne jestli uvažujete o zřízení galerie s již otestovanými vozy (třeba i bez jmen majitelů a SPZ) jen aby bylo vidět jak má takový vůz exemplárně vypadat (protože do originálu mají většinou daleko) a mnoha lidem by to usnadnilo pinožení za dokonalostí, která třeba vlastně ani není potřeba!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Galerie testovaných vozů
Renda :
Usilovně na tom pracujeme již několik měsíců a jsme na 95 % hotoví. Do konce tohoto roku to možná spustíme, nebo začátkem příštího roku. Momentálně je návr v připomínkovém řízení.
Usilovně na tom pracujeme již několik měsíců a jsme na 95 % hotoví. Do konce tohoto roku to možná spustíme, nebo začátkem příštího roku. Momentálně je návr v připomínkovém řízení.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 358
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Galerie testovaných vozů
Docela mne zaujal vůz číslo 8 v nabídce pronájmů vozů Fiat 500D z roku 1962!! Zajímalo by mne jakým způsobem lze vozidlo jež je na fotce čistokrevné Fko deklarovat jako historicky původní D-čko? Buď je v tom nějaká levárna, nebo testace postrádají absolutně smysl!! Teda kromě úspory pojistného a získání SPZ za každou cenu (Což jistě není jejich prvotní záměr!!)!
Koukám, že mám zahradu plnou "originálních" vozů
Proto jsem chtěl někde vidět galerii již otestovaných vozů, aby bylo jasně vidět co přesně testační komisaři ještě zkousnou Ale vypadá to, že docela dost.......
"Kverulant za každou cenu"
Koukám, že mám zahradu plnou "originálních" vozů
Proto jsem chtěl někde vidět galerii již otestovaných vozů, aby bylo jasně vidět co přesně testační komisaři ještě zkousnou Ale vypadá to, že docela dost.......
"Kverulant za každou cenu"
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Galerie testovaných vozů
Předně, aby tu nevznikly nějaké další rozpory: testace není kriteriem pro zařazení vozu do galerie. Tedy můžou se tam objevit auta bez testací stejně, jako se otestovaná auta nikde objevit nemusí. Kriteriem je svůle ke komerčnímu využití. Z čehož zároveň vyplývá, že vozy testované na doklady se tam nikdy neobjeví, poněvadž komerční využití takových vozů není povoleno.
Jinak se řídím tím, že testuju, co vidím a já vidím eFko. V Jeho případě byly závažnějším prohřeškem ty naprosto příšerný prahy - ale i ty byly tolerovány, pakliže s nimi něco provede.
Podobný případ, ale obrácený, je u Mírova světle modrého šestikila. Přestože má v dokladech rok 1965, je to pěkný ročník 1959. Ale netestovat ho jen kvůli legislativním prohřeškům minulosti...? To mi přijde hloupé.
Doufám, že jsem vše objasnil ku spokojenosti!
Jinak se řídím tím, že testuju, co vidím a já vidím eFko. V Jeho případě byly závažnějším prohřeškem ty naprosto příšerný prahy - ale i ty byly tolerovány, pakliže s nimi něco provede.
Podobný případ, ale obrácený, je u Mírova světle modrého šestikila. Přestože má v dokladech rok 1965, je to pěkný ročník 1959. Ale netestovat ho jen kvůli legislativním prohřeškům minulosti...? To mi přijde hloupé.
Doufám, že jsem vše objasnil ku spokojenosti!
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 358
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Galerie testovaných vozů
Asi to blbě chápu, ale kdybych to testoval já, tak výměna karoserie v inkriminovaném případě (Fiat 500D) není legislativní nedodělek, ale dost podstatný zásah do identity vozidla, který zcela potírá historickou věrohodnost! Na karoserii musí být číslo začínající 110D a tomu F ková kastle rozhodně neodpovídá! Takže u mně by to rozhodně neprošlo, možná jako Fko, ale s výhradou, že není původní (otázka agregátů z D)!
No ale že se do toho my laici vůbec montujeme, když tomu nerozumíme - hlavně, že se ušetří na pojistném i když auto je paskvil......
No ale že se do toho my laici vůbec montujeme, když tomu nerozumíme - hlavně, že se ušetří na pojistném i když auto je paskvil......
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Galerie testovaných vozů
Přiznám se, že si nepamatuju, jak měl ty změny přesně uvedeny v dokladech, nicméně v protokolu vidím, že karoserie měla úředně přidělené číslo a motor byl typu 110F. V reálu tedy čisté eFko a jako takové bylo taky testováno. Kdysi tedy proběhla zřejmě výměna karoserie / kompletní přestavba na novější typ, či přesněji vyjádřeno na to, co bylo v té době dostupné, což zřejmě bylo legislativně možné. Že přitom nebylo změněno také modelové označení a rok výroby, souvisí s těmi úředními nedodělky - nicméně v protokolu o testování to uvedeno je.
Jinak bych rád připomněl, že k většině malých a středních fiatů se ve zdejších luzích a hájích jakožto k lidovým vozům přistupovalo opravdu hrozně, což spolu s notoricky známými problémy s dostupností originálních ND a za přičinění oněch my(s)tických "zlatých českých ručiček" znamená, že najít dnes špičkového a zachovalého malého fiata z 50. až 70. let je takřka nemožné a soudě dle postojů "skalních" (=též natvrdlých) příznivců předválečných automobilů by tady neotestoval nikdo nic. A o tom to podle mně taky není.
Nicméně připouštím, že tohle pětikilo se pohybovalo tak na hranici toho, pod co jsme se byli ochotni podepsat.
Jinak bych rád připomněl, že k většině malých a středních fiatů se ve zdejších luzích a hájích jakožto k lidovým vozům přistupovalo opravdu hrozně, což spolu s notoricky známými problémy s dostupností originálních ND a za přičinění oněch my(s)tických "zlatých českých ručiček" znamená, že najít dnes špičkového a zachovalého malého fiata z 50. až 70. let je takřka nemožné a soudě dle postojů "skalních" (=též natvrdlých) příznivců předválečných automobilů by tady neotestoval nikdo nic. A o tom to podle mně taky není.
Nicméně připouštím, že tohle pětikilo se pohybovalo tak na hranici toho, pod co jsme se byli ochotni podepsat.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Re: Galerie testovaných vozů
To Renda ,Ondrej
vzpomínám si ,že vlasně můj úplně první Fiat jsem vlastnil v r. 1978-80/pak jsem již měl samé Škodovky 100,110,105,120 a dokonce v r.89-90 sv.hnědou 130-ku/,tak tento fiatík měl doklady z. r.1964,ale v r. 1974 nebo5 byla mu vyměněna kompletní karoserie dovezená z tehdejší Jugoslávie ,krásně žlutá,dveře už byly jištěny čudlíky jako u F850 ,že jsem si to nenechal ,bylo to jako nové auto,tlumiče Monroe,radiálky OR6!Takže se takovéhle přestavby dělaly a v TP se nic nezměnilo, jen změna karoserie + nové číslo. Tenkrát jsem toužil po výkonné Š 110LS nebo R
vzpomínám si ,že vlasně můj úplně první Fiat jsem vlastnil v r. 1978-80/pak jsem již měl samé Škodovky 100,110,105,120 a dokonce v r.89-90 sv.hnědou 130-ku/,tak tento fiatík měl doklady z. r.1964,ale v r. 1974 nebo5 byla mu vyměněna kompletní karoserie dovezená z tehdejší Jugoslávie ,krásně žlutá,dveře už byly jištěny čudlíky jako u F850 ,že jsem si to nenechal ,bylo to jako nové auto,tlumiče Monroe,radiálky OR6!Takže se takovéhle přestavby dělaly a v TP se nic nezměnilo, jen změna karoserie + nové číslo. Tenkrát jsem toužil po výkonné Š 110LS nebo R
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Re: Galerie testovaných vozů
Legrace je že je to vůz koupený od tebe Rendo
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 358
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Galerie testovaných vozů
Jo to je možný,prodal jsem jich už pár stovek ale nikdy jsem ho neprodával ani nedeklaroval jako historicky autentické vozidlo a taky bych to nikdy neudělal!Pavel KV píše:Legrace je že je to vůz koupený od tebe Rendo
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
Re: Galerie testovaných vozů
Já jen že by jsi nám mohl osvětlit jak to bylo s těmi doklady .
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 358
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Galerie testovaných vozů
Obávám se, že toho moc nezjistím - pošli mi na mail číslo kastle a já se zkusím poradit s počítačem, jestli náhodou něco neví - já nevím nic! Stěží si pamatuju jak se jmenujou mý děti a ty paní s kterejma je mám, natož co bylo s tou hromadou aut, co mi prošly rukama.....
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)