Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
Ještě bych nezahazoval kvér do žita, rozšířili jsme pátrání i na Jizerské hory, konkrétně nám padla do oka:
Chata Hají v Janově nad Nisou
a také tu.
V termínu 4.-11.7. mají volno, cenu měli vloni 185,-/noc, ale pakliže bychom obsadili celou chatu (23 osob), udělali by nám kulantnější cenu. S parkováním problém není, na webu sice píší o 10 místech, ale prý tam i teď mezi hromadami sněhu bylo 12 aut, takže v klidu...
Více o chatě je na odkazech.
Druhým adeptem je Penzion Bobovka v Tanvaldu,
kde si teda majitel nebyl jistý, jestli mají v tom termínu volno a slíbil více info na mail, tak uvidíme...
Kromě toho Kronikář měl prověřit také jednu Chalupu prozměnu na českolipsku - tedy blíže původním záměrům.
Otázka tedy zní: pokud by se v okolí Lužických hor a Č-S Švajcu nepodařilo najít nic příhodného, přesunout to kousek vedle do Jizerek?
Chata Hají v Janově nad Nisou
a také tu.
V termínu 4.-11.7. mají volno, cenu měli vloni 185,-/noc, ale pakliže bychom obsadili celou chatu (23 osob), udělali by nám kulantnější cenu. S parkováním problém není, na webu sice píší o 10 místech, ale prý tam i teď mezi hromadami sněhu bylo 12 aut, takže v klidu...
Více o chatě je na odkazech.
Druhým adeptem je Penzion Bobovka v Tanvaldu,
kde si teda majitel nebyl jistý, jestli mají v tom termínu volno a slíbil více info na mail, tak uvidíme...
Kromě toho Kronikář měl prověřit také jednu Chalupu prozměnu na českolipsku - tedy blíže původním záměrům.
Otázka tedy zní: pokud by se v okolí Lužických hor a Č-S Švajcu nepodařilo najít nic příhodného, přesunout to kousek vedle do Jizerek?
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Re: Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
já jsem již o tom s Ondrou v neděli mluvil a co se týká mé maličkosti,tak u mne by problém nebyl ,dokonce jsme mluvili i o Jeseníkách,když by se nic nenašlo
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
Tak drobná aktualizace, v daném termínu mají volno i v Penzionu Bobovka.
Cena je pevná 200,- / os / noc.
Cena je pevná 200,- / os / noc.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
Takže zde je již zmiňovaná chalupa poblíž České Lípy, řekl bych, že místo je více než příhodné: http://www.chatasloup.cz
Jsou to v podstatě Lužické hory, takže žádná změna, akorát do Němec je to dál....
V požadovaném termínu mají volno, cena za celou chalupu je 35 tis. Záleží jen na nás jak ji obsadíme, čím více, tím levněji Tak tedy vybírejte a dejte vědět ať můžeme rezervovat pobyt.
Jsou to v podstatě Lužické hory, takže žádná změna, akorát do Němec je to dál....
V požadovaném termínu mají volno, cena za celou chalupu je 35 tis. Záleží jen na nás jak ji obsadíme, čím více, tím levněji Tak tedy vybírejte a dejte vědět ať můžeme rezervovat pobyt.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
chata sloup
rovněž velmi hezký a dobře zařízený objekt , možnost koupání, krásné pláže,já jsem pro všema deseti Snad se nás sejde alespoň tak 28 lidiček,aby cena moc nepřevýšila 1000,-Kč /os/ týden!Na Výročce 28.2. tedy pamatujte na zálohu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rovněž velmi hezký a dobře zařízený objekt , možnost koupání, krásné pláže,já jsem pro všema deseti Snad se nás sejde alespoň tak 28 lidiček,aby cena moc nepřevýšila 1000,-Kč /os/ týden!Na Výročce 28.2. tedy pamatujte na zálohu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
Nemáli nikdo nic zásadního proti chatě Sloup, rezervoval bych ji na termín 4. - 11. července 2009. Na Výroční schůzi bych od zájemců vybral 1000,- Kč na osobu jako zálohu.
A mám nějaké doplňující informace, pokoje jsou 6, 5, 4, 3 a jeden dvoulůžkový. Na zahradě ohniště, gril i ping-pong. Nedaleko domu pláž s bílým pískem a břízami. Poblíž též dobré restaurace, jinak v domě se dá vařit.... S parkováním se budeme muset trochu uskromnit, majitelka si nepřeje mít vozy v zahradě. Parkovat se smí pouze na vyhrazeném místě na pozemku. Ale pokud se tam vejde 10 vozů aby každý mohl pohodlně vyjet, tak se tam vejde minimálně 20 Fiatů a hold bude při výjezdu trochu rošáda.
A mám nějaké doplňující informace, pokoje jsou 6, 5, 4, 3 a jeden dvoulůžkový. Na zahradě ohniště, gril i ping-pong. Nedaleko domu pláž s bílým pískem a břízami. Poblíž též dobré restaurace, jinak v domě se dá vařit.... S parkováním se budeme muset trochu uskromnit, majitelka si nepřeje mít vozy v zahradě. Parkovat se smí pouze na vyhrazeném místě na pozemku. Ale pokud se tam vejde 10 vozů aby každý mohl pohodlně vyjet, tak se tam vejde minimálně 20 Fiatů a hold bude při výjezdu trochu rošáda.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
Chalupa je rezervována, prosím tedy od všech zálohu 1000,- na osobu... do Výroční schůze!
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
Tak super. Díky za chalupu. Tak teď už jdu připravit auto. Dofouknout kola, omejt okna a můžeme razit .
No a litr zase v trapu.
Zdar. Petr
No a litr zase v trapu.
Zdar. Petr
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Re: Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
Včera jsem byl zkontrolovat chalupu,počasí celkem pěkné i slunce po cestě zasvítilo,takže se můžeme těšit ,že už zima bude snad na ústupu. Také jsem dofoukl pneu,prošlapal brzdy i ručku, na Fx1/9-ce jsem dodělal palubku ,připojil přístroje,náhon tachmetru a vyměnil motorek stěračů za dvouchychlostní a můžeme vyrazit Chata je opravdu vcelku luxusní a ještě ,když se budeme moc vykoupat,tak to nebude mít chybu
to Pedro
v pondělí jdeme s Enzem na pivko 14.30 - 16.15h ,kdybys náhodou stíhal
to Pedro
v pondělí jdeme s Enzem na pivko 14.30 - 16.15h ,kdybys náhodou stíhal
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
Před časem mi Kronikář přeposílal nějaké fotky Chaty Sloup, kde tedy definitivně budeme mít ubytování a dnes jsem je znovu objevil ve schráně, takže zveřejňuji všem k prohlédnutí...
Popis v názvu.
Popis v názvu.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovolená 2009 ve Švýcarsku (Česko-Saském :o)
Konečně jsem dokončil článek z dovolené a brzké době by se měl spolu s fotkami objevit i na webu. Pro "namlsání" a jako upoutávku zde uvádím pár kratších odstavců......
Den 3. – Pondělí 6. července 2009
..........Pokročilý čas rozdělil naši skupinu na „vyhlídky chtivé“ a poněkud méně náročné „mlýnu chtivé“. A tak zatímco skupina „A“ míří po pohodlné cestě k Dolskému mlýnu, skupina „B“ si v parném, neřkuli letním vedru, užívá výstup na Mariinu vyhlídku. Převýšení téměř tří stovek metrů z nás brzy činí pouze funící individua, je to očistec. Opravdu nemůžu doporučit drápat se na skálu uprostřed léta, když teplota ve stínu stoupá na tropických 30 stupňů. Na vrchol Mariiny vyhlídky se tak dostávají pouhé trosky bývalých nadšených výletníků z řad fiatářů. Když už však vydýcháte kyslíkový deficit, až se vám z úžasného výhledu zatočí hlava. Nádhera Jetřichovických skal vynikne v plné kráse.
Pokoušíme se ještě slézt nedalekou Vilemíninu stěnu, což se kupodivu všech i daří. Dopřáváme si tak i pohled z odstupu na samotnou Mariinu vyhlídku a jednu společnou fotku na vrcholku skal. Pro další postup směrem Rudolfova vyhlídka již, stran ostatních, nenalézám dostatečné pochopení a samotnému se mi nechce.
Sestup je až směšně jednoduchý i když všudypřítomné kořeny ho mírně zpestřují. Kotrmelec, který záhy uskutečním je zdrojem zábavy pro ostatní turisty, já se však kupodivu až tak nebavím.....
Den 4. – Úterý 7. července 2009
.........My ostatní zatím v poklidu přicházíme na pláž pěšky a začínáme rozbalovat další méně či více neobvyklá plavidla. Fantazii se meze nekladou a tak lze spatřit třeba plovoucí berušku. I když v počáteční fázi převlékání Karel působil, mírně řečeno, zženštile. Všichni se navíc vybavují nezbytnými nohavičkovými plavkami evokujícími 20. léta minulého století. Zkrátka radost pohledět a nelze se tedy divit zvýšenému zájmu okolí, kdy stanující přestávají vařit, sledujíce naše podivné počínání. Situace nabírá dramatičnosti při zakaboněném nebi, mraky se honí opravdu černočerné, déšť, potažmo hromy blesky na sebe nenechají dlouho čekat.
A tak hurá na vodu, dokud je počasí alespoň přijatelné. A copak tu máme:
1. Jacky Ickx ve formuli 1 – Pepa Holeček s mechanikem Pedrem
2. Plavidlo Regata 100 S na ruční pohon – Enzo
3. Beruška – Karel
4. Námořník – Vlasovec
5. Plavčík – Kronicar
6. Příležitostní mechanici a údržbáři, toho času bez plavidla – Ondrej & ½ litr
Když už jsme mokří ani nám ten déšť nevadí a bezuzdě řádíme. Zato plavidla si vedou poněkud nesourodě. Karel záhy vodní hrátky opouští, kostým Berušky ho prý stahuje pod vodu. Jacky Ickx přichází po minutě plavby o první součástky formule, během několika dalších minut se jeho plavidlo beznadějně potápí. Enzo se vzdaluje, udržení směru plavby zjevně nepomáhá ani instalované zpětné zrcátko. Po pirátském ataku „Námořníka“ na plavidlo „Plavčíka“ jde plavidlo „Námořníka“ ke dnu. Plavčík je po spojeném úsilí mechaniků a „Námořníka“ vyhozen z lodi. Tolik ze stručného dějinného přehledu 2. ročníku Fiat Regaty - 2009........
Den 6. – Čtvrtek 9. července 2009
A něco málo z Noční rallye o svíčku Carlo Abartha:
......Poněkud nepřesně v mapě zakreslená poloha dalších úkolů nás trochu mate a nejen nás. Zatímco samokontrolu nalézáme poměrně rychle (projedeme okolo ní jen 2x), daleko více času než její hledání, zabere samotná identifikace úkolu. Zadání „Koho připomíná pomník obětem“ rozdělí mě a mou posádku na dva tábory. Zatímco já míním, že to budou oběti války (což je mimochodem správně), děvčata navrhují za a) panelák, za b) nanuk bez dřívka, za c) komín. Moc se mi to nezdá, takže nakonec píšeme všechny návrhy....
A nyní ten úkol co se stále nedaří najít, jedeme okolo něj snad 4x a po chvíli už po lesní silnici projíždějí čtyři zoufale hledající posádky. „U hlavní silnice, uprostřed hlubokých lesů, naleznete proluku mezi stromy, kde horolezci mají cvičnou stěnu. Po pravé straně vstupu do cvičiště naleznete tajné schrány.“ ????? Se lehce řekne, ale hledejte proluku mezi stromy když je absolutní tma! Navíc 850 zrovna moc nesvítí a baterky, kterými posádka mává na všechny strany to už nezachrání. Stejně však nalézáme proluku jako první. Ve skále vyvrtané otvory ukrývají pergameny s úkolem:
90 = S-ů
v p-ém ú-u
„Co to proboha je? A co s tím máme dělat?“ naštěstí nejsme jediní komu se nepodařilo dopátrat výsledek......
Den 3. – Pondělí 6. července 2009
..........Pokročilý čas rozdělil naši skupinu na „vyhlídky chtivé“ a poněkud méně náročné „mlýnu chtivé“. A tak zatímco skupina „A“ míří po pohodlné cestě k Dolskému mlýnu, skupina „B“ si v parném, neřkuli letním vedru, užívá výstup na Mariinu vyhlídku. Převýšení téměř tří stovek metrů z nás brzy činí pouze funící individua, je to očistec. Opravdu nemůžu doporučit drápat se na skálu uprostřed léta, když teplota ve stínu stoupá na tropických 30 stupňů. Na vrchol Mariiny vyhlídky se tak dostávají pouhé trosky bývalých nadšených výletníků z řad fiatářů. Když už však vydýcháte kyslíkový deficit, až se vám z úžasného výhledu zatočí hlava. Nádhera Jetřichovických skal vynikne v plné kráse.
Pokoušíme se ještě slézt nedalekou Vilemíninu stěnu, což se kupodivu všech i daří. Dopřáváme si tak i pohled z odstupu na samotnou Mariinu vyhlídku a jednu společnou fotku na vrcholku skal. Pro další postup směrem Rudolfova vyhlídka již, stran ostatních, nenalézám dostatečné pochopení a samotnému se mi nechce.
Sestup je až směšně jednoduchý i když všudypřítomné kořeny ho mírně zpestřují. Kotrmelec, který záhy uskutečním je zdrojem zábavy pro ostatní turisty, já se však kupodivu až tak nebavím.....
Den 4. – Úterý 7. července 2009
.........My ostatní zatím v poklidu přicházíme na pláž pěšky a začínáme rozbalovat další méně či více neobvyklá plavidla. Fantazii se meze nekladou a tak lze spatřit třeba plovoucí berušku. I když v počáteční fázi převlékání Karel působil, mírně řečeno, zženštile. Všichni se navíc vybavují nezbytnými nohavičkovými plavkami evokujícími 20. léta minulého století. Zkrátka radost pohledět a nelze se tedy divit zvýšenému zájmu okolí, kdy stanující přestávají vařit, sledujíce naše podivné počínání. Situace nabírá dramatičnosti při zakaboněném nebi, mraky se honí opravdu černočerné, déšť, potažmo hromy blesky na sebe nenechají dlouho čekat.
A tak hurá na vodu, dokud je počasí alespoň přijatelné. A copak tu máme:
1. Jacky Ickx ve formuli 1 – Pepa Holeček s mechanikem Pedrem
2. Plavidlo Regata 100 S na ruční pohon – Enzo
3. Beruška – Karel
4. Námořník – Vlasovec
5. Plavčík – Kronicar
6. Příležitostní mechanici a údržbáři, toho času bez plavidla – Ondrej & ½ litr
Když už jsme mokří ani nám ten déšť nevadí a bezuzdě řádíme. Zato plavidla si vedou poněkud nesourodě. Karel záhy vodní hrátky opouští, kostým Berušky ho prý stahuje pod vodu. Jacky Ickx přichází po minutě plavby o první součástky formule, během několika dalších minut se jeho plavidlo beznadějně potápí. Enzo se vzdaluje, udržení směru plavby zjevně nepomáhá ani instalované zpětné zrcátko. Po pirátském ataku „Námořníka“ na plavidlo „Plavčíka“ jde plavidlo „Námořníka“ ke dnu. Plavčík je po spojeném úsilí mechaniků a „Námořníka“ vyhozen z lodi. Tolik ze stručného dějinného přehledu 2. ročníku Fiat Regaty - 2009........
Den 6. – Čtvrtek 9. července 2009
A něco málo z Noční rallye o svíčku Carlo Abartha:
......Poněkud nepřesně v mapě zakreslená poloha dalších úkolů nás trochu mate a nejen nás. Zatímco samokontrolu nalézáme poměrně rychle (projedeme okolo ní jen 2x), daleko více času než její hledání, zabere samotná identifikace úkolu. Zadání „Koho připomíná pomník obětem“ rozdělí mě a mou posádku na dva tábory. Zatímco já míním, že to budou oběti války (což je mimochodem správně), děvčata navrhují za a) panelák, za b) nanuk bez dřívka, za c) komín. Moc se mi to nezdá, takže nakonec píšeme všechny návrhy....
A nyní ten úkol co se stále nedaří najít, jedeme okolo něj snad 4x a po chvíli už po lesní silnici projíždějí čtyři zoufale hledající posádky. „U hlavní silnice, uprostřed hlubokých lesů, naleznete proluku mezi stromy, kde horolezci mají cvičnou stěnu. Po pravé straně vstupu do cvičiště naleznete tajné schrány.“ ????? Se lehce řekne, ale hledejte proluku mezi stromy když je absolutní tma! Navíc 850 zrovna moc nesvítí a baterky, kterými posádka mává na všechny strany to už nezachrání. Stejně však nalézáme proluku jako první. Ve skále vyvrtané otvory ukrývají pergameny s úkolem:
90 = S-ů
v p-ém ú-u
„Co to proboha je? A co s tím máme dělat?“ naštěstí nejsme jediní komu se nepodařilo dopátrat výsledek......
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno