F 850 - klínové řemeny
F 850 - klínové řemeny
Jaký je správný postup při napínání klínových řemenů na F 850 N a jak poznám, že jsou správně napnuty? A jaké rozměry klíňáků jsou vlastně správné? Díky
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - klínové řemeny
Fiat 850 - klínové řemeny 9,5 x 735 mm (dnes 10x735 mm) 2 ks. Napínání je tak jasný a triviální , že to popisovat nebudu, průhyb cca 2 cm ve středu.
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
-
- Návštěvník
Re: F 850 - klínové řemeny
Napnout řemen motor - dynamo uchycením dynama , poté výběrem vhodných podložek ( přidáním a ubráním ,co zbyde nechat před řemenicí ) na čerpadle napnout řemen dynamo - vodní čerpadlo . Veselý Silvestr a Nový rok 2009
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - klínové řemeny
...bych si jen dovolil doplnit jeden důležitý detail, že podložky na řemenici vodní pumpy umístit tak, aby klínový řemen z pumpy na dynamo/alternátor byl v jedné ose! Pokud jsou osy řemenic jen trochu posunuté, řemeny praskají jak najaté!
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 850 - klínové řemeny
osobně jsem po všech zkušenostech s laborováním výměny dynama za alternátor a předělávání řemenice alternátoru na dva řemeny zvolil cestu trochu si pohrát s vystředěním řemenic tak aby se dala celá soustava pohánět jedním dlouhým řemenem....od té doby co jsem to udělal mám 100% účinnost nabíjení a klid od ppraskání řemenů
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
-
- Návštěvník
Re: F 850 - klínové řemeny
Určitě to tak funguje , mám připomínku , není zajištěn koeficient obemknutí řemenice na alternátoru , tím při větším zatížení odběru el.energie může dojít k proklouzávání řemenu , je možné nedostatečné dobíjení , neboť alternátor ke správné funci potřebuje převod od motoru 1 ku 1,8 - 2 ( je to střídavý generátor - s malými otáčkami je menší frekvence napětí, které se dále usměrňuje ) a dále odstupňováním řemenic jsou zajištěny vyšší otáčky vodního čerpadla - může dojít k přehřívání - toť můj názor . To co ve vývoji vozidla bylo vyvinuto , je většinou to nejoptimálnější.