F - 850 startér

Motor, hlava, rozvody, mazání, chlazení, úpravy, seřízení
Odpovědět
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

F - 850 startér

Příspěvek od FreeRider »

Zdravím .. mám menší problémy se startérem....dřív fakčil upa v pohodě..ale najednou se rozhod že buce chrčet a točit motorem jen pomálu. Studenej motor nahodím ještě v cajku... ale telpej už ani za nic .. dřív šel nahodit i teplej. Teď je otázkou jestli startér nějak opravit... popř. se pokusit vylepšit aby byl silnější .. nebo jestli se dají sehnat relativně nový kusy... kdyby někdo věděl tak dík :)
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: F - 850 startér

Příspěvek od Tříprsťák »

Může to být starterem, nebo motorem. Pamatuji se, že když se mi motor na f850 přehřál, tak se tak utahl, že s tím starter neotočil - přesněji řečeno, dvakrát ho převalil a dost. Musel jsem vždycky počkat, až trochu vychladne a zase šel normálně nastartovat. Měl jsem startery dva, oba chodily dobře, ale s přehřátým motorem si neporadil ani jeden. Jinak starter bys jistě sehnal u Rendy. Nebo - ty máš 850 dvě, tak tam napřed zkus přehodit osvědčený starter z druhého vozu a uvidíš.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: F - 850 startér

Příspěvek od FreeRider »

to Tříprsťák : No...motor má cca 6000 km po výměně kroužků .. a startoval v pohodě jak za tepla tak za studena...pak sem jednou nechal auto stát tři dny [bylo opravdu hnusný počasí] ..mno a pak sem došel.. a při startování už startér chrčel...jinak startéry mám cca 4 kusy.. ale neověřený .. ten z berliny je právě ten co mám v autě..páč sem tenhle motor zajížděl ještě v berlině než sem speciála dodělal...

Dotaz na Rendu : kdyžtak cena startéru ?
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: F - 850 startér

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Jo musím bohužel potvrdit, že to F850 dělaj! Za tepla se se začnou přidírat a nejdou natočit! Těžko si vybavuju fyzikální postup, při kterým by startér dobře startující za studena za tepla nešel......snad jen když se začne tavit izolace, ale to by pak zas nešel za studena! Viděl bych chybu na 90% spíš v motoru než startéru! Já jsa poučen nechávám bloky brousit o trochu více než je třeba a funguje to! Někdy bývá uhnilý uzemnění motoru!!!
Jinak startér starší za 700,- Kč, nový 3700,- Kč.
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: F - 850 startér

Příspěvek od FreeRider »

Mno on za studena sice nastartuje.. ale hitparáda to není .. jinak v motoru bych chybu hledal nerad.. jak říkám byl rozdělanej, kontrolovanej a měnily se kroužky ... když už je pak nahozenej tak jede jako předtím v tom sem rozdíl nepocítil .. jinak ukostření motoru ? ... vím že to mají speciál škodovky kostřící pásek .. ale jak je to u 850 nějak netušim... :)
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: F - 850 startér

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Ukostření je pod chladičem na šroubek držící dolní kryt setrváku - docela dost tam hnije - ovšem zas to neřeší problém, že za studena jo a za tepla né - na to je jedinný vysvětlení a to větší odpor motoru, takže tam ta chyba bude nejspíš!!!! A tím větším potřebným za tepla výkonem startéru odejde za nedlouhý čas jakýkoliv další dobrý startér, protože na to není dělaný - jo je to smutný, ale nejlepší je odstranit příčinu - slabý startér je přeci jenom až následek......
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: F - 850 startér

Příspěvek od FreeRider »

Jak říkám.. motor je cca 6000 po krouzkach a jede uplne nadherne .... dneska sem vymenil starter za jiny kus co sem si nechal zkontrolovat .. mno a za studena paradicka.. a za tepla jeste lepsi .... motor nacvakne na prvni brnknuti klicku i teplej :D
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: F - 850 startér

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Tak to máš docela kliku! Blahopřeju :ok: :ok:
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Odpovědět