poplatek za přeregistraci
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
poplatek za přeregistraci
Opět jsem se dozvěděl, že se od příštího roku chystá poplatek 10tisíc za přeregistraci vozidla Nemáte náhodou o tom někdo informace? Jak moc je to pravděpodobné?
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Radek
- Site Admin
- Příspěvky: 283
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Můžeš mi upřesnit co máš na mysli tou "přeregistrací"? Tento pojem totiž naše zákony neznají. A ani já ho neznám...Tříprsťák píše:Opět jsem se dozvěděl, že se od příštího roku chystá poplatek 10tisíc za přeregistraci vozidla Nemáte náhodou o tom někdo informace? Jak moc je to pravděpodobné?
Radek
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
řešili to kolegové škodovkáři .. konkrétně http://skoda110r.cz
pár ůryvků z diskuse na jejich webu
"Touto cestou jsem chtěl širokou veřejnost vyzvat k tomu aby s sebou nenechali manipulovat
a ozvali se proti schválené novele zákona o odpadech ke které byla připojena a následně také schválena novela, která zavádí poplatky za (pře)registraci vozidla v evidenci vozidel.Viz MF Dnes ze dne 24.9. 2008.citace z mf dnes ze dne 24.9.2008: Dnes přijatá novela také upravuje výkup autovraků. Zavádí i poplatky za registraci ojetého auta do registru silničních vozidel. Poplatky se pohybují od tří tisíc do deseti tisíc korun podle toho, jakou emisní normu EURO vozidlo splňuje. Poplatek se platí při první registraci ojetého auta v tuzemsku, případně při první přeregistraci. Pokud zákon podepíše prezident, mohl by začít platit už na začátku příštího roku. "
"I ministerstvo přiznává, že půjde o "regulační poplatek", který má omladit vozový park v Česku a motivovat lidi, aby se už konečně zbavili starých wartburgů či "stodvacítek".
Od příštího roku by se mělo za novou ojetinu odvádět státu až 10 tisíc korun. Poplatek bude platit nový majitel při registraci ojetiny, lišit se bude podle stáří auta a emisí.
Novinka však neřeší problém vraků. Po Česku se stále povalují torza aut, k nimž se nikdo nezná. Zákon, podle kterého se už dnes musí auta likvidovat ekologicky, totiž různými kličkami obcházejí vrakoviště i motoristé. A v Česku ročně zmizí až 60 tisíc vyřazených aut.
Další populární možností je odmontovat z auta značku a uložit ji na dopravním inspektorátu do takzvaného "depozitu". "Nemusíte pak platit povinné ručení a depozitum si můžete každého půl roku prodloužit, a to donekonečna," připouští Josef Pokorný, ředitel odboru schvalování vozidel na ministerstvu dopravy. Tato možnost je původně určena pro sezonní řidiče.
Pokud se totiž auto najde v příkopě, majitele lze rychle najít. "Za odložení vraku hrozí až dvacetitisícová pokuta. Podle připravovaného zákona by se měla brzy zvýšit až na půl milionu," varuje Jakub Kašpar z ministerstva životního prostředí.
Vynalézaví majitelé aut však často odbrousí číslo motoru, aby nebylo možné vůz identifikovat. Nebo nahlásí, že jim ho někdo ukradl.
Moc si nepomůže ten, kdo se ani neobtěžuje vrátit značku, auto odloží do stodoly a jednoduše přestane platit pojištění. Úředníci ho odhalí třeba v případě, že si koupí nové auto a půjde ho přihlásit na úřad."
toť něco málo k téhle problematice...ještě že mám auto už napsaný na sebe...
pár ůryvků z diskuse na jejich webu
"Touto cestou jsem chtěl širokou veřejnost vyzvat k tomu aby s sebou nenechali manipulovat
a ozvali se proti schválené novele zákona o odpadech ke které byla připojena a následně také schválena novela, která zavádí poplatky za (pře)registraci vozidla v evidenci vozidel.Viz MF Dnes ze dne 24.9. 2008.citace z mf dnes ze dne 24.9.2008: Dnes přijatá novela také upravuje výkup autovraků. Zavádí i poplatky za registraci ojetého auta do registru silničních vozidel. Poplatky se pohybují od tří tisíc do deseti tisíc korun podle toho, jakou emisní normu EURO vozidlo splňuje. Poplatek se platí při první registraci ojetého auta v tuzemsku, případně při první přeregistraci. Pokud zákon podepíše prezident, mohl by začít platit už na začátku příštího roku. "
"I ministerstvo přiznává, že půjde o "regulační poplatek", který má omladit vozový park v Česku a motivovat lidi, aby se už konečně zbavili starých wartburgů či "stodvacítek".
Od příštího roku by se mělo za novou ojetinu odvádět státu až 10 tisíc korun. Poplatek bude platit nový majitel při registraci ojetiny, lišit se bude podle stáří auta a emisí.
Novinka však neřeší problém vraků. Po Česku se stále povalují torza aut, k nimž se nikdo nezná. Zákon, podle kterého se už dnes musí auta likvidovat ekologicky, totiž různými kličkami obcházejí vrakoviště i motoristé. A v Česku ročně zmizí až 60 tisíc vyřazených aut.
Další populární možností je odmontovat z auta značku a uložit ji na dopravním inspektorátu do takzvaného "depozitu". "Nemusíte pak platit povinné ručení a depozitum si můžete každého půl roku prodloužit, a to donekonečna," připouští Josef Pokorný, ředitel odboru schvalování vozidel na ministerstvu dopravy. Tato možnost je původně určena pro sezonní řidiče.
Pokud se totiž auto najde v příkopě, majitele lze rychle najít. "Za odložení vraku hrozí až dvacetitisícová pokuta. Podle připravovaného zákona by se měla brzy zvýšit až na půl milionu," varuje Jakub Kašpar z ministerstva životního prostředí.
Vynalézaví majitelé aut však často odbrousí číslo motoru, aby nebylo možné vůz identifikovat. Nebo nahlásí, že jim ho někdo ukradl.
Moc si nepomůže ten, kdo se ani neobtěžuje vrátit značku, auto odloží do stodoly a jednoduše přestane platit pojištění. Úředníci ho odhalí třeba v případě, že si koupí nové auto a půjde ho přihlásit na úřad."
toť něco málo k téhle problematice...ještě že mám auto už napsaný na sebe...
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Sorry, no to jsem zase použil slovo
měl jsem na mysli přepis - má se to snad vztahovat na přepis každého vozidla staršího deseti let. Nevím však, jak moc to opravdu hrozí a ani neznám podrobnosti. Kdyby někdo věděl, budu vděčen - docela se mne to týká.
měl jsem na mysli přepis - má se to snad vztahovat na přepis každého vozidla staršího deseti let. Nevím však, jak moc to opravdu hrozí a ani neznám podrobnosti. Kdyby někdo věděl, budu vděčen - docela se mne to týká.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Tohle je už téměř rok stará záležitost, spolu s omezením výkupu kovového odpadu tvoří návrh změny zákona o odpadech.
Více zde.....
Více zde.....
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Radek
- Site Admin
- Příspěvky: 283
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Jediné co se tohoto tématu týká je zákon 352/2008 Sb., publikovaný v částce 114, ale ten se netýká registrací vozidla. Tak nevím co je to zase za bludy .
Radek
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
No chlapci já bych se tím moc nevzrušoval - než platit 10000,- Kč tak nejspíš nikdo nebude auta přepisovat (a radši ani novější - co kdyby náhodou....) a výsledkem bude stejnej bordel jako za Bolševíka, kdy půl republiky jezdilo s autama na někoho jinýho a taky to šlo
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
Re: poplatek za přeregistraci
Jasně, z rodiny se vybere jedinec těsně nad čtyřicítkou (u ČPP velký skok v pojistné částce) a v co nejlepším zdravotním stavu (aby se co nejdéle nic nemuselo měnit) a na něho se všechna auta napíšou.
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Pokud to nastane, tak bordel vznikne každopádně - a nejen v tom, že budou auta jezdit napsaná na různé dávno mrtvé strýčky, ale zcela jistě přibude i spousta převařených či přeražených čísel karoserií, protože auta se budou točit dál a papíry budou často majitelům zůstávat. Nevím, zda si to zákonodárci uvědomují, ale tohle je ten nejzaručenější způsob, jak udělat z registru vozidel absolutní džungli.Renda ze Záboří píše:No chlapci já bych se tím moc nevzrušoval - než platit 10000,- Kč tak nejspíš nikdo nebude auta přepisovat (a radši ani novější - co kdyby náhodou....) a výsledkem bude stejnej bordel jako za Bolševíka, kdy půl republiky jezdilo s autama na někoho jinýho a taky to šlo
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Re: poplatek za přeregistraci
Ten už tam je i teď. Zákon totiž vychází z "knižních" situací a né z reality. Takže zrovna včera jsem byl na MěU svědkem, jak u vedlejší přepážky chtěl nějaký nešťastník zlikvidovat auto, které zůstalo po nějakém zemřelém příbuzném. Auto nebylo vedeno v dědictví a tak odcházel s nepořízenou, bezradný.Tříprsťák píše:Pokud to nastane, tak bordel vznikne každopádně ....
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
V souvislosti s touhle novelou dostalo se ke mně tohle...
- Přílohy
-
- VYZVA.doc
- (29 KiB) Staženo 259 x
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 41
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 21:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
A dokdy to má ten Venca podepsat? Doufám, že ho osvítí Duch Svatý! Jinak jsme takzvaně v prdeli... No, pro jistotu jsem dokoupil další stroj.
Fiat 127/1973- jen za sucha
Fiat 127/1976- hračka
Fiat 126p/1977, ve stádiu zrodu
Fiat 126p/1982, co už opět jezdí
Fiat 126p/1989, co čeká na využití...
Fiat 127/1976- hračka
Fiat 126p/1977, ve stádiu zrodu
Fiat 126p/1982, co už opět jezdí
Fiat 126p/1989, co čeká na využití...
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Kdybys houkl na ten odkaz, co jsem tu dával, tak bys zjistil, že to již 8. podepsalJura z KM píše:A dokdy to má ten Venca podepsat?
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 41
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 21:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
....takže je to v prdeli...
Fiat 127/1973- jen za sucha
Fiat 127/1976- hračka
Fiat 126p/1977, ve stádiu zrodu
Fiat 126p/1982, co už opět jezdí
Fiat 126p/1989, co čeká na využití...
Fiat 127/1976- hračka
Fiat 126p/1977, ve stádiu zrodu
Fiat 126p/1982, co už opět jezdí
Fiat 126p/1989, co čeká na využití...
Re: poplatek za přeregistraci
V souvislosti s tímto problémem byla členy klubu CCK sestavena výzva poslancům ČR( http://www.cck-brno.com/poslanci/vet_final.htm ), ke které si myslím by bylo vhodné, kdyby se připojili i členové ostatních klubů.
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Black:
Mno, zároveň s tou výzvou k účasti na demonstraci mi přišla k šíření i petice (kterou jsem tu ani nezveřejňoval) a tohle mě tedy zaujalo více.
Ovšem potenciálním výsledkem tohohle je plošné šmelení s testacemi. Já bych byl pro úplné zrušení toho poplatkového nesmyslu, bez výjimek.
Dám takový hypotetický příklad:
chcete si pořídit fiata, dejme tomu 600D nebo třeba 127, který není špičkovou leštěnkou, ale slušným polotovarem. Vůz samozřejmě nemá testaci a aby mohl řádně projít, potřebuje zapracovat na interiéru / vyměnit nějaký plech / cokoliv.
Co uděláte?
Na přihlášení po předchozí odhlášce je zákonná lhůta 10 prac. dnů.
S vozem se nebude např. měsíc, dva jezdit, poněvadž bude procházet opravou. Pak bude muset někde absolvovat testace.
Pojedete-li po vlastní ose, riskujete pokutu od PČR. Pokud nevlastníte podvalník a příslušné ŘO, vyjde to také draho.
Stále to vázne na Hlavě XXII
Mno, zároveň s tou výzvou k účasti na demonstraci mi přišla k šíření i petice (kterou jsem tu ani nezveřejňoval) a tohle mě tedy zaujalo více.
Ovšem potenciálním výsledkem tohohle je plošné šmelení s testacemi. Já bych byl pro úplné zrušení toho poplatkového nesmyslu, bez výjimek.
Dám takový hypotetický příklad:
chcete si pořídit fiata, dejme tomu 600D nebo třeba 127, který není špičkovou leštěnkou, ale slušným polotovarem. Vůz samozřejmě nemá testaci a aby mohl řádně projít, potřebuje zapracovat na interiéru / vyměnit nějaký plech / cokoliv.
Co uděláte?
Na přihlášení po předchozí odhlášce je zákonná lhůta 10 prac. dnů.
S vozem se nebude např. měsíc, dva jezdit, poněvadž bude procházet opravou. Pak bude muset někde absolvovat testace.
Pojedete-li po vlastní ose, riskujete pokutu od PČR. Pokud nevlastníte podvalník a příslušné ŘO, vyjde to také draho.
Stále to vázne na Hlavě XXII
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Re: poplatek za přeregistraci
Jasně, taky si myslím, že ten odstavec o výjimce testovaných aut je nevhodný. Předpokládám, že kdyby se mělo připojit k té výzvě, tak by se stejně musela přepracovat, protože ta zmíněná je psaná za členy klubu CCK-Brno.Ondrej píše:...plošné šmelení s testacemi. Já bych byl pro úplné zrušení toho poplatkového nesmyslu, bez výjimek....
-
- Začátečník
- Příspěvky: 39
- Registrován: středa 23. červenec. 2008 9:44
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Tak pozor, ten návrh je náhodou koncipován dobře, protože se v něm vůbec nehovoří o nějakých testacích. Prostě vozidlo odpovídá kritériím FIVA a šmytec. Jiná otázka by pak byla, jak budu ukecávat úředníka při přihlašování, že to tak je. Ale v podstatě si myslím, že by to takhle bylo správně.
Fiat 600 D, Fiat 500 Giardiniera, Fiat Topolino, Škoda 1000 MB, Barkas B 1000, Simca 1501 ...
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Ano?George_Dka píše:Tak pozor, ten návrh je náhodou koncipován dobře, protože se v něm vůbec nehovoří o nějakých testacích. Prostě vozidlo odpovídá kritériím FIVA a šmytec.
píše se tam:
Za nejvhodnější možné řešení považujeme zrušení uvedeného poplatku u historických vozidel, která splňují podmínky mezinárodního technického kodexu FIVA / FIA tzn.jde o zachovalá, mechanicky poháněná vozidla vyrobená před více než 25 lety (pravidlo pro roky 2008/09), která jsou udržována v historicky korektním stavu pro jejich historické a technické hodnoty. Taková vozidla nejsou užívána ke každodennímu ježdění ani pro účely podnikání.
A kdo stanoví, zda tomu vozidlo odpovídá? Testační komisaři.
Jsou to podmínky, na základě jejichž splnění je vozidlo klubově otestováno.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Máte-li někdo chuť oslovit poslance za klub FCC, stáhněte si zde naší výzvu, seznam poslanců zde: http://www.cck-brno.com/poslanci/vyzva.htm
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Jihomoravská ODS-klika obeslána.....
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Re: poplatek za přeregistraci
Ahoj, chci se jen zeptat - dá se říci, že je nám nějaká pol. strana v této souvislosti nakloněna?
1971 FIAT 125p 1300, bílý a plná garáž starých krámů
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Na základě výpisu z finálního hlasování o novele by se dalo říci, že se proti tomu paskvilu postavila alespoň částečně jen ODS, žalostné však je, že dle dostupných informací to bylo jen kvůli té části o výkupu kovů
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Mám tu jednu zásadní informaci pro ty, kteří chtějí přihlásit auto na "veteránské značky"
Dostal jsem se konečně k oficiálnímu textu novely zákona o odpadech, neboli předpisu č.383/2008 Sb, který ještě zhruba před týdnem nebyl nikde k nalezení.
Zde se v § 37e - Poplatky na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků v odstavci 1 píše, že:
Žadatel o registraci použitého vybraného vozidla do registru silničních vozidel podle zvláštního právního předpisu (§ 4 zákona č. 56/2001 Sb.) je povinen zaplatit poplatek na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků. Poplatek se platí při první registraci použitého vybraného vozidla v České republice. Pokud je již vozidlo v České republice registrováno, platí se poplatek při první přeregistraci vozidla.
Jelikož vozidla s "veteránskými RZ" jsou vedena v registru historických vozidel, tento poplatek se jich netýká. A to jak při přeregistraci, tak ani při prvotní registraci HV na "veteránské značky".
Znamená to, že pan Potecký i Kronikář si můžou v klidu svá auta připravit na Poděbrady, neb se pro ně nic neděje.
Na tuhle stopu mě přivedl pan Danda, jemuž bych tímto rád poděkoval...
Pro majitele vozů s "normálními" doklady se bohužel nic nemění, avšak Danda o situaci a dopisové akci ví a je schopen nás podpořit... co to bude platné, se uvidí.
Dostal jsem se konečně k oficiálnímu textu novely zákona o odpadech, neboli předpisu č.383/2008 Sb, který ještě zhruba před týdnem nebyl nikde k nalezení.
Zde se v § 37e - Poplatky na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků v odstavci 1 píše, že:
Žadatel o registraci použitého vybraného vozidla do registru silničních vozidel podle zvláštního právního předpisu (§ 4 zákona č. 56/2001 Sb.) je povinen zaplatit poplatek na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků. Poplatek se platí při první registraci použitého vybraného vozidla v České republice. Pokud je již vozidlo v České republice registrováno, platí se poplatek při první přeregistraci vozidla.
Jelikož vozidla s "veteránskými RZ" jsou vedena v registru historických vozidel, tento poplatek se jich netýká. A to jak při přeregistraci, tak ani při prvotní registraci HV na "veteránské značky".
Znamená to, že pan Potecký i Kronikář si můžou v klidu svá auta připravit na Poděbrady, neb se pro ně nic neděje.
Na tuhle stopu mě přivedl pan Danda, jemuž bych tímto rád poděkoval...
Pro majitele vozů s "normálními" doklady se bohužel nic nemění, avšak Danda o situaci a dopisové akci ví a je schopen nás podpořit... co to bude platné, se uvidí.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: poplatek za přeregistraci
Uffff, to se mi ulevilo. Už jsem myslel, že budu muset za jedenáctistocvku ty hříšný prachy zaplatit, až ji budu chtít postavit na Véčka. Takže Ondreji díky za informaci. A za těch ušetřených deset kolíků koupím na Millecento spoooooustu pěkných dílů
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961