Pražská jízda
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Nazdar Pánové, sice je to pěkný pocit vstanout na stupních vítězů ale pro mě a pro bráchu byla hlavní celková výsledková listina, kde každý mohl porovnat své soupeře a to je hlavní ne. Jínak díky za uznání.
Poděkování PPPPPanu organizátorovi Kronikářovi za skvělou akci. Opravdu pěkný zážitek okořeněný medailí.
Zdar. Petr
P.S. Je mi líto Toma. Je to nemilé a ten Polák tě opravdu nemá rád. Prodej ho mému bráchovi. Tajně hledáme pěknou patnáctku.
A nebyl jsi jediný, kdo opomněl závadu. Já sice dojel v pořádku a auto šlapalo jako hodinky ale tento pátek, když jsem jel
vyvařit podběh, tak od čelákovic se ozýval divný zvuk a myslel jsem si, že je to ten načnutý kříž kardanu. Tak jsem jel dál.
Blbec, že jsem se nepodíval po celém autě. Možná bych na to přišel. U Mochovské pumpy mě totiž ulítlo zadní kolo.
Bylo to jak když Ivan v Mrazíkovi vyhodil berle. Já s jiskrama zastavil na krajnici a kolo teprve s neuvěřitelné výšky dopadlo do pole. Brrrr. Ještě teď se klepu, že to nikoho po trajektorii střely netrefilo. No vyheveroval jsem to. Dal šrouby z druhého kola a opatrně jsem jel s dvouma šroubama na zadních kolech. A to na každé účtence píšou, že se mají překontrolovat kola po ujetí padesáti km a přetáhnout, zvláště lité. Prostě tou jízdou se mi uvolnily šrouby na jednom kole a průser byl na světě.
Kupodivu auto neplavalo a i po třech bylo říditelné. Jen ten projev jisker a sklon byl divný.
No tak to je můj zážitek hrůzy a vyvrcholení Pražské jízdy a také jedna blbá zkušenost.
Zdar. Pedro.
Poděkování PPPPPanu organizátorovi Kronikářovi za skvělou akci. Opravdu pěkný zážitek okořeněný medailí.
Zdar. Petr
P.S. Je mi líto Toma. Je to nemilé a ten Polák tě opravdu nemá rád. Prodej ho mému bráchovi. Tajně hledáme pěknou patnáctku.
A nebyl jsi jediný, kdo opomněl závadu. Já sice dojel v pořádku a auto šlapalo jako hodinky ale tento pátek, když jsem jel
vyvařit podběh, tak od čelákovic se ozýval divný zvuk a myslel jsem si, že je to ten načnutý kříž kardanu. Tak jsem jel dál.
Blbec, že jsem se nepodíval po celém autě. Možná bych na to přišel. U Mochovské pumpy mě totiž ulítlo zadní kolo.
Bylo to jak když Ivan v Mrazíkovi vyhodil berle. Já s jiskrama zastavil na krajnici a kolo teprve s neuvěřitelné výšky dopadlo do pole. Brrrr. Ještě teď se klepu, že to nikoho po trajektorii střely netrefilo. No vyheveroval jsem to. Dal šrouby z druhého kola a opatrně jsem jel s dvouma šroubama na zadních kolech. A to na každé účtence píšou, že se mají překontrolovat kola po ujetí padesáti km a přetáhnout, zvláště lité. Prostě tou jízdou se mi uvolnily šrouby na jednom kole a průser byl na světě.
Kupodivu auto neplavalo a i po třech bylo říditelné. Jen ten projev jisker a sklon byl divný.
No tak to je můj zážitek hrůzy a vyvrcholení Pražské jízdy a také jedna blbá zkušenost.
Zdar. Pedro.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Re: Pražská jízda
Jo, jo Míra jel opravdu dobře. Ovšem taky bych pro změnu kategorií protože rozptyl od 1000 do 1500 se mi zdá docela dost, a ač příští rok plánuji něco silnějšího než jako letos 1300, tak si myslím že by tato kategorie měla být rozdělena na 1000 až 1300 a pak 1300 až 1500, ono se skutečně s 1300 nedá konkurovat 1500 .
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Udělat spousty kategorií není problém, ale 4 vozy v ní, má to cenu? Ledaže bychom vyhlašovali pouze toho nejrychlejšího....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
O víkendu jsem s Kronikářem debatoval mimojiné i o tom rozdělení karegorií a já bych to viděl asi takhle:
do 600 ccm
601 - 800 ccm
801 - 1000 ccm
1001 - 1300 ccm
1301 - 1500 / 1600 ccm
nad 1500 / 1600 ccm
První dvě kategorie jsou inspirovány F600 Clubem, protože si myslím, že jsou voleny dobře, zbytek je trochu jinak. Rozdělení dvou nejvyšších kategorií je otázkou i pro mne, v kategorii "nad 1600 ccm" by byl např. v poměrně silné nevýhodě 125 Ital...
do 600 ccm
601 - 800 ccm
801 - 1000 ccm
1001 - 1300 ccm
1301 - 1500 / 1600 ccm
nad 1500 / 1600 ccm
První dvě kategorie jsou inspirovány F600 Clubem, protože si myslím, že jsou voleny dobře, zbytek je trochu jinak. Rozdělení dvou nejvyšších kategorií je otázkou i pro mne, v kategorii "nad 1600 ccm" by byl např. v poměrně silné nevýhodě 125 Ital...
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Bohužel vždy se najde někdo poněkud odstrčen.... "Obyčejná" 850, musí v kategorii 801 - 1000 ccm vždy prohrát s kupé, se 127 nebo upraveným šestikilem, na druhou stranu by vítězila nad original šestikilem a samostatná kategorie pro dva až tři vozy asi není to pravé... To samé 1001 až 1300 ccm, může znevýhodňovat Zastavy, 128 A, 127 - 1050, atd..... Ale to je hold úděl a kdo chce, zazávodí si pro radost.... O to více pak může těšit vítězství nad silnějším a výkonnějším vozem Beztak se najde přehršle soutěžících co pojede v klidu a pohodě, "jen tak" na pravidelnost.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Pedro:
Ten Ital Tě opravdu nemá rád. Prodej mi ho No, hlavně že to dobře dopadlo.
Budu teď sice hovořit za Toma, ale myslím, že ještě neprodá Má už koupený nový dif, takže oprava na sebe asi nenechá dlouho čekat
Ten Ital Tě opravdu nemá rád. Prodej mi ho No, hlavně že to dobře dopadlo.
Budu teď sice hovořit za Toma, ale myslím, že ještě neprodá Má už koupený nový dif, takže oprava na sebe asi nenechá dlouho čekat
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Itala neprodám .
Kategorie se mi zdají v pohodě. A jestli padnu do kategorie nad 1600 ccm mě nevadí. Jak to psal Kronikář. Rád se projedu a je pro mě nejdůležitější celková výsledková listina, kde je vidět porovnání. Obecně hlasuji za stávající rozdělení či přidání kategorie do 1300. Vyhlašování všech třech vítězů ale třeba jen s diplomem. Je krásné, že nejhodnotnější ceny - poháry jsou opravdu za pravidelnost. Zdar. Petr
Kategorie se mi zdají v pohodě. A jestli padnu do kategorie nad 1600 ccm mě nevadí. Jak to psal Kronikář. Rád se projedu a je pro mě nejdůležitější celková výsledková listina, kde je vidět porovnání. Obecně hlasuji za stávající rozdělení či přidání kategorie do 1300. Vyhlašování všech třech vítězů ale třeba jen s diplomem. Je krásné, že nejhodnotnější ceny - poháry jsou opravdu za pravidelnost. Zdar. Petr
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Re: Pražská jízda
Ondrej: Myslím že takovéto rozdělení je v pohodě, už se těším na příští rok
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
-
- Návštěvník
Re: Pražská jízda
Rozdělení co navrhnul Ondrej je již spravedlivější a je opravdu jedno ,jestli bude o kategorii více či méně,to už nás nezabije -medaile se šňůrkou zase tolik nestojí Poháry bych nechal opět jen za pravidelnost
V Mělníku stačí ,aby v dané kategorii bylo alespoň 5 aut ,jinak se přiřazují do nejbližší. Letos na tom vydělaly pětikila byly jen 4 a ještě k tomu opravdu s origo motory ,takže naprosto férový boj
V Mělníku stačí ,aby v dané kategorii bylo alespoň 5 aut ,jinak se přiřazují do nejbližší. Letos na tom vydělaly pětikila byly jen 4 a ještě k tomu opravdu s origo motory ,takže naprosto férový boj
-
- Aktivista
- Příspěvky: 63
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
- Bydliště: 687 08 Buchlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
pedro: poláka neprodám
Ale, jedna patnáctka je zrovna u nás na prodej, je to ale novější model. Byla by za hubičku. Mám se na ni jít podívat, tak kdyžtak pošlu fotky.
Ale, jedna patnáctka je zrovna u nás na prodej, je to ale novější model. Byla by za hubičku. Mám se na ni jít podívat, tak kdyžtak pošlu fotky.
1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Rozdělení do kategorií není nikdy spravedlivé. Docela se mi líbilo rozdělení, které psal Renda, ale v zásadě se tento problém nevyřeší nikdy. U klasických sportovních podniků to postupem času dopadá tak, že se vystříbří nejkonkurenceschopnější auta pro každou kategorii a ty si pak postupně pořídí všichni. Viz vláček Mitsubishi EVO v rallye, BMW 2002 v historikách atp. Alo to snad nebude náš případ, pestrost pole, je to nejzajímavější a vzhledem k tomu, že se vydala listina celkových výsledků, tak si každý ty své soupeřa najde a časy si porovná s přímou konkurencí, no a ta medajle, to je takový bonbónek navíc.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Pedro, nic si z toho nedělej, mě už kolo ulítlo dvakrát a vůbec si kvůli tomu nemyslím, že by mě to auto nemělo rádo Kupodivu pokaždé se vyrval střed disku a jeho fragment zůstal poctivě přišroubován k bubnu. Takže stačilo dát rezervu a jelo se dál.
Co se týče dělení do skupin - já prostě do vrchu pojedu raději s upravenou šestistovkou, než se standartní, i kdybych s tou standartní měl větší šanci na vítězství ve své kategorii. Možná si o mne někdo něco pomyslí, ale prostě mi to tak bude víc chutnat i když třeba nic nevyhraju.
Co se týče dělení do skupin - já prostě do vrchu pojedu raději s upravenou šestistovkou, než se standartní, i kdybych s tou standartní měl větší šanci na vítězství ve své kategorii. Možná si o mne někdo něco pomyslí, ale prostě mi to tak bude víc chutnat i když třeba nic nevyhraju.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
TakPavel 128 píše:pestrost pole, je to nejzajímavější
A proto můj názor je, že rozdělení kategorií dle typu vozu by nebylo příliš efektivní.
Nakonec, důležité je, aby byla vůbec v příštím roce ta trať k dispozici, jinak máme po žížalkách
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
-
- Návštěvník
Re: Pražská jízda
Myslím ,že kategorie jsme již doladily ,trať by minimálně na příští rok měla vyjít ,už si ji dokonce někdo objednával Teď jsem zvědavej na tu Pražskou jízdu pravidelnosti ,která se jede již příští sobotu a vede docela velmi frekventovanou a širokou ulicí /Jeremenkova/Praha 4- již jsem o tom psal
Jede někdo se podívat o víkendu do Beroun na závody do vrchu? www.edda.cz/podrobnosti/
Jede někdo se podívat o víkendu do Beroun na závody do vrchu? www.edda.cz/podrobnosti/
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Rád se nechám poučit, který jiný Fiat než Fiat 500 spadá do kategorie až 500 ccm, který další Fiat pojede kromě F850 v kategorii 800-900 ccm a nakonec (kromě Fiata 126 se kterým na srazy FCC téměř nikdo nejezdí) jaký jiný vůz než Fiat 600 pojede v kategorii 600-800Ondrej píše: A proto můj názor je, že rozdělení kategorií dle typu vozu by nebylo příliš efektivní.
Takže v těchto kategoriích pojedou zřejmě jezdit jen tyto vozy, ale fakt to tak rozdělit není opravdu vůbec efektivní.....
Ještě nepočítám ty různý zprzněniny s nepravými motory
A nakonec jak již tady někde někdo zmiňoval Gausovo rozdělení pravděpodobnosti stejně jednou někomu prolítne kebule čelním oknem a po vyřešení průseru bude evidentně po srandě
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Určitě nemá smysl vytvářet příliš mnoho skupin, nebo jich může být víc a mělo by se uplatňovat pravidlo, že pro vyhodnocení skupiny se musí zúčastnit alespoň 5 vozidel, jinak se přesunují do třídy nejbližší vyšší (jak už bylo v diskusi někde uvedeno). Určitá skupina může totiž zas přilákat účastníky. Z vlastní zkušenosti vím, že z klubových podníků Rallye Klubu Historických Automobilů absolutně vymizely Trabíci (nejnižší třída byla do 1,0 l), ale jakmile jsme vypsali třídu do 0,7 l, přijelo jich požehnaně. Takže když přijede osm šestistovek, tak ať si mezi sebou zazávodí. Na druhou stranu jsme ale omezeni italskými stroji (díky bohu ) a z velké části také členskou základnou a tím co máme, takže si myslím, že kdo může, tak přijede s tím co má, třída netřída. Také není účelem komplikovat práci pořadatelům. Hlavně když se člověk dozví čas a absolutní pořadí.Renda ze Záboří píše:Rád se nechám poučit, který jiný Fiat než Fiat 500 spadá do kategorie až 500 ccm, který další Fiat pojede kromě F850 v kategorii 800-900 ccm a nakonec (kromě Fiata 126 se kterým na srazy FCC téměř nikdo nejezdí) jaký jiný vůz než Fiat 600 pojede v kategorii 600-800Ondrej píše: A proto můj názor je, že rozdělení kategorií dle typu vozu by nebylo příliš efektivní.
Takže v těchto kategoriích pojedou zřejmě jezdit jen tyto vozy, ale fakt to tak rozdělit není opravdu vůbec efektivní.....
Ještě nepočítám ty různý zprzněniny s nepravými motory
A nakonec jak již tady někde někdo zmiňoval Gausovo rozdělení pravděpodobnosti stejně jednou někomu prolítne kebule čelním oknem a po vyřešení průseru bude evidentně po srandě
Zastal bych se trochu "zprněnin", jde totiž o to, jakým způsobem je takový stroj stvořen. Ona i taková 1000 TC je vlastně řádnou zprněninou a je to přitom nejcenější stroj na základě 600 vůbec, holt jde o to, kdo a kdy to zprznil . Myslím si, že na čistě, dle původní dokumentace postavené repliky i s použitím novějších, ale technicky zpřízněných dílů, bychom se skrz prsty dívat nemuseli. Třeba 600 s motorem 903 ála 1000 TC (ale komplet se vším všudy), 125 P s motorem ze 132 ála 125 P Monte Carlo, 128 s 1500 ála 128 Gianinni nebo 128A a 128SC s motory 1400, 1500, 1600, které se běžně stavěly ve druhé polovině 70´let do skupiny A5 pro závody do vrchu, případně X 1/9 s dvouvačkovým 2,0, kterou v pár kusech vytvořil Abarth. Mimo náš obor je docela dobrým příkladem třeba replika 130 RS vytvořená ze 110 R použitím (kromě mnoha dalších úprav) motoru z Favoritu (sice podstatně mladší, ale v podstatě stále stejná technika). Některé takové výtvory jsou dokonce uznávány Historickou sportovní komisí FIA jako tzv. pravé repliky, je třeba možno použít motor z A112 Abarth pro stavbu 1000 TC. Je mi ale jasné které stroje má Renda především na mysli a nad pěkně provedenou replikou 1000 TC s motorem 903 asi neohrne nos nikdo z nás. A samozřejmě by tyto stroje měly jet v kategorii speciálů, pokud bude zas vypsána. Na druhou stranu bych do kategorie speciálů nezařazoval auta s upraveným podvozkem, sportovním filtrem atp, to jsou úpravy, které jsou povoleny i do běžného provozu.
Hlavně to ale nekomplikujme
No a vyhnout se Gausovu rozdělení, to už je čistě na nás
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Tak jsem si přečetl pečlivě Ondrovo martýrium s vyřizováním povolení na jízdu do vrchu... Máš můj obdiv a ještě jednou díky . Já bych to vzdal už v první třetině, a to zas s úředním šimlem nějaké zkušenosti mám.
Tričko pro tebe mám konečně doma.
Tričko pro tebe mám konečně doma.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Díky za info o tričku a děkuji za uznání, kdyby mě to nebavilo, nedělal bych to. Snad to příští rok vyjde, abych to všechno neabsolvoval jen pro jeden ročník...
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
-
- Návštěvník
Re: Pražská jízda
to Ondra
no super dovětek,teď jsem spokojený, ať se daří v sobotu s hafanama.Doufám ,že po víkendu nezačneš dělat v garážích kotce pro hafíky ,ale na druhou stranu se dá na nich i pěkně vydělat
no super dovětek,teď jsem spokojený, ať se daří v sobotu s hafanama.Doufám ,že po víkendu nezačneš dělat v garážích kotce pro hafíky ,ale na druhou stranu se dá na nich i pěkně vydělat
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Ahoj, nevíte někdo jak byl ten kopec dlouhý, Ondra říkal, že cca 2,5 km, ale asi to muselo být kratší, protože pak by vycházelo že já, Míra nebo Pedro jsme se blížili průměru 90 km/h a třeba Enzo s nejrychlejší 500, by to zajel průměrem přes 60 km/h. To se mi vzhledem k náročnosti tratě nezdá moc pravděpodobné i když samozřejmě nechci snižovat naše výkony .
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Na základě měření na mapách.cz mi vychází ~ 1850 m.
Pak by průměrná rychlost u Enza byla 45km/h, u Tebe 72,5 km/h. To už je asi mnohem pravděpodobnější
Pak by průměrná rychlost u Enza byla 45km/h, u Tebe 72,5 km/h. To už je asi mnohem pravděpodobnější
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražská jízda
Jo, tak to je už uvěřitelé, ale přesto jsou to velmi slušné výkony , díky za informaci.Ondrej píše:Na základě měření na mapách.cz mi vychází ~ 1850 m.
Pak by průměrná rychlost u Enza byla 45km/h, u Tebe 72,5 km/h. To už je asi mnohem pravděpodobnější
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Re: Pražská jízda
Když už se ví o změně termínu Pražské jízdy + termínu výstavy v Troji, tak by to stálo za to dát na net, ne? Minimálně aktualizovat úvodní stránku....
-
- Návštěvník
Re: Pražská jízda
to Kaca
jasně, dá se to tam po tom 6.6.2009 Kunratické tvrzi dík
jasně, dá se to tam po tom 6.6.2009 Kunratické tvrzi dík