Plzeň??
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Plzeň??
Dnes skončil další z plzeňských skvostů, mé druhé auto z tohoto "ráje". Totiž Fiat 850. Vcelku slušně vypadající vůz byl shnilý na mraky, přední blatníky, podlahy, přepážka motoru, podběhy, prahy, sloupky dveří..... ovšem překvapilo mě jak slušné byly nosné části, všechny šrouby z ramen a přední nápravy šly jak po másle. Teď je z toho hromádka šrotu kterou vezu do sběru. Z pěti "zachráněných" kusů už tedy zbývá pouze jediný, že Pavle? Hodně štěstí a trpělivosti!
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
inu zdravé je zdravé ..... to můj 850 speciál s přehledem splňuje před dokončením oprav ... ale na druhou stranu moje 850 berlina už na tom není tak dobře..například přední podběhy už jsou dole u mostu skoro skrz
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Re: Plzeň??
Máš pravdu, Plzeňák se v porodních bolestech pomalu rodí. Musím podoknout že z původní karosérie zbyly jen zadní blatníky + sloupky a část střechy. Zbytek jsem částečně sehnal nový (čela, podběhy, vnitřní i vnější prahy, dveře) a zbytek z dalšího mého plzeňského skvostu, který jsem vlastně přivezl náhodou (Zastava 101). Díky tomu že druhý stroj stál na panelech a asi ne moc dlouho v zahradě zkázy, byl překvapivě v zachovalém stavu a navíc nikdy nevyvařovaný. Kapoty mém z dalších dárců (přední F128 AF 1972, zadní F128A 1970). No snad tuto zimu dokončíme s klempířem karosérii (byla u něj uložena v prvním týdnu r.2005)
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
- zastavaman
- Diskusní matador
- Příspěvky: 177
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
takže když to vezmem kolem a kolem, neni to vlastně žádný áčko, ale zastava 128Pavel KV píše:a zbytek z dalšího mého plzeňského skvostu, který jsem vlastně přivezl náhodou (Zastava 101)
Zastava je stejně nejlepší Fiat
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
Je pravda, že jsem onoho strašidelného víkendu na plzeňské Zahradě Hrůzy měl silné cukání zachránit šestistovku z padesátých let - byť byla přehanebně zbastlená (a dosud je mi líto, že nemám žádného 600protivětřáka). Když ji nakonec nakládali na korbu kovošrotu, málem jsem brečel . Ale po zkušenostech všech, kteří si z oné zahrady dovezli celé auto a po svých zkušenostech s renovací své nynější "tisícikorunové" šestistovky musím přiznat, že ta lítost nějak hanebně zeslábla...
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
Pavle, to je fakt, té Zastavy je v té tvojí 128 více nežli původního Fiata....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: Plzeň??
To je fakt, ale až uvidíš fotky na pizza - párty co z té původní karosérie zbylo, tak uznáš že nebylo jiného východiska (ta původní měla shnilou i střechu). Taky nyní máme dost práce s tím všechno dodělat včetně detailů, které již soudruzi s Jugoslávie zanedbali. V této chvíli je na autě tak cca.60% Zastavy,35% nových dílů a dílů z jiných vozů a 5% původního auta.
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
To Pavel KV :
Hm, to je dobrý výsledek - 5%. Doufám, že se u svých vozů k tomuto číslu nedopracuji. Musím jen dodat, že v tomto směru je na tom nejhůř má červená pětistovka. Na ní jsem dodal cca 60 % dílů buď nových, nebo z jiné pětistovky. Ze snadno odmontovatelných částí plechařiny byla původní jen zadní kapota, kterou mi letos rozstřelil autobus MHD, ale již byla nahrazena jinou, lepší, od Rendy. Takže zase můžu dělat parádu...
Hm, to je dobrý výsledek - 5%. Doufám, že se u svých vozů k tomuto číslu nedopracuji. Musím jen dodat, že v tomto směru je na tom nejhůř má červená pětistovka. Na ní jsem dodal cca 60 % dílů buď nových, nebo z jiné pětistovky. Ze snadno odmontovatelných částí plechařiny byla původní jen zadní kapota, kterou mi letos rozstřelil autobus MHD, ale již byla nahrazena jinou, lepší, od Rendy. Takže zase můžu dělat parádu...
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
Vzhledem k tomu, že z Plzně nic nemáš, tak se toho nemusíš obávat....1/2 litr píše: Hm, to je dobrý výsledek - 5%. Doufám, že se u svých vozů k tomuto číslu nedopracuji.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: Plzeň??
Halt, když jsem se jednou dal na vojnu, tak musím bojovat . Občas jde vidět jak to moje odhodlání jde klempíři krkem .
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
doklady počítáš za kolik procent?Pavel KV píše:To je fakt, ale až uvidíš fotky na pizza - párty co z té původní karosérie zbylo, tak uznáš že nebylo jiného východiska (ta původní měla shnilou i střechu). Taky nyní máme dost práce s tím všechno dodělat včetně detailů, které již soudruzi s Jugoslávie zanedbali. V této chvíli je na autě tak cca.60% Zastavy,35% nových dílů a dílů z jiných vozů a 5% původního auta.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Re: Plzeň??
Já myslel plechařinu, jinak původní bude zřejmě i agregát, interiér atd., je fakt že dle dokladů jsem třetí majitel, což má taky nějakou váhu. Celkový podíl na celém stroji budu moci zhodnotit až po kompletaci (v řádech za několik let ).
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
jak vidno, "zahrady hrůzy" se najdou nejen v Plzni....
http://www.bilforumet.no/veteranbil/119 ... ler-9.html
Nějak mi hlava nebere, jak může někdo nahromadit desítky aut a nechat je shnít v bahně. To je prostě...
http://www.bilforumet.no/veteranbil/119 ... ler-9.html
Nějak mi hlava nebere, jak může někdo nahromadit desítky aut a nechat je shnít v bahně. To je prostě...
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
Docela slušně zaplněněj "hřbitov aut" .... kdoví co s tím majitel zamýšlel ... každopádně to nevymakal
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
Debilové se najdou všude ve světě. Ta F1100 v bažině a VW bulli prorostlý stromkem jsou fakt skvostné. A když tak koukám na některá naporcovaná auta, řekl bych, že to na renovaci nesbíral...
Pozoruhodné je, že tam má snad všechny běžně dostupné značky, že by zatvrzelý odpůrce motorismu?
Pozoruhodné je, že tam má snad všechny běžně dostupné značky, že by zatvrzelý odpůrce motorismu?
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
No chlapci, trochu se zamyslete, jestli je lepší vzorně auto po dojetí odevzdat na šroťák, nebo ho pohodit do bažiny!?! Řekl bych, že byť sebevíc shnilé a stromy zarostlé auto je pořád víc než krychlička kovů připravená do vysoké pece - takže bych toho člověka spíš pochválil než jakkoliv odsuzoval.....apropó - v jakém stavu jsou dnes ty vozy ze šroťáku: no myslím, že jejich atomy tu někde kolujou!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- zastavaman
- Diskusní matador
- Příspěvky: 177
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
jako my měli na zahradě oktávku ještě v lepším stavu
http://img89.imageshack.us/img89/1271/d ... o5.jpg?s=1
http://img89.imageshack.us/img89/1271/d ... o5.jpg?s=1
Zastava je stejně nejlepší Fiat
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
Takže bychom si z Tebe vlastně měli vzít příklad?Renda ze Záboří píše:No chlapci, trochu se zamyslete, jestli je lepší vzorně auto po dojetí odevzdat na šroťák, nebo ho pohodit do bažiny!?! Řekl bych, že byť sebevíc shnilé a stromy zarostlé auto je pořád víc než krychlička kovů připravená do vysoké pece - takže bych toho člověka spíš pochválil...
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
Řekl bych, že klidně jo! Když budete mít každej na dvoře 50 aut, tak je jistý, že se jich aspoň pár dožije úctyhodného věku (myslím, že už by šlo akceptovat Gaussovo rozdělení pravděpodobnosti a spočítat kolik asi! )Ondrej píše:Takže bychom si z Tebe vlastně měli vzít příklad?
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň??
Fajn konečně jeden rozumný argument pro naše syslení. Jdeme hromadit
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Re: Plzeň??
Hromadit - vytvářet hromadu - vršit
1971 FIAT 125p 1300, bílý a plná garáž starých krámů