MRTVO
Re: MRTVO
Nevim jestli je tu mrtvo ci ne a chapu ze je to otazka osobnich preferenci, ale novy styl fora mi moc nesedi. Ano da se lepe hledat a je mozne editovat, ale pripada mi to mene prehledne.
Treba UK Fiat forum se zmene brani dost dlouho, maji z dnesniho pohledu 'archaicke' forum, ale pripada mi prehlednejsi. Zadne kategorie a thread s poslednim postem je vzdy nahore...
http://www.fiatmotorclubgb.com/
Treba UK Fiat forum se zmene brani dost dlouho, maji z dnesniho pohledu 'archaicke' forum, ale pripada mi prehlednejsi. Zadne kategorie a thread s poslednim postem je vzdy nahore...
http://www.fiatmotorclubgb.com/
Fiat 850 1966
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Nevím, na koho byla ta zpráva směřována, však za sebe napíšu, že se mi nezdá, že by sem přibývalo nějak méně příspěvků než na staré diskusi. Jeden den jich je více, jeden den méně, normální vývoj. Jestli chcete vědět, co je to mrtvo, zajděte si na forum F600 Clubu. A to tam mají už pár let stále stejnou diskusi...Návštěvník píše:Tak to tady umřelo od tý doby, cos to předělal .
Hodnocení toho, zda se něco podařilo či ne, nechtě laskavě na těch, kdo forum používají.Návštěvník píše:někdy se to holt nepodaří .
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 19
- Registrován: pondělí 12. listopad. 2007 17:07
- Bydliště: B.Němcové 21, Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Taky si nemyslím že by tady bylo nějak mrtvo. A je to celkem dost přehledné. Takže jestli se to někomu nelíbí, tak sem chodit nemusí, nikdo ho nenutí
Re: MRTVO
MiKaktus píše:Taky si nemyslím že by tady bylo nějak mrtvo. A je to celkem dost přehledné. Takže jestli se to někomu nelíbí, tak sem chodit nemusí, nikdo ho nenutí
Mozna to nebylo na mne, ale jestli jsem to spravne pochopil, kdyz se mi neco nelibi, tak je nejlepsi byt zticha a jiz se tady neobjevovat? Skoda, uvazoval jsem o vstoupi do klubu, ale takoveto reakce mne odrazuji... chapu ze se nelze zavdecit kazdemu, ale nene-li povoleno vyjadrit nesouhlasny nazor, pak mam pocit ze jsem se vratil o 20 let zpet
Fiat 850 1966
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Asi takhle, řekl bych že ze strany Ondreje je to zcela běžná - někomu možná trochu nakvašeně znějící - reakce. ale teď vážně, jak to vidím já:
Pravda je, že kritizovat umí každý, a příspěvek "Jardy" kterým začal tenhle topic vyznívá dost hloupě jako - "Podívej jak si to tu pohřbil" a s nádechem proti "někomu", kterému dotyčný tyká, což je taky pěkný bulšit bo tuto diskuzi nemá na svědomí pouze jediná osoba a určitě ne jen Ondrej, který to samozřejmě bere na sebe a reaguje - jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
Kdybych slušně bez nějakých "narážek" vyjádřil svůj názor, tedy co se mi zde líbí, nelíbí a případně proč, byla by reakce zcela jiná.
...no a k tomu "mam pocit ze jsem se vratil o 20 let zpet" ...tohle být před dvaceti lety tak už má dotyčný "banán" a za dveřmi mu přešlapuje "softwarová policie"
Ale fajn, víc takových kritiků a začne to tady konečně pořádně žít
ad diskuze) myslím že přechod na "phpBB" či jak se tomu nadává je jedině nutným krokem v před, původní diskuze byla fajn, ale byla to spíš jakásí "vývěska" či jak to nazvat - každý příjde něco přicmrdne, občas se mezi tím vším objeví něco důležitého, ale už se to velmi těžko hledá v té změti všeho ostatního. Tohle je dle mého zkrátka jen lépe zorganizované - ALE SAMOZŘEJMĚ NA ÚKOR PŘEHLEDNOSTI A JEDNODUCHOSTI, to ani jinak nešlo.
Tady je konečně pravděpodobné, že bude pouze jeden "předseda", Marek nebude Mark L apod.
.... jen mi možná občas bude chybět přeskakování příspěvků z "Pokec" do "Motor" ikdyž to by se možná dalo zařídit, co admini
Pravda je, že kritizovat umí každý, a příspěvek "Jardy" kterým začal tenhle topic vyznívá dost hloupě jako - "Podívej jak si to tu pohřbil" a s nádechem proti "někomu", kterému dotyčný tyká, což je taky pěkný bulšit bo tuto diskuzi nemá na svědomí pouze jediná osoba a určitě ne jen Ondrej, který to samozřejmě bere na sebe a reaguje - jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
Kdybych slušně bez nějakých "narážek" vyjádřil svůj názor, tedy co se mi zde líbí, nelíbí a případně proč, byla by reakce zcela jiná.
...no a k tomu "mam pocit ze jsem se vratil o 20 let zpet" ...tohle být před dvaceti lety tak už má dotyčný "banán" a za dveřmi mu přešlapuje "softwarová policie"
Ale fajn, víc takových kritiků a začne to tady konečně pořádně žít
ad diskuze) myslím že přechod na "phpBB" či jak se tomu nadává je jedině nutným krokem v před, původní diskuze byla fajn, ale byla to spíš jakásí "vývěska" či jak to nazvat - každý příjde něco přicmrdne, občas se mezi tím vším objeví něco důležitého, ale už se to velmi těžko hledá v té změti všeho ostatního. Tohle je dle mého zkrátka jen lépe zorganizované - ALE SAMOZŘEJMĚ NA ÚKOR PŘEHLEDNOSTI A JEDNODUCHOSTI, to ani jinak nešlo.
Tady je konečně pravděpodobné, že bude pouze jeden "předseda", Marek nebude Mark L apod.
.... jen mi možná občas bude chybět přeskakování příspěvků z "Pokec" do "Motor" ikdyž to by se možná dalo zařídit, co admini
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
-
- Aktivista
- Příspěvky: 63
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
- Bydliště: 687 08 Buchlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Moooooooooc hezky jsi to Marku popsal Tebe je u těch seatů škoda. Tys měl být spisovatelem a nebo básníkem. Neruda by to nenapsal líp
Jinak souhlasím, byť jako ne uplně zdatný ve věcech počítačových uznávám, že je tu k vyhledávámí větší přehled
Jinak souhlasím, byť jako ne uplně zdatný ve věcech počítačových uznávám, že je tu k vyhledávámí větší přehled
1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Myslím, že nepochopil...Spider píše:ale jestli jsem to spravne pochopil, kdyz se mi neco nelibi, tak je nejlepsi byt zticha a jiz se tady neobjevovat?
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Jo kdyby alespoň ty Seaty....že mi tohle bude stát na saloně se mi nezdálo ani v tom nejdivočejším snu ....jako bych toho neměl dost doma. ...takhle to dopadá když se nemodlíte.Tebe je u těch seatů škoda.
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Mně se nová diskuze taky zrovna 2x nelíbí a prudím - no neprudím! Až mě to bude fakt štvát, tak si založím vlastní klub, vlastní stránky a diskuzi a budu si to dělat tak jak je to pro mne libé né!!! Přece když se mi nelíbí Fiat, tak si koupím Volkswagena nebo Forda, ale určitě nebudu psát do Fabriky v Turíně, že dělaj blbý auta a Němci je mají lepší tak ať to koukaj okopčit!!!
No Fakt nevím, taky jsem chtěl do klubu vstoupit, ale kvůli tý diskuzi se na to můžu tak akorát......
No Fakt nevím, taky jsem chtěl do klubu vstoupit, ale kvůli tý diskuzi se na to můžu tak akorát......
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Také se k tomu musím vyjádřit:
1. Toto uspořádání diskuse mi připadá po mnohých stránkách lepší, umožňuje to vyhledat rozhovory staršího data zaměřené na určité téma. Což - jak již poznamenal Marek - je vykoupeno částečným snížením přehlednosti. Přesněji řečeno - hůře se hledá, kde někdo napsal něco nového, zato lépe se hledají již jednou řešené problémy. Mám v čerstvé paměti, jak jsme například znovu a znovu odpovídali novým tazatelům, stále týmiž slovy na tytéž otázky (například o úskalí výměny brzdové hydrauliky na šestistovce), neboť několik předešlých a nachlup stejných rozhovorů dávno zapadlo pod vrstvou dalších volně plynoucích řečí. Takže diskusi na základě phpBB považuji možná za méně přehlednou pro tlachání, ale podstatně užitečnější pro získávání informací.
2. Rád bych napsal nejen Spiderovi, ale všem čtenářům této diskuse, že rozmýšlet si vstup do klubu na základě přečtení několika žlučovitých příspěvků považuji za pošetilé. Ne všichni přispěvatelé do těchto diskusí jsou členy našeho klubu (a ti největší rýpalové jimi zpravidla nejsou). Pár let již ve FCC klubu jsem a mohu vám slíbit, že pokud poznáte zdravé jádro FCC osobně, jistě se jako před 20ti lety cítit nebudete.
3. (Tento bod patří zakladateli tématu a jemu podobným.) Nezapomínejme na to, že tyto stránky jsou záležitostí několika šikovných nadšenců, kteří se o ně ochotně a zcela nezištně starají. Nepovažuji proto za moudré přistupovat k autorům stránek se stejnou přednasraností, jakou si můžem dovolit v bance, pojišťovně či obchodu, kde nám zbytečně zkomplikovali život, přestože disponují našimi penězi. Zde stojíme tváří v tvář někomu, kdo pro nás zadarmo něco záslužného dělá. Je pochopitelně užitečné, sdělit svůj názor na to, co a jak je, nebo není lepší. Není však příliš vhodné svůj názor doprovázet bezdůvodným osočováním. Myslím, že nejsem jediný, kdo to takto vnímá. Tím také lze vysvětlit těch pár méně kulantních odpovědí. Jejich sníženou diplomatickou korektnost bych rozhodně nechápal jako útok, nýbrž jako přiměřenou obranu bezdůvodně napadených dobrodinců, jejichž práce si všichi (i přes rozdílné názory na její výsledky) hluboce vážíme.
1. Toto uspořádání diskuse mi připadá po mnohých stránkách lepší, umožňuje to vyhledat rozhovory staršího data zaměřené na určité téma. Což - jak již poznamenal Marek - je vykoupeno částečným snížením přehlednosti. Přesněji řečeno - hůře se hledá, kde někdo napsal něco nového, zato lépe se hledají již jednou řešené problémy. Mám v čerstvé paměti, jak jsme například znovu a znovu odpovídali novým tazatelům, stále týmiž slovy na tytéž otázky (například o úskalí výměny brzdové hydrauliky na šestistovce), neboť několik předešlých a nachlup stejných rozhovorů dávno zapadlo pod vrstvou dalších volně plynoucích řečí. Takže diskusi na základě phpBB považuji možná za méně přehlednou pro tlachání, ale podstatně užitečnější pro získávání informací.
2. Rád bych napsal nejen Spiderovi, ale všem čtenářům této diskuse, že rozmýšlet si vstup do klubu na základě přečtení několika žlučovitých příspěvků považuji za pošetilé. Ne všichni přispěvatelé do těchto diskusí jsou členy našeho klubu (a ti největší rýpalové jimi zpravidla nejsou). Pár let již ve FCC klubu jsem a mohu vám slíbit, že pokud poznáte zdravé jádro FCC osobně, jistě se jako před 20ti lety cítit nebudete.
3. (Tento bod patří zakladateli tématu a jemu podobným.) Nezapomínejme na to, že tyto stránky jsou záležitostí několika šikovných nadšenců, kteří se o ně ochotně a zcela nezištně starají. Nepovažuji proto za moudré přistupovat k autorům stránek se stejnou přednasraností, jakou si můžem dovolit v bance, pojišťovně či obchodu, kde nám zbytečně zkomplikovali život, přestože disponují našimi penězi. Zde stojíme tváří v tvář někomu, kdo pro nás zadarmo něco záslužného dělá. Je pochopitelně užitečné, sdělit svůj názor na to, co a jak je, nebo není lepší. Není však příliš vhodné svůj názor doprovázet bezdůvodným osočováním. Myslím, že nejsem jediný, kdo to takto vnímá. Tím také lze vysvětlit těch pár méně kulantních odpovědí. Jejich sníženou diplomatickou korektnost bych rozhodně nechápal jako útok, nýbrž jako přiměřenou obranu bezdůvodně napadených dobrodinců, jejichž práce si všichi (i přes rozdílné názory na její výsledky) hluboce vážíme.
Naposledy upravil(a) Tříprsťák dne pátek 11. leden. 2008 0:01, celkem upraveno 2 x.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Hm, než jsem to dopsal, odpověděl Renda lapidárně, jednoduše a výstižně. Málo slov, ale bylo tam všechno...
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Tak myslím že vše podstatné už bylo řečeno ...osobně se mi tahle verze diskuse zamlouvá víc.... v původní verzi se semtam stalo že někdo položil dotaz...ale třeba nešikovně zrovna do psaní příspěvků několika ostatních lidí...a tím pádem tak nějak dá se říct "zapadl za stůl" a odpovědi se třeba nedočkal...v tomhle je uspořádání témat na jednotlivé dotazy výhodnější.... a největší výhoda je že vzhledem k registracím se nemůže nikdo vydávat za nikoho jiného ... a nepletou se tak osoby mezi sebou...což se v původní verzi stávalo
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Re: MRTVO
Ahojte,
tiež som si na novú diskusiu trochu zvykal. Kritika je dobrá vec, ak je opodstatnená a kritik vie urobiť vec lepšie. Ak zvážim koľko každému z nás ostáva času popri láskavej starostlivosti o Fiatka práci a rodine (poradie ľubovoľné) a potom ešte zvládať administrovanie stránky, klobúk dolu
tiež som si na novú diskusiu trochu zvykal. Kritika je dobrá vec, ak je opodstatnená a kritik vie urobiť vec lepšie. Ak zvážim koľko každému z nás ostáva času popri láskavej starostlivosti o Fiatka práci a rodine (poradie ľubovoľné) a potom ešte zvládať administrovanie stránky, klobúk dolu
- Radek
- Site Admin
- Příspěvky: 283
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Človíček, který psal výše citovaný příspěvek, je tím samým človíčkem, který 15. listopadu loňského roku psal tento příspěvek. Dáme-li si tyto dva příspěvky dohromady, tak dojdeme k závěru, že tento človíček je nejspíše duševně chorý a měl by tedy navštívit specialistu z oboru psychiatrie. Neodsuzujte ho tedy, neboť "nemocným" se má pomáhat.Návštěvník píše:Tak to tady umřelo od tý doby, cos to předělal . někdy se to holt nepodaří . Jarda
Dalším důvodem k mému tvrzení je fakt, že tento človíček používá min. dvě různé e-mailové adresy na @seznam.cz a i zde na foru je zregistrován pod dvěmi různými jmény. Takže až někdo budete reagovat na tento inzerát, tak se nedivte až se vám místo adama ozve jarda, či naopak.
I to je možná jeden z důvodů proč se dotyčnému nelíbí forum na této platformě, protože pokud se pohybuje v oblasti IT, jak tvrdí v prvním příspěvku, tak mu dochází, že si zde nemůže zcela anonymně dělat co chce, jako si do jisté míry mohl dělat na staré diskusi. Osobně si však myslím, že oblasti IT nerozumí "ani za mák".
Závěrem bych rád poděkoval za podporu všem, kteří na tento příspěvek reagovali, mimo Spidera. Jak již bylo řečeno nikdo nikomu nebrání vyjádřit nesouhlasný názor, ale jestliže jseem "napaden" (a Ondrej se mohl cítit "napaden" zcela oprávněně, neboť je jedním z těch, kteří udržují stránky FCC a toto forum při životě), tak se samozřejmě bráním. Tyto stránky spravujeme a aktualizujeme zcela nezištně ve svém volném čase a z 99,9% v nočních hodinách, protože jindy není čas. Takže reakce tohoto typu jsou zcela neadekvátní. Navíc nejsem si vědom toho, že bych se z dotyčným vůbec osobně znal, tak nevím kde bere tu drzost, aby mi tykal.
V tuto chvíli nechám jeho "kousavé" příspěvky být, ale bude- li se to opakovat, tak by se mu také mohlo stát, že se příště nedostane nejen na forum, ale vůbec na stránky FCC, neboť mu zablokuji přístup (dvojí registrace, urážlivý obsah - dostatek důvodů k odmítnutí přístupu).
Radek
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
holt se najdou i lidé co si myslí že na jednom pc založí dvě přezdívky a tudíž dvě různé identity....ale jak je výše zmíněno - lidé neznalí nevědí co prozradí zdánlivě obyčejná IP adresa
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
-
- Site Admin
- Příspěvky: 211
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Hustopeče
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Jen musím reagovat na tu zmínku o IP adresách - to, že jsou dvě registrace z jedné IP neznamená, že pochází z jednoho PC, protože pokud se připojuješ k Netu pomocí domácí nebo firemní sítě kde nemají jednotlivé stanice veřejné IP, tak všechny stanice v dané síti komunikují pomocí IP této sítě. Tudíž z IP nevyčteš, zda se jedná o jednu a tu samou osobu. Například z naší domácí sítě se na diskusi fcc připojím vždy pod stejnou IP ať jsem na kterémkoliv ze šesti možných mašin (PC's, NB's, mobil). Takže to bohužel není zas tak jednoznačné...
Fiat 600D [1969] - Beruška
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
- Radek
- Site Admin
- Příspěvky: 283
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
To máš sice pravdu. Ale vzhledem k tomu, že se jedná o přípojení přes sít Blue tone ze Třebíče, tak jsem nepředpokládal, že se jedná o společnost, neboť společnosti využívají Wifi připojení až jako tu nejposlednější možnost. Mohlo by se jednat o domácí síť, ale stejně se spíš přikláním k názoru, že se jedná o téhož člověka. Byl bych samozřejmě jen rád, kdyby se ukázalo, že mýlím.
Radek
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
vim vim....dělám totiž připojení k netu u jedhoho providera.....on rozsah veřejných adres totiž není tak rozsáhlý aby pokryl všechny připojené k netu na celým světě...tudíž se u koncových zákazníků používá rozsah volných adres....a pak může například osmipatrový panelák [40 bytů] vstupovat do netu pod jedinou ip adresou kterou má dané zařízení na střeše domu.....zhruba řečeno
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Re: MRTVO
Beru zpet poznamku davajici rovnitko mezi forum a klub, je pravda ze komentar nebyl na miste vzhledem k tomu ze nikoho z klubu osobne neznamTříprsťák píše:Také se k tomu musím vyjádřit:
2. Rád bych napsal nejen Spiderovi, ale všem čtenářům této diskuse, že rozmýšlet si vstup do klubu na základě přečtení několika žlučovitých příspěvků považuji za pošetilé. Ne všichni přispěvatelé do těchto diskusí jsou členy našeho klubu (a ti největší rýpalové jimi zpravidla nejsou). Pár let již ve FCC klubu jsem a mohu vám slíbit, že pokud poznáte zdravé jádro FCC osobně, jistě se jako před 20ti lety cítit nebudete.
Chapu ze spousta lidi venuje svuj volny cas tomu, aby toto forum fungovalo, ale stejne si myslim ze je lepsi zjevne nepristojne komentare prejit, nez odpovidat stejnym tonem... a take proto se mi nelibi Radkova poznamka
Domnivam se ze bylo zjevne, ze sice nesouhlasim s tonem prvotniho prispevku, ale chtel jsem vyjadrit ze dle meho nazoru prehlednost utrpela na ukor moznosti vyhledavani a editace.Radek píše:Závěrem bych rád poděkoval za podporu všem, kteří na tento příspěvek reagovali, mimo Spidera.
Takze tak... jestli vyjde cas, rad bych se podival do Podebrad a tam to muzeme vsechno probrat Konec koncu stale mam Spider na francouzskych znackach a budu s tim muset neco delat.
Fiat 850 1966
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Teprve nyní (na základě zmíněného podezření z dvojí registrace) mi došlo, komu první příspěvek tohoto tématu patřil. K obsahu příspěvků se nebudu vracet a co jsem prve napsal, na tom trvám. Zato bych se ale chtěl pánů Jardy a Adama z Vysočiny zastat v tom ohledu, že jde skutečně o dvě osoby. To mohu potvrdit, znám je celými jmény a alespoň ten z nich, se kterým jsem si asi před dvěma lety telefonoval kvůli dílům na fiaty působil dojmem příčetného a rozumného člověka. Fiátky se tehdy zabývali oba a pokud se dobře pamatuji, jeden druhému pomáhal na baráku, takže možnost, že používají oba stejný počítač je vcelku pravděpodobná. V tomto ohledu bychom jim darmo nasazovali psí hlavu. Takže je nechme, ať naše fórum a inzerci nadále využívají, pokud si na jejich novou formu zvyknou
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Ehm, myslím, že jsme jasně dali najevo jak "mrtvo" tady je. Pokud by měl zakladatel tohoto tématu pravdu, zřejmě by tu byly pouze dva příspěvky, jeho a můj......
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Radek
- Site Admin
- Příspěvky: 283
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: MRTVO
Dobrá, beru svou poznámku o dvojí registraci zpět. Nic to však nemění na ostatním obsahu.Tříprsťák píše:Zato bych se ale chtěl pánů Jardy a Adama z Vysočiny zastat v tom ohledu, že jde skutečně o dvě osoby
Radek
Re: MRTVO
Tady, že je mrtvo, kdepak tady to žije, jen je to přehledně uspořádané a nemusí se pročítat všechny příspěvky. Děkuji kolegům za nové fórum! ahoj
Fiat 600D 1969
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983