Za ty peníze bych tohohle Poláka nechtěl ani za nic. Totál přestavba, stav nic moc. Navíc tento "prodávající" má na prodej i dost zbastlený italský 125, na kterém je práce jak na kostele, nesedí papíry, no fakt hrůza.MiKaktus píše:Sice to sem nepatří, ale to je celkem jedno ....
http://www.aukro.cz/item290927883_fiat_ ... 6_07_.html
Nový stroj !
-
- Návštěvník
Re: Nový stroj !
-
- Začátečník
- Příspěvky: 19
- Registrován: pondělí 12. listopad. 2007 17:07
- Bydliště: B.Němcové 21, Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
to Paolo : mne se to taky nelíbí, ale určitě najde nějakého "vola" který to koupí a bude z toho mít obrovskou radost
-
- Návštěvník
Nový stroj FIat 128sl ?!
Zdravim vsechny proznivce italskych oldtimeru a obracim se na vas s prozbou, zejmena na ty z moravskoslezskeho kraje, nejlepeprimo ostravy a blizkeho okoli. Nevedel by nekdo o dlouhodobem pronajmu garaze za rozumnou cenu pripadne za vypomoc na zahradce se sekanim louky ci sberem ovoce:-)
S pozdravem Honza , Ostrava, oppjan@centrum.cz ICQ 346189156
S pozdravem Honza , Ostrava, oppjan@centrum.cz ICQ 346189156
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Jo, jo, JO...... mám ho. Nemá cenu dělat okolo mého nového stroje nějaké tajnosti, beztak již polovina klubu ví o co jde. Takže jsem majitelem jednoho z nestarších vozů v klubu, respektive až zaplatím dluh, budu majitelem.... Tímto velmi děkuji všem co byli ochotni podílet se na "sponzorování". Prozatím si vás všechny nechávám v záloze.... Sehnal jsem totiž jednoho "anděla" (nebo spíše ďábla?), který půjčil celý obnos a pouze v případě nějakých problémů bych využil pomoci dalších fiatářů. Ještě jednou díky.
A aby i ostatní věděli o co jde - Fiat 1100 z roku 1939.
Majitel byl mou přepadovkou poněkud zaskočen, nečekal tak rychlou akci. Před koupí jsem ještě chtěl slyšet motor, ale nebyla baterie. Po dohadech trvajících dobrou půl hodinu se Divoš uvolil demontovat baterii ze svého vozu a Fiat bylo možno nastartovat, chytil bez problémů a šel jak hodinky. Doufám, že mu to vydrží.... Ideální zledovatělý povrch silnic se jevil vhodný spíše pro brusle než pro auto s vlekem, přesto se podařilo vůz dovézt až k zimovišti. Tam ovšem nastal problém. Na zledovatělém povrchu nebylo možno tunový stroj tlačit, ani vlastní silou nebyl schopen se na ledu rozjet, nutno dodat, že diagonální pneumatiky nebyly zrovna vhodné. Nakonec byl demontovám naviják z přepravníku, zapřen o konstrukci z lešenářských trubek a za pomoci tohoto přípravku se podařilo stroj vsunout do garáže.... Takže ideální počasí na nákup nového stroje. Ještě jednou díky za pomoc.
A aby i ostatní věděli o co jde - Fiat 1100 z roku 1939.
Majitel byl mou přepadovkou poněkud zaskočen, nečekal tak rychlou akci. Před koupí jsem ještě chtěl slyšet motor, ale nebyla baterie. Po dohadech trvajících dobrou půl hodinu se Divoš uvolil demontovat baterii ze svého vozu a Fiat bylo možno nastartovat, chytil bez problémů a šel jak hodinky. Doufám, že mu to vydrží.... Ideální zledovatělý povrch silnic se jevil vhodný spíše pro brusle než pro auto s vlekem, přesto se podařilo vůz dovézt až k zimovišti. Tam ovšem nastal problém. Na zledovatělém povrchu nebylo možno tunový stroj tlačit, ani vlastní silou nebyl schopen se na ledu rozjet, nutno dodat, že diagonální pneumatiky nebyly zrovna vhodné. Nakonec byl demontovám naviják z přepravníku, zapřen o konstrukci z lešenářských trubek a za pomoci tohoto přípravku se podařilo stroj vsunout do garáže.... Takže ideální počasí na nákup nového stroje. Ještě jednou díky za pomoc.
Naposledy upravil(a) Kronicar dne úterý 8. leden. 2008 23:43, celkem upraveno 1 x.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Oppjan: Jó zázraky by chtěl dneska každej.....
Kronicar: Jsem zvědavej co budeš dělat až Ti zruší ten nájem za babku.......Jen tak přemejšlím kolik bys musel nasbírat ovoce a posekat luk, abys to vše nějak ustájil!!!!
Kronicar: Jsem zvědavej co budeš dělat až Ti zruší ten nájem za babku.......Jen tak přemejšlím kolik bys musel nasbírat ovoce a posekat luk, abys to vše nějak ustájil!!!!
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Něčeho se musím zbavit, no a sbírání ovoce už jsem také zkusil. Nic - moc, nedělal jsem pomalu nic jiného, prořezávání stromů, sekání trávy, sběr ovoce..... pořád něco. Co nadělám, vlastní je vlastní.Renda ze Záboří píše: Kronicar: Jsem zvědavej co budeš dělat až Ti zruší ten nájem za babku.......Jen tak přemejšlím kolik bys musel nasbírat ovoce a posekat luk, abys to vše nějak ustájil!!!!
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Takže ještě jednou gratuluji k přírůstku a jsem rád, že se to povedlo.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Přeju hodně štěstí s novým strojem, hlavně ať to dobře jezdí a drží pohromadě.
Pokud by byla nějaká ta zveřejnitelná fotka, vůbec bych se nezlobil...popravdě si totiž neumím přesně představit jak takový vozík vypadá...fiat 1100 znám, ale ten poválečný, takže tohle asi neznám...
Pokud by byla nějaká ta zveřejnitelná fotka, vůbec bych se nezlobil...popravdě si totiž neumím přesně představit jak takový vozík vypadá...fiat 1100 znám, ale ten poválečný, takže tohle asi neznám...
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Já chci vidět taky nějakou fotku.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Takže foto od Kronikáře, musím jej konečně naučit upravovat fotky
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 63
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
- Bydliště: 687 08 Buchlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Jejda to je pěkné, přidávám se k zástupu gratulantů. Hezké 2 barevné lakování, teda aspoň vypadá
1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
No, nebojte. Však ho předvedu "naživo", jen to asi nebude hned, nejdříve je potřeba dodělat interiér, sehnat lišty a stupačky, no a zajistit testaci s veteránskými RZ. Ehm, a než se do toho všeho pustím, musím srovnat dluh.....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: Nový stroj !
No fakt vypadá pěkně, asi brzo přijedu na exkurzi.
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Inu "Kdo má mnoho, žádá si ještě víc"- to pronesl SENECA.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Re: Nový stroj !
Pro Kronikáře
Paráda! Podobný se účastnil Klecanské rallye, pamatuješ?
Paráda! Podobný se účastnil Klecanské rallye, pamatuješ?
Fiat 600D 1969
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Jasně že pamatuji, hned jsem pohledal ve fotkách z akcí a porovnával....Petr FCC píše:Pro Kronikáře
Paráda! Podobný se účastnil Klecanské rallye, pamatuješ?
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Tak tady máš něco dalšího na porovnávání
http://cgi.ebay.it/FIAT-1100-B-1948-ASI ... QQihZ023QQ
...mladší bráška. A dražší
http://cgi.ebay.it/FIAT-1100-B-1948-ASI ... QQihZ023QQ
...mladší bráška. A dražší
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Díval jsem se na nějaké informace o této generaci fiatu 1100 a nejprve krátký úvod do problematiky:
1937-39 první serie, označovaná ještě jako Fiat 508C - Balilla 1100. Celou svojí přední částí byla velmi podobná Topolinu, technicky shodná s Balillou. Standardně měla černé blatníky, v barvě karoserie pouze na přání. Motor 1089ccm o 32 hp, maximální rychlost 105-110km/h. Zavazadelník přístupný zevnitř vozu, po sklopení zadního opěradla. Vyrobeno circa 57tis ks.
1939-48 druhá serie, Fiat 1100 A. Vyráběna byla takřka bez přerušení a vzniklo cca 52tis ks. Nová přední část s šípovitou maskou chladiče. Standardní černé blatníky zůstaly. Technika takřka beze změny.
1948-49 třetí serie, Fiat 1100 B. Nová přední náprava, motor o výkonu 35 hp, pozměněný interiér, blatníky jsou sériově v barvě vozu. Jinak zvnějšku (téměř) identický s 1100 A. Vyrobeno cca 17 tis ks.
1949-53 poslední serie, Fiat 1100 E. Synchronizace 2.-4. rychl. stupně, jako novinka řazení pod volantem. Inovace interiéru, zavazadelník je nově přístupný zvnějšku odklápěcím víkem. Mohutnější nárazníky a další kosmetické změny. Vyrobeno cca 55 tis ks.
A teď pocity:
Nemůžu si pomoct, ale ta maska chladiče, kterou na tom voze má Kronikář, není takřka s jistotou ani z modelu 1100 A, ani 1100 B. Jako nejpravděpodobnější se mi zdá, že je naroubovaná zároveň s podčelem z 1100 E. Jinak lišty z boku kapoty motoru i stupačky jsou shodné s 1100 B, ty stupačky snad i s 1100 E.
Tak. Ovšem zrovna od 1100 A se mi jako od jediné serie 1100 nepovedlo najít žádné rozumné snímky přístrojovky
1937-39 první serie, označovaná ještě jako Fiat 508C - Balilla 1100. Celou svojí přední částí byla velmi podobná Topolinu, technicky shodná s Balillou. Standardně měla černé blatníky, v barvě karoserie pouze na přání. Motor 1089ccm o 32 hp, maximální rychlost 105-110km/h. Zavazadelník přístupný zevnitř vozu, po sklopení zadního opěradla. Vyrobeno circa 57tis ks.
1939-48 druhá serie, Fiat 1100 A. Vyráběna byla takřka bez přerušení a vzniklo cca 52tis ks. Nová přední část s šípovitou maskou chladiče. Standardní černé blatníky zůstaly. Technika takřka beze změny.
1948-49 třetí serie, Fiat 1100 B. Nová přední náprava, motor o výkonu 35 hp, pozměněný interiér, blatníky jsou sériově v barvě vozu. Jinak zvnějšku (téměř) identický s 1100 A. Vyrobeno cca 17 tis ks.
1949-53 poslední serie, Fiat 1100 E. Synchronizace 2.-4. rychl. stupně, jako novinka řazení pod volantem. Inovace interiéru, zavazadelník je nově přístupný zvnějšku odklápěcím víkem. Mohutnější nárazníky a další kosmetické změny. Vyrobeno cca 55 tis ks.
A teď pocity:
Nemůžu si pomoct, ale ta maska chladiče, kterou na tom voze má Kronikář, není takřka s jistotou ani z modelu 1100 A, ani 1100 B. Jako nejpravděpodobnější se mi zdá, že je naroubovaná zároveň s podčelem z 1100 E. Jinak lišty z boku kapoty motoru i stupačky jsou shodné s 1100 B, ty stupačky snad i s 1100 E.
Tak. Ovšem zrovna od 1100 A se mi jako od jediné serie 1100 nepovedlo najít žádné rozumné snímky přístrojovky
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Díky za typicky "Ondrejovský" příspěvek
Vždycky mne potěší, když si dá někdo práci a informace pracně vydolované z různých zdrojů ostatním "předežvýká" a napíše pěkně pohromadě
Ještě jsem si při hledání těchto modelů na netu všiml, že k těmto předválečným modelům jedenáctistovek existovaly prodloužené verze s kabinou protaženou až nad záď, s označením L (AL,BL, EL) a pak nákladní verze s korbičkou, značené LR (ALR, BLR, ELR).
Vždycky mne potěší, když si dá někdo práci a informace pracně vydolované z různých zdrojů ostatním "předežvýká" a napíše pěkně pohromadě
Ještě jsem si při hledání těchto modelů na netu všiml, že k těmto předválečným modelům jedenáctistovek existovaly prodloužené verze s kabinou protaženou až nad záď, s označením L (AL,BL, EL) a pak nákladní verze s korbičkou, značené LR (ALR, BLR, ELR).
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Tříprsťák:
Ano, ale ty existovaly i k těm poválečným seriím. O těch jsem se nerozepisoval, ty pro podstatu mého příspěvku neměly význam
Ano, ale ty existovaly i k těm poválečným seriím. O těch jsem se nerozepisoval, ty pro podstatu mého příspěvku neměly význam
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Pavel 128
- Diskusní matador
- Příspěvky: 117
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Gratuluji ke krásnému přírůstku, Poděbrady budou přehlídkou novinek.
Podobný vůz, asi trochu mladší byl na výstavě 100 let Fiatu v Tróji 1999. Byl blankytně modrý, zrekonstruovaný a patřil italskému novináři, který kdysi spolupracoval s Fiat Clubem Praha. Možná to byl spíš Fiat 1500, ale určitě ze stejného období.
Podobný vůz, asi trochu mladší byl na výstavě 100 let Fiatu v Tróji 1999. Byl blankytně modrý, zrekonstruovaný a patřil italskému novináři, který kdysi spolupracoval s Fiat Clubem Praha. Možná to byl spíš Fiat 1500, ale určitě ze stejného období.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
-
- Začátečník
- Příspěvky: 19
- Registrován: pondělí 12. listopad. 2007 17:07
- Bydliště: B.Němcové 21, Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Zdravím všechny
gratuluji k novému vozu
Na Aukru jsem narazil na Topolino http://www.aukro.cz/item297448925_fiat_ ... _1942.html je to na celkovou renovaci
gratuluji k novému vozu
Na Aukru jsem narazil na Topolino http://www.aukro.cz/item297448925_fiat_ ... _1942.html je to na celkovou renovaci
- Marek
- Aktivista
- Příspěvky: 96
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Díky Ondrejovi za vyčerpávající vysvětlení fiatu 1100, teď už alespoň zhruba tuším o co jde
Hihi hlavně ta poznámka "nové prahy" se mi líbí - doufám že nejsou na autě Tomu říkám "běh na dlouhou trať"MiKaktus píše:Zdravím všechny
Na Aukru jsem narazil na Topolino http://www.aukro.cz/item297448925_fiat_ ... _1942.html je to na celkovou renovaci
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další
__________________
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový stroj !
Díky všem za gratulace k novému stroji. Pokud by někdo měl kontakt na majitele podobného vozu (Fiat 1100 A nebo B - 1939 - 1949), rád bych se s ním zkontaktoval, potřeboval bych nějak změřit ty stupačky abych je mohl nechat vyrobit.... Také bych si rád motor osadil original karburátorem, s tuzemským výrobkem to sice jede pěkně, ale origo je origo. Takže kdybyste o něčem věděli.... snad by postačil Solex či Weber i z novějšího vozu Fiat 1100 typ 103 E, D.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno