Kronicar píše:Přec jen je to "rychlík" (policejně ověřeno):twisted:
To je fakt výstižný název. To bych pětikilo mohl nazvat "uprchlík" nebo možná spíš "bludička". Já ty fízli viděl taky, ale mě si ani nevšimli, ppřesto, že jsem se před nimi otáčel na dvojité plné čáře. Příště nebudu tolik pospíchat...
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Ehh, že jsem s tím tématem vůbec začínal, teď mám policejně ověřeného i civila.....
Fiat 1100-1939 Fiat 2300 S-1963 Fiat 600 D-1965, 1968, 1969 Fiat 850 SC-1971 Fiat 128 SC-1975 Fiat 128 A- 1971 Fiat 238-1980 Fiat 127 Mk 2-1980 Fiat Uno 1.3 Turbo-1986 Lancia Beta 2000 HPE-1978 .....a to není všechno
Kronicar: Že se nedáš pokoj, zrovna nyní před svátky
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
No právě před svátky... už se vidím u večeře, na silnici duchem nepřítomný, a ejhle, lenochodní fáčko jede do kopce 76...
Fiat 1100-1939 Fiat 2300 S-1963 Fiat 600 D-1965, 1968, 1969 Fiat 850 SC-1971 Fiat 128 SC-1975 Fiat 128 A- 1971 Fiat 238-1980 Fiat 127 Mk 2-1980 Fiat Uno 1.3 Turbo-1986 Lancia Beta 2000 HPE-1978 .....a to není všechno
Hm to zní zajímavě... to jako že jsi dalším vozem pokořil tříbodovou hranici ? Mno každý sbíráme něco
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení +1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Už je to tak, nejenže chtěli 2500,- a 3 body, ale vypadalo to že odevzdám i řidičák. 2x ten samý přestupek.....
Fiat 1100-1939 Fiat 2300 S-1963 Fiat 600 D-1965, 1968, 1969 Fiat 850 SC-1971 Fiat 128 SC-1975 Fiat 128 A- 1971 Fiat 238-1980 Fiat 127 Mk 2-1980 Fiat Uno 1.3 Turbo-1986 Lancia Beta 2000 HPE-1978 .....a to není všechno
No jo, to je pravda, u tohoto přestupku to platí... takže jsi odevzdávku nějak ukecal nebo oddálil?
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení +1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Jsou ty časy vánoční.... takže napomenutí, dávejte si na to pozor a jeďte!!
Fiat 1100-1939 Fiat 2300 S-1963 Fiat 600 D-1965, 1968, 1969 Fiat 850 SC-1971 Fiat 128 SC-1975 Fiat 128 A- 1971 Fiat 238-1980 Fiat 127 Mk 2-1980 Fiat Uno 1.3 Turbo-1986 Lancia Beta 2000 HPE-1978 .....a to není všechno
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Oni jsou vůbec teď nějaký hodní. Předevčírem jsem přijel ve 21:45 domů, chystám se zaparkovat a ejhle - na mém, pro invalidu vyhrazeném, místě stojí nějaký drzoun... Vemu telefon, zavolám na odtahovku. Přijeli ve 22:01 a v tu chvíli se u auta objevila jakási baba a strašně se omlouvala. Policista (městský!) se mě ptá - " Co s paní uděláme, dáme jí pokutu? ". Odpovídám, že to záleží na něm. On na to, že když jí pokutu nedá a já si budu stěžovat, tak to odnese (za stání na invalidovi je totiž automaticky 5 tisíc). Ujistil jsem ho, že si rozhodně stěžovat nebudu. A on řekl babě " jsou vánoce, tak jeďte ". Baba se nam oběma klaněla až k nohoum
Co jsem to jenom...?? Jo, ani v tomto předvánočním a mrazivém dni jsem neodolal a vyrazil do garáže. Cestou jsem se kochal ojíněnými stromy a snažil se udržet auto na zledovatělé silnici v požadovaném směru. Ptáte se co jsem tak mohl v té zimě dělat v garáži? No co, přece leštil auto! Vřele doporučuji, když už nic jiného, alespoň se zahřejete. Usilovně jsem v garáži zatápěl a po několika hodinách docíli slušné teploty okolo 10 stupňů umožňující zušlechťování laku. Topil jsem tak usilovně, že jsem ani nevnímal vtíravý zápach. Že není vše tak já má být, jsem zjistil, až když začal ze zásuvky stoupat dým, zlikvidována je prodlužka a zástrčka topného tělesa. Pak jsem se šel umýt a co nevidím, na mýdlo mi chodí myši, musí být hodně zoufalé.... A pak si nesu do auta baterku, takovou tu bez ucha, co ji musíte nést oběma rukama. Jak se s ní tak vleču, zachytím rukávem mikiny o kliku dveří. Setrvačností pokračuji dále, překvapivě se netrhá rukáv ani nic jiného, mikina zapruží a strhne mě dozadu, ovšem baterie kinetickou energií pokračuje vpřed. Ladným obloukem (tak nějak si představuji balistickou křivku) dopadne na beton. Co myslíte, jak to dopadlo? Kyselina dostříkla metr daleko, plastik létal všude možně. No, nebyla nová, ale zamrzí to.
A cestou domů ještě stádečko srnek pobíhající po silnici, paráda. Zkrátka zajímavý den.
Fiat 1100-1939 Fiat 2300 S-1963 Fiat 600 D-1965, 1968, 1969 Fiat 850 SC-1971 Fiat 128 SC-1975 Fiat 128 A- 1971 Fiat 238-1980 Fiat 127 Mk 2-1980 Fiat Uno 1.3 Turbo-1986 Lancia Beta 2000 HPE-1978 .....a to není všechno
Tříprsťák píše:Ostatně by mne docela zajímalo, kolik bláznů ještě dělá touto dobou na Fiátkách ve vymrzlých garážích (tedy krom Tebe a Ondreje).
Vymrzlá garáž je docela luxus - já dělám venku... zase jsem si hrál s přední nápravou na protivětráku, ale bohužel to listové pero budu muset ještě jednou sundávat a trochu poladit nosníček flexkou, ale to až bude více času a možná i více sněhu...
Fiat 600D [1969] - Beruška
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
Kronicar píše:Co myslíte, jak to dopadlo? Kyselina dostříkla metr daleko, plastik létal všude možně
...a hádám, že pokud jsi při tom pronesl nějaký bonmot, pak nejspíš nebyl ani trochu vánoční
No to nebyl. Ovšem překvapil jsem sám sebe, obešlo se to téměř bez vulgárních výrazů. Pouze jsem ztrestal dveře a kliku....
Fiat 1100-1939 Fiat 2300 S-1963 Fiat 600 D-1965, 1968, 1969 Fiat 850 SC-1971 Fiat 128 SC-1975 Fiat 128 A- 1971 Fiat 238-1980 Fiat 127 Mk 2-1980 Fiat Uno 1.3 Turbo-1986 Lancia Beta 2000 HPE-1978 .....a to není všechno
Tříprsťák píše:Ostatně by mne docela zajímalo, kolik bláznů ještě dělá touto dobou na Fiátkách ve vymrzlých garážích (tedy krom Tebe a Ondreje).
Taky jsem si včera trochu "zafiatařil". Kvůli nafocení PFka jsem se odhodlal ze svých zimovišť vatáhnout své pojízdné stroje. S pětitilem nebyl problém - chytlo na páté protočení klikou, i 850 sice chytla napoprvé, ale byl problém ji "vyhrabat" ze stodoly. Nechápu, kde se tam stále ty krámy berou? (Nikdy jsem nepochopil, jak někdo může žít v bytě?!!!)
Black píše:(Nikdy jsem nepochopil, jak někdo může žít v bytě?!!!)
Já taky ne
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení +1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Black píše:(Nikdy jsem nepochopil, jak někdo může žít v bytě?!!!)
Hmmm, asi proto si platím ještě malý hangár.....
Fiat 1100-1939 Fiat 2300 S-1963 Fiat 600 D-1965, 1968, 1969 Fiat 850 SC-1971 Fiat 128 SC-1975 Fiat 128 A- 1971 Fiat 238-1980 Fiat 127 Mk 2-1980 Fiat Uno 1.3 Turbo-1986 Lancia Beta 2000 HPE-1978 .....a to není všechno
...ano, horror vacui - to je skutečný, stovky let známý a vědecky popsaný přírodní jev. Na základě letitého empirického výzkumu jsem došel k následujícímu závěru: Odvěká sveřepost, se kterou se příroda všemi prostřeky brání prázdnotě, nás pronásleduje vždy a ve všech prostorách, bez rozdílu jejich určení. Snažím se již leta následky tohoto jevu řešit, leč nepomáhá ani vlastnictví dvou nemovitostí, ani přestavba jedné z nich na dvojnásobnou velikost, její podsklepení a ještě následné opatření okolními přízemními stavbami. Nelze tomu uniknout - horror vacui je nám stále v patách. Čím více mu utíkáme, tím rychleji nás dohání.
Naposledy upravil(a) Tříprsťák dne sobota 29. prosinec. 2007 22:19, celkem upraveno 1 x.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG) Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Tříprsťák píše:Ostatně by mne docela zajímalo, kolik bláznů ještě dělá touto dobou na Fiátkách ve vymrzlých garážích.
Tak, a už jsem také jedním z vás. Dnes jsem celý den vyvařoval prahy a části podběhů na Zelené Příšeře (F 127) a zítra pokračuji... Jen s tou vymrzlostí to není tak zlé, protože jsem při stavbě garáže nepodcenil tepelné izolace a dá se tam tudíž trochu zatopit.
Naposledy upravil(a) Tříprsťák dne sobota 29. prosinec. 2007 22:21, celkem upraveno 1 x.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG) Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Trochu mimo: Nemusím v tomto čase ležet pod Fiatem, abych pořádně vymrznul. Dnes jsem prožil celý den venku přípravou a následně navečer hraním v Živém betlému u nás na návsi - kosa jak blázen, ale krásný zážitek.
Právě jsem vylezl z garáže, kde se snažím dát do cajku Zelenou Příšeru, což je bastardík F127 s předkem z Mk1 a zadkem Mk2. Části prahů, které....no...prostě zcela chyběly jsem takto dotvořil z tabule plechu, která mi zbyla od podzimní opravy balkonů. Nebijte mne, není to veterán, je to kára k běžnému ježdění, do které nehodlám příliš investovat - a lepší ji takto zmordovat, než ji poslat do šrotu. Nyní mne čeká sochařina s kytem, pak ještě vyměnit výfuk, opravit brzdy a pak STK