Proč právě já?
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Proč právě já?
Jelikož vím, že se to tu nerozkřikne, prozradím Vám to. Někdo mi volal, proč právě já sháním vůz pro svého kamaráda. Přátelé není to proto, že by neuměl psát a číst, ani proto, že by neznal klub Fiat Car Classic. Je to jednoduché. Prostě je tomu pár dnů, kdy se mu poštěstilo přijít si k pěkným penězům a nic mu již nebrání v nákupu vozů Fiat. Pomohl jsem mu přepravit podezřelý balík, zhruba o váze 102 kg a ujistil mě, že nebudu litovat. Momentálně nemá čas, má nějaké oplétačky a požádal mě, abych mu ten vůz sehnal. Doufám, že nezůstane bez odezvy a nějaký pěkný vůz brzy seženeme. Díky za pochopení
Naposledy upravil(a) 1/2 litr dne čtvrtek 6. prosinec. 2007 21:59, celkem upraveno 1 x.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
No, tak to možná nezůstane u pouhého 124 Spideru, ale rovnou vysněný Fiat Turbina ? Či Mephistopheles...?
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Re: Proč právě já?
zdar, napsal jsi to dosti záhadně ,co pak tedy obsahoval ten metrákový balíček ?,když má nyní nějaké"oplétačky",peníze jsou čisté? Dávej si pozor ,aby ses do něčeho nenamočil! O jaké auto /a/ by měl vlastně zájem
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
Teda Karle, jsou toho plný noviny, internet i televize a ty se ještě ptáš
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Re: Proč právě já?
To jsem si teda naběhnul , já si myslel ,že jsou tu jen seriozní příspěvky , no ale když jsem se takhle bezelstně reagoval , nabízím alespoň dočasné uschování balíku v naší podzemní štole,kterou jsme v sobotu zbavili hromady pavouků a pavučin - dobré místo ,ne
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
102 kg ?.... v telce říkali že ty prachy co se ztratily vážily okolo 160 kg
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
Eeeh, to je docela skromný kamarád, takový "balík" peněz a "jen" Fiat 124 Spider? Co takhle 2300 S Coupe, když už Fiat....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
2300 S Coupe či Fiat Turbina, človíčci, vždyť nemůže hned rozhazovat, to by na něj přišli brzy. Pěkně pomaloučku polehoučku, fíátek za fiátkem...
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
-
- Začátečník
- Příspěvky: 19
- Registrován: pondělí 12. listopad. 2007 17:07
- Bydliště: B.Němcové 21, Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
1/2 litr má pravdu, nemůže to tak najednou rozhodit do světa, to by si toho ani trošku neužil, hezky trošku za troškou pouštět do světa a má klid a když dube kupovat jenom Fiaty tak bude mít za ty prachy dost slušnou sestavu, jenom aby jí měl kam uložit takže než auto tak nejdřív nějaké prostory a to hodně velké a potom nějaké ty vozy
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
a nebo by mohl trošku zasponzorovat renovace nás ostatních
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
No, sice jsem dlouho váhal, zda-li jsem mám vůbec tuto kuriózní nehodu zařadit, ale budiš.
Není tomu tak dlouho, co jsem se svým červeným miláčkem účastnil akce na Barandově při příležitosti uvedení nového Fiatu 500 na náš trh. Abych uštřil fiátka jízdě po ose, rozhodl jsem se, že si na přepravu zapůjčím přepravník. To co se mi přihodilo snad ani nepotřebuje komentář. Inu krátký přívěs, déšť a příliš strmé nájezdy dohromady to je špatná kombinace. Abych na přívěsný vozík najel po mokrých plechových nájezdech, musel jsem se trochu rozjet. Na přívěs jsem vyjel, ale na mokré ploše, když jsem zašlápl brzdu kola se smekla a já i s pětistovkou přelétl až na rezervu umístěnou na oji přívěsu. Všechno dobře dopadlo, mě ani pětistovce se nic nestalo a s pomocí pána z půjčovny přívěsů jsme fiátka posadili na předpokládané místo.
Není tomu tak dlouho, co jsem se svým červeným miláčkem účastnil akce na Barandově při příležitosti uvedení nového Fiatu 500 na náš trh. Abych uštřil fiátka jízdě po ose, rozhodl jsem se, že si na přepravu zapůjčím přepravník. To co se mi přihodilo snad ani nepotřebuje komentář. Inu krátký přívěs, déšť a příliš strmé nájezdy dohromady to je špatná kombinace. Abych na přívěsný vozík najel po mokrých plechových nájezdech, musel jsem se trochu rozjet. Na přívěs jsem vyjel, ale na mokré ploše, když jsem zašlápl brzdu kola se smekla a já i s pětistovkou přelétl až na rezervu umístěnou na oji přívěsu. Všechno dobře dopadlo, mě ani pětistovce se nic nestalo a s pomocí pána z půjčovny přívěsů jsme fiátka posadili na předpokládané místo.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Re: Proč právě já?
Zlatá Multikára:
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
se divím že z tý multikáry to takhle přesahující nespadne
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Re: Proč právě já?
Proto tam nemám zadní okno, abych za jízdy mohl Fiatka držet za zadek, aby nespadl.FreeRider píše:se divím že z tý multikáry to takhle přesahující nespadne
Ne, ten zadek je dostatečně těžký, aby se to nepřevážilo a od klempíře z dílny do kopce jsem raději vyjížděl na zpátečku, aby to neudělalo hop dolů.
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
tak hlavní je že to zatím nikdy nespadlo...a forma převozu je to myslím nadmíru originální
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Re: Proč právě já?
Ono v tomto případě nešlo o převoz (Fiatek byl pojízdný), spíše to bylo jednodušší řešení, než u klempíře vymýšlet nějakou rampu, abych se dostal ke svařování kolem přední nápravy a nemusel se při tom válet po zemi (nějak už to není to co bývalo) . Tak jsem jenom zajel na dílnu, sedl pod to na židli a už se vařilo.
- FreeRider
- Diskusní matador
- Příspěvky: 190
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
nooo.. tak to je pak jasný .. jak má člověk pohodlí.. tak to se hned líp dělá
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
Juuu, škoda, že nemám taky multikáru!!!
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Re: Proč právě já?
Občas není o co stát - včera celý večer jsem se mořil s tím, abych rozchodil zarezlé lanko v bowdenu od ruční brzdy u zadního kola, aby na tom aspoň něco brzdilo. Opravovat stále dokola těch 8 prasátek už jsem dávno vzdal. Obdivuju lidi, co se věnují opravdovým náklaďákům - zlatí Fiatci!Tříprsťák píše:Juuu, škoda, že nemám taky multikáru!!!
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč právě já?
No, ono opravovat náklaďáky je jedna věc a opravovat nebo spíše udržovat Multicar v chodu je věc druhá. To je jako opravovat auta a opravovat Š 1203. Měli jsme obojí. 1203ky i multikrávu a již více nám to nesmí přes práh i když musím uznat, že Multicara se po technické stránce udržovala o něco lépe než dvanácettroska. Ale s těmi brzdami je to přesné. Vím o čem píšeš. Nejednou mi ujela a já ji chytal z kopce. Bezva. O tyto zážitky jsem s T4 již ochuzen. Naštěstí.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C