XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Původní diskuse - karoserie

Úpravy, koroze, modely
Zamčeno
Honza
Návštěvník

Příspěvek od Honza »

Mam dotaz jde předělat otevírání dveří tzv proti větru za to po větru koukal jsem na to a dveře vypadají podobně tak si nejsem jistý
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

to Honza: v zásadě jde vše,ale určitě se do toho nepouštěj a nech si protivětroně
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Honza: Tak tak, jak píše Libor, pokud se Ti nelíbí "protivětroň", sežeň si raději nějakou kastli s klasicky zavěšenými dveřmi, je jich dost... a protivětroně nech "žít", pokud není shnilý na s*ačky, potěší někoho jiného. Vita: dobrý dotaz. Co takhle zajít s víčkem nádrže nebo nějakým jiným kusem kastle rozumné velikosti do prodejny barev a laků, kde ti podle toho namíchají přesně potřebný odstín?
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Honzo, vidíš, já mám zase dva povětroně a hrozně bych chtěl slušného protivětráka... nepředělávej ho, protivětráků je čím dál míň
Honza
Návštěvník

Příspěvek od Honza »

jenomže ten fiat měl předemnou nějakej sprominutim blbej a vytáhnul tomu lemy a ty dveře nějak taky zničil prostě paskvil tak to chci udělat od začátku jako repliku abarthu
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

jestli se alespoň polovině lidí podaří postavit repliku Abarthu o kterých vím,tak to vypadá na samostatný sraz :o))))
Honza
Návštěvník

Příspěvek od Honza »

no na úplnou repliku nemam a mít asi nebudu ale aspoň aby to pěkně jelo a vypadalo
Vlasovec
Návštěvník

Příspěvek od Vlasovec »

to The_FreeRider: Jestli by ti nevadilo, že je ten plech pozinkovanej, tak bych aji měl. Pokud budeš mít zájem, tak mi napiš na vlasovec@seznam.cz a já ti pošlu foto.
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

No to je právě vono - nikdo nemá peníze a stavět Abartha "aby to jen vypadalo" je kravina a to úsilí ve finále vyjde stejně vniveč!! Právě proto, že i to "vypadání" stojí balík...a tvořící nešťastník vyplodí zaručeně něco co tu ještě nebylo protože mu dojdou prachy a Italský konstruktér se točí v hrobě jak vrtule!!! Ostatně je to vidět i na srazech - všude se již léta diskutuje jak Abartha všichni stavějí a nakonec přijede pár zbastlenejch nedodělků... Doporučuju dělat to na co mám a pořádně - do dokonalosti vyvedená obyčejná F600 nebo F500 vydá za víc než pytel "rádoby Abarthů"!! No a komu se tyhle kecy nelíbí, tak tomu se rád pokloním třeba v Poděbradech před dokonale vyvedeným Abarthem.
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

to Renda: pěkně jsi to napsal :o)
600-850.driver
Návštěvník

Příspěvek od 600-850.driver »

To Renda: naprosto stebou souhlasim...
Honza
Návštěvník

Příspěvek od Honza »

Snesu kritiku máte pravdu protivětroň zůstane žít a navíc projde komletní výměnou plechařiny snad nějakou seženu, zůstane v originále
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Rendo, díky. Vidím to také tak.
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

Honza: tak to bude i tak pěkný balík
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

Plně souhlasím s Rendovým názorem. Ono to sice určitě výjde na balík, ale vzhledem k cenám origo dílů či replikám ABARTH, by za ty prachy udělal 10 pěkných F 600, tudíž ti co by měli finance na Abarthy, u nás v 99,9% nedělají fiaty, a ti co na to nemají vytvoří to co rádoby "jen tak vypadá" a je to k ničemu.
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

Mě jen není stále jasný, když někdo do šestikila strčí motor ze sedmy a zvedne tomu zadní kapotu (a nejde to pak zabrzdit a udržet na silnici),proč se tomu říká abarth?
600-850.driver
Návštěvník

Příspěvek od 600-850.driver »

To Honza: nechces kastli protivetraka? je nutne vymenit prahy. jinak elektrika je vporadku a skla tam sou, je to na kolech dal bych to levne , nemam chut to davat dokupy... normalne stim jezdim , ale ty prahy jsou KO.
Honza
Návštěvník

Příspěvek od Honza »

To 600-850.driver zájem bych měl nejspíš tak nějaké podrobnosti prosím na JanFux@Seznam.cz hlavně kde to stojí
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Já jsem do šestistovky vrazil sedmový motor z mladické nerozvážnosti v době, kdy jsem s tím ještě normálně jezdil. Ale Abarth jsem tomu nikdy neříkal a dost jsem se snažil, aby úpravy pokud možno nebyly na tom autě vidět.
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

to Tříprsťák: ...no joo,ale ty nemáš zvedlé zadní víko...tak néni,žádný Abarth :o)), i ten chladič bys musel dát více na oči před auto :o))
wlken
Návštěvník

Příspěvek od wlken »

začínám dělat na svém kupátku,tak se ptám jestli náhodou někdo z vás neví o předním levém blatníku na F850 SC II.série,ten můj je takový nějaký pomuchlaný a posvařovaný...Cenu samozřejmě respektuju...:-) a kdyby byly i oba zadní tak bych se taky nezlobil,popřípadě jenom lemy...:-) a chtěl bych se ještě zeptat odborníků,za kolik by se dalo koupit starší Céóčko,vhodné na svařování karosérie,karosáře mám,ale chybí svářečka...
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

Předpokládám, že k blatníkům se ještě někdo vyjádří, pokud vím tak nové se inzerovaly za cca 10 000 Kč/ks - což předpokládám, do možností běžného smrtelníka nepatří...jinak se určitě dají sehnat nějaké použité zachovalejší než máš. COčko prodával známý za 8000Kč, ovšem jsou různé a jiné - s některýma se auta rozumně vařit nedají.
Ondrej2
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej2 »

Zdravim,chystam se na brouseni "lehce"rezavych mist(zatim to nikde neni skrz).Je dobre na ocistene misto pred samotnou barvou patlat antireziny,zakladovky apod.Co byste doporucili?diky
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

Já to dělám tak, že pečlivě očištěné místo (nejlépe opískováné ) odmastím, a natřu základní barvou na kov. Některé antireziny by měli zastavovat "chemickou reakci - koroze" ale nespoléhám se na to, nejlepší je veškerou rez a případnou vlhkost odstranit - pak teprve natírat.
předseda
Návštěvník

Příspěvek od předseda »

wlken s blatníkama by Ti snad mohl pomoci René ze Záboří,když bude štěstí tak až pojede do Itálie na burzu,cena bude patrně taková o jaké psal Marek?!
Zamčeno