Honza: Tak tak, jak píše Libor, pokud se Ti nelíbí "protivětroň", sežeň si raději nějakou kastli s klasicky zavěšenými dveřmi, je jich dost... a protivětroně nech "žít", pokud není shnilý na s*ačky, potěší někoho jiného. Vita: dobrý dotaz. Co takhle zajít s víčkem nádrže nebo nějakým jiným kusem kastle rozumné velikosti do prodejny barev a laků, kde ti podle toho namíchají přesně potřebný odstín?
jenomže ten fiat měl předemnou nějakej sprominutim blbej a vytáhnul tomu lemy a ty dveře nějak taky zničil prostě paskvil tak to chci udělat od začátku jako repliku abarthu
to The_FreeRider: Jestli by ti nevadilo, že je ten plech pozinkovanej, tak bych aji měl. Pokud budeš mít zájem, tak mi napiš na vlasovec@seznam.cz a já ti pošlu foto.
No to je právě vono - nikdo nemá peníze a stavět Abartha "aby to jen vypadalo" je kravina a to úsilí ve finále vyjde stejně vniveč!! Právě proto, že i to "vypadání" stojí balík...a tvořící nešťastník vyplodí zaručeně něco co tu ještě nebylo protože mu dojdou prachy a Italský konstruktér se točí v hrobě jak vrtule!!! Ostatně je to vidět i na srazech - všude se již léta diskutuje jak Abartha všichni stavějí a nakonec přijede pár zbastlenejch nedodělků... Doporučuju dělat to na co mám a pořádně - do dokonalosti vyvedená obyčejná F600 nebo F500 vydá za víc než pytel "rádoby Abarthů"!! No a komu se tyhle kecy nelíbí, tak tomu se rád pokloním třeba v Poděbradech před dokonale vyvedeným Abarthem.
Plně souhlasím s Rendovým názorem. Ono to sice určitě výjde na balík, ale vzhledem k cenám origo dílů či replikám ABARTH, by za ty prachy udělal 10 pěkných F 600, tudíž ti co by měli finance na Abarthy, u nás v 99,9% nedělají fiaty, a ti co na to nemají vytvoří to co rádoby "jen tak vypadá" a je to k ničemu.
Mě jen není stále jasný, když někdo do šestikila strčí motor ze sedmy a zvedne tomu zadní kapotu (a nejde to pak zabrzdit a udržet na silnici),proč se tomu říká abarth?
To Honza: nechces kastli protivetraka? je nutne vymenit prahy. jinak elektrika je vporadku a skla tam sou, je to na kolech dal bych to levne , nemam chut to davat dokupy... normalne stim jezdim , ale ty prahy jsou KO.
Já jsem do šestistovky vrazil sedmový motor z mladické nerozvážnosti v době, kdy jsem s tím ještě normálně jezdil. Ale Abarth jsem tomu nikdy neříkal a dost jsem se snažil, aby úpravy pokud možno nebyly na tom autě vidět.
začínám dělat na svém kupátku,tak se ptám jestli náhodou někdo z vás neví o předním levém blatníku na F850 SC II.série,ten můj je takový nějaký pomuchlaný a posvařovaný...Cenu samozřejmě respektuju... a kdyby byly i oba zadní tak bych se taky nezlobil,popřípadě jenom lemy... a chtěl bych se ještě zeptat odborníků,za kolik by se dalo koupit starší Céóčko,vhodné na svařování karosérie,karosáře mám,ale chybí svářečka...
Předpokládám, že k blatníkům se ještě někdo vyjádří, pokud vím tak nové se inzerovaly za cca 10 000 Kč/ks - což předpokládám, do možností běžného smrtelníka nepatří...jinak se určitě dají sehnat nějaké použité zachovalejší než máš. COčko prodával známý za 8000Kč, ovšem jsou různé a jiné - s některýma se auta rozumně vařit nedají.
Zdravim,chystam se na brouseni "lehce"rezavych mist(zatim to nikde neni skrz).Je dobre na ocistene misto pred samotnou barvou patlat antireziny,zakladovky apod.Co byste doporucili?diky
Já to dělám tak, že pečlivě očištěné místo (nejlépe opískováné ) odmastím, a natřu základní barvou na kov. Některé antireziny by měli zastavovat "chemickou reakci - koroze" ale nespoléhám se na to, nejlepší je veškerou rez a případnou vlhkost odstranit - pak teprve natírat.