Původní diskuse - brzdy

Brzdová soustava, posilovač
Zamčeno
Enzo
Návštěvník

Příspěvek od Enzo »

to Predseda: Cau,tak raději ty gumičky kup.Já vlastně stejně nemám ty prachovky.O cenu se nějak podělíme,když je to na tu F850.Jo,a v to úterý bych se mohl u tebe zastavit.Zase odpoledne,jako obvykle.Mám toho na "probrání"celkem dost,ale po telefonu to je k ničemu.Zatím čau,já jdu zase brousit ventily na F2300.(příšerná práce!)
předseda
Návštěvník

Příspěvek od předseda »

čau Enzo, gumičky + prachovky na F 127 koupím,pokud je budou mít,jsem sám zvědavý jestli budou shodné s F850 SC,v úterý OK,vlastně bychom to mohli jed koupit spolu ,protože zítra nestíhám. Jinak jako správný elektrikář amatér už jsem konečně správně zapojil světelnou houkačku na svém červeném Draku!!!!!!!!! Karel
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

Nazdar Enzo, tak jsem prolistoval nas radoby seznam a cen ND z Pardubic. Tak brzdový kotouč stojí 322 Kč. Zadní brzdový třmen 1710 Kč. A sada na opravu ruční brzdy z. třmenu 380 Kč.(to teda nevím, co myslí, když je to tak drahý). Všechno ostatní se zdá být levný, ale věci kolem brzd jsou dost drahý. Asi to je dost žádaný zboží. Petr
Ondra to: Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Ondra to: Holecekp »

Ty máš seznam ND na F127 někde v Pardubicích? Mám veteránka a občas bych něco potřeboval, můžeš mi to přeposlat? motylekw@seznam.cz Díky za pochopení :-)
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

Nazdar Ondro, asi tě nepotěším. Ten seznam je na F 125p. To budeš muset zkusit jinou firmu. Nevím jestli tahle mototechna má i na F 127. Jestli kluci nemyslí Auto Kelly. Petr
Enzo
Návštěvník

Příspěvek od Enzo »

to Holecekp: Cau,to máš pravdu.V Lovosicích jsou ty brzdy taky drahý.Pamatuju si,že třmen na předek stál ty 2500,-.Ta sada na tu ručku,to by mohl být ten vnitřek toho pístku a těsnící gumička.Já jsem něco takovýho jednou kupoval.Né ale jako sadu.Enzo.
triprstak
Návštěvník

Příspěvek od triprstak »

Ja jsem to rozpertlovani trubicek vzdycky delal konickyma klestema. Proste jsem je tam narval a trochu s nima zakrouzil. A netece to, ten prvni fiat, ktereho jsem takhle delal uz jezdi sesty rok bez problemu. Jinak to chce davat bacha, stary diry pro holendry mely jiny tvar, nez se delaji dnes. Na dne tech starych der je takovy trychtyrek doprotismeru, takze tam perfektne tesni ty rozpertlovane konce trubicek. Ale ty nove diry ten trychtyrek nemaji, takze do tech jsem vzdycky radsi dal ten originalni konec (vetsinou jsem trubicky ruzne zkracoval, takze na jedne strane mi vzdycky ten puvodni konec zustal. Ahoj
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

Chtěl jsem se jen zeptat, jestli někdo neví, jak rozhejbat zamrzly válečky na 850 Special. Měl jsem je doma asi dva roky, před tím byly naprosto funkční a teď, to dá rozum, s nima nejde hnout. Je to moje chyba.Navíc jsou ještě zamačknuté, tak jsem se chtěl zeptat, jestli až je dam na auto, jestli to rozhejbu kapalinou.
To Marek
Návštěvník

Příspěvek od To Marek »

Ja bych do nich nejdriv nastrikal cervenou brzdovku, co se pouziva do nakladaku. Ta zluta co ji tam dnes nejcasteji davame, to prece jen neni takova ziravina. Ta cervena by snad rozpustila i ledvinove kameny. Triprstak
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Moje osobní zkušenosti s přirezlými bzdovými válečky jsou dost špatné. Pístky vyrážím z válečku měděným vyrážečem a jde to dost špatně. Po rozebrání je pak třeba vyměnit gumičky a pečlivě očistit vnitřek válečků a pístky - zejména čelní dosedací plochy - musí být čisté a bez nerovností. I přesto mi pak po zimě znovu zatuhly - teď dávám rovnou nové (cena jednoho je asi 150,-).
Zdeněk - zkouška objednávání z nových stránek
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk - zkouška objednávání z nových stránek »

Dopadl jsem stejně jako Kronicar. Po půl roce se válečky ani nehnuly,tak jsem je vyrazil pomocí kladiva a vyrážeče,očistil a dal zpátky. Hned při odvzdušnění začaly protíkat,takže jsem ještě hodil nový gumičky.Dva měsíce jsem s tím nejezdil a zatuhly znovu, taky jsem nakonec koupil nový a je klid.
Zdeněk (auto.klucka.cz)
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk (auto.klucka.cz) »

Dopadl jsem stejně jako Kronicar. Po půl roce se válečky ani nehnuly,tak jsem je vyrazil pomocí kladiva a vyrážeče,očistil a dal zpátky. Hned při odvzdušnění začaly protíkat,takže jsem ještě hodil nový gumičky.Dva měsíce jsem s tím nejezdil a zatuhly znovu, taky jsem nakonec koupil nový a je klid.
Zdeněk
Návštěvník

Příspěvek od Zdeněk »

Už mě ten Microsoft s tím automatickým doplňováním formulářů pěkně sere. Takže pardon, ten první příspěvek k brzdám je tu omylem.
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

Já jsem zapomněl dodat, že myslím brzdy na předku, tedy jak tam jsou kotouče. Je teda nějaká reálná šance to v těch třmenech rozhejbat, nebo se mám začít dívat po nových?
predseda
Návštěvník

Příspěvek od predseda »

to Marek ja jsem pistek vytlacil jedine ,kdyz to bylo na aute,pak jsem ho pomalu vyslapal, vyndal jsem desticky.Napred si ,ale zkontroluj jemny zavit ,kde je pridelana brzdova hadicka a potom zda jde dobre povolit odvzdusnovak.Ten ,jak tam zustane dlouho bez hnuti,tak obvykle uz nejde vyndat a prekroutis ho.Nahradni gumicky jsou napr. V Auto Uni -Cernokostelecka,Pha10.
Mark L.
Návštěvník

Příspěvek od Mark L. »

Kdyz uz je tu to tema s odvzdusnovakama, jak vyndat jeden zalomenej bez vymontovani z auta? Vytahovaky zklamaly, nekdo tu kdysi radil kyselinu. Ma s tim nekdo zkusenosti?
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

K těm zalomeným odvzdušňovákům v brzdiči už tu příspěvky byly dříve, vždy však musí celý brzdič ven z auta. Je to dost mizerná práce. Někdo to převrtá a dodá vložku se závitem. Rehné Ehlen zase prý zalomený šroub odvrtá a díru v brzdiči zavaří hliníkem, pak znovu vyvrtá a vyřeže nový závit - je to prý jako nové.
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

Nazdar Kronikáři, tak to bych byl teda zvědavej, jak se mu tam do té zavařené díře po odvzdušňováku povede vytvořit to přesný sedýlko, aby ten odvzdušňovák fungoval. Pak podle mě tem musí dát jen normální šroub. Jo, zapeklité téma. Na začátku diskuze jsem ho nakousl a do dneška není k tomu kloudná rada. Zdar. Petr
to všichni zejm Enzo a Holečekp
Návštěvník

Příspěvek od to všichni zejm Enzo a Holečekp »

Pokud ještě někoho zajímají odvzdušňováky, tak jsem slyšel, že je nahřívají plamenem - tedy asi autogenem a celou tu část brzdiče, kde je ten odvzdušňovák zašroubovaný a pak jej relativně snadno za tepla povolí a nahradí úplně novým a samozřejmě, že vymění vše ostatní co se dá. Brzdy jsou holt brzdy, a život jen jeden. Otázka : jsou zajišťovací plechové pružiny třecích segmentů brzd na F125p totožné s těmi z F127 M2? OldaV.
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Haló haló potřeboval bych helpnout, nemohl by mi někdo poslat na mail feuer@post.cz technický nákres hlavního brzdového válce F850? Mám jenom jendu příručku a v té jsem to nenašel. Díky.
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Bohužel, já ten nákres také nemám. Ani jsem ho nepotřeboval, hlavní brzdový válec vždycky měním celý, na 850 stojí nový kolem 500,-. Jinak ale nákresy brzd najdeš v příručce co je naskenovaná na www.f600club.cz pod odkazem Náhradní díly/údržba a opravy automobilů fiat 500 a 600. Ona ta knížka je tam naskenovaná totiž celá, takže tam jsou i kapitoly pro fiaty 850,124,125,125p a 128
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Tříprsťákovi: no jo, tu knihu mám taky, ale tam to kupodivu není. Nějak tam na te hlavní brzdový válec zapomněli. Druhá věc je pak ta, že jej nechci měnit, ale potřebuju to na maturitní práci do školy- vybral jsem si brzdy F850 SC a teprve teď jsem zjistil, že mi tohle chybí. Kdyby to někdo mohl poslat, byl bych moc vděčen.
//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// »

To Ondřej: jako bys nevěděl že i v tich příručkách se píše ** Fiat Servis ** :-)
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Zítra mrknu do archivu, třeba tam něco bude...
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Tak jsem našel jenom nákresy těch jednookruhových válců k Berlině a k prvním kupátkům. Ten dvojokruhový od novějších kupátek tam nikde nakreslený nebyl. Ti s tím ale nadělají tajností...
Zamčeno