Původní diskuse - brzdy

Brzdová soustava, posilovač
Zamčeno
Frantík
Návštěvník

Příspěvek od Frantík » pondělí 20. listopad. 2006 1:00

Pro Rendu ze Záboří: s tvojí teorií o nepotřebnosti předních kotoučových brzd si dovolim nesouhlasit. Už mi pod rukama prošlo něco všemožných aut, hybridů a zkrátka všeho , co se pohybovalo vlastní silou a kolikrát hodně rychle takže dobré a nebo lepší brzdy jsou určitě potřeba. Dokud jsem měl na své 600D bubny všude, tak to nad cca 80km/h byla paseka a o nervy s tim jet. Přední kotouče určitě nepovažuju za zbytečnost a tvrdím, že jsou potřebné už při implantaci 903 motoru. Bubny lze nastavit a udělat tak, aby to fungovalo ano, ale má to krátkou životnost a je s tím zbytečná práce, čas a peníze. Proč myslíš, že Fiat ty kotouče cpal do předu už u 850 Speciál ? O větších Speciálech (124,125,...)nemluvě. Z nudy?

Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří » pondělí 20. listopad. 2006 1:01

Frantík - ještě jednou a pořádně si v klidu přečti co jsem psal!!! První věta byla míněna ironicky a to ostatní bylo o "zadních" kotoučovkách!! O důležitosti předních kotoučů jsem nikdy nepochyboval.......

Frantík
Návštěvník

Příspěvek od Frantík » pondělí 20. listopad. 2006 1:02

Pro Rendu ze Záboří: Tak jsem špatně pochopil míněnou ironii (chyba mezi židlí a klávesnicí)- omluva . Takže je vše f pořádku a jedeme dál s bubnama vzádi. :-)))) Frantík

Jura z KM
Návštěvník

Příspěvek od Jura z KM » úterý 21. listopad. 2006 1:00

Co máte proti bubnům? V maluchu bez problémů, jen si člověk musí hlídat, aby je neuštval v táhlém padáku. A kdo sedí vedle mě a nečeká , že budu brzdit, taky může vypadnout oknem ven! Samozřejmě předním... Vždyť to brzdí líp, než leckterá filcka-škodná!!!

Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor » úterý 21. listopad. 2006 1:01

no to je právě to, bubnovky mají možná lepší nástup,ale při delším brzdění s dříve unaví

Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek » úterý 21. listopad. 2006 1:02

Dovolím si poznámku, s 850 berlinou naše rodinka jezdí už cca 30 let a poslední věc na co by si bylo potřeba stěžovat byly brzdy. To že se jednou za čas museli přetěsnit a odvzdušnit, není nic zvláštního, ale brzdy jsou na takový vůz dostatečné. Pokud někdo potřebuje závodit, potřebuje k tomu i brzdy, ale na normální ježdění bohatě stačí - srovnávat se současnými brzdovými systémy, nebo s kotouči to prostě nejde, neboť je to jako srovnávat nebe a dudy. Na to, aby běžná 850 dovezla člověka do práce (nebo třeba na sraz), běžnou cestovní rychlostí do 90km/h, není proč "kotoučovat" Takže při běžném cestování jsem nepoznal "snižující se účinnost brzd" - pokud se někdo z kopce rozjede na 130 km/h a dole brzdí "do plných" - tak "Vážení přátelé ano" na to bubny skutečně nejsou.

Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor » úterý 21. listopad. 2006 1:03

to Marek: ano máš pravdu,ale lidi, co tady polemizují nad výměnou bubnových za kotoučové brzdy se snaží "závodit" ... proto ty nekončíčí debaty. Pokud si člověk zachová originální motor a jezdí s tím "normálně" tak jsou ty brzdy plně dostačující, jsou-li odvzdušněné a v celkovém pořádku.

Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří » úterý 21. listopad. 2006 1:04

Libor - co je to "normální" ježdění? A konečně proč si trochu nezazávodit.....

Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar » úterý 21. listopad. 2006 1:05

Renda ze Záboří Normální ježdění je, když to nenápálíš do nějaké pevné překážky..... To jsou ti k .... i kotouče.

Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor » úterý 21. listopad. 2006 1:06

normální ježdění považuju dle dopravních předpisů a rozumu .o) .. pokud chci závodit,tak rozhodně ne na bubnech

Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří » úterý 21. listopad. 2006 1:07

Libor - předpisy jsou od toho, aby se porušovaly.... Kronicar - áá pán jedl vtipnou kaši!!!!

Jura z KM
Návštěvník

Příspěvek od Jura z KM » středa 22. listopad. 2006 1:00

No, já většinou jezdim tak, že se leckerá fobyja diví... A brzdy? Ze začátku brzdí normálně, pak začnou brzdit víc a to je upozornění na to, že za chvílu to brzdit přestane. Už to mám přečtené. Každopádně smrdí, smrdí a kouří (brzdy).

600-850.driver
Návštěvník

Příspěvek od 600-850.driver » středa 22. listopad. 2006 1:01

teda vážení mě se ještě nikdy nestalo aby mi brzdy přestaly brzdit nebo dokonce kouřit,to tak maximalně se kouřilo ze mě vzteky když mě někdo brzdil anebo od gum když jsem brzdil hodně prudce.a už to neřešte když nemáte kotouče tak brzděte motorem, u osmpade ide vrazit i ze dvojky jednička, tak co ? šetřete brzdy a mate klid

Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor » středa 22. listopad. 2006 1:02

to 600-850driver: ... jak už jsi psal někde dole,tak jsi měl brzdy odpojeny,tak asi nemohlo nic kouřit :o)))

Frantík
Návštěvník

Příspěvek od Frantík » středa 22. listopad. 2006 1:03

Jenom přidám k dobru. Kolega závodník (opravdový) trýznil nedávno jednu škodnou 120 a zkoušel co to udělá, když tam tak ve 120km/h podřadí na 1.rychlost? No, čekal leccos včetně destrukce motoru, ale nic takového nenastalo. Nejprve se škůdka trochu cukla, nahrbila, pak se začalo kouřit od zadních kol včetně nástupu neřiditelného smyku a ve finále přibližně při rychlosti cca 40 km/h se hořící pneumatiky přilepily a rozočily motor na necelých 8 tis otáček. Takže kromě ometených gum, smradu a čar na asfaltu se nic jiného nestalo. To byl mazec!

600-850.driver
Návštěvník

Příspěvek od 600-850.driver » středa 22. listopad. 2006 1:04

To Libor:ja to psal i ze zkusenosti ktere jsem mel i celym okruhem zapojenym... To Frantík: cece to by me zajimalo jak se mu to povedlo , to musi byt umelec, bo pri takych kvaltech(120km/h) se mi jeste u zadneho z mych aut, a to jsem jich mel dost nepodarilo ani pri rychlosti kolem kila vrazit jednicku... a to sem mel i stodvacu, jako sve prvni auto , a ta svihala hodne dobre... ono to v praktickem hledisku ani nejde vrazit... ale jestli se mu to povedlo opravdu tak klobouk dolu

//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// » středa 22. listopad. 2006 1:05

1čka do 50-60km/h v poho v každym autě :))) ozkoušeno jinak ohledně starejch škodovek měl sem tu čest jezdit s firemní v (uvozovkcách) 100L a dalo se tam zařadit cokoli v jakýkoli rychlosti.. takže věřim tomu pokud je vyrachtaná převodovka může se tam nacpat i ta jednička v jakýkoli rychlosti ale musí to bejt pořádnej záhul pro převodovku a musí to škubnout až do klikovky :)))) heh

Mark L.
Návštěvník

Příspěvek od Mark L. » čtvrtek 23. listopad. 2006 1:00

Panove, muzete mi rict duvod proc se pokouset radit jednicku pri vyssich rychlostech? Oh, jak hluboko jste v mych ocich kleZli. Sice vas osobne neznam, nemuzu vas tedy soudit, ale kdo takhle vedome kurvi svoje auto je u mne proste prase.

Frantík
Návštěvník

Příspěvek od Frantík » čtvrtek 23. listopad. 2006 1:01

Obecně: Jednička jde zařadit u hodně aut i ve vysoké rychlosti ( u BMW lze i zpátečku a to nehlučně)Znám mnoho lidí, kterým se povedlo zařadit u 120 jedničku za vysoké rychlosti ovšem odnesl to motor. Ti to ale udělali nechtěně. Mimochodem, ti co to neví, tak Škodovky mají synchronizovanou jedničku už od 1000MB. Pro Marka: souhlasím s tebou, že je to kurvení, ale když to auto má jít do šrotu, tak už nejde o nic. Nikdo z toho už nic nechtěl,tak proč něco nevyzkoušet,než to čapne ruka ve šrotišti?

FreeRider
Návštěvník

Příspěvek od FreeRider » středa 6. prosinec. 2006 1:00

Zdravim...kdyz do F 850 berliny koupím dvouokruh brzdovej válec....jsou pak potreba nějáké úpravy při montáži? a jak pak mají být vlastně vedeny trubky přesně? někde sem vyčetl že dvouokruh má být zapojený do kříže ... kdyžtak díky za rady

Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej » středa 6. prosinec. 2006 1:01

Freerider: zapojovat dvouokruh do kříže je u 850 blbost vzhledem k tomu, že od HBV vedou dvě trubičky k předním kolům a jediná k oběma zadním. Zapojují se zadní kola zvlášť a přední kola zvlášť. Do 850 pasuje dvouokruhový HBV z F127 / lady, ovšem u berliny je potřeba upravit ten dekl, který kryje akumulátor a HBV. Do kříže mají zapojenou dvouokruhovou soustavu moderní vozy, které ovšem taky už k tomu mají připravené brzdové rozvody

FreeRider
Návštěvník

Příspěvek od FreeRider » čtvrtek 7. prosinec. 2006 1:00

ondrej: ok.. proto se ptam..jeste sem ten valec nemel v rukach..teprav se ho chystam obednat..tak se ptam predem pac s tim krizovym zapojenim mi to nekdo rikal tak sem se chtel ujistit.. dikec moc

BREDY
Návštěvník

Příspěvek od BREDY » sobota 13. leden. 2007 1:00

CHLAPI DAJÍ SE JEŠTĚ SEHNAT BRZDOVÉ VÁLEČKY A HLINÍKOVÉ PAKNY NA F 600 PRVNÍ TYP?

Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří » sobota 13. leden. 2007 1:01

Bredy - mám to tu nový všechno. ehlenrene@seznam.cz

FreeRider
Návštěvník

Příspěvek od FreeRider » pátek 9. únor. 2007 1:00

Zdravim.. poradí někdo který z těchto HVB http://autodilykrc.cz/eshop/fiat/127?pocet=36 bych mohl hodit do 850 .... ze 127 prej pasuje dvouokruh tak bych jen potřeboval poradit kterej přesně. Díky

Zamčeno