Stránka 9 z 9

Napsal: pátek 4. květen. 2007 0:02
od Marek
Viděl bych to na karbec nebo špatný předstih (to že motor na volnoběhu v pohodě ale ve výsledku "netáhne") - špatný předstih ale v tvém případě nepředpokládám....

Napsal: pondělí 7. květen. 2007 0:00
od Martin
ahoj, poradte, kam se spravne umistuje palivovy filt? Pred nebo za cerpadlo? dik

Napsal: pondělí 7. květen. 2007 0:01
od Tříprsťák
Má být před čerpadlem. Ale v 600 a 850 ho lidé většinou dávají za něj, anžto je to jednodušší.

Napsal: čtvrtek 17. květen. 2007 0:00
od Ondrej
Ahoj vsichni, prosim o radu, vytazeny sytic vubec nereaguje nebo spis motor (studeny) dusi, lanko je ok, karburator zrepasovany(jednokomor weber), je nejaka zvlastni tryska pro sytic co by mohla bejt zanesena? Nebo je to neco jineho?Diky!

Napsal: čtvrtek 17. květen. 2007 0:01
od Ondrej
1) nepsal jsem to já, nevím, čí je to zas výplod 2) weber nemá sytič, ale přívěru vzduchu a tam je taky dobré směřovat hledání, zda se ta klapka umístěná ve víku karburátoru zcela otevírá a zcela zavírá, případně zda funguje také napojení táhly na škrticí klapku (vycházím ze zkušeností s dvoukomor. Webrem

Napsal: pátek 18. květen. 2007 0:00
od Ondrej2
Omlouvam se, psal jsem to v bujare rychlosti a zapomnel jsem na tu 2 za jmenem.Diky za rady. Je to tak, ze studenej motor nastartuju a s priverou se dusi, kdyz je to bez privery, bezi blbe ale drzi a kdyz se ohreje bezi uplne v pohode, nedusi se..jakmile se vsak uplne zavre privera zacne kuckat,az se zadusi,priveru staci malinko otevrit a hned kuckani prestava..muze to delat hladina?nebo serizeni???diky

Napsal: pátek 18. květen. 2007 0:01
od petr.717
Zkus prohlédnout sítko v benzinové nádrži , mokré od benzinu vypadá čisté ale když uschne je zanešené , pak sítko v pumpě a nakonec sítko v karburátoru . Motor má asi málo benzinu a tak nejde regulovat a neustále se dusí . Petr

Napsal: středa 23. květen. 2007 0:00
od Black
Velkým a zbytečně složitým motorům nerozumím a proto se ptám: kolegovi s F124 Spider (ten černý v Úlovcích na Ondrejových a Vlasovcových stránkách) odešel karbec (tvrdí to servisák, kterýmu věřím). Kde se dá sehnat nový, nebo jiný funkční, případně čím by šel provizorně zatím nahradit(Mirafa, žigul...), aby mohl jezdit?

Napsal: sobota 2. červen. 2007 0:00
od fiatek 500
Ahoj, mel bych dotaz na zkusenejsi kolegy fiatkare. Kdyz je motor studeny krasne startuje. Jakmile je zahraty, obcas se mu vubec nechce, vetsinou chytne az po dlouhem protaceni s plynem temer na zemi. Poradite kde je problem. Diky

Napsal: sobota 2. červen. 2007 0:01
od Black
fiatek 500: problém bych hledal v něčem, co se mění teplotou. Já bych prvně šel po seřízení ventilů, pak bych změřil tlaky a pak bych zkoumal karburátor.

Napsal: neděle 3. červen. 2007 0:00
od Tom ->
To Black: byly by k mani dva zanovni Webery IDF44, mozno i se sanim.

Napsal: neděle 3. červen. 2007 0:01
od Ďábel
Tom:Ty Webery se sáním za kolik?

Napsal: neděle 3. červen. 2007 0:02
od Tom ->
To Dabel: dva Webery IDF44 z F.124 Abarth Rally jsou za 13.000,- a dvojite sani, ktere je stejne pro IDF44 i IDF40 je za 2000,-.

Napsal: pondělí 13. srpen. 2007 0:00
od FreeRider
Zdravim, dostal se mi do ruky jednoduchý karburátor WEBER s označením 32 ICEV a pravděpodobně podtlakovou regulací k rozdělovači. Na přírubu z F 850 BN nepasuje, má šrouby o kousek dál od sebe. Nevíte někdo z čeho by mohl být ? můžu poslat fotky

Napsal: pondělí 13. srpen. 2007 0:01
od Renda ze Záboří
Free Rider: Nejspíš je to na F127 - příruba od něj existuje a na hlavu F850 pak pasuje.

Napsal: pondělí 13. srpen. 2007 0:02
od Jura z KM
Free rider: 32 ICEV s podtlakem byl v Unu. Na 127 podtlak nikdy nebyl. Jaký průměr difuzéru?

Napsal: pondělí 13. srpen. 2007 0:03
od FreeRider
Jura : sakrys koukl sem jen na to oznaceni 32 ICEV ..tady je kdyztak fotka http://www.fiat850.tym.cz/pictures/karbec.jpg

Napsal: úterý 14. srpen. 2007 0:00
od Jura z KM
Free rider: Přesné označení. Toto vypadá na F128.

Původní diskuse - palivová soustava

Napsal: pondělí 29. říjen. 2007 23:08
od Vlasovec
Toto téma obsahuje příspěvky ze staré diskuse.