Stránka 7 z 9

Napsal: čtvrtek 15. únor. 2007 1:03
od Renda ze Záboří
Jo na Webera je to levnější. Nevím jestli bude k mání samotná membrána, kouknu se. Jinak se zkus zeptat tam kde ty sady mají za 500,-! Protože se dají sehnat nové karburátory do 5000,- Kč, tak jsem ty sady moc neřešil - novej je lepší a ne zas tak drahej!

Napsal: pátek 16. únor. 2007 1:00
od Black
Renda: to jsem nějak nepochopil: "...sada na blbý F500..."?

Napsal: pátek 16. únor. 2007 1:01
od Marek
Black: :o)))))

Napsal: pátek 16. únor. 2007 1:02
od Renda ze Záboří
Black - ty byl jen takový slovní obrat jako ve smyslu jednoduchosti a tak! Na druhou stranu musím říct, že ten pětistovkovej motor je fakt blbej a moc se páni konstruktéři v Turíně nevytáhli!! To Steyr je jinej frajer.....

Napsal: pátek 16. únor. 2007 1:03
od Black
Samozřejmě souhlas - horší motor jsem zatím nepotkal (ale jede to!). Už jsem za to byl jednou taky málem ukamenován, když jsem prohlásil, že kdybych si měl vybrat, že bych spíš šáhnul po Steyerovi.

Napsal: neděle 18. únor. 2007 1:00
od Kofi
Mám Punto 1,4 GT. Jaké máte spotřebu. Jezdím v klidu a jsem na 9,5l.

Napsal: pondělí 19. únor. 2007 1:00
od Black
Kofi: fuj, do tak odporně novýho auta bych v životě nesedl.

Napsal: pondělí 19. únor. 2007 1:01
od Tříprsťák
Kofi, tady s s tebou asi o zážitky s Puntem moc lidí nepodělí. I ti úplně nejmladší kluboví fiati jsou 30let staří...

Napsal: pondělí 19. únor. 2007 1:02
od Marek
Kofi: To já mám F128 1,1 a jezdil sem za 13l :o))) A jinak vozy nad cca rv. 1983 jsou tady poněkud "OFFTOPIC" zkus fiatklub, kde se vedou novější vozy, na netu nějaký najdeš.

Napsal: úterý 20. únor. 2007 1:00
od Pavel
já mám Lancii Y s 1.2 16V a jezdím rychle a za necelejch 6 litrů a lancia Y je převlečený punto

Napsal: úterý 20. únor. 2007 1:01
od 600-850.driver
No a já mám 850 special, a teď pod deset nejdu ... taky jezdím rychle...

Napsal: čtvrtek 22. březen. 2007 1:00
od Ondrej2
Zdravim vsechny a prosim o radu, pripadne nejaky napad. Po vymene spojky auto slapalo supr,po 20km prestal drzet volnobeh,hlavne po necekanem silnejsim seslapnuti plynu mel tendenci chcipnout,po pridani volnobehu to bylo ok,jenze po par kilometrech prestal drzet volnobeh uplne,motor vzdy kdyz ho nedrzim alespon trochu pod plynem zdechne.Vyndal jsem karburator,vymyl srazeniny,vycicistil trysky,zkontroloval plovak a dela to porad!nevite co bych jeste mohl zkusit(krome zapaleni auta)?diky

Napsal: čtvrtek 22. březen. 2007 1:01
od BREDY
ONDRA 2 nepřisává ti to někde vzduch?Napojení benz. hadičky atd.

Napsal: čtvrtek 22. březen. 2007 1:02
od Ondrej2
to BREDY zda se ze ne:-( jinak,motor bezi ma vsechny valce,nekucka se,nic - ale jak sundam nohu z plynu -zhasne

Napsal: čtvrtek 22. březen. 2007 1:03
od Renda ze Záboří
Bredy: Jak to popisuješ, tak to vypadá na ucpanou trysku volnoběhu, zkus ji ještě jednou vyčistit! U hodně vyběhaných motorů se stává, že se na volnoběh udusí vlastníma splodinama, co jdou do karbce z odvětrání skříně! Zkus tu hadici na chvíli odpojit a uvidíš. Mohl se Ti tak změnit předstih, ale to by motor nějak prskal.

Napsal: čtvrtek 22. březen. 2007 1:04
od BREDY
RENDA-Taky dobrej nápad

Napsal: pátek 23. březen. 2007 1:00
od Ondrej2
Znovu jsem vycistil trysku volnobehu a vymenil i palivovou hadici od cerpadla ke karbesu, ovsem nyni uz to vubec nechytne..Ta hadice odvetrani je takova ta, co je nazena na takovy tenky trubicce smerem dolu a nikam nevede?, ta se mi ulomila, takze ji tam vubec nemam, ale vim ze to bez ni normalne jelo,takze bude asi ucpanyho jeste neco jinyho..Diky panove:-)

Napsal: pátek 23. březen. 2007 1:01
od Tříprsťák
Odvětrání z klikové skříně je hadica asi 2cm tlustá a vede od víčka nalévání oleje do filtrboxu na karburátoru.

Napsal: pátek 23. březen. 2007 1:02
od Ondrej2
To Triprstak Diky za opravu:-)Co je tedy ta tenka trubicka, ktera vede nekde z mist pod karburatorem smerem dolu?v nakresech jsem jeji popisku nenalezl..

Napsal: pátek 23. březen. 2007 1:03
od Renda ze Záboří
Z pod karbce vedou 2 trubičky - jedna je odpad přeteknuvšího benzinu a druhá při volnoběhu pouští plyny ze skříně rovnou ke spálení, aby se nezasíral vzduchový filtr.

Napsal: pondělí 26. březen. 2007 0:00
od Ondrej2
Svicky zkontrolovane, znovu vycisteny karburator, civka ok, ocistene kontakty rozdelovace,doplnena nadrz.. a zase to slape. Jen se asi nikdy nedovim, proc to chcipalo..asi to byl soucet vseho mozneho:-)Diky za podporu

Napsal: pátek 27. duben. 2007 0:00
od Ondrej2
Zdravim vsechny, tak jsem se radoval predcasne. Po nejakych 150km se zavada vratila. Zjistil jsem, ze je netesnost u karburatoru u sroubu s filtrem,opet jsem rozebral karburator vse vycistil, dal zpet.Nikde nebyla videt zadna netesnost,ale volnobeh po prudkem seslapnuti plynu a povoleni pedaluu opet chcipa,pridal jsem otacky volnobehu a trochu doladil bohatost,ale volnobeh se udrzi jen u plneho sytice. Kdyz ho vypnu,slapnu na plyn,motor chcipne. Stelovani proste nevede ke zlepseni. Muze to byt vysoka hladina v nadrzce?(plovak je jinak ok),vite nekdo, jaka je spravna hladina,da se to nejak poznat?Nebo je to neco jineho?(dela to i kdyz mam sundanej vzduch filtr..)Ci nevite, kde a za kolik by se dal sehnat novej karburator(pripadne i z jine znacky vozu?).Mam 850 Berlinu. Diky za pripadne rady, komentare,ci seznam vrakovist fiat..

Napsal: sobota 28. duben. 2007 0:00
od Marek
Vzhledem k tomu, že sem sice nedobrovolným, ale přesto příznivcem metody "výměnkář" - tedy pokud se něco děje, zkusím postupně možné problematické díly vyměňovat a většinou problém zmizí, samozřejmě to není dvakrát dobré a vyžaduje to velkou zásobu funkčních náhradních dílů, ale někdy to jinak nejde. Tady bych tuto metodu opravdu využil, a to výměnou karbecu. Použitý funkční by měla být záležitost pár stovek. Ten bude mít určitě na výběr Renda, takže je to na jeho nabídce....

Napsal: sobota 28. duben. 2007 0:01
od Ondrej2
to Marek to by bylo asi nejelegantnejsi reseni:-)ted tam mam jednokomor. 30 ICF 11,ale predpokladam, ze by tam mel jit i jinej..

Napsal: pondělí 30. duben. 2007 0:00
od Ondrej2
to Renda ze Zabori Nemel bys prosim te nejaky karburator,kterym by sel nahradil ten muj jednokomorovy(30ICF11) v Berline 850,pripadne kolik bys za nej chtel?Diky