Původní diskuse - palivová soustava

Karburátory, seřízení, spotřeba
Zamčeno
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

Nazdar Pánové, tak ekorally je fakt super napad. Ne ze bych snad s mím drakem mohl vyhrat, ale zatim jsem jeste nevymontoval deravou nadrz a tak bych tam mohl potajmu dolevat. Kazdopadne hrejte si jak chcete ale vysavat benzin nebo jeste k tomu si davat panaka specialu proste nebudu. brrr. :-)
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Zkusím promyslet podrobnosti a možná se ten nápad na Ekorally chytí? Já bych do toho šel... Možná na společné dovolené v Jižních Čechách nebo samostatně?
//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// »

já bych do toho taky šel ale vim že nemam 100% dobře seřízenej karboš a taky vim že si nemůžu dovolit vyjet nádrž až do dna protože tam sou stoprocentně usazeniny a různý FUJE.. :-)
Míra
Návštěvník

Příspěvek od Míra »

Ekorally, dobrý nápad, jdu do toho. Na dovče si můžeme dát 0-tý ročník. A potom naostro, třeba někdy napodzim až skončí hlavní sezóna.
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Tedy s přístupností plováku ve 127 se u Fiatů moc nevycajchnovali. Jako by byl problém udělat do dna kufru víčko, to má i přiblblý Favorit! U ostatních aut je výnměna plováku záležitost na 5 minut a tady jsem musel vyndavat nádrž.
Ondra Chrudim
Návštěvník

Příspěvek od Ondra Chrudim »

ani jsi se nepochlubil že Ti došel plovák v pořádku a jak jsi spoko???
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Jo, fajn, došel a funguje. Jen kontakt na hladové oko jsem musel malinko oškrábat, na konci už měl moc velký přechodový odpor a oko zhasínalo. Naštěstí jsem si to ozkusil ještě než jsem to tam namontoval, takže no problem. Jinak ten starý plovák, co jsem ho vyndal měl ten odporový drátek kompletně prodřený po celé jedné třetině délky. Přitom to byl ten novější typ s tím pístkem co tlumí houpání plováku. Inu, Zub času hlodá...
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

Nazdar pánové, hele jak dobře seřídíte výšku hladiny v plovákové komoře, když nemáte ten odoznak, který se dává místo hlavní trysky 1. stupně? Někde jsem slyšel nebo četl, že do sklenice nalejete benzín a pak na vrch dáte plovák. No a to ted ale s celým výkem i s jehlovým ventilem, jinak nic nepoznáte. Co? Jak jsem dříve psal. Občas odkápne kapka ze sacího potrubí a tak se na to musím co nejrychleji podívat, protože příští týden jedu do Prahy autem a nerad bych dopadl jako Predseda s 11 l/85 km. Zdar.
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Předseda bude jednoznačně vítěz Ekorally :-))) Linde budeme tankovat do plný, takže se neboj usazenin v nádrži, k těm se ani nedostaneš. Po ujetí cca. 100 km se znovu natankuje a vítěz je jasný?
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

Tříprsťáku, debatu raději přesunu sem, aby mě nenařkli, že dělám bordel v tématech. Hele mě to ale celou dobou fungovalo. Pak jsme se chtěl jednou trochu vyblbnout(jak říká Zdeněk Carda - vykravit), šlapal jsem jsem na něj, aby otevíral druhý stupeň a tehdy mě to udělalo poprvé. Od té doby to někdy udělá. Ale třeba jedu z Prahy domů - 150 km a nic. Tak že by to bylo podložkama, tak to snad ne. Ale spíše se mohlo něco stát s tou blánou. Ne? Zkusím jedno čerpadlo repasovat. Dát novou blánu a sítko a uvidím. Dík a zdar.
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

Hele ještě mě napadlo. Přece v karburátoru je jehlový ventil a ten by neměl pustit více paliva do plovákové komory. Co když ten ventil je zavřený. To jako čerpadlo tlačí do "plných". Zdar Petr
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Tak tohle nedávno vyzkoušeli na vlastní kůži Ondra s Vlasovcem a já kdysi také. Když je to čerpadlo moc naostro, tak tím tlakem ten ventil přepere.
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Jo, s tou membránou máš pravdu. Jak stvrdne, tak se méně ochotně se mrská. Někdy jí ještě na chvíli pomůže, když jí ubereš těsnění a víc do ní čochtáš, ale pak se časem začne drolit a je v...
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

To HolecekP: Já se tedy s tím zase přesunu sem - ty podložky pod čerpadlem jsou vlastně těsnění po celé přírubě a jsou jak mezi blokem a soklem, tak mezi soklem a čerpadlem - v ideálním případě po jednom kuse. Dříve se prodávaly i různé tloušťky těch těsnění, ale to znám jen z literatury. Já občas ubírám i sbroušením toho soklu.
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

No kdybych měl jistotu, že mě to dělá čerpadlo, tak by to bylo v pohodě. To bych jezdil v klidu dál. Zatím mě to nikde nenechalo. Ale je blbý, když jedeš plynule kilo nebo devadesát a pak v koloně ti to začne cukat a zpomalovat na šedesát. Pak se to chytne a jede to dál. No jen se děsím, že mě to udělá, až budu muset předjíždět a pojede proti náklaďák. Musím na to doma kouknout.
//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// »

To Holecekp: mělo by to bejt ono neboj.. mě to dělá něco podobnýho jede mi to plynule ale když přdám tak to cukne jak kráva... teda pokud mam nad 4000otáček
To Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od To Holecekp »

Vyčistit a profoukat karburátor,vyměnit hadice a filtr taky není od věci. Olda V.
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

OldoV, Jo, tak to bych měl udělat. Toho karburátoru se stále nějak bojím. Zatím to má dobrou spotřebu a hlavně to nikde neteče. Ale uvidím, jestli se do něj teď nepodívám. Jinak filtr mám novej. Hadice se zdají být dobré. Ale kouknu na ně. Hlavně se soustředím na tu pumpu. A dám novou indučku. Pokud seženu na ořech nástavec, tak se pokusím ještě přehodit rozvoďák. To ale už je zase jiná oprava. Zdar Petr
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

Nazdar pánové, tak závada nalezena a odstraněna. O víkendu jsem se pustil konečně do rozvodů. Ty jsem vyměnil. Rozdělal palivové čerpadlo a závada byla v urezatělé pružině. Nebyla ještě prasklá a sakra zeslabená a neměla tu tuhost. Šla děsně lehko. No a to byl ten problém. Vyměnil jsem čerpadlo a ejhle nešlo. Dal druhé, nic. Tak napotřetí to už vyšlo. Auto zase tlape jak hodinky. Pokračování v rubrice Převodovky,...
To HolecekP
Návštěvník

Příspěvek od To HolecekP »

Dobrý, karburátoru si nevšímej a do nefunkčních čerpadel se klidně podívej, ta se opravují dobře a nebo jsou dobrým zdrojem pro opravu dalších. A tyčku si stejně opatři těsnící podložky různé síly se dají docela dobře vyřezat, dneska to někteří prý dělají i na plotru. OldaV.
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

Když jsem se přehraboval doma ve věcech na Poláka, tak jsem našel novou tu tyčku i stou černou umělou hmotou. Jinak ty čerpadla nechtěly tlačit benzín. Přidávám to k tom, že asi jedno mělo málo podložek a druhé právě, že moc. Protože membrány i pružiny a ventilek byly OK. Tak nevím. Petr Holecek
Ondra Chrudim
Návštěvník

Příspěvek od Ondra Chrudim »

Má někdo zkušenosti s dvoukomorovým karburátorem Weber Bologna? V kolonce "Archív článků" jsem našel tabulku používaných karburátorů F127 ale Bologna tam nebyl..díky za jakýkoliv názor, info atd...
//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// »

Kronicar: na ty sprinty sem speciálně vymyslel jak složím palivo do svího mária aby měl dostatek oktanů :o) jinak mam motor celkem v dosti lepšim stavu než byl. i ten výkon jde znát :-) váš postrach 500&600 stovek :o)
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Linde jsem zvědavej s čím se vytáhneš. Budeš bojovat minimálně se dvěma dost nabušenejma šestikilama. Já si asi nacvrnkám plnou nádrž V-power Racing - 100 oktanů je sto oktanů.
//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// »

Kronicar: zas si nemysli že mam Abarth OT-1000 :o) heh...
Zamčeno