Stránka 12 z 14

Napsal: čtvrtek 23. listopad. 2006 1:01
od Ondrej2
Diky moc,panove!

Napsal: čtvrtek 23. listopad. 2006 1:02
od Black
Ondrej2: mě u našich strojů věta: "mít vše nadosmrti v cajku" zní jako nějaký sci-fi.

Napsal: čtvrtek 23. listopad. 2006 1:03
od Renda ze Záboří
Vzhledem k tomu, že můžeš chcípnout každým okamžikem, tak to není zas až tak nerealistický....

Napsal: čtvrtek 23. listopad. 2006 1:04
od 600-850.driver
Rendo, sice tve komentare jsou pravdive, ale nejsou kapku vic negativni? cece zni to dost nasrane,...

Napsal: pátek 24. listopad. 2006 1:00
od Ondrej2
Naprosto souhlasim s Rendou:-)smrt nas drzi ve sparech, jsme zcela v jeji moci, kdyz ve svych shnilych kocarech, jedem temnou noci..

Napsal: pátek 24. listopad. 2006 1:01
od 600-850.driver
ja teda nevim, ja se shnilych vozu zbavuju smer srot, a ty zdrave, a tim myslim opravdu zdrave, o sto procent v lepsim stavu nez vetsina dejmetomu felicii u nas, mi zachranujou zivot... doslova a dopismene

Napsal: středa 6. prosinec. 2006 1:00
od Libor
potřeboval bych slyšet váš názor,jestli není ve Štejnerovi náhodou chyba :o). U převodovky je tam uveden stálý převodový poměr u Fiatu 600 5,37 což je tam jako 39/8,tak bych odhadoval,že poměr je tedy 4,875. No vím,že řeším nepodstatnou věc,ale chtěl bych slyšet,zda je tam kravina nebo ne :o)

Napsal: středa 6. prosinec. 2006 1:01
od Mirek
to Libor u osobních aut je běžné,že používají u stálého převodu dva převodové poměry někdy i více.Jinak řečeno jeden na roviny a druhý do kopců,většinou na talíři o zub méně nebo více.

Napsal: středa 6. prosinec. 2006 1:02
od Libor
jo jasně..ale šlo mi o to,že je tam stálý převod 39/8 ... 5,37 .. ne že tam je 39/8 nebo 5,37

Napsal: středa 6. prosinec. 2006 1:03
od Black
Libor: jo asi je tam chyba, v naskenované verzi na http://www.f600club.cz/servis/servis.html tam někdo ta druhá čísla dopsal.

Napsal: úterý 13. únor. 2007 1:00
od 138AE 2A.1
Ahojte hladam funkcny kus tejto prevodovky. Mam doma dve obe su vymlatene. Ak niekto vie co ine by sa este dalo pouzit v kombinacii s motorom 138 1500 ccm benzin, 190mm spojka, lava strana tanier na sroby, prava od motoru na tisichran na poloosi - trojdielne poloosi nech sa mi ozve alebo sem odpise Vdaka. Rad by som nejaku s kratsimi prevodovymi pomermi. mail : miroslav.kollar@gmail.com

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:00
od Ondrej2
Ahoj vsichni,vim,ze je to asi blba otazka,ale da se vymenit spojka u f850 na kolene(jen s pomoci heveru a bezneho naradi),nebo to chce zvedak, rampu apod. Diky

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:01
od Renda ze Záboří
Dá! Ale to koleno bych tam nestrkal!

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:02
od Ondrej2
to Renda: a je to nervy drasajici procedura, nebo se u toho da lezet v klidu na lehatku,pokurovat z doutniku a pit bordeaux?

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:03
od Renda ze Záboří
Ležet u toho můžeš, ale na některý šrouby nedosáhneš! Jinak mám osobák za 25 minut motor venku!

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:04
od Ondrej2
No jde mi o to,zda si mam koupit dily a zkusit to s kamosem podle fiat.bible,nebo to dat nekam do servisu..

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:05
od Renad ze Záboří
To záleží na tom jak jseš šikovnej a to musíš vědět sám! Žádná věda to vyměnit není! Ve většině servisů Tě s tím stejně pošlou do pr..le!

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:06
od Ondrej2
prave ze vim,jak sem nesikovnej,pokud to clovek dela prvne(spojku),jak dlouho to tak muze trvat,co vsechno je dobry si koupit,kdyz ji chci udelat(spojku)komplet,ackoli by treba stacilo vymenit jen lamelu?

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:07
od Tříprsťák
Ondrej2 Jestli nemáš obě ruce levé, neboj se toho (a pokud máš, tak to auto raději prodej). Chce to mít přinejmenším bedničku, kterou vrazíš pod motor, aby si měl motor na co kecnout, až odendáš čílko, na kterém visí. S tím Bordeaux to moc nepřeháněj - budeš u toho muset trochu koukat a myslet. A vezmi si na to gola sadu s dlouhou prodlužovací tyčkou, bude se moc hodit (např. na odendání starteru, který dokud nesundáš, motor se neodloupne od převodovky)

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:08
od Black
Ondrej2: vidím, že pán ví s kým diskutuje, že raději píše o závorek, co má na mysli, aby nedošlo k nějakýmu nedorozumění. Nic se neboj, někde se musí začít. Až budeš muset "párat" motor - bude hůř.

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:09
od Black
Bééé, Tříprsťák mě předběhl.

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:10
od Ondrej2
diky za podporu,panove,je neco, na co je treba dat obzvlaste bacha?(napr.v prirucce se pise,ze se ma neco oznacit a pak to dat na sebe stejne)

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:11
od Renda ze Záboří
Ondej2 - nejvíc musíš dávat bacha sám na sebe, abys něco nepos..l - až to budeš mít rozebraný, tak dej vědět co je v pr...i a když to nebudeš mít tak u mě seženeš vše - mohu Ti to i poslat! Myslím, že to pošta stíhá do dvou dnů. Ta bedýnka pod motor je naprd - lepší je pojízdný hever, skoro každej ho má neb stojí leckde i 3 kila a s motorem pak rovnou vyjedeš a je to brnkačka. Pozor na spodní kryt setrváku - nezapomenout vyndat!!

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:12
od Black
Tím asi bylo myšleno, že abys vymělil spojku, musíš ze setrváku odšroubovat přítlačák a asi by se měl potom s novou lamelou našroubovat na setrvák stejně, jak byl. Aspoň já si to myslím a vždycky si to důlčikem značím. Taky je důležitý lamelu pod přítlačákem co nejlépe vystředit, aby ti pak nedělalo problém sesatit motor s převodovkou.

Napsal: pondělí 5. březen. 2007 1:13
od Tříprsťák
Ondrej2 Označit a dát stejně se musí hlavně setrvák - ale ten vůbec sundavat nemusíš (leda by byl hodně silně porytý a chtěl jsi ho měnit). Krom lamely můžou způsobovat klouzání spojky také unavené přítlačné pružiny (chceš-li tedy bez zkoumání dát ránu do jistoty, dej nové i ty). A když to budeš mít rozhozené, zkontroluj také, jestli se volně a bez odporu protáčí spojkové vypínací ložisko. Kdyby drhlo, tak ho vyměň. Ptáš se, jak dlouho to může trvat? No, pro zkušeného je to na jedno odpoledne, ale děláš-li to porvé, nech si na to raději volný celý víkend. Ono to nějaký čásek hodí, než to pak všechno připojíš a seřídíš.