XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Původní diskuse - převodovka, spojka

Převody, řazení, spojka
Zamčeno
Pajik
Návštěvník

Příspěvek od Pajik »

Ahojky lidicky, tak nejak mam chut experimentovat s 5q prevodovkou, slysel jsem, ze to pra jde nejak ze dvou kusu myslim UNO, nebo Punto + neco:) ale netusim, nemate nekdo odkaz na nejaky popis, jak to konstruovat, mam ted moznost si nechat neco zavarit hlinikem, tak bych to rad vyuzil ;) Dik moc P
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Pájiku, 5ti a 6ti rychlostní převodovky do f600 najdeš na http://www.scuderiatopolino.com/ Ovšem je to spíše jen pro inspiraci, nebo na pokoukání, našinec na to nemá. Pak to má ještě jednu nevýhodu, že montáž téhle převodovky vyžaduje zrušit zadní sedadla a vboulit se s ní tochu dovnitř do kabiny.
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

Tříprsťák: já si myslím, že Pajik měl na mysli spíš variantu s celkovými náklady tak do 500,- Kč.
Pajik
Návštěvník

Příspěvek od Pajik »

Ahojky nepocitam s tim, ze to bude za 500 :) na tech Abarthackych strankach jsem na to koukal, to jiste neni moje cenova :D Vim ze se to uz jednou resilo, jen to nemuzu najit, jelikoz to nejspise zmizelo se straou diskusi na F600clubu :( bylo to neco, ze se vezme 5q z una kdesi se urizne a pridela se na to kousek z f600, nebo tak neco... nemyslim kupovat, myslim vyrobit, proste si hrat :D Pokzud nekdo tusite co myslim a dokazete to posat, aby tomu ostatni rozumeli, tak pls pls :) jinak dikas ;)
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

pro Pajíka: no podle popisu si myslím,že hledáš právě to co je na té scuderii... tam to právě je,že se dá do kupy pěti-šesti supňová převodovka a naroubuje se na šestistovčí,ale myslím že do výroby se pustí málokdo,páč ta spojovací hřídel asi nepude vybrousit doma na koleně :o)
Radek HF
Návštěvník

Příspěvek od Radek HF »

to Pajik Jestli si chceš hrát tak dělej si vem leštěnku a lešti karoserii, ta popsaná kombinace převodovky je to nejhorší co mohlo někoho napadnout !!! a hlavně ve finále naprosto nepoužitelné, Pokud chceš 5 ti stupňovou převodovku do 600 jsou jednodužší způsoby, ale musí se to vyrábět a doma to skutečně neuděláš.
Radek HF
Návštěvník

Příspěvek od Radek HF »

to Pajik Jestli si chceš hrát tak dělej si vem leštěnku a lešti karoserii, ta popsaná kombinace převodovky je to nejhorší co mohlo někoho napadnout !!! a hlavně ve finále naprosto nepoužitelné, Pokud chceš 5 ti stupňovou převodovku do 600 jsou jednodužší způsoby, ale musí se to vyrábět a doma to skutečně neuděláš.
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Ta rada s leštěnkou už mi připadá poněkud brutální. Ale musí zkonstatovat, že mne (jakožto čím díl tím většího zastánce původního stavu) prošlapávání cestičky k výrobě 5q převodovky do f600 nijak neláká....
Pajik
Návštěvník

Příspěvek od Pajik »

To Radek HF :) Dobrej napad, ale na lestenku je porteba alespon 15° coz ted u nas rozhodne neni, takze tato moznost pada... prozatim, jinak se neboj, Lestenkou nesetrim ;) PS: pokud bych pokazde, kdyz mam chut si s necim hrat bral lestenku, tak bych to mel uz na plech :D To Triprstak: Samozrejme by 5q prevodovka byla jistou vyhodou v konfortu jizdy, ale o ten asi nikomu nejde ;) ja si takhle vzdy s necim zacnu hrat a tim lepe pochopim, jak veci funguji, pak je jednodussi hledat zavady, to je u me hlavnim duvodem, proc se do neceho takoveho poustet, jinak na mem aute jsou vsechny provedene upravy vratne :) takze cesta z5 neni nenavratne uzavrena, bohuzel ta vyzaduje jine financni zabezpeceni, nez mam ja :(
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Pájik: pokud pokaždé počítáš s návratností úprav, pak tě za to velice chválím. Bohužel převodovkový slepenec ala Scuderia vyžaduje brutální prořezání podlahy pod zadními sedadly a zadeklování plechovým či laminátovým domečkem. Takže to je cesta možná pro upravené auto, které je stejně už celé přeřezané, ale nepoužitelné pro fiátka, který má vypadat jako fiátek.
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Co takhle dát do převodovky soukolí s rychlejším převodem, který se dá sehnat za rozumný peníz - no jo, jenže pak to zas neutáhne motor! A kolotoč začíná....
Maty
Návštěvník

Příspěvek od Maty »

Zdarec všichni, vidim, že je tu mezi váma dost znalců, tak mi snad někdo poradí ... Mám Fiata 850, normální Berlinu, ale docela mi vadí těch 34 koní v základu. Nějak sem brouzdal po netu a narazil jsem na F127, který maj nejslabší motor nějakejch 903ccm a 47k tušim, už ten by byl o něčem jiným. Hlavní problém je asi ten, že normální motor 850 se točí opačnym směrem než ten ze 127ičky. Co by teda bylo potřeba provýst s převodovkou, abych neměl 4 kvalty na zpátečku? :) Dík za rady
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Maty - s převodovkou nic neuděláš, teda myslím jednoduchou a levnou úpravu! Jinak existují motory ze F850 Speciála s cca 47 koňmi. Jeden po GO mám na prodej. Dalšími úpravami dokážu výkon zvýšit na cca 65 koní, ale pochopitelně to není zadarmo...nicméně úprava převodovky by byla také pěkně drahá! Jinak by tam šla dát převodovka z F600D, ale to je krok zpět, neb ta z F850 je o třídu lepší!
Maty
Návštěvník

Příspěvek od Maty »

Mno to jo ... Tak to vypadá, že radši skusim něco provýst s timhle motorem, mám tu ještě čtyři na náhradní díly, takže se experimentů nebojim. Btw za kolik ten motor 850 Speciál?
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

pokud je potřeba motor ze speciála,tak taky jeden mám i s převodovkou :o). Cena kolem 5ti
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

jo a je to motor i s vodní pumpou..atd atd
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Ten motor co nabízím je po GO, je v autě - předvedu - jede chvílema i 150!!! Pak vyndáme komplet se vším - pumpa, karburátor, výfuk... Cena dnes, zítra a ve čtvrtek ještě 6000,- Kč. Pak už ho prodat nepotřebuju.
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

Tak sice nemůžu poskytnout zkušební jízdu a já bych prodal ten motor bez výfuku.Na videu je ukázka jízdy auta s tímto motorem před vymontováním.(takže kdybys to nestihl koupit od Rendy dneska,zítra a ve čtvrtek,tak dej vědět :o))) http://ef600.xhosting.cz/f850test.mpg
Maty
Návštěvník

Příspěvek od Maty »

Mno bohužel momentálně nedisponuju finančim obnosem, za kterej bych moh kupovat motor, ale díky za nabídky ;)
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Maty: Sorry, ale vnucuje se mi otázka, z čeho jsi ten motor tedy chtěl potůnit? F127 by se musel taky kupovat a navíc ještě upravit. To, co Ti tady koegové nabízí, jsou nejjednodušší možnosti ke zvednutí výkonu Normála za slušnou cenu...
Maty
Návštěvník

Příspěvek od Maty »

Ondrej: mno chtěl jsem se dozvědět na co mám šetřit ;)
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Maty: v případě rozhodování doporučuju Porsche! Jede bez tunění a oproti Fiatím krámům je i spolehlivý!
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

Fiat Dino jede taky pěkně,jestli můžu doporučit..
Maty
Návštěvník

Příspěvek od Maty »

mno tak teoreticky - nejdřiv sem měl síma s 3,5k, teď mám fiasko s 35k, takže další vozidlo by mohlo mít 350k :D
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

tak tolik koní má tuším Kronikář.. :o))
Zamčeno