XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Původní diskuse - převodovka, spojka

Převody, řazení, spojka
Zamčeno
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Jen tak pro tu srandu, Linde, nevím zač a zda vůbec dělá Abarth převodovky na 850, ale na šestikuli dělají pětikvalt za pouhých 3000 dolarů, a šestikvalt za 3900$.
//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// »

To Tříprsťák: nic v tom nehledej... to bylo jen tak ze zajímavosti minule sem jel 130 a secvakla se mi nějak zvláště brzda ´,,, stejně se jednou zabiju... tak se neboj já sem neůvažoval abych to měl rychlejší...
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Mě se jednou secvakla brzda, až mi tím horkem uletělo kolo... Ty převodovky a jiné lahůdky jsou k vidění tady http://www.scuderiatopolino.com/English ... 20site.htm kdyby někdo nevěděl co s penězi a chtěl pořádnou šestikuli :-)
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

No přidám další odkaz pro ty,co nevědí, co s penězi... http://www.scorpioneabarthparts.nl/index2.htm no a nemusí se to posílat ani z USA.. :o) a najdou tam věci příznivci 500,600,850,127,....
to Holecekp:
Návštěvník

Příspěvek od to Holecekp: »

Zdarek Petře,sem fanda fiatu 125p s tatou už mame asi 4fiata..na sraz bych jel ale musim dat auto do kupy,přez zimu dostal docela zabrat..znaš to ne..a navic nemam garaz..Tu stranku znam taky tam chodim....kdybys na neco narazil od znamejch atak stou převodovkou dak mi dej pleas vědět.. kdyžtak muj email..::aeon@email.cz....Zdravím všechny fandy!!!!!!!!
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

Aeon: Nazdar, s tou převodovkou na tebe budu myslet, ale je to děsně žádaný zboží. Nejlepší je hledat nějaký inzerát na F 131 - 5ti kvalt. Těžko říc, co ta převodovka ze žigula. Jinak na sraz určitě přijeďte. Zdar Petr
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Lindemu: já to napíšu sem, typ 100.G.100 mají všechny 850 převodovky, mám jej i na svých kupé převodovkách. Rozdíl bude spíš v tom čísle za tímto typem. Nejdřív jsem měl za to, že to bude nějaké výrobní číslo, ale na dvou převodovkách ho mám stejné (4101772). Jinak pod tím je ještě jakési označení- původně jsem myslel, že rozlišující bude toto. Jenže na jedné převodovce mám N.5A a na druhé N.8A a obě jsou z kupé, na těch dalších si už nevzpomínám. Tak si vyber... Čert aby se v tom vyznal...
předseda
Návštěvník

Příspěvek od předseda »

to Ondrej s těma převodovkama by mě to taky zajímalo,mám na chalupě 3 ks ,tak ta čísla opíšu a porovnáme to,dvě jsou určitě z kupátka/mají namontované čidlo na zpátečku/,musí se to nějak rozlišovat ,vždyť každý typ F850 má jiný stálý převod. Jak tedy v pátek dorazíte v kolik?Jo Ondro prodal jsi vlastně Draka 2?,když ne ,tak přijeď s ním ,ať je více kupátek!!!!
//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// »

Takže k převodovkám taky se mrknu na tu co mam ze zelenýho speciála.. ale do mária už nelezu nebudu ten plech sundavat 10x :-) to je fakt pakárna...
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Ciao Karle, jsem se spletl, to spodní označení na jedné z těch převodovek nemám N.8A, ale N.2A. Ale obě jsou kupátkové, takže bych stejnak řekl, že rozlišující bude to sedmičíslí za tím typem 100.G.100. Jak jsem psal, u dvou kupé převodovek tam mám 4101772. Jak to mám na těch ostatních převodovkách nevím, protože tři mám u Ehlena a poslední jezdí v kupátku. Do Poděbrad přijedeme samozřejmě už v pátek, teda pokud cestou neselže technika:-) Heh, Nového Draka jsem ještě pořád neprodal, takže pojedeme oběma ďábly. Ale spíš mě to štve než bych z toho byl kdovíjak nadšený. Takže pokud nevzniknou cestou nějaké záludné problémy, měli bychom tam být do 19 hodin jako na koňu :-)
Martin 850
Návštěvník

Příspěvek od Martin 850 »

Zdar vespolek, pustil jsem se do docela zajímavé opravy, chtěl jsem vyměnit ložiska v převodovce, protože už to hučela jako blázen, a prý všechno pasuje ze 126 polského fiata, ale smůla, ani náhodou, nemáte někdo ložiska, případně převodovku na prodej?
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

převodovku na 850 mám...nevím,ale v jakém je stavu...takže bys to musel vyzkoušet a potom bysme se na nějaké symbolické ceně domluvili..tel.603 364 385....
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Já bych kdyžtak také měl převodovku na 850.
predseda
Návštěvník

Příspěvek od predseda »

to Martin 850 napis taky klukum na jaky model tu prevodovku potrebujes,jsou 3 typy -kazda ma jiny staly prevod!!! Jestli je Ti to jedno ,tak neni co resit. Karel
//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// »

a za kolik by mi někdo prodal z kupátka?? a ještě zhruba šlo by to poměr 843ccm k převodovce z kupátka??
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Lindemu: to víš, že by to šlo, ale já bych kupátkovou převodovku do Speciála nerval. Kvůli tomu stálému převodu, jak psal Karel. Nejvýhodnější stálý převod pro zrychlení má právě Speciál, u kupé by Ti akorát možná o pár kmh narostla maximálka, což je celkem k ničemu.
//LINDE//
Návštěvník

Příspěvek od //LINDE// »

To ondřej ... asi máš pravdu ty vlastnosti jsou supr u speciála ale tu 4ku mohly dělat víc do rychlosti.. mno ale zas nadruhou stranu teď sem si uvědomil má vůbec smysl takovej škopek hnát tak rychle:-) jj mmáš pravdu. kašlu na to.. mě se líběj právě ty rozjezdy.. to se škodovkáři nechytaj
Martin 850
Návštěvník

Příspěvek od Martin 850 »

Jo, já byl taky spokojenej, jednou jsem jel i 130, ale z kopce a s větrem v zádech, jinak cestovní průměrná rychlost je kolem 90-100, podle toho kolik lidí mám v autě, ale hučí až hrůza, každopádně během dneška zavolám. PS: potřebuju i venkovní (válečkové ložisko do kola, máte někdo nějaký tip?
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Ta moje převodovka je z 850 typ 100G, tuším z r1968. Byly na ní dělané nové synchrony. Teď leží už asi 6 let ve sklepě (naštěstí celkem suchém). Ložiska do kol se dají koupit, doporučuji dát nové a při výměně hlavně pořádně očistit celý náboj i konus od bordelu.
Martin 850
Návštěvník

Příspěvek od Martin 850 »

To Tříprsťák: jo koupit, ale kde, já jsem sehnal pouze to vnitřní, to venkovní válečkové je problém, mám možnost koupit kuličkové o 3 mm užší, ale musím tam dát nějakou kompenzaci. V převodovce byly synchrony OK, já to rozkopal kvůli ložisek, jinak odkud jsi? Už jsem mluvil s Liborem, ale ted mě trápí plotýnky, takže stejně nejsem schopný nic udělat.
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

To Martin 850 Já jsem - pravda - na f850 ložiska do kol ještě nekupoval, ale na f600 a f127 jsem je normálně koupil u Šlehofera. A na auto.klucka.cz přední ložiska na 850 v nabídce mají, vnitřní i vnější, za celkem slušnou cenu. A kdyby je náhodou zrovna neměli, myslím, že by pomohl R.Ehlen. Jinak já jsem z Černošic, ale tři dny v týdnu dělám v Praze.
Martin 850
Návštěvník

Příspěvek od Martin 850 »

To Tříprsťák: koukal jsem tam, ale na tu 850 tam není vážně nic, ten samý problém je i s guferama, takový příklad: byl jsem u SKF, šikovná paní mi našlaty ložiska (2 do převodovky) i s tou drážkou co tam je, ale problém je v tom, že už to vyřadili z výroby. Takže moc nedoporučuju měnit ložiska na převodovce u 850. To Libor: Mohl bych se někde za tebou stavit v pondělí dopoledne?
Petr
Návštěvník

Příspěvek od Petr »

to Martin 850: Na auto.klucka.cz mají na 850 akorát obě přední ložiska, na zadní kolo nic. Zkus to ložisko poměřit a zeptat se u firem, které se specializují přímo na ložiska a gufera. Třeba budeš mít štěstí. Jo jinak teď mají v tom obchodu do konce dubna slevu 11% na všechny díly, to jen tak pro informaci.
Holecekp
Návštěvník

Příspěvek od Holecekp »

Enzo a OldoV, nazdar pánové, tak jsem o víkendu vyměnil rozvodový řetěz. Víčko už bylo načnuté od zubů. Chtěl jsem tam dát ten řetěz, co jsem koupil a sakra, on je malý. Tak jsem rychle ještě s tátou letěl do Pardubic pro novej. Koupil celou tu sadu za 475 Kč a nasadil. Motor teď jde v pohodě, necuká na volnoběh, ale zdá se my, že jde děsně tvrdě. Jsou tam slyšet daleko tvrdší rázy. Ještě překouknu ventily. Ale teď k tomu hlavnímu, Kluci neměnili jste někdo z vás simering na diferáku? Zjistil jsem, že mě hází olej. Tak příští víkend jdu do něj a rovnou dám novou nádrž.
To HolecekP
Návštěvník

Příspěvek od To HolecekP »

Nazdar, tak tohle vážně neumím, na tohle je Enzo nebo ten můj mechanik - pan Žaloudek i kdybyses měl s ním jen po telefonu poradit. S autem v tomhle stavu bych nikam nejel. Doufám, že jsi dodržel vzájemnou pozici těch ozubených kol rozvodů. A seřídit předstih a ventily to taky určitě bude chtít. OldaV.
Zamčeno