XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Abarth OT 1000

Motor, hlava, rozvody, mazání, chlazení, úpravy, seřízení
Odpovědět
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Abarth OT 1000

Příspěvek od FreeRider »

zdravím...může mi někdo ze zkušených říct co je základem motoru co se dával do abarthu vycházejícího z berliny ?

foto bych měl :)

http://www.autosportgallery.com/tom%27s ... 600-12.jpg
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Abarth OT 1000

Příspěvek od Ondrej »

Nazdar, všechny litrovky mají základ v kupáckém GBC + prodloužený zdvih a pak další stupně úprav podle varianty. Nejvíce překopané bylo OTR.

Ovšem to na fotce je motor 1300, který se podle dobových pramenů do berlin nedával, jen do kupé. Základ má v F124.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Abarth OT 1000

Příspěvek od FreeRider »

jj jak sem napsal OT 1000 tak litry ... to se omluovam ... ovsem dalsi verze se davaly ty 1300 i 1600 a dokonce tusim s nejakym oznacenim berlina monstra byl dvoulitr ?

ovsem otazka byla co je na obrazku coz uz vim teda :) ...sou ty 1300 ze 124 k dostani nebo je to potiz ? :)
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Abarth OT 1000

Příspěvek od Ondrej »

Jo, viděl jsem i foto údajného dvoulitru v berlině, ale osobně mám problém s tím, jestli je to originál.
Podle podkladů, které mám já, se do berlin dávaly jen 1000 a 1600 vznikl coby prototyp Mostra, do kupé 1000, 1300 a pak 3 ks OT2000.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Abarth OT 1000

Příspěvek od FreeRider »

Ondrej píše:Jo, viděl jsem i foto údajného dvoulitru v berlině, ale osobně mám problém s tím, jestli je to originál.
Podle podkladů, které mám já, se do berlin dávaly jen 1000 a 1600 vznikl coby prototyp Mostra, do kupé 1000, 1300 a pak 3 ks OT2000.
a ta 1600 má základ v jakým motoru ?
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Jura z KM
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 41
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Abarth OT 1000

Příspěvek od Jura z KM »

Abarth OT850 Berlina 1964: 842ccm; 8,8:1; 42k/5400; Solex34; 130km/h
OT1000 Berlina 1964; 982ccm; 9,5:1; 54k/5200; Solex34; 150km/h
OT1600 Berlina 1964; 1591ccm;9,5:1; 154k/7600; 2xWeber45; 220km/h; 790kg
'OT2000 Berlina 1964; 1946ccm; 10,5:1; 204k/7200; 2xWeber58; 255km/h; 820kg; 0-100:5,3s
140: 9s
180: 14,8s
400m:13,3s(170km/h)
1000m:24,4s(211km/h)
Abarth OT1000 Coupe 1965; 982ccm; 9,5:1; 62k/6150; Weber30; 160km/h; 730kg
OT1300 Coupe 1966; 1280ccm; 10,5:1; 75k/6000; Solex32; 170km/h; 755kg
OT1600 Coupe 1966; 1591ccm; 11:1; 185k/8200; 2xWeber58; 245km/h; 670kg Zdroj: nevim už, odněkud vypsáno

A teď z letáku:
FIAT ABARTH OT 1000 coupé and spider: 982ccm; typ motoru: 202B; 9,8:1; 62HP DIN at 6150r.p.m.; Weber 30 DIC; Abarth výfuk; Al vana, chladič vzadu;stálý převod 8/37; max. rychlost coupé 155km/h, spider 160km/h
FIAT ABARTH OTS 1000 coupé: 982ccm; typ motoru: 202B; 11,5:1; 68HP DIN at 6400 r.p.m.; Weber 30DIC, Abarth vývuk; Al vana; chladič vpředu; stálý převod 8/37; max.rychlost nad 160km/h
FIAT ABARTH OTR 1000 coupé radiale: typ motoru: 200 radiale; 982ccm; 9,8:1; 74HP DIN at 6500 r.p.m.; Dva dvojité karb.; Abarth výfuk; chladič vpředu; stálý převod 9/37; max. rychlost 172km/h.

Jen tak pro úplnost, model TCR Radiale, čili v kastli 600:
850TCR: 847ccm; 62,5x69mm; 93k/8400
1000TCR: 982ccm; 65x74mm; 13:1; 115k/8200; cca.132Nm/7000; pětikvalt, 215km/h.

Upozorňuju, že za data neručím, ani nejsem schopen dohledat, kde jsem je vyštrachal.
Fiat 127/1973- jen za sucha
Fiat 127/1976- hračka
Fiat 126p/1977, ve stádiu zrodu
Fiat 126p/1982, co už opět jezdí
Fiat 126p/1989, co čeká na využití...
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Abarth OT 1000

Příspěvek od FreeRider »

Jura z KM píše:Abarth OT850 Berlina 1964: 842ccm; 8,8:1; 42k/5400; Solex34; 130km/h
OT1000 Berlina 1964; 982ccm; 9,5:1; 54k/5200; Solex34; 150km/h
OT1600 Berlina 1964; 1591ccm;9,5:1; 154k/7600; 2xWeber45; 220km/h; 790kg
'OT2000 Berlina 1964; 1946ccm; 10,5:1; 204k/7200; 2xWeber58; 255km/h; 820kg; 0-100:5,3s
140: 9s
180: 14,8s
400m:13,3s(170km/h)
1000m:24,4s(211km/h)
Abarth OT1000 Coupe 1965; 982ccm; 9,5:1; 62k/6150; Weber30; 160km/h; 730kg
OT1300 Coupe 1966; 1280ccm; 10,5:1; 75k/6000; Solex32; 170km/h; 755kg
OT1600 Coupe 1966; 1591ccm; 11:1; 185k/8200; 2xWeber58; 245km/h; 670kg Zdroj: nevim už, odněkud vypsáno

A teď z letáku:
FIAT ABARTH OT 1000 coupé and spider: 982ccm; typ motoru: 202B; 9,8:1; 62HP DIN at 6150r.p.m.; Weber 30 DIC; Abarth výfuk; Al vana, chladič vzadu;stálý převod 8/37; max. rychlost coupé 155km/h, spider 160km/h
FIAT ABARTH OTS 1000 coupé: 982ccm; typ motoru: 202B; 11,5:1; 68HP DIN at 6400 r.p.m.; Weber 30DIC, Abarth vývuk; Al vana; chladič vpředu; stálý převod 8/37; max.rychlost nad 160km/h
FIAT ABARTH OTR 1000 coupé radiale: typ motoru: 200 radiale; 982ccm; 9,8:1; 74HP DIN at 6500 r.p.m.; Dva dvojité karb.; Abarth výfuk; chladič vpředu; stálý převod 9/37; max. rychlost 172km/h.

Jen tak pro úplnost, model TCR Radiale, čili v kastli 600:
850TCR: 847ccm; 62,5x69mm; 93k/8400
1000TCR: 982ccm; 65x74mm; 13:1; 115k/8200; cca.132Nm/7000; pětikvalt, 215km/h.

Upozorňuju, že za data neručím, ani nejsem schopen dohledat, kde jsem je vyštrachal.
Díky díky :)

toto je verze co by mě zajímala :-D OT1600 Berlina 1964; 1591ccm;9,5:1; 154k/7600; 2xWeber45; 220km/h; 790kg

teď jen sehnat odpovídající základ motoru a začít :) ...a hlavně co sem naěel fotky .. tak poladit brzdy ..tlumení ..poloosy atd atd :-D
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Odpovědět