XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

motor z F 127 do F 850

Motor, hlava, rozvody, mazání, chlazení, úpravy, seřízení
Odpovědět
rider
Návštěvník

motor z F 127 do F 850

Příspěvek od rider »

lze namontovat motor z F 127 do F 850?
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: motor z F 127 do F 850

Příspěvek od Tříprsťák »

V principu lze. Vyžaduje to ovšem vyřešit pár technických problémů.
Bez úprav bys měl 4rychlosti vzad a jednu vpřed. Další oříšek je chlazení - k bloku 100GL nelze dát vodní pumpu s vrtulí z f850, protože má jinou přírubu a jiný úhel uchycení a navíc lopatky stavěné na levý chod.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Jura z KM
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 41
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: motor z F 127 do F 850

Příspěvek od Jura z KM »

Lze! :auto:
Fiat 127/1973- jen za sucha
Fiat 127/1976- hračka
Fiat 126p/1977, ve stádiu zrodu
Fiat 126p/1982, co už opět jezdí
Fiat 126p/1989, co čeká na využití...
driver
Návštěvník

Re: motor z F 127 do F 850

Příspěvek od driver »

myslel jsem, že bych použil pouze motor a převodovku ponechal z 850 (pokud má stejnou přírubu) ale neuvědomil jsem si, že se motor točí obráceně - to je asi zásadní problém? chlazení bych vyřešil chladičem s el. ventilátorem
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: motor z F 127 do F 850

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Fiat 127 má v podstatě skoro stejný výkon jako Fiat 850 S - o ty koně co uhánějí do větráku - takže výsledný efekt je stejný + práce......
Jinak je mi jasný, že si každý začátečník bohužel musí a nutně potřebuje projít to bludné (obludné!) kolečko ne jehož počátku je přesvědčení, že konstruktéři u Fiata byli blbci a já to přece udělám líp a levnějc a po spoustě promrhanejch hodin práce a neuspokojivých výsledků dovede ubožáka ke zjištění, že Abarth je holt Abarth a konečně začne hodně šetřit a ubírat se tím správným směrem, kde už mohl být před rokem, kdyby nevytvářel kraviny......Jo pánové směle do toho - tyhle chyby už jsou naštěstí za náma, vlastně za mnou určitě......
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
onemj
Návštěvník

Re: motor z F 127 do F 850

Příspěvek od onemj »

Renda ze Záboří píše:Jinak je mi jasný, že si každý začátečník bohužel musí a nutně potřebuje projít to bludné (obludné!) kolečko ne jehož počátku je přesvědčení, že konstruktéři u Fiata byli blbci a já to přece udělám líp
Noó, že nezůstali u původního konceptu vzduchem chlazenýho čtyřválce do "V" (taková extrémně lehká a výkoná šetsetrojka) mi přijde opravdu dost vymaštěný,ale jinak s tim co bohužel je k dispozici,skoro nemá význam něco dělat - vzhledem k hodinám a výsledku.
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: motor z F 127 do F 850

Příspěvek od Renda ze Záboří »

onemj píše: Noó, že nezůstali u původního konceptu vzduchem chlazenýho čtyřválce do "V" (taková extrémně lehká a výkoná šetsetrojka) mi přijde opravdu dost vymaštěný,ale jinak s tim co bohužel je k dispozici,skoro nemá význam něco dělat - vzhledem k hodinám a výsledku.
Ač mám Vysokou školu a IQ nejmíň 140 fakt nechápu tyto souvislosti Fiata s 603 a co tím vůbe "chtěl básník říct"........
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Odpovědět