F 850 - seřízení + další

Motor, hlava, rozvody, mazání, chlazení, úpravy, seřízení
Nang
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: středa 4. září. 2013 17:08

Re: F 850 - seřízení + další

Příspěvek od Nang » středa 6. srpen. 2014 13:52

Tak jsem koupil svíčky, kabely, vyměnil civku, kondík a hle ono to jede na 4 válce,, chytá a startuje, a už několik dnů. Tak jsem udělal brzdy, opravil plyn a ted jedu na STK. Držte palce...... :-)

Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 889
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: F 850 - seřízení + další

Příspěvek od Ondrej » sobota 9. srpen. 2014 20:53

FreeRider píše:Tak se taky přidám k dotazům.. konečně sem se zase dostal ke svojí 850 speciál .. přes rok byla zašitá v garáži s tak maximálně pěti startama .. nicméně.. po tý době se dala nová baterka a chytla jako fík na první otočení. Problém je jen v tom že mi po zahřátí motoru na volnoběh bliká kontrolka mazání. olej sem dal novej, hladina je akorát mezi ryskama. Takže doufám že není jediný řešení sundat vanu a kouknout jestli není zasranej koš :-D .. co vy na to ?
No, já se přece jen zkusím zeptat... jaký tam byl olej původně a jaký jsi tam nalil?
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...

Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: F 850 - seřízení + další

Příspěvek od FreeRider » pondělí 11. srpen. 2014 18:04

byl a je tam Mogul M6AD :)
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]

Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: F 850 - seřízení + další

Příspěvek od Tříprsťák » úterý 12. srpen. 2014 12:10

Ono poblikávání kontrolky oleje na volnoběh u horkého motoru není u těchdle fiatích motorů nic nenormálního, samozřejmě by měla zhasnout jak polechtáš plyn. Pokud i po přidání plynu zhasíná neochotně, jako úplně první pokus bych vyměnil policajta (čidlo tlaku oleje) - ono občas u těch fiatů začne fixlovat. A pokud bude zcela nové čidlo ukazovat totéž, zamyslel bych se, jak staré tam mám olejové čerpadlo (na obou f127 jsem ho z tohoto důvodu dával nové a byl od té doby klid).
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961

Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: F 850 - seřízení + další

Příspěvek od FreeRider » středa 13. srpen. 2014 16:42

Tak jako jak píšeš.. stačí polechtat a je klid..jen je to mírně deprimující když to problikává .. zkusím to čidlo a uvidíme co to udělá :)
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]

Odpovědět